Вівторок, 21 серпня 2018 |

Новини

Комунальне підприємство «Ірпіньзеленбуд» регулярно проводить роботи з формування клумб, ліквідації сухостою в місті тощо.

Щорічно для створення квітників на зелених зонах Ірпеня використовується розсада квітів, вирощена озеленювачами комунального підприємства «Ірпіньзеленбуд», а також декоративних рослин, які закуповують в інших організаціях на умовах тендеру.

Цьогоріч озеленювачі в основному використовували розсаду, вирощену у власній теплиці. А для весняної висадки квітів наступного року планується закупити розсаду голландських тюльпанів. Про це повідомила очільниця КП «Ірпіньзеленбуд» Ольга Олійнич під час наради з керівниками комунальних підприємств з питань забезпечення життєдіяльності міста та селищ, яка відбулася 20 липня.

За словами керівника комунального підприємства Ольги Олійнич, процес планування масштабної квіткової висадки потрібно розпочинати вже зараз: варто провести тендерні закупівлі, а восени підготувати площу для квіткової висадки.

Уже під час наради комунальники озвучили ряд пропозицій щодо розташування квіткової клумби в Ірпені, зокрема: була пропозиція – в парку «Перемога», при в’їзді в Ірпінь з боку мікрорайону Романівки (біля КП «Ірпіньводоканал») тощо.

Наразі в комунальному підприємстві «Ірпіньзеленбуд» очікують пропозиції від містян про розміщення долини тюльпанів в Ірпені.

На Київщині триває реалізація програми «Турбота», що була ініційована та знаходиться на особистому контролі заступника голови Київської обласної державної адміністрації Дмитра Христюка.

Спільно з благодійним фондом «Розвитку та захисту Київщини» було проведено моніторинг соціального забезпечення учасників АТО та їх родин, стан допомоги на місцях. Окрім цього, важливим пунктом є також донесення інформації про права учасників АТО та телефони «гарячих ліній», куди слід звертатися в разі потреби.

В рамках реалізації програми Дмитро Христюк відвідав ряд районів та міст, де зустрівся з учасниками АТО, керівництвом на місцях. В ході розмов, інколи гострих, говорили про наболіле: отримання статусу учасника бойових дій, виділення земельних ділянок, вирішення житлових проблем. Доречі, вирішення багатьох питань залежить від того, чи отримано статус учасника бойових дій чи ні. До моменту, поки статус не отримано, досить важко надати матеріальну допомогу, санаторно-курортне лікування чи вирішити інші проблемні питання. Під час таких робочих зустрічей неодноразово наголошувалося, що за стан допомоги на місцях особисту відповідальність несуть міські голови та голови районних державних адміністрацій. І це питання перебуває на постійному контролі обласного керівництва.

Нині, за офіційними даними, на Київщині проживає 558 поранених учасників АТО та 156 родин загиблих Героїв. Тисячі наших земляків захищають Батьківщину від ворога. Організація соціальної підтримки родин загиблих та поранених, мобілізованих та демобілізованих учасників антитерористичної операції в кожному місті та районі Київщини має бути на належному рівні. Відповідна робота з учасниками АТО повинна проводитись в рамках толерантності та швидкого реагування на їх потреби.

«Зовсім не хочеться спостерігати ситуацію: коли хлопці перебуваютьв зоні АТО – про них пам’ятають, піклуються, як тільки повертаються додому – залишаються віч-на-віч з бюрократичною машиною. Є дуже багато бійців, які не звертаються за допомогою ні до кого, а закриваються у своїх проблемах. Ми не маємо морального права залишати їх напризволяще, а повинні допомагати бійцям. Особливої турботи потребують і родини загиблих. Інколи, навіть не про матеріальну допомогу йде мова. Турбота від громади, добре слово – важать більше для зранених сердець, аніж кошти чи інші матеріальні блага. Люди добре відчувають, що робиться щиро, а що – для галочки», - вважаєзаступник голови Київської ОДА.

Ще один напрямокв рамках програми – забезпечення оздоровленням та реабілітацією. Так, з серпня близько 100 поранених бійців АТО матимуть змогу щомісячнобезкоштовно пройти 21-денний реабілітаційний курс в Національному українському державному медико-соціальному центрі ветеранів війни, що у селі Циблі Переяслав-Хмельницького району. Загалом же, до кінця поточного року,тут планується провести реабілітацію більше500 воïнiвАТО.Направлення на реабілітацію можна отримати у районній чи міській лікарні за місцем проживання. Також звернутися можна в Київську обласну лікарню №2.

У свою чергу, путівку на санаторно-курортне лікування можна отримати звернувшись в управління соціального захисту населення за місцем проживання. Організація видачі таких путівок для учасників АТО, які мають посвідчення учасника бойових дій, налагоджена саме через цей підрозділ у містах та районах Київщини.

Також триває прийом документів на виділення одноразової матеріальної допомоги в рамках обласної Програми «Назустріч дітям». Кожен воїн АТО, поранений або сім’я загиблого може отримати допомогу, звернувшись до служби у справах дітей та сім’ї за місцем проживання.

Занотуйте!

В разі виникнення питань щодо отримання статусу учасника бойових дій, оформлення пільг, отримання земельної ділянки та постановки на квартирний облік чи інших проблемних питань, ви можете звертатися на «гарячі» лінії при райдержадміністраціях та міськвиконкомах Київщини чина обласну «гарячу лінію» за наступними номерами телефонів: (044) 286-87-80, 285-65-70.

З початком купального сезону люди масово вирушають на відпочинок до водойм. Досить часто громадяни нехтують елементарними правилами безпеки, що стає причиною трагічних наслідків.

Лише упродовж 2014 року на Київщині на водних об’єктах загинуло 43 людини, 10 осіб врятовано. Цього року, кількість загиблих на водоймах вже сягає 14 людей, 4 особи врятовано.

Факти загибелі переважно мають місце в необладнаних для купання місцях при порушенні правил поведінки на воді і в стані алкогольного сп’яніння. В зв’язку з цим, працівниками Ірпінського МВ ГУ ДСНС України у Київській області, 21 липня 2015 року було проведено рейд по водним об’єктам Ірпінського регіону. Ціль такого рейду, довести відпочиваючим правила поведінки на водоймищах.

Саме тому рятувальники закликають вас під час відпочинку біля водойм дотримуватися елементарних правил безпеки, а також проводити профілактично-роз’яснювальну роботу зі своїми дітьми.

Працівники Ірпінського МВ розповсюдили листівки з правилами безпечної поведінки на воді та розповіли основні правила безпеки під час перебування біля водойм.

Варто пам'ятати:

- купатися краще вранці або ввечері, коли сонце гріє, але немає небезпеки перегрівання;

- температура води повинна бути не нижче +17 °С, в більш холодній - перебувати небезпечно. Плавайте у воді не більше 20 хвилин, причому цей час повинен збільшуватися поступово, починаючи з 3-5 хвилин;

- не входьте, не пірнайте у воду після тривалого перебування на сонці;

- не входьте у воду в стані алкогольного сп'яніння;

- якщо немає поблизу обладнаного пляжу, вибирайте безпечне для купання місце з поступовим схилом та твердим і чистим дном. У воду заходьте обережно;

- ніколи не пірнайте в незнайомих місцях;

- не запливайте далеко. Ніколи не плавайте наодинці, особливо якщо ви не впевнені у своїх силах;

- якщо вас захопило течією, не намагайтеся з цим боротися. Треба плисти униз за течією, поступово, під невеличким кутом, наближаючись до берега;

- не панікуйте, навіть якщо ви потрапили у вир. Необхідно набрати побільше повітря в легені, зануритися у воду і зробивши сильний ривок вбік, спливти;

- дуже обережно плавайте на надувних матрацах, автомобільних камерах і надувних іграшках. Вітром або плином їх може віднести дуже далеко від берега;

- купання дітей ні в якому разі не повинно проходити без нагляду дорослих, які добре вміють плавати;

- за будь-яких умов не лишайте біля води дітей;

- не наближайтесь до суден, човнів і катерів, які пропливають поблизу вас.

Максим Гуриненко

www.rescuer.kiev.ua

   

17 липня начальник відділу економіки Ірпінського міськвиконкому С.А. Демченко брала участь у семінар-презентації енергоефективної термореновації об’єктів бюджетної сфери за європейськими стандартами, мета якого – представити досягнення міста Житомира в рамках співпраці з проектом  GIZ «Енергоефективність у громадах». Понад 100 учасників заходу (міжнародні й українські експерти, представники влади та громадськості), який проходив у Житомирській міській раді вивчали та обмінювалися досвідом застосування енергоефективних технологій, зокрема, при утепленні дитячого садочка №63 м.Житомира.

Очікуване заощадження теплової енергії у результаті даного проекту складає близько 57%. При цьому витрати на теплову енергію скоротяться на 59,2% (з 214 тис.грн у 2011-2013 роках до 87.5 тисм.грн. – після термореновації). Спеціалісти стверджують, що проект також матиме позитивний екологічний ефект, що полягає у зниженні рівня викидів С02 в атмосферу на 22,85 тонн щорічно. Очікується, що внаслідок термореновації суттєво підвищиться рівень комфорту перебування у закладі вихованців.

У закладі повністю утеплено фасад та цоколь будівлі, замінено вікна, встановлено індивідуальний тепловий пунк та геліосистеми для гарячої води. Щодо утеплення фасаду, то воно здійснювалося за принципом «олівця». Тобто, коли олівець на картинці створює безперервну лінію по контуру. Так і тут, щоб створити безперервний контур і усунути «містки холоду», відрізали жалізобетонні ганки і козирки над ними, усунули будьякі виступи, які були на стінах, двухкамерні пластикові вікна як і двері встановили на рівні стін, причому при їх монтажу використовували не монтажну піну, а спеціальну стиснуту пористу резину(дуже надійний ізоляційний герметик). А вже потім, використовуючи для утеплення мінеральну вату товщиною 15 см (понад встановлені українськими нормативами норму 12 см), забезпечили безперервну лінію утеплення. При цьому, при утепленні даху використовували також мінеральну вату товщиною 15 см, але це за умови, що дах уже був утеплений, а інакше товщина шару вати мала би бути 32 см. Цоколь розкопали на глибину 0,6м і також утеплили жорстким полістиролом товщиною 100 мм, причому цоколь був утеплений як із зовнішньої, так і з внутрішньої сторони, щоб убезпечити потрапляння холоду на контур під час промерзання грунту взимку. Необхідно відмітити, що стеля підвального технічного поверху так само, як і цоколь з внутрішньої сторони була утеплена мінеральною ватою товщиною 15см. Принцип «олівця» і «термосу» забезпечили. А як же потрапити в приміщення? Для цього застосували досить дорогу, але перевірено надійну у цьому сенсі приставну металему конструкцію (вся Європа тепер її використовує), яка на 2 см відстає від стіни, але міцно стоїть у бетоні на грунті. Козирки трішки скошені на бік для стікання дощових та талих вод. Така ж конструкція використана для аварійного виходу з другого поверху будівлі. Це щодо утеплення.

Але термореновація не може бути ефективною при застосуванні лише одного елементу. Ефект можна отримати виключно при виконанні комплексу робіт. Тож, поряд з утепленням була перевірена та прочищена система обігріву будівлі (прочищені і промиті, а де необхідно, замінені радіатори і труби), прямо в приміщенні дитячого садочку улаштований блочно-модульний тепловий пункт з двома бойлерами для гарячої води місткістю 1т кожний. Для підігріву води на даху будівлі встановлено вакуумну геліоситему (два геліоколектори загальною площею 4,6кв.м та продуктивністю 0,3 куб.м на добу). Ця система повністю забезпечує гарячою водою влітку, коли припиняється опалювальний сезон. Система теплового пункту оснащена електронікою, яка дозволяє віддавати стільки тепла, скільки це потрібно для підтримки нормального комфортного теплового режиму. Решта тепла (температурою понад необхідну норму) з носієм повертається в тепломережу. Тепломережа не може за таких умов віддати тепла більше ніж потрібно. Тобто не потрібно буде відкривати вікна та дурно випускати тепло на вулицю.

Ще одна цікава деталь. Таке утеплення будівлі разом з опаленням потребує правильного режиму вентиляції. Для цього в стіни було вмонтовано вертиляційні рекуператори з двома вентиляторами, які регулюють потоки повітря як ззовні в приміщення, на половину підігріваючи його, так і зсередини назовні.

Саме всі ці заходи, виконані у комплексі і дозволять досягти описаних вище ефектів і зекономити майже 60 відсотків коштів.

Житомирянам пощастило, що це були кошти гранту і повертати їх не потрібно. Але найвищою цінністю для себе вони відзначали те, що проект по термореновації дитячого садочка надав нові знання, досвід і навички як у плані розробки проектно-кошторисної документації, виконанні робіт, виходячи із європейських стандартів, які вже давно врахували вартість енергоносіїв і прилаштувалися до таких жорстких цінових реалій, так і у плані ставлення людей до проблеми ощадного використання будь-яких ресурсів.

Саме такі пілотні міжнародні проекти з енергоефективності допомогли житомирянам розробити Стратегію енергоефективності, яка вже затверджена сесією міськради і подана на розгляд Єврокомісії. Двадцять два об’єкти соціальної фсери увійшли до переліку таких, що потребують термореновації. Співпраця в рамках проекту дозволила добре зрозуміти і усвідомити те, що зменшення абсолютної величини споживання енергоресурсів в натуральному вигляді лише на 5% дозволяє в масштабі м.Житомира економити 4,4 млн.грн. в рік. Економія ж можлива лише за умови застосування ефективних комплексних технологій з утеплення будівель.

Програма енергоефективності, впроваджувана з 2014 року за підтримки Уряду Німеччини, Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ навчила міську і обласну раду системно і щоденно працювати над пошуком позабюджетних коштів, оскільки коштів, передбачених проектним портфелем (а це – 100 млн.євро) у місцевому бюджеті немає. Як результат - вже є домовленості на 65 млн.євро з міжнародними фінансовими організаціями такими, як GIZ, Sida, Шведське бюро співробітництва, NEFKO, UNDP, WB, ЄБРР.

Про що ще говорили фахівці органів влади? Співпраця з міжнародними проектами навчила бути гнучкими у прийнятті рішень. У різних міжнародних організацій можуть бути різні процедури закупівель, які до того ж відрізняються і від процедур закупівль згідно вітчизняного законодавства. Необхідно гнучко реагувати на ці вимоги і бути до цього готовими. Форми звітів у кожного донора свої. Знову ж таки необхідно до цього адаптуватися. І головне – наявність якісної гнучкої команди, яка зможе пристосувати вимоги міжнародних експертів до нашого доволі недосконалого законодавства.

І навіть усе це ніщо, якщо не буде волі вищого керівництва. Приймати швидкі управлінські рішення із забезпеченням балансу інтересів – це значить досягти поставлених цілей.

Можна по доброму позаздрити житомирянам, висловити переконаність у тому, що наше керівництво відповідає зазначеним критеріям. Залишилося прийняти відповідні рішення щодо діяльності по залученню інвестицій та співпраці з міжнародними донорськими організаціями.

Міністерство юстиції в рамках реформування системи державної реєстрації вже запровадило низку нововведень, що вже встигли себе виправдати. Але на цьому реформування системи не закінчується.

Так, Міністерство юстиції, з метою покращення умов отримання фізичними особами-підприємцями та юридичними особами адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 07 липня 2015 року прийняло наказ №1159/5 «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо попередньої подачі заяв».

Проектом передбачена можливість подачі в Київській та Одеській областях заяв про реєстрацію права на нерухоме майно в електронній формі. Переваги від запровадження даного проекту отримають, насамперед, представники агробізнесу та забудовники. Якщо раніше даним категоріям заявників, з урахуванням усіх складнощів бюрократичних процедур, доводилося реєструвати права місяцями, то з моменту старту проекту цей час скоротиться до мінімуму.

Процедура попередньої подачі заяв зводиться до того, що дані заявники, уклавши договір з державним підприємством «Інформ”юст» Міністерства юстиції України, і отримавши електронний цифровий підпис, зможуть подавати заяви на реєстрацію права в електронному вигляді, не виходячи зі свого офісу або будинку.

Які ж переваги надасть це нововведення: мінімізує контакт заявника із чиновником, а відтак знижує ризик корупційного зв’язку; надасть можливість подання заяв у необмеженій кількості без черги у зручний для заявника час; наступний візит до органу державної реєстрації для отримання карток прийому заяви відбувається на заздалегідь зазначену дату і час та займає для заявника біля 30 хвилин, замість кількох днів раніше.

Слід зазначити, що опосередковано вигоду від запровадження цих змін отримують і пересічні громадяни: оскільки для осіб, на яких поширюється дія зазначеного наказу Мінюсту, відпадає потреба подавати документи через загальну чергу, це значно розвантажить її й зменшить час очікування в черзі для громадян.

Також у зв’язку з електронною подачею документів, за результатом якої в Державному реєстрі прав будуть сформовані відповідні системні папки з документами від забудовників багатоквартирних будинків, у громадян зникне необхідність зайвих звернень до таких забудовників та пришвидшить процес розгляду документів.

Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабміну України №137 від 18 березня 2015 року «Про Деякі питання спрощення порядку надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» рішення державного реєстратора, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, свідоцтво про право власності на нерухоме майно, отримані в електронній та паперовій формі за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, мають однакову юридичну силу.

Відповідно статті 119 Кодексу  законів про працю України затвердженні гарантії для працівників на час виконання державних або громадських обов’язків.

За працівниками, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період зберігається місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності.

Збереження місця роботи (посади) означає, що працівник продовжує перебувати у трудових відносинах з роботодавцем як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом, і може згідно з чинним законодавством виконувати державні або громадські обов’язки в межах робочого часу, встановленого правилами внутрішнього трудового розпорядку на підприємстві, в установі, організації, звільняючись від виконання роботи за трудовим договором. Час здійснення цих обов’язків включається до загального трудового стажу.

Така гарантія, як збереження середнього заробітку, є по суті гарантійною виплатою, що передбачає забезпечення працівника грошовою сумою у середньому розмірі доходу, який би він отримав, виконуючи свої трудові обов’язки. Зазначені гарантії розповсюджуються на всіх працівників, призваних на військову службу під час мобілізації, та на працівників, які вступили на військову службу під час мобілізації за особистим бажанням (тобто, добровольці).

18 липня на стадіоні Національного університету ДПС України відбувся матч Чемпіонату Європи з регбіліг (регбі-13) між національними збірними України та Італії.

Традиційно дійство розпочалось після виконання гімну обох країн. Варто зазначити, що перші 10 хвилин гра була рівносильною, проте з самого початку матчу Україна почала атакувати силовими контактами гравців нападу, з метою розвідки команди «Squadra Azzurra» і завоювання психологічної переваги.Більш досвідчений суперник скористався помилкою жовто-синіх біля свого залікового поля і першим відкрив рахунок.Бій тривав і далі, але склад українців допускав помарки, які успішно реалізовували гравці італійської збірної.

Однак і жовто-сині зуміли відповісти спробами з успішними реалізаціями. Перший тайм закінчився з рахунком 12:16 на користь Італії.

У другому таймі збірна Італії набрала 24 очка.

Володимир Карпенко та флангер українців  Михайло Троян після успішно зіграних комбінацій принесли команді по 4 пункти. Лідер атак нашої збірної та лідер Харківського клубу «Легіон ХІІІ» – Олександр Скорбач двічі виконав вдалу реалізацію, в жорсткій силовій манері пробивши м’яч в ворота суперника, і приніс також 4 очка.

Поєдинок завершився з рахунком 12:40 на користь збірної Італії.

Вікторія Коваль

Джерело: http://asta.edu.ua

   

Результати фінансової децентралізації за перше півріччя 2015 року – зростання доходів місцевих бюджетів на 38% - 44,6 млрд. грн. проти 32,4 млрд. грн. 2014 року. Це ті кошти, якими місцеве самоврядування спільно з громадами розпоряджаються самостійно і направляє на ті проекти розвитку своїх територій, які є пріоритетними для того чи іншого населеного пункту.

Для того, щоб зростання фінансових ресурсів місцевого самоврядування забезпечило в першу чергу їх ефективне використання на розвиток громад та їх територій, в країні набирає обертів процес добровільного об’єднання громад. Він спрямований виключно на створення спроможних громад, тих, які забезпечать для своїх мешканців якісний рівень життя.

Вже більше 35 майбутніх об’єднаних територіальних громад в регіонах України направили відповідні проекти рішень місцевих рад до облдержадміністрацій для проведення аналізу щодо їх відповідності Конституції України та чинному законодавству. Про це повідомили в Департаменті з питань місцевого самоврядування та територіальної організації влади Мінрегіону України, посилаючись на дані офісів реформ.

Майже дві третини з цих громад вже отримали названі висновки облдержадміністрацій. Наступні кроки таких громад – прийняття ними остаточних рішень про об’єднання та направлення до обласних рад подання про утворення об’єднаної територіальної громади. В свою чергу обласні ради протягом 30 днів розглядають такі подання та приймають відповідні рішення.

Нагадаємо, 20 областей України схвалили перспективні плани формування територій спроможних громад, які є проектними моделями майбутніх об’єднаних громад. Однак, чи об’єднуватися, села, селища, міста та їх мешканці вирішують спільно з місцевим самоврядуванням.

Раніше Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Зубко повідомив, що  за ефективного менеджменту пов­новаження місцевого самоврядування сьогодні можуть бути збільшені втричі і очікується, що держчастка в загальному бюджеті зменшуватиметься (у відсотковому відношенні), а бюджет розвитку, на який спиратиметься місцеве самоврядуван­­ня, зростатиме.

Довідка

Стаття 10 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» визначає, що держава здійснює фінансову підтримку добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст шляхом надання об’єднаній територіальній громаді коштів у вигляді субвенцій на формування відповідної інфраструктури згідно з планом соціально-економічного розвитку такої територіальної громади. Пропозиції щодо надання фінансової підтримки об’єднаній територіальній громаді вносяться Радою міністрів Автономної Республіки Крим, відповідною обласною державною адміністрацією за поданням місцевої ради об’єднаної територіальної громади Кабінету Міністрів України не пізніше 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому передбачається надання такої фінансової підтримки.

18 липня всеукраїнська громадська спілка «Слава Україні!» провела для маленьких вимушених переселенців фестиваль-конкурс дитячих талантів.

Метою проведення заходу було об’єднання обдарованих дітей, щоб довести, що Україна – єдина родина, незважаючи на те, що багато людей опинилися в тяжких життєвих умовах і не за своєю волею – далеко від своєї домівки.

Учасники мали можливість продемонструвати свої таланти у різних жанрах. Діти декламували вірші, грали на музичних інструментах, танцювали, співали, читали реп.

Усі учасники отримали заохочувальні подарунки від партнерів заходу, а 10 найкращих поїдуть на півфінал «Україна – єдина родина» в Ковель.

Верховною Радою України прийнято проект Закону України від 2 червня 2015 року №2980 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування та стягнення військового збору з грошового забезпечення військовослужбовців та інших осіб, які беруть безпосередню участь в антитерористичній операції», яким тимчасово, на час проведення антитерористичної операції, пропонується звільнити від оподаткування доходи у вигляді грошового забезпечення працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівники Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та інших осіб, які беруть безпосередню участь в антитерористичній операції на період її проведення.

Особливості обліку осіб, щодо яких не застосовується стягнення військового збору з грошового забезпечення військовослужбовців та інших осіб, які беруть безпосередню участь в антитерористичній операції будуть здійснюватись у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

 Даний закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Ірпінська ОДПІ

Новини

Анонси

футбол

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник