Субота, 22 вересня 2018 |

Новини

Впродовж першого півріччя 2015 року на розгляд до Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області надійшло _3_ запити на публічну інформацію, з них 1 – від юридичної особи, 2 – безпосередньо від громадян. Запитувачі зверталися з проханням надати інформацію, що знаходиться у володінні органів фіскальної служби, а також щодо відомостей про третіх осіб та відомостей про себе.

За результатами розгляду повністю задоволено 2 запити на інформацію, а 1 – відмовлено відповідно до ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Також на розгляд до податкової інспекції надійшло 9 письмових звернень громадян та 1 звернення від депутата з питань контрольно-перевірочної роботи та інформування про ухилення від сплати податків. Інші звернення стосувалися питань роз’яснення норм діючого податкового законодавства та законодавства по єдиному соціальному внеску.

За результатами розгляду, на всі звернення надано відповідні роз’яснення в встановлений законодавством строк.

Нагадуємо, громадяни можуть подавати до Ірпінської ОДПІ письмові звернення та запити на інформацію особисто, або надсилати поштою на адресу: 08200, м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а. Крім цього, запит на інформацію можна надіслати електронною поштою на скриньку - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або зателефонувавши за номером: (04597) 67-544.

Ірпінська ОДПІ

Змінами, внесеними до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, з 01.01.2015 року втратила чинність норма, згідно з якою у разі, якщо платник ПДВ не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму ПДВ на підставі отриманої податкової накладної, таке право зберігалося за ним протягом 365 календарних днів з дати складання такої накладної.

Тобто, всі податкові накладні, складені в звітних податкових періодах 2014 року, могли бути включені до складу податкового кредиту не пізніше грудня 2014 року (за умови дотримання інших вимог Податкового кодексу щодо формування податкового кредиту).

Оскільки станом на 31.12.2014 до складу податкового кредиту могли бути включені податкові накладні з датою складання не раніше 01.01.2014, до уточнюючих розрахунків, які подаються до контролюючого органу з метою включення до складу податкового кредиту таких податкових накладних, не можуть бути включені податкові накладні з датою складання до 01.01.2014 (винятком є лише податкові накладні, які включаються до складу податкового кредиту за фактом оплати платниками податку, які формують податковий кредит за касовим методом).

Таким чином, починаючи з 01.01.2015 платники ПДВ, які станом на зазначену дату не включили до складу податкового кредиту суми ПДВ за податковими накладними, складеними з 01.01.2014 по 31.12.2014, можуть реалізувати своє право на формування податкового кредиту по таким податковим накладним шляхом подання уточнюючих розрахунків за відповідні звітні періоди, але з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 Податкового кодексу України, тобто за звітний період січень 2014 року уточнюючий розрахунок може бути подано не пізніше ніж через 1095 днів починаючи з 20.02.2014, за грудень 2014 року – не пізніше ніж через 1095 днів починаючи з 20.01.2015.

Зазначене стосується податкових накладних, складених у 2014 році як в електронному так і в паперовому вигляді, як зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних так і тих, що за правилами, діючими до цієї дати, не підлягали реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

ГУ ДФС у Київській області

15 млн. євро допомоги від ЄС витратять на тимчасове житло, евакуацію, психологічну допомогу постраждалим від конфлікту на сході України.

Про це сказав  Віце-прем'єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко за результатами зустрічі з Комісаром ЄС з питань гуманітарної допомоги та реагування на кризи Хрістосом  Стиліанідесом.

Геннадій Зубко подякував ЄС за фінансову та гуманітарну допомогу і зазначив, що Україна розраховує на її продовження.

«Україна високо цінує особисті зусилля Хрістоса Стиліанідеса і його внесок в надання фінансової та гуманітарної допомоги ЄС. Це допомагає вирішенню наявної складної гуманітарної ситуації в Україні, спричиненої російською агресією», - наголосив Віце-прем'єр-міністр України.

«ЄС виділяє додаткову гуманітарну допомогу Україні на суму 15 млн. євро для задоволення потреб внутрішньо переміщених осіб. Ключовим елементом нашого співробітництва з ЄС в цій сфері залишається соціальний захист цих людей, кількість яких сьогодні перевищує 1,3 млн.», - сказав Геннадій Зубко.

Віце-прем'єр-міністр України підкреслив, що українська сторона також зацікавлена у співпраці щодо допомоги по евакуації населення з окупованих територій та наданню тимчасового житла.

«Потребують психологічної та фізичної реабілітації також і військовослужбовці, які зазнали поранень в ході антитерористичної операції», - зауважив урядовець.

Довідка

Станом на сьогодні обсяг наданої ЄС та країнами-партнерами гуманітарної допомоги Україні становить 223  млн. євро. 

За оперативними даними до загального фонду місцевих бюджетів області за січень-червень поточного року надійшло 2320,3 млн.грн. податків, зборів та обов’язкових платежів, що становить 144,7 відсотка до планових показників на звітну дату. Понад план надійшло 717,2 млн.гривень.

Приріст надходжень до загального фонду проти січня-червня минулого року (у співставних умовах) склав 37,5 відсотка або +632,2 млн.гривень.

Надходження податку на доходи фізичних склали на звітну дату 1292,9 млн.гривень.

Порівняно з відповідним періодом минулого року (у співставних умовах) приріст надходжень цього податку склав 20,6 відсотка або +221,2 млн.гривень.

Земельного податку та орендної плати за землю надійшло до місцевих бюджетів 303,8 млн.гривень.

Проти відповідного періоду минулого року приріст надходжень цього податку по області склав 33,2 відсотка або  +75,7 млн.гривень.

Джерело - http://www.kyiv-obl.gov.ua

Оздоровлення дітей продовжується. Спільними зусиллями ми повині створити неповторні та незабутні миті дитинства! Для цього необхідно написати та зареєструвати заяву одного з батьків на ім’я начальника служби у справах дітей та сім’ї та додати необхідні документи.

 

 

 

ФОРМА

оплати

Категорія

Документи, які необхідно подати

Безоплатно

Діти-сироти

  • Заява від опікуна (піклувальника)
  • Свідоцтво про народження дитини (копія)
  • Єдиний сирітський квиток (копія)
  • Рішення про встановлення опіки (піклування) (копія)
  • Довідка з місця навчання дитини, про те, що у 2015р. Дитина не забезпечувалася путівкою до дитячого оздоровчого закладу за кошти державного тамісцевого бюджетів

Діти,  позбавлені батьківського піклування

  • Заява від опікуна (піклувальника)
  • Свідоцтво про народження дитини (копія)
  • Рішення суду (іншого органу) про встановлення опіки (піклування) (копія)
  • Єдиний сирітський квиток (копія)
  • Довідка з місця навчання дитини, про те, що у  2015р.  Дитина не забезпечувалася  путівкою  до дитячого  оздоровчого закладу  за кошти державного та місцевого бюджетів

Діти-інваліди (за відсутності медичних протипоказань та здатності до самообслуговування)

  • Заява від батьків
  • Свідоцтво про народження дитини (копія)
  • Посвідчення дитини-інваліда (копія)
  • Довідка з місця навчання дитини, про те, що у  2015р.  Дитина не забезпечувалася  путівкою  до дитячого  оздоровчого закладу  за кошти державного та місцевого бюджетів

Діти з малозабезпечених сімей

  • Заява від батьків
  • Свідоцтво про народження дитини (копія)
  • Довідка про одержання державної соціальної допомоги по малозабезпеченості
  • Довідка з місця навчання дитини, про те, що у 2015р.  Дитина не забезпечувалася  путівкою  додитячого  оздоровчого закладу  за кошти державного та місцевого бюджетів

Діти, батьки   яких загинули під час виконання службових обов’язків

  • Заява від одного з батьків
  • Свідоцтво про народження дитини (копія)
  • Свідоцтво про смерть одного з батьків (копія)
  • Довідка про підтвердження статусу дитини.
  • Довідка з місця навчання дитини, про те, що у  2015р.  Дитина не забезпечувалася  путівкою  до дитячого оздоровчого закладу  за кошти державного та місцевого бюджетів

З частковою оплатою у розмірі 30% вартості путівки, яка сплачується за рахунок батьків (осіб, які їх замінюють)

Діти з багатодітних родин

  • Заява від батьків
  • Свідоцтво про народження дитини (копія)
  • Довідка про доходи членів сім’ї
  • Посвідчення дитини багатодітної сім`ї (копія)
  • Довідка з місця навчання дитини, про те, що у 2015р.  Дитина не забезпечувалася  путівкою  до дитячого  оздоровчого закладу  за кошти державного та місцевого бюджетів

З частковою оплатою у розмірі 50% вартості путівки, яка сплачується за рахунок батьків (осіб, які їх замінюють)

Діти, які перебувають на диспансерному      обліку

(не менше  1 року)

  • Заява від батьків
  • Свідоцтво про народження дитини (копія)
  • Довідка з медичної установи про перебування  на диспансерному  обліку
  • Довідка з місця навчання дитини, про те, що у  2015р. Дитина не забезпечувалася  путівкою  до дитячого  оздоровчого закладу  за кошти державного та місцевого бюджетів

Талановиті та обдаровані діти

  • Заява від  батьків або  клопотання установи про надання дитині путівки
  • Свідоцтво про народження дитини (копія)
  • Посвідчення, диплом, грамота про присвоєння звання переможця (1-3 особисте  або командне місце), лауреата чи дипломанта змагання, олімпіади, конкурсу, огляду, міжнародного, всеукраїнського, обласного, міського рівнів (копія), отримані впродовж останніх  3 років
  • Довідка з місця навчання дитини, про те, що у  2015р.  Дитина не забезпечувалася  путівкою  до дитячого  оздоровчого закладу  за кошти державного та місцевого бюджетів

Чекаємо на Вас у службі у справах дітей та сім'ї Ірпінської міської ради за адресою: м. Ірпінь, вул. Ленінградська, 4-а.

Додатково інформуємо, що лише раз на рік дитина може безоплатно або з частковою оплатою отримати послуги з оздоровлення та відпочинку.

Терещенко Алла Іванівна,

начальник служби у справах дітей та сім’ї

Літня оздоровча компанія набирає обертів. За даними служби у справах дітей та сім’ї Ірпінської міської ради, на сьогодні, в регіоні охоплені оздоровленням та відпочинком понад 1000 дітей, що становить 15,3 % від загальної кількості дитячого населення шкільного віку Приірпіння.

У місті Ірпені та селищах Ворзель, Гостомель, Коцюбинське проживає понад 7 тис. дітей шкільного віку від 7 до 17 років.

Рішенням виконавчого комітету Ірпінської міської ради від 19 травня 2015 року № 118 «Про організацію і проведення оздоровлення та відпочинку дітей Приірпіння влітку 2015 року» затверджено заходи щодо організації і проведення оздоровлення та відпочинку дітей у 2015 році та склад міжвідомчого оперативного штабу з координації проведення оздоровлення та відпочинку дітей, який очолює заступник міського голови А.В. Попсуй. Координацію роботи щодо дитячого відпочинку покладено на структурний підрозділ виконавчого комітету Ірпінської міської ради – службу у справах дітей та сім'ї.

Фінансування оздоровчої компанії 2015 року здійснюється з місцевого, обласного бюджету, а також позабюджетних коштів.

Уже направлено на відпочинок та оздоровлення службою у справах дітей та сім'ї Ірпінської міської ради понад сто дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. З них 60 дітей до дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Мінерал» (Закарпатська обл., Тячівський р-н.), 13 – до дитячого оздоровчого закладу санаторного типу «Чайка» (Київська обл., Богуславський р-н), 16 – до ДЗЗОВ «Рассвет» (Одеська обл., Сергіївка), 8 – у ДП УДЦ «Молода гвардія»; 5 дітей Приірпіння взяли участь у роботі освітньо-реабілітаційного табору для дітей з особливими потребами «Повір у себе» на базі ДОЗ СТ «Чайка».

З 02 по 22 червня 2015 року працювали 8 таборів з денним перебуванням та один літній мовний табір на базі загальноосвітніх навчальних закладів м.Ірпеня та селищ Возель, Гостомель, Коцюбинське, в яких відпочили 360 дітей.

На базі обласного комунального закладу «Володарська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів» з 15.06.2015 по 05.07.2015 проходять профільні тематичні зміни для 540 талановитих і обдарованих дітей Київської області. 14 талановитих дітей Приірпіння беруть участь у їх роботі.

Протягом 2015 р. 225 дітей Приірпіння отримали путівки на санаторно-курортне лікування (за станом здоров'я) через Ірпінську міську дитячу поліклініку та протитуберкульозне відділення Ірпінської міської поліклініки.

Завдяки співпраці з громадськими організаціями 78 дітей м. Ірпеня та селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське відбули на оздоровлення та відпочинок до Іспанії, а 6 дітей – до Болгарії.

На даний час направлення дітей на оздоровлення та відпочинок продовжується.

Гармонійна та збалансована взаємодія між бізнесом і громадянським суспільством – необхідний інституційний крок для нашого майбутнього. З метою популяризації бізнес-рішень, які є дружніми до довкілля, мають позитивний соціальний ефект, а також є економічно життєздатними, громадською організацією «Комунікації для змін» у партнерстві з Ekonomika Communication Hub за підтримки Програми розвитку ООН в Україні та Глобального екологічного фонду, в рамках проекту «СТАЛО»  проводиться конкурс бізнес-рішень для сталого розвитку серед малого та середнього бізнесу (далі – Конкурс).

Мета Конкурсу: популяризувати бізнес-рішення, які є дружніми до довкілля, мають позитивний соціальний ефект, а також є економічно життєздатними.

Учасники Конкурсу: суб’єкти малого та середнього підприємництва, що здійснюють свою діяльність в Україні, у яких кількість найманих працівників не перевищує 250 осіб та річний дохід не перевищує 150 млн. грн.

Етапи Конкурсу:

Приймання заявок – до 20 липня.

У серпні – оголошення фіналістів.

Напочатку вересня – церемонія нагородження переможців.

Критерії оцінювання:

1. Економічний аспект (25%) – max 15 балів.

2. Екологічний аспект (25%) – max 15 балів.

3. Соціальний аспект (25%) – max 15 балів.

4. Масштабованість (15%) – max 9 балів.

5. Інноваційність (10%) – max 6 балів.

Нагороди Конкурсу: про 30 найкращих бізнес-рішень команда «СТАЛО» напише кейси, зробить фоторепортажі та опублікує їх на сайті Конкурсу. 10 переможців конкурсу та 10 переможців у спеціальних номінаціях нагородять на урочистій церемонії.

Призи Конкурсу – курс навчання в Школі підприємців, участь у фестивалі «У пошуках made in Ukraine», абонементи на всі бізнес-заходи Ekonomika Communication Hub, менторська допомога управлінської команди Ekonomika Communication Hub.

Додаткова інформація щодо Конкурсу розміщена на сайті http://stalo.delo.ua.

За підтримки Міністерства соціальної політики та американської консалтингової компанії FMI розроблено інформаційну брошуру «На допомогу захисникам Батьківщини: права і пільги для учасників АТО і членів їхніх сімей – підстави та порядок отримання, рекомендації, довідкова інформація».

У брошурі висвітлено необхідні юридичні питання сфери соціального захисту учасників АТО, вона допоможе кожному бійцю АТО отримати відповіді на актуальні питання щодо пільг і соціальних гарантій, тобто фактично є дорожньою картою для учасників бойових дій на Сході нашої країни.

Брошура у форматі PDF (скачати)

На даний час, на території Київської області тимчасово перебувають 41 781 осіб з числа громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.

Так, за продовженням виплати соціальних допомог у зв’язку із вимушеним переїздом із АР Крим, Донецької і Луганської областей звернулись – 3295 осіб. Надано допомогу – 3107 особам (призначено 3064 особам (в тому числі виплачено допомогу 2985 особам, 7 – у червні, 72 – у липні), триває призначення – 43, виїхали до інших регіонів, відмовлено у призначенні – 188 особам).

Зокрема, із загальної кількості звернень: з АР Крим звернулись – 129 осіб, з Донецької області – 1890 осіб, а з Луганської області – 1276 осіб.

Так, станом на 26.06.2015 відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505 та № 509 управліннями соціального захисту населення зареєстровано та внесено до Єдиної інформаційної бази даних про взяття на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції 41915 особи або 28281 сім’я, у т.ч. 15510 пенсіонерів та 9558 дітей.

За призначенням щомісячної адресної допомоги звернулося 27136 сімей, до складу яких входять 12819 працездатних осіб.

Призначено допомогу 23025 сім’ям, до складу яких входять 9547 працездатних осіб.

Інших виплат вказаній категорії громадян через органи соціального захисту населення чинним законодавством не передбачено.

До будинків-інтернатів області влаштовано 8 осіб з числа внутрішньо переміщених осіб. До шкіл влаштовано 4048 дітей, до дитячих садочків – 1395 дітей, до ВНЗ – 294 студенти. Призначено (переведено) пенсій 17813 особам. За працевлаштуванням звернулося 1837 осіб, з них 435 – працевлаштовано, 104 – направлено на громадські роботи, 70 проходили профнавчання та 1402 – перебувають на обліку.

За відновленням втрачених документів до органів державної міграційної служби звернулося 852 особи, яким надана відповідна допомога.

За медичною допомогою звернулося 19058 осіб – 12038 дорослих та 7020 дітей, госпіталізовано – 2401 дорослий та 1461 дитину, взято на облік: 5016 дорослих та 3943 дітей, народилося 411 дітей.

Під час Міжнародної науково-практичної конференції „Ринок праці України: європейський вимір” Міністр соціальної політики України Павло Розенко презентував концепцію реформування служби зайнятості.

„Міністерство представляє нову філософію активності держави на ринку праці, - заявив Міністр. – На основі вивчення і застосування міжнародної практики ми сформуємо в Україні якісно новий сервіс для громадян, який успішно функціонуватиме в сучасних непростих умовах”.

Існуючу ситуацію на ринку праці України Розенко охарактеризував як складну, але загалом керовану. „2014 року проти 2013-го кількість зайнятого населення скоротилася на 1 мільйон 200 тисяч осіб, - повідомив очільник Мінсоцполітики. – Це прямий наслідок агресії Росії та викликаного нею зниження економічної активності. Лише у Донецькій області, за експертними оцінками, втрачено 800 тисяч робочих місць”.

„Втративши роботу, опинившись в епіцентрі бойових дій, 1 мільйон 345 тисяч українців були змушені покинути свої домівки, - продовжив Міністр. – Найбільше внутрішнє переміщення громадян за всю історію незалежної України призвело до зростання напруги в питанні зайнятості і в регіонах нашої держави, які перебувають поза зоною АТО”.

„Ми уникли обвалу на ринку праці, але макроекономічна ситуація продовжує ускладнюватися, - продовжив Міністр. – За прогнозами експертів, в Україні до кінця цього року очікується зростання безробіття до 11 відсотків. Тому ми розробили і маємо намір реалізувати низку принципових кроків, які допоможуть дати вірні відповіді на виклики, що постануть перед нами як країною до кінця 2015-го і наступного року”.

„Досі ми не мали інструменту, за допомогою якого можна було б налагодити ефективну роботу на ринку праці, - наголосив Міністр. - Станом на 2014 рік стало зрозуміло, що служба зайнятості не готова реагувати на виклики часу. Це стосується як роботи з тимчасово переміщеними особами, так і регулювання ринку праці загалом. Лише після зміни керівництва Держслужби зайнятості ми повернулися до системної роботи і отримали змогу презентувати реформу в цій сфері”.

„Ключовим, основоположним рішенням” назвав Павло Розенко заплановане у рамках реформи  створення Національного агентства зайнятості на базі існуючої Державної служби зайнятості. Агентство виконуватиме функції виконавчої дирекції Фонду соціального страхування на випадок безробіття. „Не бюрократи, не чиновники в костюмах, а мобільна, активна і потужна сервісна служба з одною вимогою – надання якісних послуг для населення. Не командувати і керувати, а працювати”, - сказав Міністр.

Акцент у практичній роботі Агентства робитиметься на активному посередництві і регулюванні ринку праці за допомогою новітніх інформаційних технологій. Буде сформовано єдину електронну базу вакансій.

„Зміняться підходи у роботі з зареєстрованими безробітними, - наголосив Розенко. – Посилюється страховий принцип виплати допомоги по безробіттю. Активніше підтримуватимуться підприємницькі ініціативи зареєстрованих безробітних”.

Агенція розширюватиме можливості працевлаштування громадян, застосовуватиме нові механізми підтримки молоді віком до 24 років (залучення випускників до роботи на умовах стажування за взірцями Німеччини і Румунії), сприятиме збереженню зайнятості людей, старших за 45 років. Активніше вирішуватимуться питання зайнятості членів особистих селянських господарств, учасників антитерористичної операції, внутрішньо переміщених осіб та інших категорій.

До функцій Національного агентства зайнятості буде також віднесено моніторинг випадків дискримінаційних обмежень, що містяться у оприлюднених вакансіях, з подачею цієї інформації до Державної служби з питань праці для відповідного реагування.

Окрім того, Мінсоцполітики і створюване Нацагентство зайнятості отримають функції прогнозування ситуації на ринку зайнятості, зокрема щомісячне публічне представлення оцінки ситуації на цьому ринку.

„Національне агентство зайнятості має запрацювати до кінця року, - заявив Розенко. – Сподіваємося на підтримку з боку Верховної Ради змін до законодавства, що регулює ринок праці в Україні”.

З трибуни міжнародної конференції Міністр запросив експертне середовище і громадськість до обговорення і доопрацювання законодавчих ініціатив Мінсоцполітики і Держслужби зайнятості.

Новини

Анонси

miss

brandbook

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

Календар подій

Ірпінський вісник