П'ятниця, 20 жовтня 2017 |

Новини

В Ірпені відбулося четверте засідання групи з розробки Стратегії розвитку Ірпінського регіону. Засіданню передувало розпорядження голови Ірпеня Володимира Карплюка від 24 листопада 2014 р. щодо затвердження складу Комітету зі стратегічного планування. Туди ввійшли фахівці з відділів міськвиконкому, керівники установ, підприємці, науковці, освітяни, незалежні експерти, представники громадськості.

Заходи з розробки Стратегічного плану економічного розвитку Ірпеня до 2020 року реалізовуються відповідно до Стратегії сталого розвитку «Україна – 2020», схваленої Указом Президента України від 12 січня 2015 р. та низки інших законів України.

Ірпінь бачиться як місто здоров’я, багате на рекреаційні зони, привабливе для інвестицій і туризму, екологічного бізнесу. Передбачається розвиток мережі оздоровчих закладів, створення зон короткочасного відпочинку. Ірпінь повинен стати відкритим і безпечним містом, мешканці якого сповідуватимуть здоровий спосіб життя. Воно буде привабливим для молодих сімей. Планується будівництво готелів, спортивних будівель, тенісних кортів, містечок дитячих розваг. Розвинена мережа культурних закладів буде включена до туристичних маршрутів.

На четвертому засіданні було представлене «дерево цілей» – проекти, які спрямовані на об’єднання зусиль влади, громади, бізнесу.

На наступному, 5-му етапі пройде громадське обговорення та ухвалення Стратегії. Після обговорення доопрацьований проект Стратегічного плану подається на розгляд і ухвалення міській раді.

Розробку Стратегічного плану Ірпінського регіону до 2020 року, експертний аналіз даних, консультації здійснює Наталія Бойко – спеціаліст Центру сприяння розвитку міст Асоціації міст України, консультант проекту «Місцевий економічний розвиток міст». Проект упроваджується Федерацією канадських муніципалітетів за фінансової підтримки уряду Канади.

Жаль тільки, що на засіданні Комітету не обговорювалися проекти, зокрема, по Ворзелю, який має великий потенціал у цьому плані.

Данута КОСТУРА

Фото - Володимир ШИЛОВ

         

Днями у Київській обласній державній адміністрації відбулось засідання комісії з перевірки стану дотримання земельного законодавства.

На засіданні було обговорено ряд важливих питань щодо цільового використання земель сільськогосподарського призначення на території області. Так, за попередніми оцінками комісії, бюджет Київщини щорічно втрачає близько 500 мільйонів гривень несплачених податків.

За результатами обговорення було прийнято рішення про проведення інвентаризації сільськогосподарських земель, а також аналізу доходів бюджету від земель наданих в оренду.

Значну увагу комісія приділила пошуку законних механізмів отримання податків з незареєстрованих земель. Так, за інформацією першого заступника голови КОДА Лева Парцхаладзе, попередні оцінки відповідності загальної кількості земель в області, що використовуються та за надходженням податків до казни, свідчать про те, що близько 40% договорів оренди незареєстровані. Отже, за використання таких земель бюджет області не отримує очікуваних коштів.

Під час засідання було прийнято рішення щодо перевірки законності передачі земель у користування або власність від 2012 року.

Також учасники комісії обговорили питання щодо цільового використання наданих в оренду земель, у районах, що безпосередньо прилягають до столиці та мають площу більше 10 га.

Засідання комісії плануються проводити на постійній основі, а програма дій розрахована на найближчі 2-3 роки.

Джерело: http://www.kyiv-obl.gov.ua

Верховна Рада у другому читанні та в цілому ухвалила проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері комунальних послуг», розроблений Мінрегіоном.

За прийняття відповідного законопроекту № 2029а проголосували 261 народний депутат.

Документом передбачається забезпечити єдиний підхід в сфері державного регулювання питань формування та встановлення тарифів, а також виконання заходів, визначених ключовою подією 8 програми (Матриці) стратегічних та інституційних реформ у рамках проекту «Друга програмна позика на політику розвитку».

Такий єдиний підхід дозволить забезпечити раціональне планування державного та місцевих бюджетів, створить необхідні умови для забезпечення ефективного функціонування підприємств сфери теплопостачання та сфери житлово-комунального господарства, підвищенню рівня якості послуг, створенню умов для залучення інвестицій у розвиток та технічне оновлення систем теплопостачання, водопостачання, своєчасному та в повному обсязі виконанню боргових зобов'язань з погашення та обслуговування позики, зокрема тих, що підтримуються міжнародними фінансовими організаціями.

Нагадаємо, що 18 червня 2015 року проект Закону був прийнятий Верховною Радою України у першому читанні.

Державна архітектурно-будівельна інспекція України та Державне агентство з питань електронного урядування презентували електронні послуги у сфері будівництва – реєстрацію повідомлень та декларацій про початок підготовчих робіт та про початок будівельних робіт.

У вересні-жовтні 2015 року запрацюють ще дві нові послуги – реєстрація декларації на готовність об’єкту до експлуатації та подання відомостей для отримання ліцензії на господарську діяльність щодо створення об’єктів архітектури. Про це повідомив голова Державної архітектурно-будівельної інспекції України Олексій Кудрявцев.

«Сьогодні електронне урядування є «ключем» до реформ в Україні. Саме е-урядування покликане забезпечити нову ефективність та прозорість роботи органів влади, а також нову якість обслуговування громадян та бізнесу», - зазначив він. 

За словами голови Держархбудінспекції Олексія Кудрявцева, сьогодні підприємці та громадяни вже можуть скористатися чотирма електронними адмінпослугами:

1. Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.

2. Реєстрація декларацій про початок виконання підготовчих робіт.

3. Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт.

4. Реєстрація декларацій про початок будівельних робіт.

Раніше, щоб подати декларацію про початок виконання підготових або будівельних робіт на реєстрацію слід було звертатися до центру надання адміністративних послуг (ЦНАПу). Для цього іноді доводилося долати значні відстані та стояти в чергах.

Тепер пропонується принципово новий рівень якості обслуговування громадян та бізнесу. Ви можете зареєструвати повідомлення або декларацію про початок будівництва у будь-який зручний час 24 години на добу, 7 днів на тиждень через мережу Інтернет, витративши на це не більше декількох хвилин.

Для цього слід зайти на сайт e-dabi.gov.ua, визначити послугу, яка вас цікавить, ввести свої дані, поставити електронний підпис і документ автоматично направлять в потрібний територіальний департамент чи управління ДАБІ. Електронна форма документів з автоматичною перевіркою та підказками значно мінімізує ризик допущення помилок при її заповненні. Зареєстрована декларація з відповідним номером у єдиному реєстрі надійде на вашу електронну пошту. Також, ви можете перевірити факт реєстрації декларації, переглянувши запис у єдиному реєстрі через мережу Інтернет. 

«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження е-урядування в Україні, - зазначив Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Надання доступних, прозорих та некорупційних адміністративних послуг, що досягається шляхом переведення їх в електронну форму, – це те, що найбільше очікують громадяни та бізнес».

Для популяризації нового державного сервісу європейського рівня ДАБІ України спільно з Держагенством з питань електронного урядування створили інформаційний відеоролик, який інформує громадян про нові можливості подання дозвільних документів у сфері будівництва. 

Нагадаємо, що пілотний проект щодо електронних адміністративних послуг є складовою кампанії із запороваждення електронного урядування в Україні, який реалізуєтться за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні. 

А вже з 1 вересня 2015 року будуть створені структурні підрозділи в органах місцевого самоврядування, які виконуватимуть функції  ДАБІ на місцях. Зараз триває робота з підготовки до реалізації закону, який передбачає децентралізацію повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства, і нам дуже важливо знати думку будівельників та органів місцевого самоврядування. Про це сказав  заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Роман Абрамовський під час наради з Конфедерацією будівельників України.

Мінрегіоном розроблено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності», нововведенням якого є спрощення процедури отримання поштової адреси – з моменту виділення земельної ділянки під будівництво до реєстрації об´єктів вже збудованої нерухомості. Окрім того ведеться активна робота з модернізації державних житлових програм. «Ми модернізували існуючі житлові програми. Передбачено  надання кредитів під 10% річних. При цьому надаватимуться пільги для родин з дітьми, а саме – зменшення кредитної ставки в залежності від кількості дітей в родині», - наголосив Роман Абрамовський.

16 липня до рятувальників 36-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь завітали на екскурсію діти, які перебувають на відпочинку в дитячому спортивно-оздоровчому комплексі імені Юрія Гагаріна.

Працівники Ірпінського МВ з радістю їм розповіли про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, про її функції та завдання. Розповіли про комплектацію пожежних автомобілів, для чого вони призначені. Діти мали змогу потримати пожежно-технічне обладнання, вогнегасники та посидіти в самому автомобілі.

Після цього діти розділились на 12 команд і кожен член команди відчув на собі роботу пожежного, а саме: змагались на швидкість одягання бойового одягу, перетинали перешкоди на полосі перешкод, крім цього показали, на прикладі, як працює диспетчер пожежно-рятувальної частини.

Наприкінці екскурсії, дітлахам розповіли про будову та правил користування вогнегасниками.

Максим Гуриненко

www.rescuer.kiev.ua

   

Верховна Рада України ратифікувала Меморандум про спільні наміри Урядів України та Німеччини і Рамкової угоди по залученню кредиту 500 млн. євро для відбудови сходу України.

«Цим законопроектом передбачено ратифікацію Меморандуму про спільні наміри Уряду України та Уряду Федеративної Республіки Німеччина і Рамкової угоди, як невід’ємного додатку до Меморандуму, що дозволить залучити кредит KfW для відбудови східної частини України у розмірі 500 млн. євро»,- повідомив Віце-прем'єр-міністр - Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко, представляючи проект на засіданні Верховної Ради України.

За словами Геннадія Зубка, з цих коштів – 200 млн. євро передбачені як макрофінансова допомога, а 300 млн. євро – для фінансування проектів з енергетики, відновлення та модернізації об’єктів інфраструктури та фінансування комунальних та інших підприємств, які забезпечують життєдіяльність в східних регіонах.

Віце-прем'єр-міністр України зазначив, що мова йде про 5 областей: Запорізька, Харківська, Дніпропетровська, Донецька та Луганська. З банком KfW вже відпрацьовано 49 проектів: «Україна підготувала свої проекти і передала їх на розгляд KfW. Тепер чекаємо на оперативну реакцію наших партнерів».

«Ці гроші підуть на відновлення економіки всієї країни», - наголосив урядовець.

«Пріоритетними проектами стануть транспорт, енергетика, теплопостачання, енергоефективність, водопостачання, водовідведення, соціальна інфраструктура, відновлення та будівництво житла», - повідомив Віце-прем'єр-міністр України.

Геннадій Зубко наголосив, що спільна українсько-німецька робоча група погодила проектні напрями спрямування кредиту та обсяги фінансування. На проекти в галузі енергетики буде спрямовано близько 150 млн. євро, на постачання товарів – 60 млн. євро, на інфраструктуру - 90 млн. євро.

За його словами, Рамковою угодою, як невід’ємним додатком до Меморандуму, визначено фінансові умови кредитування: «Процентна ставка – до 4,5 %, термін кредитування – до 15 років, пільговий період – 5 років».

«Прийняття законопроекту забезпечить фінансування проектів по відновленню інфраструктури в постраждалих від збройного конфлікту регіонах по модернізації інфраструктури в регіонах, які взяли на себе основне навантаження із забезпечення внутрішньо переміщених осіб», - підкреслив урядовець.

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 389 «Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї» з 1 липня 2015 року пільги на житлово-комунальні послуги будуть надаватись за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (1710,00 грн.) наступним пільговим категоріям громадян:

1. Учасники війни;

2. Член сім»ї загиблого(померлого) ветерана війни;

3. Особа з особливими заслугами перед Батьківщиною;

4. Батьки померлої особи з особливими заслугами ;

5. Вдова(вдівець) особи з особливими заслугами ;

6. Особа з особливими трудовими заслугами;

7. Батьки померлої особи з особливими трудовими заслугами;

8. Вдова(вдівець) особи з особливими трудовими заслугами;

9. Діти війни;

10. Жертви нацистських переслідувань;

11. Багатодітні сім»ї;

12. Дитячі будинки сімейного типу;

13. Прийомні сім»ї;

14. Сім'я опікуна;

15. Опікун дітей померлого громадянина, смерть якого пов»язана з ЧАЕС (ІІІ категорія);

16. Вдова(вдівець) померлого громадянина ЧАЕС ІІІ категорії;

17. Дитина ( ЧАЕС)) інвалід;

18. Працівник служби цивільного захисту на пенсії;

19. Батьки та члени сім»ї працівника служби цивільного захисту,який загинув(помер) або пропав безвісти;

20. Міліціонер на пенсії;

21. Непрацездатний член сім»ї загиблого міліціонера;

22. Податковий міліціонер на пенсії;

23. Непрацездатний член сім»ї загиблого податкового міліціонера;

24. Працівник кримінально-виконавчої системи на пенсії;

25. Непрацездатний член сім»ї загиблого працівника кримінально-виконавчої системи на пенсії;

26. Непрацездатний член сім»ї загиблого працівника кримінально-виконавчої системи;

27. Сільський медик на пенсії;

28. Сільський педагог на пенсії.

Списки пільговиків, які мають право на отримання пільги будуть надані підприємствам, організаціям-надавачам послуг в електронному вигляді з 25 липня по 25 вересня 2015 року.

Верховною Радою України 28 грудня 2014 року прийнято Закон України №76-VIII «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України», яким внесено до окремих Законів України зміни, згідно з якими з 1 липня 2015 року пільги надаються окремим категоріям пільговиків, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (у 2015 році – 1710 гривень).

При цьому, залишається незмінним порядок надання пільг для інвалідів війни, учасників бойових дій, «чорнобильців» 1 та 2 категорій, ветеранів військової служби та органів МВС, їх вдів, реабілітованих осіб, інвалідів військової служби.

Зауважуємо, що після визначення права на отримання пільги на наступні шість місяців буде письмово проінформовано пільговиків, яким не встановлено право на пільгу, у зв’язку з перевищенням доходів.

Управління праці гарантує створити максимально сприятливі умови для оформлення субсидій таким громадянам у першочерговому порядку.

ДЕКЛАРАЦІЮ про доходи сім’ї пільговика можна скопіювати (завантажити) у розділі ГРОМАДЯНАМ - СОЦІАЛЬНІ ПІЛЬГИ (http://imr.gov.ua/for-citizens/sotsialni-pilgi )

Кому надається допомога

Допомога малозабезпеченим сім’ям призначається і виплачується у грошовій формі малозабезпеченим сім’ям, які постійно проживають на території України, мають середньомісячний сукупний дохід, нижчий від прожиткового мінімуму для сім’ї.

Прожитковий мінімум для сім’ї — визначена для кожної сім’ї залежно від її складу сума прожиткових мінімумів, розрахованих та затверджених відповідно до Закону України „Про прожитковий мінімум» для осіб, які відносяться до основних соціальних і демографічних груп населення.

Малозабезпечена сім’я — це сім’я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний доход, нижчий від прожиткового мінімуму для сім’ї. Право сім’ї на цю допомогу залежить не лише від доходів, але і від її майнового стану, зайнятості працездатних членів сім’ї та інших факторів.
Ця допомога призначається відповідно до закону «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» та Постанови Кабінету міністрів України від 24 лютого 2003 р. N 250 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям».

Хто включається до складу сім’ї при визначені права на допомогу ?

До складу сім’ї включаються:

— чоловік, дружина;

— рідні, усиновлені та підопічні діти цих осіб віком до вісімнадцяти років, а також діти, які навчаються за денною формою навчання у професійно-технічних, вищих навчальних закладах I — IV рівнів акредитації до досягнення двадцяти трьох років і які не мають власних сімей;

— неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства I та II груп або інвалідами I групи і проживають разом з батьками;

— непрацездатні батьки чоловіка та дружини, які проживають разом з ними і перебувають на їх утриманні у зв’язку з відсутністю власних доходів;

— особа, яка проживає разом з одиноким інвалідом I групи і здійснює догляд за ним;

— жінка та чоловік, які проживають однією сім’єю, не перебувають у шлюбі, але мають спільних дітей.

При цьому до складу сім’ї включаються незалежно від місця проживання (перебування) або реєстрації діти, які навчаються за денною формою навчання у професійно-технічних, вищих навчальних закладах I — IV рівнів акредитації до досягнення двадцяти трьох років і не мають власних сімей.

Водночас  до складу сім’ї не включаються особи, які перебувають на повному державному утриманні.

Куди  звертатися за допомогою

Призначення і виплата соціальної допомоги здійснюється управліннями праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації уповноваженого представника малозабезпеченої сім’ї.

У сільській місцевості заяви з необхідними документами для призначення соціальної допомоги приймають виконавчі органи сільських і селищних рад та здійснюють їх передачу відповідним органам праці та соціального захисту населення. Зазначені виконавчі органи можуть визначати уповноважену особу для прийняття документів.

Чи може бути виплачена допомога не за місцем реєстрації ?

Допомога також може бути призначена і виплачена за місцем фактичного проживання уповноваженого представника сім’ї за умови подання довідок про склад сім’ї і про неотримання такої допомоги в органах праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.

У разі коли повнолітні члени сім’ї, яка звернулася за призначенням соціальної допомоги, фактично проживають разом, але зареєстровані за різними адресами, уповноважений представник сім’ї додає до заяви довідки про склад сім’ї та про неотримання такої допомоги в органах праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Потрібно зазначити, що у цьому випадку рішення про призначення соціальної допомоги приймається органами праці та соціального захисту населення на підставі обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, яке проводиться соціальними інспекторами цих органів, із складенням акта за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

Перелік документів необхідних для отримання допомоги

Для отримання допомоги потрібно подати заяву, де дається згода сім’ї на збір інформації про неї, про її власність, доходи та майно. До заяви про надання державної соціальної допомоги додаються:

— документ, що посвідчує особу;

— довідка про склад сім’ї;

— декларація про доходи та майно осіб, які входять до складу сім’ї (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї);

— довідка про наявність та розмір земельної частки (паю).

Потрібно зазначити, що в декларацію не включаються державна соціальна допомога, призначена відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; нарахована субсидія за спожиті житлово-комунальні послуги; сплачені членами сім’ї аліменти.

Строк протягом якого виплачується допомога

Допомога малозабезпеченим сім’ям призначається на півроку і через шість місяців сім’я знову повинна підтвердити своє право на виплати.

Для призначення  соціальної  допомоги  на   наступний   строк  уповноважений  представник  сім’ї  подає  заяву  і  декларацію про  доходи та майно.  Довідка про склад сім’ї поновлюється лише у разі  змін  у  складі  сім’ї  або  у  разі,  коли  між поданням заяви на  призначення соціальної допомоги на наступний строк та  припиненням  виплати  раніше  призначеної  соціальної  допомоги  минуло  більше  календарного місяця.

Випадки коли допомога не призначається

У наданні державної соціальної допомоги може бути відмовлено, а виплата призначеної допомоги може бути припинена у випадках коли:

— працездатні члени малозабезпеченої сім’ї не працюють, не служать, не навчаються у вищих навчальних закладах I-IV рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладах з денною формою навчання протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням соціальної допомоги;

— під час обстеження матеріально-побутових умов сім’ї з’ясовано, що малозабезпечена сім’я має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно;

— особи, які входять до складу малозабезпеченої сім’ї, протягом 12 місяців перед зверненням за наданням соціальної допомоги здійснили покупку земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку тощо, на суму, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для сім’ї;

Рішення про призначення державної соціальної допомоги у таких випадках приймається органами соціального захисту населення на підставі обов’язкового обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, яка звернулася за призначенням такої допомоги;

— у власності чи володінні малозабезпеченої сім’ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 квадратний метр на одного члена сім’ї та додатково 10,5 квадратного метра на сім’ю, чи більше одного автомобіля, транспортного засобу (механізму).

Умови припинення виплати допомоги

Виплата    раніше    призначеної    соціальної   допомоги  припиняється:
— якщо сім’єю приховано або навмисно подано  недостовірні  дані  про її доходи та майновий стан,  що вплинули на встановлення права  на соціальну допомогу і визначення її розміру, внаслідок чого були  надміру виплачені кошти, — з місяця, в якому виявлено порушення;
— у разі переїзду сім’ї в іншу місцевість та настання обставин,  що унеможливлюють виплату  соціальної  допомоги  (зокрема,  смерть  одинокої  особи),  —  з  місяця,  що  настає  за місяцем,  в якому  відбулися зміни;
— за заявою уповноваженого представника сім’ї —  з  місяця,  що настає за місяцем її подання, якщо інше не обумовлено заявою.

Розмір допомоги малозабезпеченим сім’ям

Розмір допомоги — це різниця між рівнем забезпечення прожиткового мінімуму для сім’ї (встановлюється щорічно законом про державний бюджет) та її середньомісячним сукупним доходом, але не може бути більшим ніж 75 % від рівня забезпечення прожиткового мінімуму для сім’ї.

Середньомісячний сукупний дохід сім’ї визначається згідно з Методикою обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, що затверджується Мінпраці, Мінекономіки, Мінфіном, Держкомстатом і Держкомсім’ямолоддю.

Розмір соціальної допомоги визначається з урахуванням рівня забезпечення прожиткового мінімуму. Рівень забезпечення прожиткового мінімуму для різних категорій осіб, кожного разу визначаються законом про бюджет на відповідний рік.

Знайте!  Для кожної дитини (крім дитини-інваліда), яка входить до складу малозабезпеченої сім’ї, рівень забезпечення прожиткового мінімуму збільшується на 10 %, а для кожної дитини-інваліда, яка входить до складу малозабезпеченої сім’ї, для кожної дитини, яка утримується матір’ю (батьком, усиновителем), що не перебуває у шлюбі, і запис про батька (матір) цієї дитини у Книзі реєстрації народжень провадиться в установленому порядку за вказівкою матері (батька), для кожної дитини, в якої один або обоє батьків є інвалідами I або II групи, — на 20 %.
Для громадян, які отримали статус особи, що проживає і працює (навчається) на території населеного пункту, якому надано статус гірського, рівень забезпечення прожиткового мінімуму збільшується на 20 %.
Пам’ятайте! Розмір державної соціальної допомоги збільшується на кожну дитину віком до 13 років на 250 гривень, на кожну дитину віком від 13 до 18 років — на 500 гривень.

Приклад розрахунку допомоги малозабезпеченим сім’ям у 2015 році:
Сім’я складається з 4 осіб (двоє дітей – 4 та 5 років, батько та мати), середньомісячний дохід сім’ї – 1000 грн.
З 1 січня 2015 року рівень забезпечення прожиткового мінімуму для призначення допомоги для сім’ї становить: 2265,96 грн. (255,78 грн. х 2 працездатних + 877,20 грн. х 2 дітей до 6 років).
(Цифри 255,78 грн. та 877,20 грн. – з ЗУ “Про державний бюджет на 2015 рік”)

Розмір допомоги з січня 2015 році становить 1165,96 грн. (2265,96– 1000,00).

З 01 квітня 2015 року набуває чинності зміни, прийняті ВРУ 02.03.2015 року, а саме:

Максимальний розмір державної соціальної допомоги з урахуванням збільшення її розміру на кожну дитину, яка входить до складу малозабезпеченої сім’ї, не може бути більшим за прожитковий мінімум для сім’ї.».

Законом  України №454-VIII від 19/05/2015р. «Про внесення змін до статті 7 Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» внесено зміни щодо соціального захисту сімей, члени яких мають у власності чи володінні земельні ділянки» від 10 грудня 2014 року за N 1350.

Згідно з законом, розширюється коло сімей, які матимуть право на призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. До таких сімей закон відносить сім’ї, у власності чи володінні яких є земельна ділянка, незалежно від розміру такої земельної ділянки.


Нормативно-правові документи, які можуть бути корисними щодо призначення і виплати допомоги малозабезпеченим сім’ям:

Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;

Постанова Кабінету міністрів України від 24 лютого 2003 р. N 250Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

Ірпінська ОДПІ щосереди проводить сеанси телефонного зв`язку «гаряча лінія». Нещодавно з першим заступником начальником Ірпінської ОДПІ Оленою Крупновою на тему: «Звернення громадян. Боротьба із заробітними платами «в конвертах» розмовляли платники податків Ірпінського регіону.

До вашої уваги питання та відповіді до них, що обговорювались під час «гарячої лінії»:

  1. Які права при розгляді заяви чи скарги має громадянин?

Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:

- особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;

- ознайомитися з матеріалами перевірки;

- подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;

- бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;

- користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;

- одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;

- висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;

- вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.

  1. Чи є звернення, що не підлягають розгляду та вирішенню?

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 Закону України «Про звернення громадян», та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

  1. В які терміни розглядаються повідомлення, що надходять на антикорупційний сервіс «Пульс»?

Сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія за номером: (044)284-00-07, на який  громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Інформація приймається цілодобово.

Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Важливим є той факт, що результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.

  1. До яких наслідків призводить отримання заробітної плати «в конверті»?

Працівник на  неофіційній роботі  позбавлений: допомоги по тимчасовій непрацездатності, включаючи догляд за хворою дитиною; допомоги  в зв’язку з вагітністю та пологами; допомоги по безробіттю у випадку втрати роботи; одержання пристойної пенсії в старості, по інвалідності та в інших випадках, передбачених законодавством.

Нелегальна зайнятість та нелегальна заробітна плата – це відсутність захисту від незаконного звільнення, гарантій на безпечні та нешкідливі умови праці, права на відпочинок, оплачувану відпустку тощо.

  1. Куди можна звернутися або кого повідомити про виплату заробітної плати «в конверті»?

В Центрах обслуговування платників встановлена спеціальна скринька «До заяв та пропозицій», де Ви можете залишити своє повідомлення про порушення трудових прав, отримання заробітної плати «в конверті» тощо.

ЦОП Ірпінської ОДПІ знаходиться за адресою: м.Ірпінь вул. Шевченка, 2а.

  1. Як оформлюються трудові відносини між роботодавцем та працівником та на підставі якого документу здійснюється їх облік?

Відповідно до статей 24 і 24 прим.1 Кодексу законів про працю України наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 08.06.01 року № 260 було затверджено форму трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю та Порядок реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою.

Порядок реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою поширюється на фізичних осіб, які використовують найману працю: фізичних осіб - підприємців та фізичних осіб, які використовують найману працю, пов’язану з наданням послуг (кухарі, няньки, водії тощо).

Укладений у письмовій формі трудовий договір між працівником і фізичною особою у трьох примірниках фізична особа повинна подати на реєстрацію до державної служби зайнятості за місцем свого проживання у тижневий строк з моменту фактичного допущення працівника до роботи. 

Записи про реєстрацію та зняття з реєстрації трудового договору дають право фізичній особі внести записи до трудової книжки працівника про прийняття та звільнення його з роботи (пункту 14 Порядок реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою). 

Пунктом 297.3 статті 297 Податкового кодексу України платник єдиного податку виконує передбачені Податкового кодексу України функції податкового агента у разі нарахування (виплати, надання) оподатковуваних податком на доходи фізичних осіб доходів на користь фізичної особи, яка перебуває з ним у трудових або цивільно-правових відносинах.

При цьому, облік найманих працівників фізична особа – підприємець повинна вести самостійно з додержанням умови перебування на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності щодо граничної кількості найманих працівників у відповідній групі платників єдиного податку.

Ірпінська ОДПІ

Новини

Анонси

Звіт за 100 днів

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 2 роки

Секретар ради інформує

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року


Протидія торгівлі людьми

Розпорядження по очищеннюГромадська рада



Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

Інформація, що може бути корисною під час подорожі за кордон:

Довідки:


Законодавство у сфері протидії людьми:

Порядок взаємодії субєктів з надання допомоги потерпілим та постраждалим від торгівлі людьми (постанова КМУ №783 від 22.08.2012 року)

Посібники та інформаційні матеріали:

 

1 листопада 2014 року розпочато реалізацію проекту «Поширення Національного механізму взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, в Україні» за підтримки Організації безпеки та співробітництва у Європі Координатора проектів ОБСЄ в Україні, уряду Канади, Міністерства соціальної політики України. Головним виконавчим партнером є громадська організація «Фундація «Гармонізоване суспільство».

Загальною метою та завданням проекту є посилення спроможності органів державної влади та громадських організацій, які працюють у сфері протидії торгівлі людьми, надавати відповідну допомогу жертвам торгівлі людьми.

Проект також передбачає підвищити обізнаність населення через проведення Інформаційної кампанії щодо існуючого Національного механізму взаємодії у наданні допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми.

 

Локації проектів

Міське радіо

Календар подій

Ірпінський вісник