Субота, 17 листопада 2018 |

Новини

13 липня о 15 год. 01 хв. до оперативно-рятувальної служби міста Ірпеня надійшло повідомлення про загорання сміття (поблизу гаражів) у смт Коцюбинське по вул. Доківській. На місце виклику негайно було направлено відділення 54-го Державного пожежно-рятувального поста смт Коцюбинське. Вже за 9 хвилин після прибуття вогнеборців на місце події пожежу було локалізовано. У результаті вищезазначеної події вогнем пошкоджено 1 м.кв. даху гаражу та 4 м.кв. стіни гаражу.

Поряд із цим, вогнеборцям вдалося врятувати два автомобілі.

Потерпілих та загиблих у наслідок пожежі немає. Причина загорання та збитки наразі встановлюються.

Володимир Опанасюк

rescuer.kiev.ua

Сьогодні, за участі Ірпінського міського голови Володимира Карплюка, депутатів обласної та міської рад, жителів міста, в місті Ірпені відбулося відкриття нової амбулаторії загальної практики сімейної медицини.

Сімейні лікарі і педіатри обслуговуватимуть понад дев’ять тисяч населення, які поживають у цьому мікрорайоні. Тут вони зможуть отримати консультації дільничих лікарів і терапевтів, здати аналіз крові, зняти кардіограму, а також, за потреби, отримати необхідні ін’єкції та крапельниці.

Амбулаторія розміщена у комунальній будівлі, яка раніше використовувалася прокуратурою міста. На разі, тут відремонтовано приміщення, облаштовано кабінет щеплень, маніпуляційний та процедурний кабінет тощо. Для наймолодших пацієнтів поруч встановлено дитячий майданчик.

Невдовзі в Ірпені планується відкриття ще однієї амбулаторії загальної практики сімейної медицини – на вул. Михайлівській.

Фото – В.Шилов

                     

15072WX501360

№ 291(13.07.2015)

13.07.2015

161953

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення відкритих торгів

1. Замовник (генеральний замовник):

1.1. Найменування: Ірпінський міськвиконком Київської області

1.2. Код за ЄДРПОУ: 05408846

1.3. Місцезнаходження: вул.Шевченка, 2-а, м.Ірпінь, Київська обл., 08200

1.4. Реєстраційний рахунок замовника (генерального замовника): 35421116053933

1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).

Прізвище, ім’я, по батькові: Попсуй Анастасія Вікторівна

Телефон: 045-97-61-435

Тел./факс: 045-97-63-260

Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Прізвище, ім’я, по батькові: Дукова Наталія Петрівна

Телефон: 045-97-63-090

Тел./факс: 045-97-63-260

Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4291404 (чотири мільйони двісті дев’яносто одна тисяча чотириста чотири) грн.

3. Адреса веб-сайту, на якому замовником (генеральним замовником) додатково розміщується інформація про закупівлю: www.imr.gov.ua

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: код 41.00.4 - будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) (Реконструкція центрального міського стадіону в м. Ірпінь Київської області) - Згідно технічного завдання

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Згідно технічного завдання

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Соборна, 183, Київська обл., м. Ірпінь

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: серпень-вересень 2015

5. Місце отримання документації конкурсних торгів: 08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка 2а кімн. 58.

6. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник (генеральний замовник) вимагає його надати):

6.1. Розмір і вид забезпечення пропозиції конкурсних торгів: не вимагається

6.2. Умови надання:

7. Подання пропозицій конкурсних торгів:

7.1. Місце: 08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка 2а кімн. 50.

7.2. Cтрок: 12.08.2015р. 08.30

8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Місце: 08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка 2а кімн. 20.

8.2. Дата: 12.08.2015

8.3. Час: 16:00:00

9. Інформація про рамкову угоду:

10. Додаткова інформація: Закупівля проводиться на залишковий обсяг робіт від загального обсягу робіт визначеного проектно-кошторисною документацією, згідно технічного завдання

11. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

Попсуй Анастасія Вікторівна, голова комітету з конкурсних торгів, заступник міського голови

_________________________

(підпис, М. П.)

