Субота, 17 листопада 2018 |

Новини

З метою наближення послуг для людей, 31 жовтня 2018 року відкрито Пункт обслуговування громадян Ірпінського об′єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області по вулиці Генерала Небогатова, 8 в приміщенні селищної ради.

Пенсіонери та мешканці селища Клавдієво-Тарасове за потребою можуть звертатись до спеціаліста управління кожної 2 і 4 п′ятниці з 9:30 до 13:00.

Перелік послуг, які надаються пунктом з обслуговування громадян Ірпінського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області в смт. Клавдієво-Тарасове:

  1. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо).
  2. Попередній запис на прийом до керівництва управління.
  3. Надання консультацій, роз’яснень щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, права та обв’язки платників ЄСВ та застрахованих осіб.
  4. Прийом замовлень на видачу довідок:
  • про розмір пенсії;
  • про перебування на обліку;
  • про заробітну плату за формою ОК-5 (ОК-7, ОК-2).
  1. Видача виготовлених довідок.
  2. Допомога в заповненні та прийом анкети на виготовлення пенсійного посвідчення.
  3. Видача пенсійного посвідчення.
  4. Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання.
  5. Прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок.
  6. Прийом заяв про надання допомоги у витребування документів, для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій.
  7. Прийом заяв та документів щодо:
  • переведення пенсії за новим місцем проживання;
  • виплати пенсії за довіреністю;
  • зміни способу виплати пенсії;
  • поновлення виплати пенсії;
  • перерахунку призначених пенсій;
  • встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;
  • виплати недоотриманої пенсії.
  1. Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними.

Голова АМУ, Київський міський голова Віталій Кличко запропонував Президенту України та Прем’єр-міністру України чіткий план дій для вирішення проблеми теплопостачання, яку відчувають багато міст. Практично всі ЗМІ поширюють інформацію про зрив опалювального сезону. Найгостріше ця проблема постала у містах Сміла, Кривий Ріг, Шепетівка, Херсон та Кам'янське.

Асоціація міст України не вбачає вини міських голів у такому становищі і раніше неодноразово попереджувала про загрозу критичного стану у сфері теплозабезпечення. Головна проблема – через заборгованість за природний газ та нараховані штрафні санкції НАК «Нафтогаз України», користуючись своїм монопольним становищем, обмежує підприємствам теплоенергетики постачання природного газу. Борги виникли через  заборгованість держави з різниці в тарифах перед підприємствами теплопостачання, яка нині складає 14 млрд грн. А несвоєчасне відшкодування державою коштів за надані пільги та субсидії в окремі пікові періоди у 2016-2018 роках сягало 30 млрд грн. В той же час, громади роками перебувають в судових тяжбах з приватними підприємствами, які неспроможні сплатити за рахунками НАК «Нафтогаз України».

І якщо на підприємствах теплоенергетики комунальної власності питання заборгованості вдається поступово вирішити завдяки реструктуризації боргу спільними зусиллями з громадами, то на теплопостачальних підприємствах державної власності, на які органи місцевого самоврядування не мають жодного впливу, ситуація складається вкрай небезпечна. Мова йде про державні ТЕЦ в Херсоні, Кам’янському, Кривому Розі, Сєвєродонецьку.

Київська міська влада у цьому році зіткнулася  з подібною ситуацію, але подолала її до початку опалювального сезону. Тому мер Києва, голова Асоціації міст України, Віталій  Кличко, спираючись на досвід столиці, запропонував керівникам держави чіткий алгоритм дій з вирішення кризової ситуації з теплопостачанням в українських містах:

- передбачити в проекті Держбюджету на 2019 рік кошти для забезпечення своєчасних  та у повному обсязі розрахунків з підприємствами теплопостачання за надані пільги та субсидії, а також погашення заборгованості з різниці в тарифах;

- вжити заходів для погашення кредиторської заборгованості підприємств теплопостачання та ТЕЦ з державною часткою власності і після цього передати такі підприємства  безоплатно у власність територіальних громад;

- реструктурувати борги комунальних підприємств за спожитий природний газ, списавши нараховані штрафні санкції та пені.

Голова АМУ Віталій Кличко переконаний, що такі дії дозволять уникнути соціальної напруги та забезпечити стале проходження опалювального сезону 2018/2019 років.

Прес-служба АМУ

 

Ірпінський регіон завжди вирізняли висока громадська активність і патріотизм. Ми пишаємося тим, що багато ірпінців першими в числі добровольців пішли на фронт, інші - організували в місті потужний волонтерський рух на допомогу бійцям. І робили вони це не за нагороди, а за покликом серця. Тим приємніше, що така громадянська позиція не залишається непоміченою у державі, і я щиро вітаю Дениса Красінського та Діану Бондар з відзнакою Президента України «ЗА ГУМАНІТАРНУ УЧАСТЬ В АНТИТЕРОРИСТИЧНІЙ ОПЕРАЦІЇ», яку мала сьогодні честь їм вручити. Про це розповіла на своїй публічній сторінці у Facebook  в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

Як повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, працевлаштовані особи після перенесених захворювань або травм мають право на отримання безоплатного реабілітаційного лікування за рахунок коштів Фонду соціального страхування України. Підставою для проходження реабілітації на базі санаторно-курортних закладів є висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я, що надається за наявності медичних показань, зокрема, у разі підгострого періоду інсультів, інфарктів міокарда, після операцій на серці, органах зору, легенях тощо.

На час проходження реабілітації пацієнтам продовжується листок непрацездатності, відповідно до якого за рахунок коштів Фонду здійснюється компенсація втраченого заробітку. Розмір допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності за період проходження лікування у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів залежить від тривалості стажу застрахованої особи та може складати до 100%.

«Соціальне страхування передбачає захист працюючих, що направлений як на відновлення працездатності, так і на фінансову підтримку. Такий підхід дозволяє людині пройти повний курс лікування незалежно від її фінансових можливостей, адже Фонд оплачує їй не лише реабілітацію, але й компенсує заробітну плату, яку вона втрачає на підприємстві за час лікування. Тож працівникам не доводиться обирати – піклуватись про здоров’я чи швидше повертатись до роботи», – говорить начальник управління медичних і соціальних послуг виконавчої дирекції ФССУ Олена Пухка.

Відновлення здоров’я застрахованих осіб за рахунок коштів Фонду здійснюється за профілями медичної реабілітації:

– нейрореабілітація (підгострий період інсультів, черепно-мозкових травм);

– м’язово-скелетна реабілітація (підгострий період після операцій ортопедичних та травматологічних, ревматологічні захворювання);

– кардіо-пульмонарна реабілітація (підгострий період інфаркта міокарда, після операцій на серці; підгострий період захворювань легень, після операцій на легенях; цукровий діабет);

– медико-психологічна реабілітація учасників АТО;

– реабілітація після оперативних втручань на органах зору;

– реабілітація при порушенні перебігу вагітності (ускладнена вагітність);

– інша (соматична) реабілітація: підгострий період після оперативних втручань на органах травлення, сечостатевої системи, жіночих статевих органах.

Нагадаємо, застрахована особа направляється до реабілітаційного відділення санаторно-курортного закладу за її вибором відповідно до медичних показань визначеного профілю медичної реабілітації.

15 листопада відбулася п’ятдесят дев’ята сесія Ірпінської міської ради, яку провела в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй. 

У роботі сесії взяли участь: 30 депутатів міської ради, керівники структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету, громадськість міста.

У ході засідання депутати міської ради розглянули та схвалили наступні питання: про затвердження оновленого складу виконавчого комітету Ірпінської міської ради про внесення змін у Додаток №1 до рішення Ірпінської міської ради від 26.07.2018 №3955-54-VII, про затвердження Передавального акту балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів КЗ «ІЦМЛ» ІМР  правонаступнику КНП «ІЦМЛ» ІМР та затвердження Статуту КНП «ІМЦ» ІМР в новій редакції, про внесення змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Ірпінь і селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське на 2018 рік та основних напрямків розвитку на 2019-2020 роки, про  затвердження звітів про виконання фінансових планів комунальними підприємствами Ірпінської  міської ради за 9 місяців 2018 року, про внесення  зміни до програми «Реформування та розвитку житлово-комунального господарства міста Ірпінь на 2015-2020 роки», про нову редакцію  Програми  розвитку та удосконалення організації харчування вихованців дошкільних та  учнів загальноосвітніх навчальних закладів м. Ірпеня, селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське  на 2016-2020 роки, про розгляд звернення замовників будівництва об’єктів архітектури щодо пайового внеску в розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Ірпінь тощо.

Сесія міської ради була конструктивною: депутати голосували поіменно шляхом електронного голосування, розглянули понад сто питань та прийняли стільки ж рішень.

 

14 листопада до рятівників 36 державної пожежно-рятувальної частини міста Ірпінь завітали дітлахи. Дітям продемонстрували технічні можливості пожежно-рятувальної техніки та пожежно-рятувального обладнання, показали  користування первинними засобами пожежогасіння. Вогнеборці  розповіли дітям про всі наслідки, котрі можуть статися, якщо не дотримуватися основних правил пожежної безпеки  як побуті, так і в екосистемах. Малеча мала змогу відчути себе справжніми рятівниками,  кожен міг під наглядом пожежного приміряти та потримати бойове спорядження.  Дітям детально розповіли про правила поведінки та дії під час находження вибухо-небезпечних або підозрілих предметів. 

21 – 23 листопада в Києві представники освіти, науки, влади і бізнесу стануть учасниками стратегічного Форуму розвитку інновацій в Україні.

III Міжнародний Форум Innovation Market відбудеться за підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Міністерства освіти та науки, Національної академії наук України.

Генеральний розпорядник Форуму:  Міжнародний виставковий центр

Мета Форуму: впровадження інновацій в економіку України, пошук та залучення інвестицій.

Учасники: інститути Національної Академії Наук, молоді винахідники Малої Академії Наук, Заклади Вищої Освіти, стартапи, автори ідей і розробок.

Триденна програма заходів включає широкий спектр тематик по розвитку інноваційної та інвестиційної діяльності в освіті, науці, енергетиці, екології, фінансовому та банківському секторі.

В секції «Енергетика» будуть розглянуті питання розвитку малої та середньої генерації енергії, моделі енергосистем, які відповідають інтересам споживача, досвід ведучих енергетичних компанії світу по створенню енергетичних кластерів.

Державне підприємство «Національний офіс інтелектуальної власності» презентує стратегію розвитку програми Державної системи охорони інтелектуальної власності України і створення Центра підтримки технологій та інновацій, проведе панельні дискусії на теми захисту авторських прав, промислової власності, патентування.

Для представників малого та середнього бізнесу відбудеться практична конференція по міжнародним програмам підтримки і фінансування від  EU4Business, COSME, Fit for Partnership with Germany та інших європейських програм. В секції експорту Enterprise Europe Network, Export Promotion Оffice, International Trade Center  розкажуть про інструменти виходу на міжнародні ринки.

На конференції «Освіта. Наука. Інновації» відбудуться панельні дискусії на теми підготовки кваліфікованих кадрів шляхом поєднання освіти та бізнесу, інформаційний блок міжнародних освітніх програм Theo Prax, Erasmus+, eTWINING та інші.

Спікери конференції "Startup day" наведуть приклади практичних кейсів по розвитку стартап-проектів та залученню інвестицій, відомі ментор та лідери думок поділяться особистим досвідом успіху. 

Учасниками форуму будуть литовські інноваційні компанії, форум відвідає бізнес-делегація з Литви. У відкритті форуму приймуть участь: Голова Представництва ЄС в Україні  Хюг Мінгареллі та Директор департаменту всесвітньої організації інтелектуальної власності Міхаіл Швантнер.

В дні Форуму пройде IP Марафон – конкурс серед команд молодих новаторів на кращий проект комерціалізації винаходів. На головній сцені відбудеться нагородження переможців Всеукраїнської науково-технічної виставки - конкурса молодіжних інноваційних проектів.

Головний медіа-партнер форуму Liga.net

Контакти: ТОВ «Міжнародний виставковий центр»

 

Україна, м. Київ, Броварський пр-т., 15,

тел.: 206-87-17, 201-11-74,

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

www.innovationmarket.com.ua;

1. Якщо будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням чи без звернення за призначенням житлової субсидії здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку тощо або оплатив послуги (одноразово) з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв’язку тощо, крім житлово-комунальних послуг у межах норм споживання та медичних послуг, пов'язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на час звернення перевищує 50 тис гривень.

2. Якщо будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда).

При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля.

3. Якщо у складі домогосподарства або сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, і в цьому періоді, за інформацією ДФС, Пенсійного фонду України, у них відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії, вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший за розмір мінімальної заробітної плати, встановленої станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії.

У разі отримання від підприємств – надавачів послуг інформації про наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, субсидія також не призначається.

За наявності таких умов рішення про призначення (не призначення) субсидії може бути прийняте спеціальними комісіями при місцевих органах влади на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради

Право на отримання житлових субсидій мають сім'ї, у яких плата за житлово-комунальні послуги більше визначеного для них обов’язкового платежу.

Наразі обов’язковий відсоток платежу розраховується індивідуально для кожної сім’ї за встановленою формулою і залежить виключно від доходів сім’ї, а саме:

- обчислюється середньомісячний сукупний дохід домогосподарства

- середньомісячний сукупний дохід ділиться на кількість членів домогосподарства, і визначається середньомісячний дохід на одну особу;

- дохід на одну особу ділиться на розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць (з липня 2018 року – 1777 грн);

- отриманий результат ділиться на 2, а потім множиться на 15%, і таким чином визначається відсоток від середньомісячного сукупного доходу.

Розмір обов’язкового платежу розраховується наступним чином: обов’язковий відсоток платежу множиться на середньомісячний сукупний дохід домогосподарства.

Управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник