Середа, 26 червня 2019 |

Новини

Ірпінський міський штаб допомоги учасникам АТО екіпірував чотирьох ірпінців, які нещодавно відбули на службу в зону антитерористичної операції. До штабу зі списком потреб звернувся брат одного з мобілізованих чоловіків.

Заступник голови міського штабу Василь Чмелюк розповів, що для бійців було придбано: каремати, намети, аптечки, рукавички, балаклави, шапки та інше.

Нагадаємо, що штаб допомоги учасникам АТО і студентська профспілка Національного університету ДПС України підписали меморандум про співпрацю, де передбачено формування та доставку гуманітарних вантажів у зону проведення антитерористичної операції.

Як повідомляє Гідрометцентр України 28 лютого вночі та вранці на території Київської області очікується туман, видимість 200-500 м.

Державтоінспекція Київщини нагадує всім водіям, якщо туман настільки сильний, що ви втрачаєте з поля зору авто, що їде попереду обов’язково зупиніться на узбіччі та включіть аварійну сигналізацію, також потрібно пам’ятати, що туман знижує видимість, тому будьте гранично уважні, не забувайте, що в таких же несприятливих умовах перебувають і інші учасники дорожнього руху.

Шановні водії, рухайтеся лише з увімкненими протитуманними ліхтарями та з ближнім світлом фар, не наражайте себе та інших учасників дорожнього руху на небезпеку, дотримуйтеся безпечної дистанції, не перевищуйте швидкість, користуйтеся пасками безпеки, утримайтесь від різкого гальмування, порушень правил обгону.

Сектор профілактичної роботи УДАІ в Київській області

У Київській ОДА відбулась нарада по спільному проекту служби у справах дітей та сім’ї Київської обласної державної адміністрації і Міжнародної благодійної організації «Партнерство «Кожній дитині» – «Соціальна інтеграція та примирення внутрішньо переміщених сімей та дітей у Київській області», який буде реалізований за допомогою фінансування ЄС.

В нараді взяли участь заступник Міністра соціальної політики України Сергій Устименко, голова Київської обласної державної адміністрації Володимир Шандра, старший регіональний радник з питань програм УВКБ ООН Норман Гречко, координатор проекту «Регіональний розвиток. Культура. Молодь» Представництва ЄС в Україні Тетяна Шульга, директор МБО «Партнерство «Кожній дитині» в Україні Василина Дибайло, помічник з правових питань Управління Верховного комісара ООН у справах біженців Віра Шелест та начальник служби у справах дітей та сім’ї облдержадміністрації Сергій Андріяш.

Київською облдержадміністрацією зроблено все можливе задля розміщення та забезпечення життєдіяльності переміщених осіб. Проте, у зв’язку з тим, що ситуація в східних областях не покращується і чисельність осіб, які переміщаються на територію області збільшується, службою у справах дітей та сім’ї облдержадміністрації укладено угоду з ЄС щодо реалізації проекту. Реалізація проекту передбачає створення умов для соціальної інтеграції та соціального забезпечення внутрішньо переміщених дітей та сімей з дітьми у Київській області, шляхом покращення соціальної інфраструктури, умов проживання та системи соціальних послуг, зміцнення процесів примирення та взаємодопомоги.

Відкриваючи нараду Володимир Шандра повідомив, що наразі на Київщині зареєстровано близько 35 тисяч вимушених переселенців, половина з яких – діти. А кількість незареєстрованих, за приблизними оцінками, складає в 2 рази більше. Проте серед них багато тих, хто ще не визначився, чи залишаться вони у Київській області.

«Всі вимушені переселенці, які зареєструвались, отримують всю необхідну допомогу, а особливо ми займаємось дітьми та родинами з дітьми. Всі вони влаштовані до шкіл та дитячих садочків, отримують необхідну медичну допомогу та мають де жити. Проте житло - загальна проблема вимушених переселенців, саме тому ми і запускаємо цей та інші проекти, адже в кожної дитини має бути не просто дах над головою, а справжня домівка», - наголосив очільник Київщини.

Серед найважливіших питань в роботі з вимушеними переселенцями – працевлаштування. В Україні війна, тож тільки-но оговтавшись від попередньої кризи, − країна отримала нову. Питання працевлаштування важливе для усіх українців, але особливо гостро воно постає перед вимушеними переселенцями, які втратили все. Київщина створила близько 30 тисяч нових робочих місць за минулий рік, тому не дивно, що саме сюди прямує чи не найбільше внутрішньо переміщених осіб. Робота в області є, не дивлячись на кризу!

Щодо подробиць проекту, варто зазначити, що його бенефіціарами є:

- 8 000 внутрішньо переміщених осіб, у тому числі 3500 дітей;

- 500 сімей з дітьми, в т.ч. 100 багатодітних сімей;

- 200 дітей, позбавлених батьківського піклування;

- 70 дітей, які розлучені з батьками;

- 300 фахівців соціальної сфери та волонтерів; члени місцевих громад.

Впроваджуватись проект буде в 6 пілотних територіях:

1) «Біла Церква», що включає м. Біла Церква, Білоцерківський та Миронівський райони;

2) «Бориспіль», що включає м. Бориспіль Бориспільський та Баришівський райони;

3) «Києво-Святошино», що включає Києво-Святошинcький та Макарівський райони;

4) «Вишгород», що включає Вишгородський район;

5) «Ірпінь», що включає міста Ірпінь та Буча;

6) «Бровари», що включає м. Бровари та Броварський район;

7) «Київщина», що включає інші адміністративні одиниці області.

Даний проект допоможе забезпечити внутрішньо переміщених осіб належним рівням життєдіяльності на території області, а також стане прикладом для формування стратегії допомоги переміщеним особам  по всій території України.

    

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 №637 (із змінами відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.2014 №715) призначення та продовження виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг за рахунок коштів державного бюджету та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, здійснюються за місцем перебування таких осіб на обліку, що підтверджується довідкою, виданою згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. №509.

Пенсії, що призначені відповідним особам до набрання чинності цією постановою, виплачуються за фактичним місцем їх проживання у разі видачі їм до 31 січня 2015 року такої довідки.

Тобто, для отримання пенсії з 01.02.2015 року обов’язковою умовою є реєстрація в Єдиній інформаційній базі даних про взятих на облік осіб, які переміщуються.

Не варто хвилюватися особам, які не встигли зареєструватися до зазначеної дати. Після реєстрації виплата пенсії буде поновлена з часу її припинення.

Станом на 27.02.2015 року до територіальних управлінь Пенсійного фонду України Київської області звернулося 16458 осіб, які виїхали з Донецької та Луганської областей, з Автономної Республіки Крим та м. Севастополя щодо витребування пенсійних справ.

11193 особи взято на облік відповідно до постанови КМУ від 01.10.2014р. №509.

Найбільша кількість переселенців звернулася до Києво-Святошинського району, м. Ірпінь, м. Бровари та Броварського району, м. Бориспіль та Бориспільського району, м. Обухів та Обухівського району, м. Біла Церква.

Пенсійний фонд України у Київській області

Біля 800 тисяч споживачів природного газу Київщини тепер мають можливість отримати консультаційні послуги з питань газопостачання в єдиному автоматизованому контакт-центрі.

Клієнти ПАТ «Київоблгаз» зможуть отримати консультації з усіх питань щодо газопостачання за єдиним номером контакт-центру 044 3646 104 з 8:00 до 20:00 або написавши листа на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. В телефонному режимі або на пошту можна повідомити фактичні показання лічильника, проконсультуватися щодо тарифів, поставити запитання про порядок оплати за надані послуги, дізнатись стан свого особового рахунку, залишити заявку оператору на виклик майстра, контролера та отримати консультації з питань пільг, субсидій, переоформлення документів, ремонту обладнання і багато іншого.

Функціонал контакт-центру поділятиметься на дві важливі складові - це абонентський блок, який опрацьовуватиме дзвінки клієнтів, та інфоцентр–вихідна лінія для обдзвону споживачів (повідомлення про необхідність надати документи, сдати лічильник на повірку, збір показань лічильника тощо). В перспективі планується налагодити окремий напрям роботи контакт-центру – роботу з боржниками.

«Крок за кроком ми будуємо партнерські відносини з нашими клієнтами, – коментує голова правління ПАТ «Київоблгаз» Володимир Машталірук, –Контакт-центр – це ще один зручний для клієнтів і компанії формат взаємодії».

До березня контакт-центр працюватиме в тестовому режимі.