Нитка до нитки – голому сорочка. Збираючи на допомогу нужденним ледь не по гривні, члени Ірпінського осередку Червоного Хреста у результаті допомагають на мільйони. Зібравши в залі Ірпінської міської ради своїх однодумців і партнерів, члени ТЧХ відзвітувалися, скільки було зібрано ресурсів і на що спрямовано, переобрали голову місцевого осередку та оновили склад правління.

Це відбулося 8 липня 2015 р. на міській звітно-виборчій конференції, яка зібрала 75 делегатів, серед яких – не тільки члени Червоного хреста, а й представники міської адміністрації, медицини, бізнесу, працівники соціальної та освітньої сфери, ветеранських організацій, журналісти та ін. Головував начальник Ірпінського управління праці Петро Володимирович Зброжек.

Востаннє така конференція проводилася у 2010 р. Тому звітували за останні п’ять років. Цифри вражають: за цей період допомога була надана 48 483 особам на загальну суму 2 231 370,00 грн. Допомога Ірпінській центральній міській лікарні склала суму понад 55 тис. грн. Не дивлячись на те, що склад місцевого осередку Червоного хреста дуже скромний (працює усього 4 патронажні медичні сестри милосердя і 1 молодша сестра, а психолог і психотерапевт узагалі – на громадських засадах), за звітний період вони надали 16 тисяч медичних і 24,5 тисячі соціально-побутових послуг незахищеним верствам населення, прийняли 40,5 тисяч відвідувачів центру. Малозабезпечених одиноких непрацездатних осіб похилого віку на обліку, які потребують постійної допомоги та догляду вдома, – 340. Їм надано 43 430 медичних та соціально-побутових послуг.

Співпрацюють і з «Волонтерською радою», передавши допомогу у зону АТО на суму 74525 грн. Постійні відвідувачі Медико-соціального центру – переселенці зі сходу та Криму, яким надається психологічна і матеріальна допомога (її отримало 2631 особа на суму 158 952 грн.). Знаходять підтримку і в керівництва міста, і в регіоні загалом. Міська адміністрація бере активну участь у Всеукраїнській комплексній програмі «Турбота».

Зараз у зв’язку із надзвичайною ситуацією у країні всі обласні організації ТЧХ прийшли на роботу за новою, прискореною програмою з надання першої медичної допомоги. За розпорядженням КОДА Товариству Червоного Хреста доручено організовувати рятувальні загони з надання першої допомоги. В Ірпені така робота незабаром теж стартує. Дуже важливо, щоб якомога більше людей уміли у критичній ситуації будь-кому допомогти вижити, адже грамотна допомога у перші хвилини надзвичайної ситуації може врятувати людині життя.

На конференції звітувала на лише багаторічна голова ірпінського осередку ТЧХ Валентина Забарило, а й голова ревізійної комісії Ганна Миколаївна Радченко. Уже давно відомо, якщо відсутня прозорість і звітність в діяльності, то з часом буде страчено найголовніше – довіра людей. Тож Ганна Радченко розповіла, що уся діяльність Товариства регламентується Законом України №531/97 ВО від 16.09.1997 року “Про бгалодійність і благодійні організації та громадські об’єднання” і Законом України “Про товариство Червоного Хреста України”. «Положеннями ІМОТЧХ визначені джерела формування коштів: вступні та щорічні внески членів, благодійні пожертвування та допомога у будь-якій формі, встановленому порядком державних та громадських організацій, інших юридичних осіб та окремих громадян, пожертвування будь-якого рухомого чи нерухомого майна та коштів, що надійшли від громадян як дарчий заповіт, допомога та соціальне замовлення з боку державних органів для виконання цільових програм і акцій ТЧХ, надходження від проведення благодійних заходів та інші надходження, що не суперечать чинному Законодавству України».

Доходи за звітний період становлять 2 282 943 грн. Від реалізації марок “Членський внесок” — 221 980 грн. Надходження благодійних внесків — 13 812 грн. Натуральна допомога — на суму 2 47 161 грн.

Ревізійна комісія відзначає динаміку зростання виконання фінансового плану. «Журнал обліку і видатку марок, журнал розписок, зобов’язань, отримання коштів за членські внески, фінансові звіти по членським внескам ведеться згідно з інструкціями і перебувають у належному стані», – констатує Ганна Миколаївна. – «Основна фінансова господарська діяльність ведеться через фінансовий відділ КООТЧХ».

На засіданні уже традиційно було переобрано голову ірпінського осередку ТЧХ – нею знову стала Валентина Забарило; відзначено подяками і квітами постійних партнерів, волонтерів, благодійників та безпосередньо – сестер милосердя, зазначено необхідність переходу діяльності організації на електронні технології. Заступник міського голови з гуманітарних питань Анастасія Попсуй зауважила, що необхідно починати вести облік і звітність в електронному вигляді. Заявила про готовність створити на офіційному сайті Ірпінської міської ради окрему сторінку для Товариства Червоного хреста у Приірпінні.

Серед важливих питань, які наразі постали перед ірпінським Червоним Хрестом – приміщення. Будучи змушеними покинути стару будівлю на вул. Мінеральній в Ірпені, організація знайшла тимчасову підтримку у депутата Ірпінської міської ради та підприємця Юрія Прилипка, який надав декілька кімнат для потреб ТЧХ. Утім, як зазначила А.В.Попсуй, міською радою Ірпеня уже знайдено нове приміщення, в якому зараз ведеться ремонт, аби там було значно краще і затишніше, ніж на попередньому місці. Очікується, що уже на початку вересня Товариство справить своє новосілля.

Юлія БЕРЕЖКО-КАМІНСЬКА,

Ірина ГРИЦАК

У передмісті Ірпеня знову горять торфовища. Ця проблема вже не один рік дошкуляє мешканцям міста, але, на жаль, так і не знаходить свого вирішення.

«Фактично з березня по листопад ми не зупиняємо гасіння», – зазначає начальник 36-ДПРЧ м. Ірпінь, підполковник служби цивільного захисту Ігор Валентинович Мошковський. – Наразі ситуація ускладнюється ще й тим, що через спеку і відсутність дощів зовсім пересохли водоканали, з яких можна було б брати воду для гасіння. Тому замість пожежних машин доводиться застосовувати пересувні насосні станції, що здатні подавати воду з річки Ірпінь на значні відстані.

Такий спосіб боротьби з пожежами на торфовищах є не лише більш трудомістким, але й значно дорожчим. Лише година роботи такої станції потребує понад 60 літрів пального. Щосекунди в землю виливається понад 100 літрів води. Сьогодні для її подачі до осередків горіння задіяні 550 м пожежних рукавів, які потрібно постійно переміщувати, залежно від місць загорання».

За словами Ігоря Валентиновича, на торфовищах задіяна вся пожежна техніка Ірпеня. Тому у випадку загорань у самому місті гасити їх буде просто нічим.

«Однією з головних причин виникнення пожеж на торфовищах є підпал, – каже І.В.Мошковський. – Були навіть затримані палії, яких після сплати мізерного штрафу (51 грн.), відпустили». Тому найефективнішим методом вирішення проблеми, на його думку, було б використання цих земель під сільгоспугіддя. Але оскільки вони перебувають у приватній власності, розпоряджатися ними можуть їх господарі. Не зрозуміло лише, чому на гасіння пожеж на приватних земельних ділянках щороку витрачаються значні державні кошти.

Юлія ДАВИДЕНКО

Фото - Володимир Шилов

   

У серпні 2015 року, в м. Одеса планується проведення ІІІ-го Міжнародного пісенного фестивалю дітей та молоді з особливими потребами «Я вірю!», який націлений на популяризацію української культури в міжнародному співтоваристві та професійний творчий розвиток обдарованих дітей та молоді з особливими потребами.

У даному соціальному культурно-мистецькому заході запрошуються до участі  особи з особливими потребами, які перебувають у складних життєвих обставинах, зокрема  осіби з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

За додатковою інформацією звертатися до організаційного комітету за телефонами: 095-764-23-23, 093-338-42-42.

Ірпінська міська рада оголошує конкурс на визначення логотипу (бренду) міста «Ірпінь – місто здоров’я».

Конкурс проводиться згідно з розпорядженням Ірпінського міського голови від 9 липня 2015 року №132 «Про проведення конкурсу на створення логотипу міста Ірпінь».

Призовий фонд складає 3000 (три) тисячі гривень, що є благодійними коштами.

Мета конкурсу – створення унікального бренду м. Ірпінь, що сприятиме поліпшенню іміджу міста, реалізації міжнародних проектів, залученню інвестицій, формуванню бізнес-середовища, туристичної привабливості території.

У конкурсі можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи та автори, незалежно від професійного рівня та громадянства.

Вимоги до запропонованих логотипів (брендів) міста «Ірпінь – місто здоров’я»:

- оригінальність ідеї та зміст художнього рішення, які будуть відображати мету і завдання Конкурсу;

- унікальний, оригінальний, сучасний, лаконічний, багатогранний графічний елемент;

- графічний файл зображення;

- кольорове рішення (можливість відтворення в кольоровому, монохромному вигляді);

- пояснення значення використання кольорів та графічних елементів;

- приклади для використання логотипу міста на сувенірній і поліграфічній продукції;

- можливість розміщення на будь-яких поверхнях (папір, картон, скло, дерево, метал);

- приклади поєднання логотипу разом з офіційною символікою міста;

- надання письмового обґрунтування змісту логотипу у паперовому та електронному вигляді.

- можливість створення бренду міста на основі логотипу.

- допустимий формат файлів: .jpg, .png

- допустимий розмір графічного файлу: А3 (3508x4961 pxl), горизонтальна орієнтація.

- вимоги до графічного файлу: 300 dpi, RGB.

Етапи конкурсу:

- конкурс оголошується з 10 липня 2015 року;

- прийом заявок триматиме до 10 серпня 2015 року;

- протягом конкурсного періоду з 10 серпня по 30 серпня, через Інтернет-опитування громада обере п’ять найкращих робіт;

- 24 серпня у міському парку ім. В. Правика, за результатами голосування, буде обрано найкращий логотип (бренд) міста;

- логотип (бренд) переможця конкурсу виноситься на затвердження сесії Ірпінської міської ради.

Конкурсна пропозиція має містити:

- назву, яка має бути реалізована в логотипі Ірпеня (графічно);

- слоган, який може бути реалізований в логотипі «Ірпінь – місто здоров'я» (контекстно).

Комунікаційні завдання:

- популяризація здорового способу життя та рекреації;

- туристична привабливість регіону;

- інвестиційна привабливість;

- популяризація перспектив розвитку міста.

Емоційні цінності, які може передавати логотип міста:

- природничі переваги регіону;

- здорове суспільство;

- інтернаціональність;

- прогресивність;

- динамічність;

- комфорт для життя;

- екологічність;

Візуальні якості логотипу:

- змістовність;

- легкість;

- адаптивність;

- трендовість.

Заявки приймаються за електронною адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., довідки за телефоном 60-096 (контактна особа: начальник відділу інформаційного забезпечення Людмила Горбата) до 10 серпня 2015 року.

На минулому засіданні міської комісії з питань ТЕБ та НС визначено перелік стихійних місць масового відпочинку людей на водних об’єктах, де заборонено купатися.

Закликаємо громадян дотримуватись правил безпеки під час відпочинку в стихійних місцях. Зокрема: не купатися в заборонених місцях, дітям не купатися без дорослих, не пірнати з містків, дамб, дерев, високих берегів; не купайтеся біля крутих і зарослих густою рослинністю берегів; не використовувати для плавання такі небезпечні засоби, як дошки, колоди, камери від автомобільних шин та інше знаряддя, не передбачене для плавання; не купайтеся у стані алкогольного сп’яніння.

Перелік місць стихійного відпочинку людей на водних об’єктах на території Ірпінського регіону

Місце знаходження традиційного (стихійного) місця масового відпочинку людей на воді, адреса

Закріпленість, приналежність (орган місцевого самоврядування, приватна власність, суб’єкт господарювання)

Кар’єр заводу «Перемога»

м. Ірпінь, вул. ІІІ-Інтернаціоналу

Ірпінська міська рада

Кар’єр заводу «Прогрес»

м. Ірпінь, вул. Гостомельське шосе

Ірпінська міська рада

озеро в смт Гостомель

в районі вул. Леніна 234

Гостомельська селищна рада

озеро в смт Гостомель

в районі вул. Леніна 338

Гостомельська селищна рада

озеро біля ресторану «Зелена красуня»

смт Ворзель, вул. Дачна

Ворзельська селищна рада

 

З 01 січня 2015 року набрав чинності Закон України від 28 грудня 2014 року № 77-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» яким внесено зміни до Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464), зокрема, частини п’яту та шосту статті 8 Закону № 2464 доповнено абзацом, відповідно до якого, у разі якщо база нарахування єдиного внеску (крім винагороди за цивільно-правовими договорами) не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та ставки єдиного внеску, встановленої до відповідної категорії платника.

Умовою застосування зазначеної норми є перебування найманого працівника у трудових відносинах повний календарний місяць.

Вимоги щодо нарахування єдиного внеску не менше мінімального розміру не стосуються:

Винагород за договорами цивільно-правового характеру;

Заробітної плати з джерела не за основним місцем роботи;

Заробітної плати працівника інваліда, який працює на підприємстві, установі або в організації, де застосовується ставка 8,41 %;

Заробітної плати працівників підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема УТОГ та УТОС, в яких кількість інвалідів становить не менш як 50 відсотків загальної чисельності працюючих, і за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25 відсотків та суми витрат на оплату праці встановлюється у розмірі 5,3 % визначеної пунктом 1 частини першої статті 7 Закону № 2464 бази нарахування єдиного внеску;

Заробітної плати працівників підприємств та організацій громадських організацій інвалідів, в яких кількість інвалідів становить не менш як 50 відсотків загальної чисельності працюючих, і за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25 відсотків та суми витрат на оплату праці встановлюється у розмірі 5,5 % визначеної пунктом 1 частини першої статті 7 Закону № 2464 бази єдиного внеску для працюючих інвалідів;

До працівників, яким надано відпустки без збереження заробітної плати на період проведення антитерористичної операції у відповідному населеному пункті з урахуванням часу необхідного для повернення до місця роботи, але не більш як сім календарних днів після прийняття рішення про припинення антитерористичної операції (п. 18 ч. 1 ст.25 Закону № 504).

Виходячи з зазначеного, застосування норм частин п’ятої та шостої статті 8 Закону № 2464 є обов’язковим, для усіх платників єдиного внеску крім виключень, зазначених вище.

У разі, якщо своєчасно не було нараховано єдиний внесок до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата, виникає необхідність зробити донарахування своєчасно не нарахованого єдиного внеску та відобразити такі донарахування у додатку 4 Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 14.04.2015 № 435 (далі - Порядок). Донарахування до мінімальної заробітної плати у додатку 4 передбачено рядками 6.1.1, 6.1.2, 6.1.3 та 6.1.8. При цьому обов’язково зазначається зміст помилки. Вказується період, в якому виявлено помилку, та вид виплати, на яку своєчасно не нарахований єдиний внесок. За наявності декількох помилок описується кожна з них.

Відповідно до пункту 3 частини одинадцятої статті 25 Закону № 2464 за донарахування фіскальним органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску. Підставою для прийняття такого рішення є акт (документальної або камеральної перевірки) фіскального органу (крім коригувань по тимчасовій втраті працездатності).

Водночас, відповідно до статті 26 Закону № 2464 та статті 165 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення посадові особи підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичні особи – підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність несуть відповідальність за порушення порядку нарахування єдиного внеску.

Такі порушення тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу – підприємця або осіб, які провадять незалежну діяльність, від тридцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ті самі дії, вчинені особою, які протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке правопорушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу – підприємця або осіб, які провадять незалежну діяльність, від сорока до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів громадян.

Враховуючи зазначене, страхувальник, який своєчасно не нарахував єдиний внесок до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата і зробив донарахування за попередній період несе фінансову та адміністративну відповідальність.

Залучені кошти інвестуватимуться у централізоване теплопостачання та гаряче водопостачання; централізоване та нецентралізоване питне водопостачання, водовідведення; енергоефективність будівель; зовнішнє освітлення населених пунктів та поводження з побутовими відходами.

Це дасть змогу відновити інфраструктуру та забезпечить підвищення якості послуг, які надаються населенню.

Відповідне  рішення прийнято Урядом на засіданні 8 липня. Передбачено, що  залучення позики від ЄІБ для реалізації проекту «Програма розвитку муніципальної інфраструктури України» та встановлення плати підприємствам-учасникам проекту за надання кредиту на рівні 0,01 %.

Також затверджено проект розпорядження Президента України «Про делегацію України для участі у переговорах з ЄІБ». Метою створення делегації є проведення переговорів з ЄІБ щодо підписання Фінансової угоди.

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник