П'ятниця, 21 вересня 2018 |

Новини

Ірпінська ОДПІ звертає увагу громадян, які задекларували доходи, отримані у 2014 році, що відповідно до положень Податкового кодексу України, такі фізичні особи зобов’язані самостійно до 1 серпня поточного року сплатити суму податкового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб, вказану в поданих податкових деклараціях.     

Слід зазначити, що за останньою інформацією у Ірпінському регіоні свої доходи задекларували 698 громадян й, згідно з поданими деклараціями, вони отримали у минулому році 233,3 млн.,гривень, тоді як роком раніше за цей же період було подано майже 689 декларацій та задекларовано 231,5 млн.гривень. До бюджету цьогорічна кампанія декларування додала щонайменше 1,4 млн., гривень податку на доходи фізичних осіб.

Загалом, за результатами кампанії «Декларування – 2015», загальна сума податку на доходи фізичних осіб, визначена у податкових деклараціях громадян, до сплати склала 5,0 мільйонів гривень, з яких наразі вже сплачено 3,1 мільйонів гривень. До закінчення терміну сплати податку із задекларованих доходів, залишилось перерахувати ще 1,9 мільйонів гривень.

Шановні громадяни! Аби уникнути фінансових санкцій – не зволікайте зі сплатою податку!

Ірпінська ОДПІ

Нещодавно до виконавчого комітету міськради надійшов лист від голови Національної спілки письменників України М.Сидоржевського з проханням розглянути питання щодо найменування однієї з міських вулиць іменем письменника Євгена Гуцала.

«У зв'язку декомунізацією нашого суспільства відбувається перейменування багатьох вулиць, що носять імена більшовицьких лідерів, діячів КПРС, а також тих вулиць, що мають немилозвучні, випадкові назви. Пропонуємо одну з ірпінських вулиць назвати ім'ям видатного українського письменника, лауреата Шевченківської, багатьох вітчизняних та міжнародних премій, автора понад чотирьох десятків книжок, Євгена Пилиповича Гуцала (1937-1995), – йдеться у листі. – З Ірпенем були тісно пов'язані життя і творчість Євгена Пилиповича. Вперше він відвідав Ірпінь ще в дитинстві – гостював у своєї рідної тітки Єлизавети, яка мешкала на вулиці Пісочній. А згодом, ставши письменником, Євген Пилипович понад 20 років працював в Ірпінському будинку творчості. Тут написані більшість його книжок. Ірпінь став рідним для письменника ще й тому, що тут живе його рідний брат, його близька родина, на Ірпінському кладовищі похована дочка письменника Олександра».

Євгена Гуцала вважають неперевершеним стилістом, дивовижним знавцем української мови, майстром ліричної прози. Його вірші, оповідання, романи й повісті входять до шкільної програми, їх вивчають у вищих навчальних закладах, а головне, – книжки Євгена Гуцала люблять і малі, й дорослі читачі. Але основним завданням в останні роки життя Євген Гуцало вважав роботу над циклом публіцистичних статей, що увійшли до книжки «Ментальність орди», де письменник дав чітку оцінку російській експансії в Україні та багатовіковому нищенню української державності, мови та культури Російською імперією, тоталітарною радянською системою й агресивною політикою сучасних московських керівників. І сьогодні ця книжка є особливо актуальною.

Пропозиція буде розглядатися комісією із питань збереження історико-культурної спадщини, найменувань та пам’ятних знаків (яка працює при міськвиконкомі, далі – обговорюватиметься громадськістю, після чого буде ухвалено відповідне рішення на сесії міської ради. Тож невдовзі ім'я талановитого письменника буде увічнене в назві однієї з вулиць міста Ірпеня, де він жив, працював і яке любив.

25 липня у залі засідань виконавчого комітету Ірпінської міської ради відбувся "круглий стіл" представників медицини, громадськості, місцевих засобів масової інформації на тему «Здобутки і перспективи системи охорони здоров’я Ірпінського регіону».

«Сьогодні, відповідно до Стратегії розвитку, Ірпінь – місто здоров’я. Найбільше уваги приділятиметься медицині, зокрема, рівню якісних послуг для ірпінців і тих, хто тут мешкає, – зазначила заступник міського голови Анастасія Попсуй. – Не менше уваги ми будемо надавати впровадженню європейського досвіду, залученню іноземних інвестицій. Це новий рівень кваліфікації медичного персоналу, новий досвід. Поступово ми маємо повернути Ірпеню рекреаційний статус, а також потурбуватися про розвиток лікувальної бази. Окремо буде зроблено акцент на навчанні медичного персоналу».