Також найближчим часом планується відкриття на сайті ПАТ «Київоблгаз» додаткового дистанційного сервісу для клієнтів – «Особистий кабінет». Він дозволить клієнтам компанії перевірити стан рахунку, внести показання лічильника, розрахуватися за газ та отримати консультації спеціалістів он-лайн.

Довідка. ПАТ «Київоблгаз» - лідер серед підприємств з газопостачання та газифікації. Посідає перше місце в країні за протяжністю газопроводів (понад 44 тис. км) та за кількістю споживачів (понад 800 тисяч). Рівень газифікації області – 95,4 %.

Серед найбільших клієнтів ПАТ «Київоблгаз» є такі підприємства як Білоцерківська ТЕЦ, Комбінат «Тепличний», Ветропак Гостомельський Склозавод та Міжнародний аеропорт «Бориспіль».

В ПАТ «Київоблгаз» працює біля 5тис. співробітників.

За інформацією Регіональної газової компанії «Київоблгаз»

25 лютого на сесії Ірпінської міської ради депутати дали дозвіл на розробку детального плану території забудови кварталу міста Ірпінь обмеженого вулицями Університетська (колишня Карла Маркса), Пушкінська, Суворова та проектною об’їзною дорогою.

«Київський науково-медичний центр, який є на сьогодні користувачем земельної ділянки (орендує її), звернувся до міськради з проханням надати дозвіл на розробку детального плану, – сказав міський голова Володимир Карплюк. – Далі має відбутися процедура громадських слухань (прописана у Статуті територіальної громади м.Ірпінь – прим. автора). Лише після позитивного затвердження плану забудови на громадських слуханнях, тобто, коли ви і ваші сусіди, скажуть – так, міська рада розглядатиме питання про затвердження детального плану».

У цей період – від громадських слухань до сесії – територіальна громада в діалозі з користувачами земельної ділянки має знайти спільну мову. Тобто, висловити своє бачення і побажання щодо забудови даного кварталу.

«Спостерігайте за інформацією на офіційних ресурсах міськради: сайті та газеті «Ірпінський вісник, приходьте на громадські слухання з цього приводу та висловлюйте свою позицію», – закликав міський голова.

Начальник відділу містобудування та архітектури Михайло Копач нагадав, що раніше на згаданій території планувалося будівництво онкоцентру. Ірпінці були проти такого об’єкту. На разі, нагальна потреба в такому закладі відпала.

В свою чергу, Володимир Карплюк повідомив, що йдуть переговори з орендокористувачами. Поки що є домовленості про збереження 4 га паркової зони у цьому кварталі.

Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на проект реконструкції центральної частини міста Ірпеня від вулиці Центральна (район залізничного вокзалу), вулиця Шевченка, в тому числі сквер загиблим воїнам, майдан перед будівлею виконкому, майдан перед торгівельним комплексом «Екомаркет», парк відпочинку «Перемога», вулиця Університетська.

Розробник проекту, який буде визнаний переможцем у конкурсі, отримає замовлення на розроблення робочого проекту реконструкції.

Викопіювання із топографічного знімання М 1:2000 можна отримати у відділі містобудування та архітектури (м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, виконавчий комітет ІМР, кабінет №62).

Виконавчий комітет Ірпінської міської ради

26 лютого Ірпінський міський штаб допомоги учасникам антитерористичної операції, їх сім’ям та вимушеним переселенцям передав талони на сорок літрів дизельного палива для батальйону «Донбас – Україна» Міністерства оборони України.

За словами заступника командира батальйону «Донбас – Україна» Давида Мартіашвілі, паливо буде використано для доставки речей на полігон у Дніпропетровську область.

   

Про найсуттєвіші проблеми розвитку культури в Ірпені, кадрові скорочення, перспективи та очікування розповідає начальник відділу культури Євгенія Петрівна Антонюк.

- Ви зовсім нещодавно повернулися з відпустки по догляду за дитиною і узялися за виконання своїх обов’язків начальника відділу культури, національностей і релігій. Що змінилося за той час, коли Ви були відсутні, і яку картину загалом маємо у Вашій галузі?

- Коротко охарактеризувати стан культури в нашому місті складно. Однак варто наголосити на декількох моментах. На жаль, поки що не відбулося значного поліпшення матеріально-технічного стану закладів культури. Давно не ремонтовані приміщення будинків культури та центральної бібліотеки не радують своїм затишним виглядом наших відвідувачів. Не вистачає елементарної комп’ютерної техніки як для працівників відділу, які виконують щоденну рутинну роботу, і для творчого персоналу – режисерів, художніх керівників та ін. Радіємо за музей, для якого в минулому році вдалося придбати нові меблі, за дитячу бібліотеку, яка усіма можливими методами намагається зберегти приміщення після ремонту, проведеного ще у 2008 році.

Із позитивного хочу відзначити, що було започатковано Тиждень культури в Ірпені. Щоправда, через воєнні дії на Сході України заходи його провели скромно. Однак така форма відзначення Дня працівника культури сподобалася не лише нашим працівникам, а й громадськості. Тому будемо планувати Тиждень культури і в цьому році.

Що стосується культурно-масових заходів взагалі, то їхня кількість була значно зменшена через події у країні. Ті заходи, які відбувалися, були проведені через призму описаної вище ситуації. Саме тому багатьом здавалося, що їх не було.

- Болюче питання – скорочення. Кого скоротили, і яка доля тих колективів, які залишилися?

- Питання скорочення – болюче не тільки для колективів. Скорочення торкнулося бібліотек – із 21 ставки було скорочено 4,5. Також зменшено штат працівників Центру методичної та культурно-масової роботи відділу культури (скоротили 6 із 15), скорочено посаду заступника начальника відділу та 3-х бухгалтерів (мною допущена помилка в інтерв’ю для газети «Ірпінський вісник»). Хоча по місту поширюють неправдиві чутки про те, що відділ культури зберіг усі ставки. Мене дуже вражає, що деякі наші громадяни, а, особливо працівники культури – колишні і нинішні, не уточнивши офіційну інформацію про скорочення, доступну всім бажаючим, поширюють недостовірну.

Працівникам, чиї ставки потрапили під скорочення, було запропоновано (виходячи з досвіду роботи, освіти та інших факторів) перейти на вакантні посади. Та місця вистачило не всім.

Найболючіше обговорюється скорочення колективів художньої самодіяльності міста. Перше і головне – хочу зазначити, що ця подія є поштовхом, особливо для самодіяльних колективів, переосмислити свою роль і значення для суспільства. Адже практика організації концертної діяльності в колишньому СРСР, коли переважна більшість концертів відбувалася по обміну і на замовлення партії, державних підприємств, установ, організацій відійшла в небуття. Нічого поганого в такій практиці я не бачу, однак сьогодні її просто не існує, і Відділ культури Ірпінської міської ради не може зробити глобального перевороту в цьому напрямку. Концерти по обміну ми проводимо, однак ініціаторами виступають переважно самі колективи. Відділ культури, виходячи з фінансової ситуації, завжди намагається допомогти із транспортом, подарунками, дипломами, вирішити організаційні питання. Але платити заробітну плату усім бажаючим займатися творчістю сьогодні, на жаль, ми не можемо. Тому, виходячи з затвердженого сесією Ірпінської міської ради рішення про скорочення, було прийняте рішення про переформатування роботи художніх колективів.

Скорочення торкнулося 4 колективів художньої самодіяльності зі званням «народний»: Народний оркестр духових інструментів, Народний аматорський колектив «Ірпінчанка», Народний оркестр народних інструментів «Українські музики», народний ансамбль козацької пісні «Хортиця», а також Народний муніципальний камерний хор «Благовіст» (штатна чисельність 13 осіб) і вокальний ансамбль старовинної пісні «Джерело». Ці колективи не ліквідовуються, діяльність даних колективів буде збережена у формі любительських об’єднань.

Я зустрічалася з керівником Народного хору ветеранів війни та праці «Пам'ять» та запропонувала йому на базі хору створити (а фактично – прийняти існуючі колективи) жіночий ансамбль «Ірпінчанка» та чоловічий ансамбль козацької пісні «Хортиця». Звісно, за цю роботу керівник отримуватиме доплату, а хор «Пам'ять» матиме додаткову посаду акомпаніатора. Тому колективи «Ірпінчанка» та «Хортиця» будуть збережені і працюватимуть, як і раніше.

Духовий оркестр та оркестр народних інструментів теж нагально необхідні для культурно-масових заходів. Тому створити такі колективи ми запропонували директору музичної школи (як додаткове навантаження на громадських засадах викладачів та учнів закладу). Безумовно, шкода втрачати ансамбль народних інструментів «Українські музики», адже іншого такого в місті немає. Сьогодні шукаємо спосіб зберегти і цей колектив. однак як окремий колектив ми їх залучали рідко, в основному вони були незмінним музичним супроводом для ансамблю «Ясени».

Залишиться працювати за трудовою угодою і художній керівник ансамблю «Джерело».

- Значить, тільки «Ясени» припинять своє існування як колектив?

- Колектив «Ясени» своє існування не припиняє. Скоротили муніципальний ансамбль «Благовіст», у якому заробітну плату отримували не тільки керівник і акомпаніатор, а й артисти. Склад ансамблю був фактично основою «Ясенів», тому сьогодні часто плутають, який колектив був скорочений. Ансамбль «Ясени» і далі продовжуватиме діяти, маючи, як і решта колективів художньої самодіяльності міста, дві оплачувані ставки (керівника та акомпаніатора), декілька комплектів костюмів, пошитих за кошти міського бюджету, базу для репетицій, сприяння в участі в культурно-масових заходах міста, а також у виїзних концертах.

Ансамбль «Ясени» важливий для нашого міста і має визначну історію, пов’язану з нашим краєм. Але умови, які сьогодні диктує нам час, не виправдовують існування колективу, який декілька разів на рік виступає на міських заходах і коштує міському бюджету понад 350 тис. гривень на рік. Перед ансамблем давно ставилося питання про хоча б часткову окупність, самостійну організацію концертно-гастрольної діяльності. У минулому році артисти працювали на півставки (бо можливості міського бюджету були обмежені). У цей час як ніколи треба було піднімати свою значимість, шукати і запроваджувати нові форми роботи. Але, на жаль, нічого такого не відбувалося. Питання про надання ансамблю статусу «муніципального» (а фактично – повернення ставки артистів) може бути розглянуто позитивно тільки тоді, коли ансамбль доведе, що може розвиватися самостійно й успішно, не живучи від концерту до концерту, запланованого відділом культури.

- Святе місце порожнім не буває. Що очікується натомість? Чим будете дивувати і надихати людей?

- Вважаю за першочергове завдання колективам переглянути свої репертуари, вивчати і ставити обрядові пісенні постановки, проводити значну роботу серед дітей та молоді по вивченню української пісні (патріотичної, козацької, народної, автентичної тощо). На цьому можна будувати не тільки планові заходи, календарні та народні свята, а й фестивалі народної творчості, автентичної пісні та багато іншого.

Плануємо започаткувати ряд нових фестивалів, серед яких – ЕКО-фестиваль, фестиваль книги, театральний фестиваль та ряд інших. Сподіваємося, що вдасться підняти на принципово новий рівень проведення уже існуючих фестивалів. Значна робота планується в оновлених парках та скверах міста, де крім великих культурно-масових заходів відбуватимуться музичні та літературні години, працюватимуть майстри та аніматори.

Також найближчим часом плануємо затвердити міську цільову Програму «Реалізація культурно-мистецьких проектів у м.Ірпені, розроблених інститутами громадянського суспільства та окремими громадськими діячами в галузі культури на 2015 р.», відповідно до якої на умовах конкурсу буде відібрано найкращі проекти в галузі культури, ініційовані та розроблені громадськістю, які фінансуватимуться з бюджету міста.

Ми сподіваємося на матеріально-технічне оновлення наших закладів, без якого набагато складніше дивувати і надихати наших відвідувачів.

- Звітуючи, міський голова розповів, що запрацює в окремому приміщенні Театр Андресена? Кому належало те приміщення раніше, в якому воно перебувало стані, і що там планується доробити?

- Приміщення використовували міські служби під різні потреби. На найближчому засіданні сесії Ірпінської міської ради його буде передано на баланс відділу культури. На сьогодні його стан я особисто вважаю незадовільним, особливо для дитячого театру. Однак сподіваюся, що спільними зусиллями міського голови та благодійників ми переобладнаємо його в найкращий дитячий театр України.

- Дитячі гуртки. На яких засадах працюватимуть, і чи будуть у наш важкий час доступними для дітей і при цьому – рентабельними?

- Гуртки, які вже діють на базі закладів культури, не є рентабельними (батьківська оплата – від 40 до 150 грн. на місяць), однак ми маємо ставки керівників, які оплачуються з бюджету. Кошти, які отримуємо від плати за гуртки, витрачаємо для доплати керівникам цих же гуртків (бо їх ставка є мінімальною), придбання костюмів та необхідних матеріалів для їх учасників. Пільги, передбачені законодавством щодо звільнення від оплати окремих категорій громадян, надаються, тобто безкоштовно ці гуртки відвідують діти-сироти, діти з малозабезпечених та багатодітних сімей, діти-інваліди (при можливості відвідувати гурток).

Окрім цього плануємо значно збільшити кількість гуртків, але не за рахунок бюджетних ставок. У цьому напрямку вже розпочата робота з громадськістю та оголошено конкурс проектів із гурткової роботи з дітьми і дорослими. Основна мета конкурсу – залучити для створення в закладах культури міста різних форм гурткової роботи, де керівники працювали б як на громадських засадах (безкоштовно для відвідувачів), так і на умовах оренди (беручи економічно обґрунтовану плату за відвідування).

- У місті заговорили про відродження «Камертону». На яких засадах він діятиме і що нестиме?

- Діяльність «Камертону» обов’язково потрібно відновити найближчим часом. Однак бачу його проектом, що буде реалізовуватися не тільки в Центральному будинку культури, а на базі усіх без виключення закладів культури міста та селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське. Адже «Камертон» – це масштабний проект спільної роботи влади (у даному випадку – відділу культури) та громади, яка не тільки ініціює, а й організовує проведення заходів, виходячи передусім зі своїх потреб, форм реалізації, планування часу тощо. Тобто громада з нашою допомогою створює той культурний продукт, який хоче споживати. Це основна цінність «Камертону». Заходи відбуватимуться безоплатно для організаторів та за організаційної, матеріальної, а, по можливості – і фінансової підтримки відділу культури. Що нестиме цей проект – визначатимуть організатори. Однозначно можу сказати, що «Камертон» нестиме не тільки духовне і прекрасне, а й реалізуватиме прагнення людей утілити свої проекти в галузі культури, патріотичного виховання, навчання та здобуття нових навичок тощо.

Наостанок хочу звернутися до всіх: одна з головних причин війни на Сході України – відсутність культурно вихованого народу. Адже любов до Батьківщини, набута засобами культури, – це те, що об’єднує громадян в єдиний народ, патріотичний і згуртований. Культурне виховання людини починається з колискової пісні матері і жовто-блакитної стрічки замість китайського брязкальця над ліжечком Вашої дитини. Продовжується у засвоєнні культурного продукту власного народу, кількості та якості виконаних суспільно-корисних справ, участі в різних культурно-мистецьких, патріотичних заходах, а закінчується в умінні зберегти, примножити і передати нащадкам неповторну, самобутню культурну спадщину та матеріальні й духовні культурні надбання. Тому не лишайтеся осторонь питань культури, будьте активними і корисними власному народу, творіть країну своїми руками, і тоді жоден ворог не зазіхне на наш суверенітет.

Спілкувалася Юлія Бережко-Камінська

24 лютого на засіданні виконавчого комітету прийнято ряд рішень про надання дозволу на видалення аварійних, сухостійних дерев та санітарної обрізки. Зокрема: за заявами громадян, на розі вул. Мінеральна, вул. Соборна, вул. Щаслива.

Міський голова Володимир Карплюк розповів про планову висадку нових дерев по вулиці Центральній, від переїзду до вул. Грибоєдова, та в районі вулиці Гагаріна. А також повідомив, що вже навесні планується відкриття оновленого парку «Дубки».

Кронуванням дерев на вулицях міста займається не тільки «Ірпіньзелебуд». Часто працівники Ірпінського РЕМу, після обрізання гілок, які висять над лініями електромереж, замість дерев фактично залишають пеньки.

Члени виконавчого комітету зійшлися на тому, що необхідно, аби РЕМ уклав договір з «Ірпіньзеленбудом», працівники якого проводять кронування дерев значно акуратніше, дбаючи про зовнішній вигляд вулиць міста, а не знищують під корінь заради електромереж дерева.

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник