Неділя, 23 вересня 2018 |

Новини

Співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Київській області спільно із співробітниками Головного оперативного управління ДФС України припинено незаконне виробництво паливо – мастильних матеріалів у м. Миронівці.

Виробництво здійснювалось шляхом змішування хімічних компонентів за допомогою спеціального обладнання.

Під час обшуку вилучено більше 6 тис. тон хімічної речовини та нафтопродуктів на суму 123 млн. гривень які знаходяться в резервуарах, бочках, залізничних вагонах – цистернах.

Виявлене обладнання та рідини свідчать, що на даному підприємстві проводилось виготовлення бензину з порушенням ДСТУ шляхом змішування рідин.

На даний час відібрані зразки рідин (паливо – мастильні матеріали) направлені до Київського наукового – дослідного інституту судових експертиз для проведення експертизи щодо встановлення їх відповідності до вимог ДСТУ 4839:2007 «Бензини автомобільні підвищеної якості. Технічні умови».

Вилучені рідини знаходяться під охороною працівників податкової міліції ГУ ДФС у м. Києві та ГУ ДФС у Київській області.

Розпочато кримінальне провадження по факту ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах службовими особами ТОВ «Е».

ГУ ДФС у Київській області

Працівники Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт» продовжують митне оформлення вже третьої партії американських броньованих автомобілів, які надійшли на територію України згідно з рішенням США про передачу нашій країні оборонних засобів.

Таким чином вже найближчим часом 30 високомобільних багатоцільових колісних транспортних засобів, які надійшли трьома військовими вантажними літаками США і проходять митні процедури, забезпечуватимуть надійний захист наших військових.

Працівники Київської митниці ДФС вважають за честь мундира оформлення цих транспортних засобів в митному відношенні провести швидко і якісно, а виконуючий обов’язки начальника митниці тримає цей процес на особистому контролі.

ГУ ДФС у Київській області

Процедуру отримання статусу учасника бойових дій для тих, хто брав участь в Антитерористичні операції, спрощено. Про це на брифінгу в Клубі Кабміну розповів голова Державної служби України у справах ветеранів війни і учасників АТО Артур Дерев’янко. Нова процедура закріплена постановою Кабміну. Нею змінено повноваження як міжвідомчої комісії з питань розгляду матеріалів про визнання військовослужбовців учасниками бойових дій, що створила Державна служба у справах ветеранів війни та учасників АТО, так і відомчих комісій силових структур. Відтепер встановлювати статус учасника бойових дій військовослужбовцям Міноборони, МВС, Національній гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, Держспецзв’язку, ДСНС та іншим, хто брав безпосередню участь в АТО або забезпеченні її проведення, будуть відомчі комісії, створені в кожному з цих державних органів», — зауважив Артур Дерев’янко.

Тож процес отримання статусу учасника бойових дій має значно пришвидшитись. Водночас міжвідомча комісія й надалі розглядатиме спірні питання або ті, які виникають у міжвідомчому просторі. Йдеться про справи, коли військові перейшли з підрозділів у Нацгвардії до підрозділів Міноборони або були добровольцями, а потім підписали контракт тощо. «Всі справи, які до нас надійшли до набуття чинності цієї постанови, розглянуто, а документи з рішеннями по них направлено в силові частини», — зазначив Артур Дерев’янко.

Щодо надання статусу учасника бойових дій військовослужбовцям, то вже відбулось 28 засідань міжвідомчої комісії, на яких розглянуто 22 657 справ. По 22 397 із них ухвалили позитивне рішення. Матеріали щодо 222 осіб віддали на доопрацювання, 27 — відмовили в наданні цього статусу.

Для вирішення соціальних проблем, які виникають у ветеранів АТО (отримання житла, соцдопомоги, працевлаштування, психологічної реабілітації, санаторно-курортного оздоровлення, протезування і лікування), то служба розробила 5 нових програм. Нині їх розглядає уряд, який і вирішуватиме порядок розподілу відповідних коштів. Щоправда, по деяких справах уже є рішення. Так, цього року на розв’язання житлових проблем учасників АТО, які втратили нижні кінцівки, надано 64 мільйони гривень. Основний розпорядник коштів Мінсоцполітики, а служба — відповідальний виконавець.

Дуже актуальне, особливо під час демобілізації, питання психологічної реабілітації учасників АТО. На фінансування психологічної реабілітації в Держбюджеті передбачено приблизно 50 мільйонів гривень.

Реабілітацію за цією програмою люди зможуть пройти в лікувальних і санаторно-курортних закладах, які мають сучасну матеріально-технічну базу й кваліфіковані кадри. Не менш важливе і забезпечення санаторно-курортним лікуванням учасників АТО. Понад 3 тисячі осіб потребуватимуть такого лікування у 2015 році. Держбюджет на це передбачив 22,4 мільйона гривень.

Ірина ПОЛІЩУК

Джерело: http://www.ukurier.gov.ua

Міністр соціальної політики Павло Розенко сподівається, що обмеження пенсій для працюючих пенсіонерів на 15% буде зняте вже в наступному році.

«Заходи, які доводиться вживати, в тому числі і в пенсійному забезпеченні, є важкими і непопулярними, але вони – необхідні і тимчасові, - сказав міністр. – Сподіваюся, що вже в наступному році обмеження пенсій для працюючих пенсіонерів на 15% буде зняте»

В Міністерстві не обіцяють, що в період важкої економічної кризи, яка пронизала кожну сферу, стрімкого підвищення пенсій і зарплат. Та запевняють, щ сьогодні країна має вижити і зробити все, щоб провести економічні і соціальні реформи, які дадуть результат вже в найближчій перспективі. Незважаючи на весь негатив, з 1 грудня 2015 року уряд взяв на себе  зобов’язання підняти мінімальні соціальні стандарти на 13%.

Розенко також зазначив, що Міністерством соціальної політики вже розроблений законопроект про запровадження накопичувальної пенсійної системи, який найближчим часом буде внесений на розгляд уряду і парламенту. «Я розраховую в тому числі і на підтримку експертного середовища. Треба довбати цю стіну, бо сьогодні саме час для проведення кардинальних змін, для того, щоб врешті запустити пенсійну реформу, щоб молоде покоління бачило свою перспективу, щоб це було стимулом працювати легально», - наголосив міністр.

27 березня перший заступник міського голови Микола Головкевич провів нараду із представникам підприємств і організацій, які надають комунальні послуги населенню, профільними установами регіональних органів державної виконавчої влади та керівниками структурних підрозділів міської ради.

Відповідно до Постанови КМУ №106 від 28.02.2015р. «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій» до споживачів вже почали доставляти бланки декларацій про доходи і витрати осіб для призначення житлової субсидії відповідно до нового порядку.

Учасники наради погодили, що ЖЕКи і ОСББ мають розповсюдити інформацію та зразок документів із роз’ясненнями, як правильно заповнити дані бланки. Такі ж зразки документів будуть розміщені на інформаційних стендах в усіх підприємствах, які надають комунальні послуги.

На нараді обговорені питання реалізації механізму дії за новою процедурою оформлення та питання взаємодії між підрозділами, в т.ч. щодо видачі довідок про склад в сім’ї для проживаючих у приватному секторі.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 28 лютого 2015 року № 106 якою з 01 травня 2015 року запроваджуються спрощені умови отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, зокрема:

  • подача лише двох документів – заяви та декларації
  • скорочена форма заяви та декларації (лише одна сторінка кожна)
  • термін дії субсидії – 12 місяців, а не опалювальний сезон
  • автоматичне подовження нарахування субсидій на наступний рік
  • можливість надіслати документи поштою
  • щодо майнового стану (окрім одноразової покупки понад 50 тисяч гривень)
  • щодо наявності у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні
  • щодо здачі в найм житлового приміщення особами, які оформлюють субсидію

Знято наступні обмеження при оформленні субсидії:

Органам соціального захисту населення забороняється вимагати від заявників інші документи, крім заяви та декларації. Всі додаткові документи будуть отримані органами соціального захисту населення у порядку обміну від Пенсійного фонду, Державної фіскальної служби та ін. Вам НЕ потрібно подавати інші документи самостійно.

Заява про призначення житлової субсидії

Заяву заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації. Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.

При цьому, крім Заяви та Декларації, заборонено вимагати від громадян інші документи, довідки тощо.

У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію («на оплату житлово-комунальних послуг» та/або «на придбання твердого палива та скрапленого газу»). Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.

У Заяві про призначення житлової субсидії також необхідно:

1) у графі «Номер особового рахунку» – вказати номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

2) у графі «Найменування організації, що надає послуги» – вказати назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

3) у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник»/«немає лічильника».

Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

У розділі І вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

У розділі ІІ заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року) без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням установи, організації, підприємства, де отримується дохід.

У розділі ІІІ вказується інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень.

Слід зауважити, що у разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають), джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), особа, якій призначено житлову субсидію, зобов’язана протягом місяця повідомити про це управління соціального захисту населення.

У разі подання у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, їх доходи і витрати, особі може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі особа, якій призначено житлову субсидію, зобов’язана повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії у подвійному розмірі.

ЗАЯВА про призначення житлової субсидії: завантажити

ДЕКЛАРАЦІЯ про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії: завантажити

Щороку з нагоди Дня молоді 20 кращих представників молоді Київщини за видатні досягнення відзначаються премією голови Київської обласної державної адміністрації.

На виконання розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 02 лютого 2015 року № 26 «Про молодіжну премію голови Київської обласної державної адміністрації» просимо подати кандидатури із числа молоді, які досягли значних успіхів у 2014 році у таких номінаціях:

  • за виробничі досягнення;
  • за наукові досягнення;
  • за творчі досягнення;
  • за спортивні досягнення;
  • за внесок у розвиток молодіжного руху.

Перелік документів на здобуття молодіжної премії зазначені в пункті 5 Положення про молодіжну премію голови Київської обласної державної адміністрації (додається).

Документи кандидатів на відзначення необхідно до 20 квітня 2015 року подати відділу у справах сім’ї та молоді Ірпінської міської ради (м. Ірпінь вул. Ленінградська,4-а). За додатковою інформацією звертайтесь за телефоном 63-180 або електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Положення про молодіжну премію голови Київської обласної державної адміністрації

07 квітня 2015 року в рамках відзначення Всесвітнього дня здоров’я на реалізацію проекту «Руханка», Фондом волонтерів України, заплановано одночасно в усіх регіонах України ряд заходів: загальну зарядку, спортивно розважальні програми, виступи зірок спорту та шоу-бізнесу.

Метою проекту є залучення молодих людей до активного відпочинку, популяризації здорового способу життя та налагодження державно-приватного партнерства у реалізації державної політики у сфері популяризації здорового способу життя.

Усі бажаючі запрошуються 07.04.2015 на Софіївську площу (м. Київ) для участі в акції. Початок о 16:00 год.

Контактна особа – Гай Денис Володимирович, тел.  (093)  502-50-33; web: www.volunteers.com.ua, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

28 березня у Ірпені по вул. Мечникова, 36, сталося загорання напівзруйнованого нежилого приватного будинку розміром 6х7 м., про що було повідомлено службу порятунку «101» о 14 год. 45 хв.

На місце події направлено відділення 36-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь. У наслідок вищезазначеної події було знищено перекриття будівлі на площі 8 м.кв., та пошкоджено стіни у всій будівлі. Локалізовано пожежу о 15 год. 34 хв. Причина пожежі та матеріальні збитки наразі встановлюються.

Шановні громадяни, будьте обережні при поводженні з вогнем! Не спалюйте сміття та суху рослинність. Бережіть себе!

Володимир Опанасюк

rescuer.kiev.ua

25 квітня 2015 року по всій території України з 10.00 до 20.00планується проведення Всеукраїнської соціально-екологічної акції з прибирання та благоустрою «Зробимо Україну чистою!».

Акція «Зробимо Україну чистою! – 2015» є частиною всесвітнього руху «LetsDoItWorld», що об’єднав 11 мільйонів людей в 112 країнах для того, щоб піклуватися про екологію нашої планети. Це щорічна одноденна всеукраїнська соціально-екологічна акція з прибирання та благоустрою засмічених зелених зон та місць громадського відпочинку.

У рамках проекту відбудеться Всеукраїнський екологічний фестиваль чистоти, під час якого у різних куточках України пройдуть велопробіги, еко-квести, перегляд «зелених» фільмів, висадження дерев та квітів, благоустрій майданчиків, еко-форуми, майстер-класи, польова кухня та всеукраїнський флешмоб з найбільшої кількості зібраного сміття за 1 секунду.

Запрошуємо громадські організації, установи та підприємства, небайдужих громадян міста долучитися до вищезазначеного заходу.

За інформацією відділу у справах сім’ї та молоді

Новини

Анонси

miss

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

Календар подій

Ірпінський вісник