Середа, 18 липня 2018 |

Новини

21 квітня в актовому залі міськвиконкому заступник міського голови Лідія Михальченко та начальник управління праці та соціального захисту населення  Петро Зброжек провели нараду щодо оформлення житлової субсидії.

Учасники наради обговорили питання: хто має право на отримання допомоги у вигляді житлової субсидії; ведення розрахунку розміру субсидії; у яких випадках не призначається субсидія; на які послуги поширюється субсидія; які нормативи використовуються при розрахунку субсидії; на який термін надається субсидія та термін відкладення субсидії. Також представники державних установ та комунальних підприємств узгодили механізми взаємодії.

Право на отримання житлових субсидій мають сім'ї, які платять за житлово-комунальні послуги більше визначеного для них обов'язкового відсотка платежу (розраховується індивідуально для кожної сім’ї).

З 1 травня 2015 року оформити субсидію можна на підставі лише двох спрощених документів – заяви та декларації про доходи, але в окремих випадках, наприклад, у разі не проживання зареєстрованої особи необхідно надати документ, що підтверджує її місце знаходження (довге відрядження, перебування в армії, місцях позбавлення волі тощо) та договір оренди, якщо ви – не власник особового рахунку, а орендар помешкання.

Знаючи дохід своєї сім'ї, можна самостійно розрахувати розмір обов’язкового платежу і орієнтовний розмір субсидії.

Також з 1 травня 2015 року житлова субсидія призначається на 12 місяців і надається на безповоротній основі. Її отримання не пов’язане зі зміною форми власності житла і не тягне за собою таку зміну. Але якщо перевіряючі органи знайдуть неправдиві дані, то громадянин мусить компенсувати субсидію у подвійному розмірі.

Для одержання житлової субсидії сім’я має сплачувати свою частину платежу за послуги, у іншому випадку – надання субсидії припиняється.

21 квітня членам виконавчого комітету були представлені начальник Ірпінського міського відділу МВС України в Київській області Ігор Падюк та новий начальник Ірпінської ДАІ Сергій Компанець.

Міський голова Володимир Карплюк наголосив на проблемах впорядкування дорожнього руху в регіоні, насамперед, у самому Ірпені. Зокрема, на проблемах паркування у центрі міста. Також міський голова попросив провести роз’яснювальні роботи, впровадити у практику систему визначення правопорушень і штрафів за них.

«Для безпеки пішоходів ми встановили три світлофори. У травні плануємо встановити ще один світлофор на перехресті вулиць Пушкінської та Університетської», - сказав очільник міста.

Сергій Компанець запевнив, що з озвученими питаннями щодо безпеки й організації дорожнього руху уже ознайомлений і готовий до роботи на благо мешканців Ірпеня.

Про це завив сьогодні Ірпінський міський голова Володимир Карплюк на засіданні виконавчого комітету під час обговорення процесу добровільного об’єднання територіальних громад.

Очільник міста підкреслив: «Історично склалося, що інфраструктурні об’єкти, будівництво яких коштує дуже дорого, територіально нині розташовані в місті Ірпені. Це – лікарня, поліклініка, міліція, суд, податкова, водоканал, пенсійний фонд тощо».

Також Володимир Карплюк навів приклад сусіднього селища Гостомель, яке має свою доходну базу близько 30 млн. гривень. «Але, в разі «відокремлення» ця база може значно зменшитися, - сказав Володимир Андрійович. – Щоб збудувати на об’єднаній території нові інфраструктурні об’єкти потрібні час і кошти».

«У даному питанні перш за все необхідно дотримуватися інтересів пересічних громадян, забезпечити їх гідним соціальним супроводом, розвивати інфраструктуру, – наголосив міський голова. – Раз ми пішли по європейському шляху, ми повинні зробити так, щоб це об’єднання було ефективним. А Ірпінь сьогодні готовий бути центром об’єднаних територіальних громад».

 

Довідка

У місті Ірпені розміщені:

  • Ірпінська державна податкова інспекція ГУ Державної фінансової служби України у Київській області;
  • Відділення Державної фінансової інспекції;
  • Прокуратура м.Ірпеня;
  • Міськимй відділ ГУ МВС України в Київській області;
  • Відділення ДАІ з обслуговування міст Ірпінь та Буча підпорядковане УДАІ ГУМВС України в Київській області;
  • Ірпінський міський суд;
  • Державний архів;
  • Трудовий архів;
  • Ірпінське КП «Ірпіньводоканал»;
  • Ірпінська філія ПАТ «Київоблгаз»;
  • Ірпінський РП ПАТ «Київобленерго»;
  • Київська обласна філія ВАТ «Укртелеком»;
  • Ірпінська центральна міська лікарня;
  • КП «Ірпіньжитлоінвестбуд»;
  • Комунальне підприємство «Ірпінське земельно-кадастрове бюро»;
  • Ірпінський МС ГУ ДСНС у Київській області (пожежна частина);
  • Автомобільно-транспортний парк (пасажирські перевезення);
  • Залізнична станція;
  • Ірпінське управління водного господарства;
  • Ірпінська міська державна лікарня ветеринарної медицини;
  • Ірпінське міжрайонне Управління Головного управління Держсанепідслужби у Київській області;
  • Управління Держземагентства у м. Ірпені Київської області;
  • Управління Державної міграційної служби України в Київській області;
  • Реєстраційна служба Ірпінського міського управління юстиції.

Населені пункти , які межують з містом Ірпінь, а також знаходяться у безпосередній близькості до міста, користуються загальною інфраструктурою.

У підпорядкуванні міста Ірпеня перебувають заклади культури (бібліотеки, будинки культури) та заклади освіти (школи, садочки), які територіально знаходяться у селищах Ворзель, Гостомель, Коцюбинське.

 

Форма паспорту спроможної територіальної громади громади

з/п

Показники

Значення показників

1

Назва спроможної територіальної громади та її потенційного адміністративного центру

Ірпінська територіальна громада, м. Ірпінь

2

Кількість населення станом на 1 січня 2015 року, в тому числі:

81429

дітей дошкільного віку

2840

дітей шкільного віку

8945

3

Кількість населених пунктів, що входять до спроможної територіальної громади

3 + м. Ірпінь

4

Розрахунковий обсяг доходів спроможної територіальної громади (власні доходи та 60% ПДФО за показниками бюджетів 2015 року)

125314,3 тис. грн.

ПДФО - 84710,5тис.грн.

5

Площа території громади

11578,96 га

6

Кількість закладів, що утримуються за рахунок бюджету органів місцевого самоврядування:

 

школи І-ІІІ ступеня

11

школи І-ІІ ступеня

-

школи І ступеня

3

дитячі садки

12

заклади позашкільної освіти

3

культури

15

фізичної культури

114

фельдшерсько-акушерські пункти

-

амбулаторії, поліклініки

5

лікарні

2

станції швидкої допомоги

1

7

Наявність державних органів, установ, що утримуються за рахунок державного бюджету:

 

правоохоронних органів

2

реєстрації актів громадянського стану та майнових прав

1

Пенсійного фонду

1

соціального захисту

1

протипожежної безпеки

1

Казначейства

1

8

Наявність приміщень, придатних для розміщення:

 

органів місцевого самоврядування

1

державних органів

15

Ірпінський міський голова Володимир Карплюк у ході засідання виконавчого комітету Ірпінської міської ради розповів про власне бачення процесу об’єднання територіальних громад, яке зараз розгортається в Україні.

«Суть закону про добровільне об’єднання територіальних громад – це користь для громади, а не окремого посадовця, – наголосив очільник міста. – Ні Садовський, ні Карплюк, ні Федорук не мають права робити ці об’єднання «під себе».

За словами Володимира Карплюка, є два головні завдання, які законодавець прагне досягти. Перше – зменшення кількості адміністративних одиниць, друге (яке випливає з першого) – скорочення чиновницьких штатів та зменшення видатків на їх утримання.

«Сьогодні в Україні понад десять тисяч адміністративних центрів. В той час, коли європейці на таку саму кількість населення мають близько трьох тисяч адміністративних центрів. Тобто в три рази менше, ніж у нас», – зазначив міський голова Володимир Карплюк.

Нагадаємо, що Президент України Петро Порошенко підписав Закон «Про добровільне об’єднання територіальних громад», який регулює відносини, що виникають у процесі добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ та міст.

Закон містить принципи добровільного об’єднання територіальних громад, визначає суб’єктів та основні умови добровільного об’єднання, описує порядок об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст та надання їм державної підтримки

Відповідно до закону, метою об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст є: укрупнення шляхом добровільного об'єднання територіальних громад, що є важливим чинником посилення гарантій місцевого самоврядування, підвищення його ролі у вирішенні питань місцевого значення; формування дієздатних територіальних громад, головним завданням яких має стати поліпшення забезпечення потреб громадян, оперативне та якісне надання їм базових соціальних та адміністративних послуг, поліпшення умов сталого розвитку відповідних територій, більш ефективне використання бюджетних коштів та інших ресурсів; створення передумов для удосконалення системи органів місцевого самоврядування на відповідній територіальній основі.

21 квітня відбулося засідання виконавчого комітету Ірпінської міської ради, яке провів Ірпінський міський голова Володимир Карплюк.

У порядку денному члени виконкому розглянули питання та прийняли відповідні рішення про скасування рішень виконавчого комітету Ірпінської міської ради від 11.03.2015 р. №59, №60 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, які надає ТОВ «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПОРЯД.ОК» (для мешканців будинків, розташованих за адресами: м. Ірпінь, вул. Університетська, 2/1, секції 1,2,4 В, вул. Соборна, 1-Г)», про новий склад постійної комісії виконавчого комітету Ірпінської міської ради з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Також було розглянуто низку питань відділу житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури, служби у справах дітей.

Одним з перших – члени виконкому затвердили проектно-кошторисну документацію щодо капітального ремонту автомобільної дороги по вулиці Кошового (траса з Ірпеня до Стоянки). Її загальний кошторис склав 16 млн. 433 тис. грн., 20% з яких фінансуватиметься з міського бюджету.

Рішенням виконкому про внесення змін до рішення виконавчого комітету Ірпінської міської ради від 10.06.2014 р. № 94 «Про встановлення тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення для всіх категорій користувачів, які надає КП «Ірпіньводоканал» збільшено комунальні тарифи на водопостачання та водовідведення. За поданням КП «Ірпіньводоканалу на виконання постанови НКРЕКП з 1 травня 2015 року для всіх категорій користувачів збільшено тариф на 49 копійок з водопостачання та 90 копійок з водовідведення. Тобто, загалом на 1,39 грн. за кубометр.

Також встановлено витрати на харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України на їх збільшено 10%. З 1 червня сума витрат на харчування однієї дитини в день становитиме 16,5 грн.

Загалом члени виконкому розглянули понад тридцять питань порядку денного.

20 квітня в залі засідань Ірпінської міської ради відбулася нарада з керівниками комунальних підприємств з питань життєзабезпечення міста, яку провів перший заступник міського голови Микола Головкевич.

Заступник начальника КП «Ірпіньводоканал» Олександр Маркушин повідомив, що з 1 травня тарифи на послуги водопостачання та водовідведення підвищаться на десять відсотків.

Начальник КП «Ірпіньзеленбуд» Ольга Олійнич розповіла про ліквідацію наслідків стихії в межах Ірпеня. За словами очільниці підприємства, у місті існує проблема з деревами, які досягли критичної вікової межі і є небезпечними для життя мешканців.

Також у ході наради було прийнято рішення встановити додаткові баки для роздільного збору сміття у місцях масового скупчення людей. Комунальники вважають, що наявність спеціальних сміттєзбірників привчатиме мешканців міста до екологічного способу позбавлення від відходів.

Перший заступник міського голови Микола Головкевич закликав керівників комунальних підприємств активізувати роботу з благоустрою міста.

20 квітня перший заступник міського голови Микола Головкевич провів позапланове засідання постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, де йшла мова про запобігання виникненню пожеж в лісових насадженнях та на торфовищах у пожежонебезпечний період 2015 року.

У ході засідання комісії було вирішено на травневі свята проводити перевірки стосовно дотримання заходів пожежної безпеки в лісах, лісових масивах та торфовищах; встановити попереджувальні інформаційні знаки щодо порядку і правил поводження в лісових масивах та торфовищах; створити мобільні протипожежні групи з числа громадських активістів з 7-10 чоловік для оперативної ліквідації загорянь трав’яного настилу та лісових пожеж на початковому етапі горіння; мешканцям складати відповідні протоколи за порушення; забезпечити проведення на уроках забезпечення життєдіяльності бесід (інструктажів) з учнями шкіл щодо правил дотримання заходів пожежної безпеки в лісових зонах; забезпечити інструктування чергової зміни патрулів щодо відповідальності осіб, винних у створенні передумов або виникненні пожеж в лісових масивах та торфовищах.

Затверджені НКРЕКП тарифи для ПАТ «Київоблгаз» не враховують подорожчання устаткування і матеріалів для ремонту мереж, а також підвищення ціни газу і пов'язаного з цим зростанням витрат на технологічні втрати при транспортуванні.

Незважаючи на те, що тарифи на транспортування і постачання газу для ПАТ «Київоблгаз» в 2015 році збільшено майже в 2 рази, вони лише на 61% покривають необхідні витрати компанії.

З 1 квітня рішенням НКРЕКП ціну на газ для населення підвищено майже в 6 разів. Але не всі складові цієї ціни збільшені пропорційно. Так, тариф на транспортування і тариф на постачання для «Київоблгазу» підвищено всього на 66%. Це може призвести до того, що компанія завершить рік із збитком, адже затверджені тарифи лише на 61% покривають необхідні витрати компанії.

Економічно необґрунтовані тарифи призведуть до того, що «Київоблгаз» не зможе на 100% виконати завдання з капітального ремонту та модернізації газових мереж, забезпечення житлового фонду лічильниками газу, організації роботи аварійних служб, проведення планово-технічного обслуговування та інших робіт. «Адже фінансування цих заходів здійснюється саме з коштів, що надходять від тарифів на розподіл і постачання газу», - пояснив голова правління «Київоблгазу» Володимир Машталірук, - «простіше кажучи, закладених в тарифи засобів може просто не вистачити на забезпечення безперебійного та безаварійного газопостачання Київської області».

«Київоблгаз» пояснює своїм клієнтам як формуються тарифи, їх структура та цільове призначення всіх складових є у відкритому доступі на сайті компанії. Відповідно до постанови НКРЕКП, 68,4% тарифної виручки компанія направить на забезпечення виробничої діяльності: закупівлю паливно-мастильних матеріалів, роботу аварійно-диспетчерських служб і щоденні регламентні роботи на зовнішніх і внутрішньобудинкових газових мережах, а також компенсацію виробничо-технологічних втрат газу при транспортуванні. Ще 27% у тарифі передбачені на виплату заробітної плати працівників підприємства, але при цьому державний регулятор не підтримав пропозицію про її підвищення. Хоча працівники компанії отримують зарплату, яка на 23% нижче, ніж в середньому по галузі.

У 2015 році, у зв'язку із зростанням ціни газу значно зростуть витрати компанії на банківське обслуговування особових рахунків споживачів - адже вони будуть оплачувати за газ більші суми, ніж раніше. Тому в тарифі на постачання на оплату комісійних банку припадає 48,8%.

Також при затвердженні тарифу не враховано постійне подорожчання обладнання, матеріалів та пального, яке буде використано при ремонті та модернізації газопроводів. Як уже зазначалося, в нових тарифах не передбачено збільшення видатків на оплату праці. Також в тарифі на транспортування закладено всього 11,5 млн. гривень на установку лічильників газу населенню, у той час як для повного забезпечення жителів області приладами обліку (до 2018 р.) необхідно близько 182 млн. гривень. І це тільки за умови стабілізації курсу гривні і непідвищення вартості на послуги з установки лічильників.

 

Довідка про компанію. ПАТ «Київоблгаз» - лідер серед підприємств з газопостачання та газифікації. Посідає перше місце в країні за протяжністю газопроводів (понад 44 тис. км) та за кількістю споживачів (понад 800 тисяч). Рівень газифікації області – 95,4 %.

Серед найбільших клієнтів ПАТ «Київоблгаз» є такі підприємства як Білоцерківська ТЕЦ, Комбінат «Тепличний», Ветропак Гостомельський Склозавод та Міжнародний аеропорт «Бориспіль».

В ПАТ «Київоблгаз» працює біля 5тис. співробітників.

До кінця літа в Київській області буде створено геопортал регіону, за допомогою якого в режимі онлайн можна буде отримати інформацію про будь-яку земельну ділянку (її цільове призначення, розмір, власника).

«Це унікальний для України проект», - повідомив перший заступник голови Київської облдержадміністрації Лев Парцхаладзе під час відкритої дискусійної панелі «СТОП Корупції в Київській області – від слів до дій», яка відбулася в «Українському домі».

«Зараз інформація про земельні ділянки закрита, і чиновники, користуючись цим, зазвичай, зловживають, вводячи в оману людей казками про те, що і як потрібно будувати на певній ділянці. Створення геопорталу області значною мірою зменшить можливості для корупції», – зазначив Лев Парцхаладзе.

Він також розповів, що в рамках реалізації плану боротьби з корупцією Київська облдержадміністрація спільно з партією «Солідарність» розпочала проект «Правовий порадник». На базі офісів партії, в області відкрито пункти безкоштовної юридичної допомоги (наразі їх кількість становить вже більше 20-ти). В подальшому, вцілому буде працювати 37 юридичних приймалень, в яких надаватимуться безкоштовні консультації з різних питань. Також на даний час працює гаряча телефона лінія (044) 578-00-04 для збору скарг щодо проявів корупції в колишньому Держземагентстві, Держреєстрі, Державній архітектурно-будівельній інспекції, управліннях архітектури і містобудування.

За словами Лева Парцхаладзе, в дозвільних центрах поширюються інформаційні буклети про особливості проходження дозвільних та погоджувальних процедур. Крім того, будуть проводитися семінари з роз'яснення нюансів отримання дозволів і погоджень (22 квітня – у Броварах, 28 – в Білій Церкві та Вишгороді).

«Коли люди не знають своїх прав і можливостей – це додаткова нагода для зловживань. У нашій країні дуже багато популізму стосовно боротьби з корупцією, тому ми хочемо системних змін. Ми розбираємося в кожному окремому випадку детально, але прагнемо до того, щоб вирішувалися не тільки окремо взяті проблеми, а була системна робота над усуненням службових зловживань», – зазначив Лев Парцхаладзе.

Джерело: http://www.kyiv-obl.gov.ua

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2005 № 1312 «Про невідкладні заходи щодо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти», Державна служба охорони Київської області забезпечить охорону громадського порядку під час проведення тестувань у 50-ти школах столичного регіону.

З 24 квітня по 26 червня 2015 року, на території Київської області діятиме 50 пунктів тестування. Співробітники Держохорони охоронятимуть самі пункти тестування та приміщення перевірок тестових завдань.

За словами начальника Управління Державної служби охорони Київської області Василя Клименко, озброївшись металошукачами, працівники міліції охорони будуть перевіряти кожного, хто перебуває в аудиторії. Завдяки даному пристрою в одязі абітурієнтів можна виявити заборонені предмети. Учасникам ЗНО заборонено не тільки користуватися, а й мати при собі засоби зв’язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації, друковані чи рукописні матеріали, що не передбачені процедурою тестування. В кожній аудиторії буде організоване місце для особистих речей учасників тестування.

Окрім запланованого збільшення кількості металошукачів у пунктах тестування, основною новацією стануть можливі технологічні перерви, під час яких працівники Державної служби охорони здійснюватимуть відповідний контроль абітурієнтів на наявність технічних засобів. Відповідні заходи контролю мають убезпечити процес тестування від списування та гарантувати рівні права всіх абітурієнтів під час тестування.

Василь Клименко зауважив, що для належного проведення охоронних заходів із незалежного оцінювання здійснюється підбір найбільш підготовлених працівників охорони для виконання функцій з охорони приміщень пунктів тестування. Проводитимуться ретельні інструктажі нарядів щодо порядку та організації несення служби на вказаній категорії об’єктів.

Працівники міліції охорони нагадують про рівність всіх учасників програми та закликають не порушувати процес проведення ЗНО.

Джерело: http://www.kyiv-obl.gov.ua

Новини

Анонси

Звіт за 100 днів

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник