Середа, 18 липня 2018 |

Новини

В Ірпені у дворах комунальних багатоквартирних будинків продовжують впорядковувати контейнерні майданчики для сміття. Про це розповів на своїй публічній сторінці у Фейсбук Ірпінський міський голова Володимир Карплюк.

Протягом місяця працівники Комунального підприємства «УЖКГ «Ірпінь» облаштували сім нових огороджених майданчиків – вул. Садова, 47, вул. Гагаріна, 15 та 17, вул. Українська, 80а, вул. Северинівська, 131 та 136, Тургенівська, 104б. Будуть зроблені ще шість – по вул. Северинівська, 11 та 121, вул. Антонова 6а, вул. Соборна, 1/1, вул. Покровська, 2. Зараз ведуться роботи на вулиці Ветеранів Афганістану, 18.

«Такі майданчики не лише естетично покращують вигляд двору і спонукають мешканців підтримувати порядок, а й полегшують роботу комунальних служб, - зазначив очільник Ірпеня. – Крім цього, при впорядкуванні майданчиків, обов’язково міняємо старі зношені контейнери на нові. Цього року замінили уже близько 50 контейнерів і стільки ж плануємо ще оновити, бо чистота в місті починається з чистоти кожного двору».

Ірпінський міський голова Володимир Карплюк закликав мешканців Ірпеня не бути байдужими і спільно підтримувати чистоту у рідному місті.

   

Закінчився навчальний рік у школах, але спортивні школи продовжують напружено працювати. Адже літо – це не лише можливість відпочити, а й безліч часу для самовдосконалення, поповнення скарбнички власного досвіду, відкриттів і нових вражень.

Учні відділення спортивного орієнтування вирішили не гаяти часу і з головою поринули у цей захоплюючий процес. Навчально-тренувальні збори та змагання проходили весь червень майже без перерви. Про повідомили на публічній сторінці у Фейсбук Ірпінської дитячо-юнацької спортивної школи.

Молодші учні відділення спортивного орієнтування останню частину червня та початок липня провели у м. Велике Тирново (Болгарія). Захоплюючі тренування та екскурсії передували основній меті цієї подорожі – участь у міжнародних змаганнях «EYOC TOUR 2018».

«На змаганнях були представлені спортсмени з 14 країн. Програма змагань передбачала участь у 3-х стартах(спринтерська дистанція, довга дистанція, масстарт). Переможці визначались за сумою результатів на усіх дистанціях, – йдеться у повідомленні. – Спринтерська дистанція проходила у фортеці «Царевец», яка є родзинкою Великого Тирново. Гарний виступ Анастасії Маглич, Тетяни Петруняк та Івана Драча, дозволили захопити лідерство у своїх групах. Гірська місцевість на довгій дистанції та масстарті не стали значною перешкодою для наших спортсменів до п’єдесталу пошани».

Тож вітаємо Анастасію Маглич та Івана Драча зі срібними нагородами, а Тетяну Петруняк з бронзовою нагородою міжнародних змагань зі спортивного орієнтування «EYOC TOUR 2018».

Оплату за послуги водопостачання та водовідведення можна проводити Online (через Приват24). Оплата проводиться цілодобово, в будь-який день тижня.

Оплата можлива через інші Online платежі з обов'язково вказаною назвою підприємства та області.

Вхід в особистий кабінет my.vodokanal-irpen.com.ua

17 липня місто Ірпінь відвідала віце-президент Міжнародної федерації жінок за мир у всьому світі Мун Нан Йонг. Ірпінь представляла секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

У ході зустрічі йшла мова про ООН і роль жінок у житті громад і у миротворчих процесах.

Також управлінці міста познайомилися ближче з Тетяною Коцебою, головою правління Громадської організації «Федерація жінок за мир у всьому світі», і домовилися про співпрацю.

«Сьогоднішній візит був надзвичайно важливий, адже наші жінки є дуже активними. Ми не один раз показали свою прогресивність і активність в роботі з проектами. Тому подальша співпраця з Міжнародною організацією такого рівня і ООН для нас є важливою. Найближчим часом ми чекаємо підписання меморандуму про співпрацю з цією організацією», – підкреслила секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

Варто зазначити, що нещодавно Ірпінь став підписантом ініціативи ЄС – «Європейської хартії рівності жінок і чоловіків у житті місцевих громад». Таке рішення було прийнято 3 липня під час 53-ї сесії Ірпінської міської ради. Органи місцевого самоврядування, що долучаються до її підписання, публічно визнають свою відданість ідеям рівності жінок і чоловіків у житті місцевих громад.

 

 

         

Фото - Олег Гриб

В Ірпені, поруч з вулицею Підгірною, розпочали будувати новий комунальний навчальний заклад.

Відповідно до проекту це буде триповерхова будівля, розрахована на 900 учнів, де передбачене усе необхідне для повноцінного навчального процесу: спортзал, хореографічні зали, їдальня. На подвір’ї запланували міні-стадіон і спортивні майданчики. Територія школи займатиме понад 2 гектари.

Варто зазначити, що у місті до будівництва готувалися давно. Спочатку на ділянці провели геологічну розвідку та здійснили часткове ви торфування верхнього шару ґрунту. Тепер приступили до першого етапу робіт.

Нагадаємо, за останні три роки в Ірпені відкрили три навчальні заклади: два дошкільних та Ліцей інноваційних технологій. Один дитсадок добудовується і ще один спроектовано.

В Ірпені планують побудувати ще один новий дитячий садочок. Про це повідомив на своїй публічній сторінці у Фейсбук перший заступник Ірпінського міського голови Дмитро Христюк.

«Нещодавно закінчили проектування нового дитячого дошкільного закладу по вул. Незалежності, 5-а. Після проходження державної експертизи проведемо конкурсну процедуру на обрання виконавця робіт та розпочнемо будівництво», – зазначив Дмитро Христюк.

Нагадаємо, що минулого року в Ірпені відбулося урочисте відкриття комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садочок) «Колібрі». Це другий новий комунальний дошкільний навчальний заклад, відкритий в Ірпені за останніх три роки. Садочок розрахований на 220 вихованців. Тут облаштовано ігрові, кімнати для сну та інші необхідні приміщення, сучасні ігрові майданчики з унікальними елементами благоустрою навколо будівлі. Наразі, триває будівництво дитячого садка на Курортній.

Розпорядженням Київської обласної державної адміністрації №370 від 22 червня 2018 року затверджено Порядок використання коштів обласного бюджету для надання адресної матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, членам сімей загиблих учасників антитерористичної операції, а також родинам Героїв Небесної Сотні та учасникам Революції Гідності (далі – Порядок).

Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги» складні життєві обставини - це обставини, спричинені інвалідністю, віком, станом здоров’я, соціальним становищем, життєвими звичками і способом життя, внаслідок яких особа частково або повністю не має (не набула або втратила) здатності чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя та брати участь у суспільному житті.

Відповідно п.1 Порядку виплата щорічної одноразової грошової допомоги здійснюється на підставі таких документів:

заява на ім’я голови Комісії;

копія паспорта, завірена заявником;

копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), завірена заявником;

довідка про безпосередню участь особи в антитерористичній операції за формою згідно з додатком 1 до Порядку надання та позбавлення статусу учасника бойових дій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 413 (із змінами);

копія посвідчення учасника бойових дій;

довідка про склад сім’ї № 204 та форма № 3;

акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, форма якого затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 28 квітня 2004 року № 95 „Про затвердження форми Акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 червня 2004 року за № 703/9302;

реквізити рахунку для переказу коштів;

заява на ім’я голови Комісії від інших родичів (матері, батька, дружини, повнолітніх дітей, братів, сестер, які зареєстровані на території Київської області) про не заперечення отримання матеріальної допомоги заявником.

За детальною інформацією звертатись за адресою управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради: м. Ірпінь, вул. Д.Попова, 26-Б., каб.1 (графік роботи: пн.-ср.: 8:00-17:00, пт.: 8:00-15:45)

МОЗ України внесло зміни до Порядку вибору лікаря, що надає первинну медичну допомогу. Розповідаємо, що змінилося.

Кампанія з вибору сімейних лікарів, педіатрів та терапевтів триває з квітня. Це перша подібна кампанія національного рівня. За цей час виникла необхідність удосконалити порядок подання декларацій про вибір лікаря. Міністерство охорони здоров’я України внесло зміни до Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, що набрали чинності 3 липня 2018 року.

Декларації про вибір лікаря, які були підписані до набрання чинності змін, дійсні і не анулюються.

Невідкладну допомогу можна отримати без декларації

Держава може гарантувати надання повного пакету послуг первинної медичної допомоги, коли ви підписуєте декларацію про вибір лікаря. Якщо ви поки не обрали лікаря та перебуваєте у невідкладному стані, маєте право отримати безперервну та безоплатну первинну медичну допомогу у державних і комунальних закладах охорони здоров'я.

Невідкладні стани супроводжуються такими симптомами:

раптовим підвищенням температури тіла з кашлем, нежиттю, болем у горлі;
головним болем, запамороченням, слабкістю;
болем у попереку, суглобах;
підвищенням артеріального тиску;
больовим синдромом у онкологічних хворих;
алкогольним, наркотичним, токсичним абстинентним синдромом;
загостренням хронічних захворювань у пацієнтів, які перебувають під наглядом лікаря, що надає первинну медичну допомогу, з приводу гіпертонічної хвороби, виразки шлунка та дванадцятипалої кишки, хронічного запалення печінки, жовчного міхура, кишківника, хвороби нирок, суглобів тощо.

Копії документів тепер не потрібні

Лікар або реєстратор більше не зобов'язані виготовляти і зберігати копії документів, які надає пацієнт. Пацієнт при підписанні декларації відтепер має тільки показати один з документів, що посвідчують особу, та документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП). Зберігати тепер необхідно тільки один примірник декларації, підписаний пацієнтом. Інший примірник, як і раніше, залишається у пацієнта.

Як і раніше, у випадку якщо людина через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, цей документ не надається під час укладання декларації і цей пункт у декларації не заповнюється. Для ідентифікації особи у такому разі використовують номер документа, що посвідчує особу.

Спрощення форми декларації

Перелік інформації, що вноситься до декларації, скоротився. Відтепер декларація буде на одному аркуші, що зекономить час пацієнтів та лікаря на її заповнення.

У декларації тепер не потрібно зазначати зареєстроване місце проживання пацієнта, оскільки пацієнт обирає лікаря незалежно від місця прописки.

Також уточнене положення декларації щодо ознайомлення пацієнта з його правами як суб'єкта персональних даних. Пацієнт своїм підписом підтверджує добровільний вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, і достовірність наданих даних. Також пацієнт засвідчує, що йому відомі його права відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», та мету збирання та обробки персональних даних, зазначених у декларації.

Термін дії декларації подовжений

До 1 січня 2020 року подовжили термін дії декларацій про вибір лікаря, які були підписані до 23 березня 2018 року. Тобто до початку національної кампанії з вибору лікарів. До цього часу пацієнт можуть подати нову декларацію про вибір лікаря. Але немає необхідності спеціально для цього приходити у заклад. Підписати декларацію можна під час найближчого візиту до лікаря.

Декларації укладені після 23 березня 2018 року не мають кінцевого терміну дії. Їх переукладати не потрібно.

Після зміни юрособи закладу декларації залишаються дійсними

Відтепер не лише у разі перетворення закладу охорони здоров’я у комунальне некомерційне підприємство, а й при поділі, виділі, приєднанні юридичних осіб-надавачів медичних послуг, раніше подані декларації залишаються чинними і вважаються поданими юридичній особі-правонаступнику за умови, що обраний пацієнтом лікар продовжує працювати у закладі.

Таким чином, зміни в юридичному статусі надавача медичних послуг не будуть впливати на права пацієнта отримувати безоплатну первинну медичну допомогу в обраного лікаря.

Джерело: http://moz.gov.ua/article/reform-plan/kopii-dokumentiv-dlja-pidpisannja-deklaracii-z-likarem-bilshe-ne-potribni

17 липня о 14:00 в Київській обласній державній адміністрації (м.Київ, пл. Лесі Українки, 1, каб 740) відбудеться семінар для представників бізнесу Київської області «Як знайти бізнес-партнера в Європейському Союзі?»

Організовує – Департамент економічного розвитку і торгівлі Київської ОДА.

Експертами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України буде презентовано європейську програму підтримки малого та середнього підприємництва Cosme, а також можливості Європейської Мережі Підприємств (Enterprise Europe Network) як інструменту пошуку партнерів за кордоном.

Разом з тим, буде можливість почути Історії успіху роботи Індустріальних парків Київщини.

Реєструємося тут: https://goo.gl/forms/eZBHAK1T6Tz4r3Jg2

Ірпінь активно готується до опалювального сезону. Про це розповів на своїй публічній сторінці у Фейсбук Ірпінський міський голова Володимир Карплюк.

«Працюємо над тим, щоб зменшувати собівартість гігакалорії тепла, а відтак і зростання цифр у платівках, – зазначив очільник Ірпеня. – Працівники КП «Теплопостач» замінили 3 км теплотраси по вулиці Соборній, від Тищенка до Грибоєдова, по вул. Проскурівська, вул. Миру, а також центральну теплотрасу, що проходить через парк Перемоги. Замість старих зношених труб поклали сучасні, попередньо ізольовані. Всього за останні два роки ми оновили таким чином понад 8 км теплотраси».

Крім того, за словами Ірпінського міського голови, триває модернізація двох котелень на вул. Тищенка, 10 та Мінеральній, 7. Восени вони почнуть працювати з новою системою водоочищення, новим насосним обладнанням та енергоефективними котлами.

«Минулого року на найбільшій міській котельні, що на вул. Ярославська, 9, ми встановили утилізатор вихідних газів, а цього року такий же придбали і для котельні на вул. Северинівська, 2, – розповів Володимир Карплюк. – За найскромнішими підрахунками, завдяки усім впровадженим енергоефективним заходам, минулого року у сфері теплопостачання ми заощадили близько 2 млн. грн. Цього року очікуємо ще більшу економію».

   

Новини

Анонси

Звіт за 100 днів

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник