Вівторок, 19 грудня 2017 |

Новини

Зміни до Порядку призначення житлової субсидії населенню

Призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів – заяви та декларації (скасовується необхідність надання довідок про доходи, у тому числі й працюючих осіб). При цьому запроваджуються спрощені форми заяви та декларації про доходи і витрати осіб для звернення за субсидією (форма на 1 аркуші).

Запроваджується принцип призначення субсидії на підставі задекларованих даних заявником.

При цьому перевірка достовірності цих даних здійснюватиметься органами соціального захисту вже після призначення субсидії, шляхом здійснення запитів до відповідних органів, установ та організацій.

Кожне домогосподарство одночасно з рахунком для оплати енергоносіїв у квітні та жовтні 2015 року отримає спрощені форми заяви та декларації для звернення за призначенням субсидії. Підприємства, що надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення мають забезпечити виготовлення бланків Заяви та Декларації і доставку їх до споживачів разом з рахунками на оплату послуг.

Скасовуються всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням субсидій крім здійснення одноразової дорого вартісно покупки (на суму понад 50 тис. гривень):

-наявність у власності двох житлових приміщень;

-наявність у власності двох автомобілів;

-наявність у складі домогосподарства осіб працездатного

віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні;

-здача в найм житлового приміщення;

-здійснення покупки товарів, робіт та послуг (у тому числі оплата медичних послуг та навчання) на суму понад 10прожиткових мінімумів;

Запроваджується надання субсидії на 12 місяців, а не опалювальний період як раніше.

Встановлюється автоматичний принцип надання субсидії на новий період (скасовується

необхідність повторного звернення до органу соціального захисту населення для призначення субсидії на новий період у разі відсутності змін).

 

Зміни до Порядку призначення житлової субсидії:

Для 1,1 мільйонів сімей, які сьогодні одержують субсидії (в опалювальний період 2014-2015 років) передбачити автоматичне призначення субсидій на новий термін без необхідності надання нового пакету документів та звернення до органів соціального захисту населення. Надається право на оформлення субсидій особам, які не зареєстровані у житловому приміщенні, але орендують житло і оплачують вартість житлово-комунальних послуг на підставі письмового договору найму (оренди) житла.

 

Порядок звернення за житловою субсидією:

1. Кому призначається субсидія:

Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства,у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу .

2. Куди і як подаються документи:

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані до місцевого управління праці та соціального захисту населення поштою.

У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ:

- спрощена заява (за встановленою формою на 1 арк.);

- спрощена декларація про доходи і витрати осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (за встановленою формою на 1 арк).

Всі інші відомості, що необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації,

які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

Інформацію про доходи для призначення житлової субсидії органи соціального захисту населення будуть отримувати у порядку обміну від Державної фіскальної служи та Пенсійного фонду.

При цьому, заборонятиметься вимагати від заявників інші документи, ніж передбачені Положенням про призначення житлових субсидій.

 

Термін призначення житлової субсидії

Субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначатиметься на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням. Для призначення житлової субсидії застосовуватимуться доходи за попередній календарний рік без урахування сплачених податків. Після закінчення терміну отримання субсидії органи соціального захисту населення здійснюватимуть розрахунок субсидії на наступний період автоматично.

Для цього вони збиратимуть необхідну інформацію без звернення громадянина і протягом двох місяців з початку нового періоду прийматимуть рішення щодо призначення (непризначення) субсидії цим домогосподарствам та письмово інформують про прийняте рішення громадян, які зверталися.

Посилення відповідальності заявника за надані відомості для призначення субсидії

Всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлової субсидії.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.

Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому  разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у   подвійному розмірі.

 

24 березня підійшов до свого завершення проект надзвичайної допомоги українським переселенцям зі сходу, внаслідок воєнних дій в Україні, який підримало Канадське посольство.

В рамках даного проекту в Ірпені було проведено 6 зустрічей-тренінгів для вимушених переселенців, які мешкають в Приірпінні. У проекті взяло участь понад 150 сімей-переселенців, які отримали морально-психологічну підтримку.

Також 40 сім’ям було надано матеріальну допомогу, зокрема: 24 сім’ї з Ірпеня, 9 – з Ворзеля, 5 – з Коцюбинського, 2 сім’ям з Гостомеля було надано сертифікати на покупки товарів в ТЦ «МЕТРО» (на суму 3200 грн.), що в загальній сумі – 128 000 грн. У рамках проекту до новорічних свят 80 дітей-переселенців отримали подарунки. А головне, це позитивні емоції й відчуття впевненості у завтрашньому дні.

Низка тренінгів була лише початком у серії матеріальної та моральної допомоги вимушеним переселенцям зі Сходу. Нині громадські активісти налагоджують контакти для подальшої співпряці з біженцями й сподіваються на співпрацю у наступних проектах.

Посередником між органами соціального захисту і громадянами виступає районний військовий комісаріат.

У редакцію «УК» надходять дзвінки від жителів різних областей України, у яких ідеться про вимушену зміну усталеного способу життя родин після того, як чоловіка чи батька мобілізували до лав Збройних сил. Наприклад, Тетяна К. із Чернівецької області схвильовано розповіла про те, що її чоловіка мобілізували. Вона зараз перебуває в декретній відпустці. З немовлям на руках дуже важко самій справлятися. Родичів поблизу немає, тож помочі немає від кого чекати. А на порі — весняні роботи в господі. «Що робити в такій ситуації? До кого можна звернутися по допомогу?» — зі слізьми завершила розмову Тетяна.

За роз’ясненням «УК» звернувся до старшого офіцера відділу військово-соціальної роботи соціально-психологічного управління Головного управління по роботі з особовим складом ЗСУ підполковника Володимира КАШЛЮКА.

— Люди часто губляться в таких ситуаціях, — каже Володимир Кашлюк. — Варто знати, що такі питання належать до компетенції місцевих органів влади. На них покладено завдання приймати рішення, спрямовані на соціальний захист і підтримку членів сімей військовослужбовців і безпосередньо бійців — учасників АТО. В кожній області існують програми, під які з місцевих бюджетів виділяють кошти для виплати певним категоріям населення. Вони можуть бути одноразовими, за рік чи щомісячними. Поширена і така форма підтримки, як компенсація за сплату комунальних послуг або за сплату найму житла. Законодавство передбачає надання пільг чи якихось інших видів допомоги за формальними ознаками. Це — наявність статусу, посвідчення, певних документів.

За словами Володимира Кашлюка, наголос нині роблять на зверненні громадянина. Поки що соціальна система не досягла рівня адресності, коли соціальні працівники самі йдуть до людей, що потребують допомоги. Тому нині усе залежить від активності громадянина, від його обізнаності. І це є чи найголовнішою проблемою. Більшість сімей військовослужбовців, призваних за мобілізацією, не знають про свої права, про те, куди звертатися по допомогу. Зараз посередник між державними органами соціального захисту і громадянами — районний військовий комісаріат. Комісаріат зобов’язаний надавати інформацію, в тому числі й про соціальну допомогу та служби, які цим займаються. А ще через комісаріати налагоджено роботу з волонтерськими, благодійними організаціями. Військкомати мають списки мобілізованих, інформацію про членів сім’ї. Передовсім тут мусять допомогти людині зорієнтуватися в місцевій системі органів самоврядування. Офіцер нагадав, що звернення про допомогу потрібно подавати у письмовій формі.

Важлива інформаційна робота всіх служб на місцях. На телефон довіри при Генштабі ЗСУ щодня надходить у середньому по 30 дзвінків. Люди часом запитують про елементарне. Приміром, чому мобілізували чоловіка, якщо в сім’ї більше трьох малолітніх дітей. Виявилося, що рідних дітей у чоловіка двоє, а троє не усиновлені — від першого шлюбу дружини. Юридично він не є багатодітним батьком. Чимало дзвінків із сільської місцевості, де виникає багато питань після мобілізації чоловіків. Великі земельні наділи, господарства потребують сильних рук.

Володимир Кашлюк навів такий приклад: «улітку минулого року на телефон довіри зверталася жінка з Житомирської області. Цікавилася, як їй зібрати урожай і підготувати поле до зими. Ми звернулися до районної державної адміністрації з цим запитанням. Голова адміністрації організував необхідну допомогу».

Молодим сім’ям часто потрібна психологічна допомога, підтримка. Волонтери-психологи зараз надають психологічну допомогу не лише бійцям, а й членам їхніх сімей. Звісно, нинішні обставини змушують подивитися на все по-іншому.

Ольга ПРОКОПЕНКО

Джерело: http://www.ukurier.gov.ua

24 березня розпочався ремонт приміщення Центру надання адміністративних послуг, який працюватиме за принципом «прозорого офісу».

«Прозорий офіс» – це принципово новий спосіб спілкування громадян з владою міста. Як показує практика міст-сусідів Ірпеня і численних малих міст Європи, «прозорий офіс» значною мірою підвищує рівень довіри у громадян до адміністраторів, робота яких мінімізує кількість корупційних випадків через зменшення контактів з посадовими особами дозвільних органів.

Більш простою буде сама процедура отримання довідок, дозволів, погоджень. Мешканцям Ірпеня більше не доведеться ходити по чиновницьких кабінетах: підприємець чи фізична особа зможуть подавати необхідний пакет документів і через певний час забрати уже готовий документ. Така форма роботи значно економить час як самих працівників, що працюють у Центрі, так і тих громадян, які звертаються до органів місцевої влади за довідкою чи дозволом.

24 березня на засіданні виконавчого комітету Ірпінської міської ради розглянуто низку питань та прийнято відповідні рішення щодо надання містобудівних умов і обмежень земельних ділянок, присвоєння нових адресних номерів земельним ділянкам після розподілу, присвоєння адреси земельній ділянці, що знаходиться у власності окремих громадян тощо.

Розглядаючи питання про надання гр. Губеру В.М. містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки в м.Ірпені по вул. Київській, 73, Володимир Карплюк поінформував членів виконкому про домовленість із зазначеним забудовником.

«Кількість поверхів забудови збільшено у порівняні з детальним планом. Але люди вклали в цей будинок свої інвестиції. Тому іншого виходу, як домовлятися з забудовником, у нас не було. Суть домовленості полягає в тому, що на ту кількість поверхів, які він порушив, зросте його пайова участь (відносно стовідсоткового еквіваленту). Тобто до міського бюджету забудовник заплатить триста відсотків пайової участі», - підкреслив міський голова Володимир Карплюк.

Таким чином очільник міста намагається апелювати до совісті місцевих забудовників, які намагаються обійти містобудівне законодавство, порушуючи умови забудови. Така практика буде впроваджуватися й надалі до інших забудовників.

24 березня міський голова Володимир Карплюк продемонстрував членам виконкому макети запропонованих скульптур пам’ятника Тарасу Шевченку на центральній площі міста перед приміщенням міськвиконкому.

Нагадаємо, що близько місяця тому було оголошено конкурс проектів щодо реконструкції центральної частини міста. За словами міського голови Володимира Карплюка, пропозицій надходить багато, але вони не об’єднані комплексно. «Площа Ірпеня має бути знаковою, такою, наприклад, як в українському Львові чи європейському Любліні. Адже тут, біля пам’ятника Кобзарю, проходитимуть народні віче, загальноміські концерти, відзначатимуть державні свята», - наголошує очільник міста.

Міська влада очікує на конкретні пропозиції від жителів Ірпеня, які б окреслювали комплексне бачення архітектурного ансамблю центру міста.

Наразі триває збір пропозицій та проектів. Далі – громадське обговорення.

20 березня у форматі бізнес-кави з мером у конференц-холі «Ірпінь» відбулася зустріч міського голови Володимира Карплюка з підприємцями Ірпеня, де брали участь понад тридцять представників малого та середнього бізнесу.

У ході зустрічі жваво обговорювалася тема ведення бізнесу в регіоні, його основні засади, принципи та система. Було багато пропозицій від підприємців щодо покращення реалізації підприємницької діяльності у місті. Кожен мав змогу поставити запитання, яке його цікавить, міському голові й озвучити свої пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Також учасники зустрічі пропонували свої послуги одне одному. Очільник міста наголосив, що обов’язково має відбуватися взаємообмін результатами бізнесу в умовах тісної співпраці.

«Нашою головною метою має бути наша злагоджена спільна праця. Повинен бути результат від нашої праці для людей. Мета діяльності не лише задоволення власних потреб, а й забезпечення якісними послугами жителів регіону, - наголосив Володимир Карплюк. – Я розумію, що зараз особливо складне становище, але лише разом ми зуміємо протистояти труднощам і долати перепони заради покращення добробуту міста, у якому ми працюємо».

Міський голова відкритий до діалогу. Учасники ділилися досвідом оптимізації діяльності в сучасних умовах, міркували над перспективами роботи.

24 березня рішенням виконкому внесено зміни до Порядку фінансування витрат на поховання або відшкодування витрат на здійснене поховання померлих (загиблих) учасників бойових дій і інвалідів війни.

Це питання порушували представники ветеранських організацій під час засідання за «круглим столом» ще у лютому 2015 р. Фінансування на потреби, зазначені вище, здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету. Порядок фінансування витрат на поховання або відшкодування витрат на здійснене поховання померлих (загиблих) запроваджено у 2004 році.

Наразі цей Порядок переглянуто та внесено відповідні зміни. У зв’язку з підвищенням цін на виконання послуг з поховання померлих, збільшили фінансування витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни з 2860 гривень (за даними минулого року) на 3590 гривень.

На безоплатне поховання також мають право, за словами начальника управління праці та соціального захисту населення Лариси Саприкіної, особи, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною. Але в нашому регіоні особи цих категорій не проживають.

24 березня член виконавчого комітету, голова міської організації Української спілки ветеранів Афганістану Ігор Панасюк подарував міському голові Володимиру Карплюку книгу «Афганці Приірпіння: воїни-інтернаціоналісти проти війни» та диск з кінофільмом про спогади та роздуми наших воїнів-афганців про тодішню війну в Афганістані та теперішню в зоні АТО і диск із фільмом «Воїни проти війни» (режисер Даніїл Бєлих та Вінсент Міттель).

В свою чергу очільник міста подякував за внесок, який роблять воїни-афганці у патріотичне виховання молодого покоління, та висловив побажання разом підготувати пропозиції щодо реконструкції міського парку «Перемога».

Міський голова запропонував парк «Перемога» зробити тематичним, передбачити там Алею Слави героїв, які загинули в антитерористичній операції – викарбувати пам'ять про кожну людину, яка віддала своє життя за незалежність і цілісність нашої держави. «Ми маємо це зробити на віки, стратегічно й надовго. Парк «Перемога» - це центр Ірпеня, - наголосив Володимир Карплюк. – Однак треба не забути і про дитячі розваги, водну споруду. Тобто продумати творче рішення щодо проекту реконструкції міського парку».

Також очільник міста висловив сподівання, що задумане вдасться реалізувати до Дня міста, який традиційно відзначають у другі вихідні вересня.

23 березня у міськвиконкомі громадська організація «Координаційна рада Ірпінського регіону» встановила меморіальній стенд на честь загиблих у зоні антитерористичної операції воїнів-земляків.

Волонтери зазначають, що стенд створили з метою увіковічення пам'яті, пошани та безмежної вдячності землякам – героям нашого часу.

Розміщені портрети та короткі біографічні довідки про Ігоря Горбенка, Олександра Давидчука, Миколу Личака, Олександра Гуменюка, Сергія Шкарівського, Владислава Стрюкова, Олександра Старова, В’ячеслава Кірічека, Ільгара Багірова, Олександра Єрощенка та інших.

Ірпінці пам'ятають про безсмертний подвиг захисників Вітчизни і намагаються бути гідними послідовниками їх боротьби за незалежність і свободу України.

Новини

Анонси

Звіт за 100 днів

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 2 роки

Секретар ради інформує

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року


Протидія торгівлі людьми

Розпорядження по очищеннюГромадська рада



Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

Інформація, що може бути корисною під час подорожі за кордон:

Довідки:


Законодавство у сфері протидії людьми:

Порядок взаємодії субєктів з надання допомоги потерпілим та постраждалим від торгівлі людьми (постанова КМУ №783 від 22.08.2012 року)

Посібники та інформаційні матеріали:

 

1 листопада 2014 року розпочато реалізацію проекту «Поширення Національного механізму взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, в Україні» за підтримки Організації безпеки та співробітництва у Європі Координатора проектів ОБСЄ в Україні, уряду Канади, Міністерства соціальної політики України. Головним виконавчим партнером є громадська організація «Фундація «Гармонізоване суспільство».

Загальною метою та завданням проекту є посилення спроможності органів державної влади та громадських організацій, які працюють у сфері протидії торгівлі людьми, надавати відповідну допомогу жертвам торгівлі людьми.

Проект також передбачає підвищити обізнаність населення через проведення Інформаційної кампанії щодо існуючого Національного механізму взаємодії у наданні допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми.

 

Локації проектів

Міське радіо

Календар подій

Ірпінський вісник