«Щоб покращити якість надання медичних послуг у регіоні, зробити медицину якісною, доступною для ірпінців, треба покращити те, що у нас є, й додати те, чого не вистачає й не було в регіоні», - наголосив головний лікар КЗ «Ірпінська центральна міська лікарня» Андрій Тумасов.

Очільник медицини Ірпеня зупинився на тих об’єктах, які вдалося реалізувати в місті або розпочати їх впровадження в рамках реформування системи охорони здоров’я. Зокрема, ремонт дитячої поліклініки, яка стала родзинкою Ірпеня. Реконструкція торкнулася не лише стін приміщення, а й обладнання, яким укомплектували лікарські кабінети. Наразі, оснащення дитячої поліклініки новим обладнанням продовжується.

За словами головного лікаря, в регіоні не вистачає вузьких спеціалістів, які вкрай потрібні, наприклад, травматолога-ортопеда, лор-лікаря та інших.

Нещодавно відкрили амбулаторію. «У рамках реформи, яка була розпочата кілька років тому й тієї моделі, яка ділила медицину на первинну й вторинну, у минулі роки в Ірпені було створено Центр первинної медико-санітарної допомоги та амбулаторії, які структурно належали до центру і знаходилися у селищах Ворзель, Гостомель, Коцюбинське, - зазначив Андрій Тумасов. – Нині місто умовно поділили на райони й розпочали процес відкриття міських амбулаторій з тією метою, щоб наблизити медичне обслуговування до населення». За місяць відбудеться відкриття наступної амбулаторії на вул. Михайлівській, до кінця року – на вул.Северинівській.

Розпочато проект реконструкції дитячої лікарні (стаціонару), що по вулиці Комінтерну. «Це масштабний проект. Повністю змінюється концепція дитячої лікарні. Плануємо розташувати там блок інтенсивної терапії з реабілітаційним відділенням, - сказав А.Тумасов. – Нині ситуація така, що усі діти, які потребують лікування, змушені їхати в Київ або лікуватися у Бучі в стаціонарі».

Зміни торкнулися й внутрішньої організації медичного процесу в самих установах: створено систему якості медичних послуг, ведеться робота над проектом служби лабораторної діагностики. «Сьогодні в регіоні лабораторії не укомплектовані, - зазначив головний лікар. – Ми плануємо укомплектувати їх сучасним обладнанням. Буде створено лабораторію в поліклініці, яка обслуговуватиме всі медичні установи Ірпеня. Комплекс лабораторій плануємо довести до належного рівня до кінця року».

Про розвиток системи охорони здоров’я розповів експерт Костянтин Надутий. А також цього дня була представлена модель системи охорони здоров’я Ірпінського регіону, гаслом якої є «Мешканцям міста – захищеність у питаннях здоров’я та максимально можливий рівень здоров’я. Медичним працівникам – високий соціальний статус і піклування громади».

Представники громадськості вирішили ініціювати створенння організації пацієнтів.

В свою чергу представники громада цікавилася питаннями подолання корупції в медицині, організації медичних оглядів у школах і дошкільних закладах, впровадження платної медицини тощо. Звучали пропозиції щодо виховання здорового способу життя у підростаючого покоління, правильного харчування, консультацій відповідних спеціалістів. Адже не секрет, що хворобу легше попередити, ніж лікувати.

Про це розповів головний лікар комунального закладу «Ірпінська центральна міська лікарня» Андрій Тумасов під час засідання за круглим столом «Здобутки і перспективи системи охорони здоров’я Ірпінського регіону» 25 липня.

«На офіційному сайті є повна інформація про медичні установи, співробітників, про послуги, які надаються в кожному закладі. Найголовнішими для діалогу є розділи «Залишити відгук» і «Поставити запитання», – сказав Андрій Тумасов. – Питання, які ви порушуєте, для нас є дуже важливими й допоможуть нам наблизити якісну медицину до пацієнта».

Очільник медицини Ірпеня запевнив, що всі запитання, поставлені в онлайн-режимі, будуть розглянуті та враховані у реформуванні системи охорони здоров’я Ірпінського регіону.

Адреса сайту: http://icml.com.ua/

24 липня на засіданні виконавчого комітету затвердили зразок макету типового паркану для ірпінських забудовників. Матеріал такої огорожі – профнастил; колір– зелений; висота – не вище 2,2 метри.

Сьогодні паркан із профнастилу є одним з найбільш економічних видів огорож. На розгляд членів виконкому дане питання представила начальник комунального підприємства «Контроль благоустрою міста» Євгенія Алєксєєва.

Найближчим часом усі місцеві забудовники отримають копію рішення щодо впорядкування територій з візуалізацією відповідної огорожі забудови. Такий системний підхід допоможе насамперед зберегти естетику міста Ірпеня.

Комунальне підприємство «Контроль благоустрою міста» нагадує, що розміщення будь-якої реклами на парканах згідно з «Порядком розміщення реклами в місті Ірпені» має погоджуватись з виконавчими органами місцевого самоврядування.

Кабінетом Міністрів України 26 червня 2015 року прийнято постанову за № 475  «Про спрощення порядку призначення та надання населенню житлових субсидій».

Внесеними змінами передбачено спрощення механізму подальшого надання житлових субсидій:

змінено форму декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії: відтепер у новій формі декларації не вказуються дані про розмір отриманих доходів. Зазначається лише вид доходу та найменування організації, де отримують дохід;

визначено додаткові види доходів, які не включаються до сукупного доходу сім’ї  при призначенні субсидії: винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», сплачені особою аліменти, доходи від розміщення депозитів,  грошове забезпечення військовослужбовців, які беруть участь в антитерористичній операції, допомога громадських та благодійних організацій, допомога на поховання, одноразова допомога;

врегульовано питання надання субсидій фізичним особам – підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування: для платників єдиного податку І групи встановлено мінімальний дохід, що враховується при обчисленні субсидії, у розмірі одного прожиткового мінімуму для працездатних (1218 грн.). Для ІІ і ІІІ груп мінімальний дохід встановлено в розмірі відповідно двох і трьох прожиткових мінімумів для працездатних громадян.

змінено порядок врахування сукупного доходу за бажанням громадянина: передбачено можливість призначати субсидію на основі вказаних заявником доходів за вибором (за попередній календарний рік або за попередні три місяці). У разі звернення за призначенням субсидії на підставі доходів за три попередні місяці, необхідно додатково надати до управління праці та соціального захисту населення довідки про доходи за цей період (крім довідок про розмір пенсії та державних соціальних допомог);

змінено порядок призначення субсидії з урахуванням зареєстрованих осіб, які фактично проживають у житловому приміщенні: питання щодо призначення субсидії на  фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщені осіб (тобто якщо один або декілька членів сім’ї зареєстровані, але фактично не проживають), виноситься на розгляд комісії незалежно від факту наявності засобів обліку на послуги з газо-, електро та водопостачання;

відмінено штрафні санкції за допущені громадянами помилки: до набрання чинності постанови сума субсидії, перерахованої (виплаченої) надміру внаслідок свідомого подання громадянином документів з недостовірними відомостями поверталася ним у подвійному розмірі.

Важливо! Субсидія призначається на 12 місяців, окремо на неопалювальний та опалювальний періоди.

У разі, якщо на неопалювальний період згідно проведених розрахунків субсидія  призначена у «нульовому» розмірі, право на її отримання в опалювальний період буде перевірено управліннями соціального захисту населення автоматично з початку опалювального періоду. Звертатися до управлінь соціального захисту населення додатково не потрібно.

На Київщині діє Обласна цільова програма з надання соціальної та правової допомоги демобілізованим військовослужбовцям, які брали участь в АТО, та їх сім’ям у 2015 році.В її рамках передбачено виділення коштів на організацію оздоровлення та відпочинку демобілізованих.

«Наголошую про важливість інформування воїнів АТО. На останньому засіданні комісії, що затверджує подання, з 700 тих, хто має право отримати путівку, звернулася лише одна (!) особа. І це враховуючи той факт, що про цю можливість ми говоримо вже 2 місяці. Дуже хочеться, щоб реальна можливість була використана на всі 100%. Потрібно розуміти, що виділені 5 мільйонів гривень з обласного бюджету, – це кошти, перекинуті з інших програм», - наголосив заступник голови Київської облдержадміністрації Дмитро Христюкв ході чергового засідання комісії по виділенню матеріальної допомоги воїнам АТО та їхнім сім’ям. Зокрема, в рамках роботи комісія затверджує подання військовослужбовців на отримання путівок, а до її роботи включені також і представники Координаційної ради учасників АТО при Київській ОДА.

Необхідні документи: заява на ім’я начальника служби у справах дітей та сім’ї Київської ОДА;ксерокопія паспорта;ксерокопія ідентифікаційного коду;виписний епікриз (довідка про поранення);рахунок з оздоровчого закладу.Військовослужбовцям, яким службою у справах дітей та сім’ї Київської облдержадміністрації було виплачено матеріальну допомогу, достатньо подати заяву та рахунок з вибраного зі списку оздоровчого закладу.

За словами Дмитра Христюка, процедура надпроста – демобілізований готує перелік документів, обирає заклад (з переліку пропонованих), з пакетом документів та квитанцією на оплату послуг в санаторно-курортному закладі звертається до служби у справах дітей та сім’ї за місцем проживання, потім обласна комісія перевіряє та затверджує документацію.Таким чином воїн отримує путівку в санаторій.

Мережа рекомендованих закладів для реабілітації учасників АТО:

  1. Комунальний заклад КОР Київська обласна лікарня відновлюваного лікування, м. Миронівка, головний лікар –Олександр Петрович, тел.: 067-961-18-65 (літо-осінь).
  2. Санаторій «Україна», смт. Ворзель, вул. К.Лібкнехта,26, головний лікар – Марія Валеріївна, тел.: 045-974-64-23 (осінь-зима).
  3. Санаторій «Дубки», м. Ірпінь, вул. Мінеральна, 2, головний лікар – Валентин Михайлович, тел.: 067-447-71-46 (осінь-зима).
  4. Санаторій «Ворзель», смт. Ворзель, вул. Леніна, 1, головний лікар – Олена Григорівна, тел.: 067-238-84-88 (літо-осінь).
  5. Санаторій «Жовтень», КончаЗаспа, ст. Шосе 27 км, головний лікар – Олександр Аркадійович, тел.: 067-466-00-81 (літо-осінь).
  6. Санаторій «Перемога», смт. Ворзель, вул. Пролетарська,36, головний лікар – Віктор Миколайович, тел.: 067-268-07-90 (літо-осінь).

Контактна особа Зоря Ірина Олександрівна тел. (044) 286-77-34.

Ірпінська ОДПІ повідомляє, що з 23 липня 2015 року набув чинності Закон України від 01.07.2015р № 569-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій» (опубліковано у газеті «Голос України» від 23.07.2015р. №131).

Відповідно до змін, внесених цим Законом до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку:

першої групи;

другої і третьої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн. гривень. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1млн. гривень застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

Також Законом № 569 внесені зміни до Закону України від 06.07.1995р. №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» . Зокрема, в оновленому пункті 9 розділу ІІ «Прикінцеві положення» зазначено, що тимчасово звільняються від санкцій за порушення вимог цього Закону:

- суб’єкти господарювання при наданні послуг у разі проведення розрахунків у касах з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою у встановленому порядку; при продажу товарів у системах електронної торгівлі (комерції) - до 1 липня 2015 року.

При цьому санкції за порушення вимог цього Закону у період з 1 липня 2015 року до 1 січня 2016 року не застосовуються до суб’єктів господарювання, які до 1 серпня 2015 року уклали договори на постачання реєстраторів розрахункових операцій, включених до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, і ввели в експлуатацію такі реєстратори в порядку, встановленому цим Законом, до 1 січня 2016 року;

- суб’єкти господарювання при виконанні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти у разі, якщо ці операції виконуються не в касах уповноважених банків, операцій комерційних агентів банків та небанківських фінансових установ з приймання готівки для подальшого її переказу з використанням програмно-технічних комплексів самообслуговування - до 1 січня 2016 року.

Ірпінська ОДПІ

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері комунальних послуг» від 16 липня 2015 року № 626-VIII, розроблений Мінрегіоном, підписано Президентом України Петром Порошенко.

24 липня документ було опубліковано у газеті «Голос України» (№132). З 25 липня, Закон набув чинності.

16 липня Верховна Рада України у другому читанні та в цілому ухвалила проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері комунальних послуг». За його прийняття проголосував 261 народний депутат.

Документом передбачається забезпечити єдиний підхід в сфері державного регулювання питань формування та встановлення тарифів, а також виконання заходів, визначених ключовою подією 8 програми (Матриці) стратегічних та інституційних реформ у рамках проекту «Друга програмна позика на політику розвитку».

Такий єдиний підхід дозволить забезпечити раціональне планування державного та місцевих бюджетів, створить необхідні умови для забезпечення ефективного функціонування підприємств сфери теплопостачання та сфери житлово-комунального господарства, підвищенню рівня якості послуг, створенню умов для залучення інвестицій у розвиток та технічне оновлення систем теплопостачання, водопостачання, своєчасному та в повному обсязі виконанню боргових зобов'язань з погашення та обслуговування позики, зокрема тих, що підтримуються міжнародними фінансовими організаціями.

18 червня 2015 року проект Закону був прийнятий Верховною Радою України у першому читанні

Успішний досвід Київської області в реалізації пілотних проектів у сфері державної реєстрації прав, в тому числі, дозволив розширити пілотний проект з екстериторіальності у сфері бізнесу на всю територію України.

Але на цьому реформування системи державної реєстрації не закінчується. Наступним кроком на шляху реформування у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень стало прийняття 07 липня 2015 року Міністерством юстиції України наказ № 1159/5 «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо попередньої подачі заяв.

Даний пілотний проект запроваджений в управліннях юстиції Київської та Одеської областей та спрямований на створення умов надання якісних адміністративних послуг передусім для сільгоспвиробників та тих, хто переробляє сільськогосподарську продукцію, (представників агробізнесу) та забудовників багатоповерхових будинків.

Отже, яким чином це відбуватиметься на практиці:

Особа, яка відповідно до наказу Мінюсту № 1159/5 «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо попередньої подачі заяв» має право на попередню подачу документів в електронній формі (наприклад: забудовник або голова фермерського господарства) заключає договір з адміністратором Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Наразі ДП «Інформ’юст»).

Далі дана особа оформлює Електронний Цифровий Підпис та навчає відповідного працівника (наприклад: бухгалтера) для роботи на спеціальному програмному забезпеченні, за допомогою якого здійснюється попередня подача заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно в електронному вигляді.

Навчений працівник у цій програмі формує заяву про державну реєстрацію речових прав й документи, що додаються до неї відповідно до законодавства,за допомогою програмних засобів Державного реєстру прав та надсилає за допомогою реєстру в електронному вигляді в чергу заяв до відповідного органу державної реєстрації.

Орган державної реєстрації прав протягом 6 днів, отримавши надісланий пакет документів, перевіряє наявність всіх необхідних для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно документів.

Орган державної реєстрації прав, або адміністратор ЦНАП після такої обробки електронного пакету документів, повідомляє заявника про попередні результати розгляду документів та запрошує його прибути на конкретну дату і час для пред’явлення оригіналів надісланих документів та отримання картки прийому заяви. З моменту отримання картки прийому починається перебіг часу, визначений законодавством для проведення державної реєстрації прав на нерухоме майно.

Заявник очікує на прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень протягом строку, зазначеному у законодавстві, та після того, в залежності від вибору: або відвідує відповідну реєстраційну службу для отримання паперового оригіналу документу, сформованого за результатом прийнятого рішення (витяг, свідоцтво), або не виходячи з офісу (чи з дому) отримує оригінал такого документу через Інтернет.

Які переваги надають зазначені зміни:

Мінімізують контакт заявника із чиновником, а відтак знижує ризик корупційного зв’язку;

Надають можливість подання заяв у необмеженій кількості без черги у зручний для заявника час;

Візит до органу державної реєстрації для подачі документів та отримання карток прийому заяви відбувається на заздалегідь зазначену дату і час та займає для заявника до 3-5 хвилин на кожну подану заяву (замість близько 30 хвилин раніше).

Слід зазначити, що опосередковано позитивний ефект від запровадження цих змін отримують і пересічні громадяни:

Оскільки для осіб, на яких поширюється дія зазначеного наказу Мін’юсту, відпадає потреба займати та відстоювати черги, а потім відповідно й займати час на подання своїх численних заяв і документів, це значно розвантажить загальну чергу на прийом та видачу документів;

Також у зв’язку з електронної подачею документів, за результатом якої в Державному реєстрі прав будуть сформовані відповідні системні папки з документами від забудовників багатоквартирних будинків, громадяни зможуть користуватися наявною в них інформацію, що позбавить їх від зайвих звернень до таких забудовників та пришвидшить процес розгляду документів таких заявників.

Відповідно до постанови Кабміну України № 137 від 18 березня 2015 року «Про Деякі питання спрощення порядку надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» рішення державного реєстратора, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, свідоцтво про право власності на нерухоме майно, отримані в електронній та паперовій формі за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, мають однакову юридичну силу.

Крім того, для отримання довідки не потрібно жодних електронних цифрових підписів чи інших ідентифікаторів. Достатньо лише сплатити послугу власною банківською карткою. Кожному документу присвоюється унікальний ідентифікаційний код. Таким чином, заявник зможе легко перевірити його достовірність, ввівши присвоєний номер на веб-сайті надання електронних послуг Мін’юсту. В разі потрібності, громадянину не потрібно повторно отримувати документ і повторно платити кошти. Сформовані виписка, витяг чи довідка протягом року зберігатимуться в архіві.

Новини

Анонси

miss

brandbook

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

Календар подій

Ірпінський вісник