Вівторок, 28 січня 2020 |

Новини

Співробітники Ірпінського МС ГУ ДСНС України у Київській області привітали мати Героя Радянського Союзу, учасника ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС Володимира Правика зі святом весни 8-го березня.

Опікуючись долею Наталії Іванівни, рятувальники Приірпіння не могли оминути увагою цей день. Букет квітів і щирі теплі привітання з побажаннями міцного здоров’я, незгасної життєвої енергії та радості розчулили жінку мало не до сліз.

Бажаєм щастя вам людського, здоров’я зичимо міцного,

Хай доля добра і ясна, несе вам радощі з собою,

Хай вам всміхається весна, з її одвічною красою.

Хай Матір Божа вас охороняє

І Господь вам з неба добро посилає.

Володимир Опанасюк

www.rescuer.kiev.ua

Шановні мешканці Приірпіння!

Ірпінський МС ДСНС України вкотре попереджає: будьте уважні та обачні при поводженні з вогнем! Не спалюйте сухе опале листя, суху траву та сміття. Бережіть своє життя та здоров’я оточуючих Вас людей. 

Так, протягом 7-9 березня на території регіону сталося близько 7-ми пожеж трав’яного настилу (станом на 12 годину 09.03.15 року), загальною площею більше 6-ти гектарів.

Пожежі – найбільш масові і розповсюджені лиха: вони відбуваються практично у всіх районах нашої країни, особливо в теплі пори року у лісах, на торфовищах, полях. Вогонь знищує дерева і тварин, зазнають каліцтв і гинуть люди, наносить значних матеріальних збитків.

У 90% випадків причини виникнення пожеж – людина, яка необережно поводиться з вогнем у лісі, у місцях відпочинку чи роботи не звертає уваги на необхідність суворого дотримання правил пожежної безпеки.

Разом із тим, хочемо нагадати, що відповідно Статті 16 і 22 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» забороняють спалювання листя. Відповідальність за порушення цієї норми передбачена статтею 77 адміністративного кодексу України і тягне за собою накладення штрафу на громадян від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п'ятдесяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 

Будьте уважні та обачні при поводженні з вогнем!

Володимир Опанасюк

www.rescuer.kiev.ua

   

З метою поліпшення стану довкілля та приведення в належний санітарний стан міста, в Ірпені оголошено двомісячник з благоустрою, озеленення та санітарної очистки. Двомісячник розпочнеться з 16 березня і триватиме до 16 травня 2015 року.

Відповідно до розпорядження від 2 березня 2015 року №31  «Про проведення двомісячника з благоустрою, озеленення та санітарної очистки м.Ірпінь та селищ» затверджено план заходів та склад оперативної групи по контролю за ходом робіт і щотижневим підведенням підсумків.

У рамках двомісячника благоустрою заплановано: привести до належного естетичного стану прибудинкові території, дитячі і спортивні майданчики, парки, сквери, інші об’єкти масового перебування та відпочинку населення; організувати ліквідацію стихійних сміттєзвалищ, очищення від сміття та металобрухту лісосмуг уздовж доріг, водних джерел; виконати запланований обсяг робіт щодо будівництва і ремонту доріг, тротуарів, шляхових смуг, під’їздів, павільйонів на зупинках пасажирського транспорту; продовжити роботи з відновлення зовнішнього освітлення вулиць; організувати видалення аварійних та сухостійних дерев; підприємства та організації всіх форм власності повідомити про прибирання закріплених за ними територій; виконати вапнування бордюрів; впорядкувати та привести в належний стан міське кладовище, братські могили та пам’ятники; забезпечити озеленення території міста; провести обстеження та закрити відсутні люки – каналізаційні, водопровідні, газові тощо.

Також до участі у зазначених заходах планується залучити громадськість, насамперед учнівську молодь, з відзначенням найбільш активних учасників двомісячника благоустрою з їх числа, а також трудових колективів підприємств.

4 березня Ірпінський міський голова Володимир Карплюк провів особистий прийом громадян. За вирішенням питань до очільника міста звернулися сорок сім мешканців Ірпінського регіону.

Питання приватизації чи виділення земельної ділянки, узаконення прибудови до будинку, надання місця під гараж є головними серед потоку заявників. Вкотре очільник міста запевняє, що коли буде погоджено межу й до Ірпеня відійде ще кілька гектарів землі, то буде розроблено програму, відповідно до якої визначатиметься пріоритетність виділення земельних ділянок для кожної категорії населення.

На сьогоднішній день ситуація з виділенням земельних ділянок в межах міста Ірпеня є складною. За словами міського голови Володимира Карплюка, землю для учасників антитерористичної операції доводиться пропонувати в Гостомелі.

Працівник з місцевого ЖЕКу звернулася з питанням щодо покращення житлових умов. На що Володимир Карплюк сказав, що невдовзі буде розроблена програма стимулювання двірників. Планується передбачити можливість виділення земельної ділянки за 5 років постійної роботи.

Заявник, який сім років працює в місцевій бюджетній установі, звернувся з прохання виділити житло. Міський голова поінформував, що на сьогоднішній день тривають роботи по реконструкції гуртожитку в мікрорайоні Романівка. Там буде розміщено працівників освіти та медицини. Планується в одній кімнаті розселити 2-3 молодих спеціалістів.

Чимало звернень надходить з питаннями щодо надання матеріальної допомоги, придбання ліків, влаштування дитини в дошкільний навчальний заклад тощо.

Звернення, які потребують більш детального розгляду, очільник міста Володимир Карплюк взяв на особистий контроль, дав доручення відповідним службам провести додаткову перевірку та запевнив, що вони будуть вирішені у межах чинного законодавства.

За ініціативою громадської організації «Центр соціального лідерства» оголошено Конкурс на визначення «Найкращих соціальних проектів України – 2015» в рамках Форуму «Найкращі соціальні проекти України – 2015» з метою збору та тиражування найкращих соціальних проектів і практик, що реалізуються державними підприємствами, бізнес-структурами та громадськими організаціями в Україні.

Мета Конкурсу: створити інформаційно-освітню платформу найкращих соціальних проектів і практик, що реалізуються державними підприємствами, бізнес-структурами та громадськими організаціями в Україні для налагодження ефективного партнерства, навчання та підтримки організацій, які спрямовані на вирішення актуальних соціальних проблем для досягнення соціального благополуччя.

Завдання Конкурсу: підтримати актуальні соціальні практики та проекти міжсекторальної взаємодії «влада – бізнес – наука – освіта – суспільство», що сприяють стійкому розвитку територій в Україні; привернути увагу українських та світових «лідерів думок» до соціальних запитів та заохотити їх до використання практики наставництва, соціального консалтингу (та/або коучингу), благодійництва; сприяти поширенню ефективного досвіду найкращих українських соціальних проектів в Україні та світі.

Учасники Конкурсу: фізичні особи-підприємці та юридичні особи, які мають реалізовані соціальні проекти або запущені в дію (з 01 січня 2012 року по 01 січня 2015 року) та функціонують.

Номінації Конкурсу: навчання, виховання, освіта та розвиток дітей та молоді; здоров’я та благополуччя в суспільстві; охорона навколишнього середовища та сталий розвиток; підтримка науки і культури; соціальне підприємництво; підтримка та розвиток громадської діяльності; корпоративна соціальна відповідальність; благодійність.

Етапи проведення Конкурсу:

I етап – прийом заявок та попередній відбір на участь у Конкурсі (з 11 лютого по 30 червня 2015 року);

II етап – народне голосування (з 10 березня по 10 вересня 2015 року);

III етап – оцінка соціальних проектів конкурсною комісією (з 11 вересня по 18 жовтня 2015 року);

IV етап – нагородження переможців (призовий фонд – 100 тис. грн.).

Додаткова інформація щодо Конкурсу розміщена на сайті http://www.forum.o2.ua.

ДСНС України вкотре застерігає громадян бути обережними під час виявлення вибухонебезпечних предметів!

З кожним роком кількість постраждалих людей від вибухонебезпечних предметів дедалі зростає. Так, якщо у 2013 році показник травмованих та загиблих від вибухонебезпечних предметів сягав 30 людей, з яких 2 дітей, то вже у 2014 було зафіксовано 36 постраждалих. До того ж збільшилася кількість постраждалих дітей – до 9. Досвід показує, що частіш за все головними причинами збільшення кількості травмованих є нехтування правилами безпечного поводження з вибухонебезпечними предметами. Особливо трагічним був минулорічний випадок, що стався 28 вересня у селі Підгорівка Луганської області. Тоді два юнаки – 16-ти та 20-річного віку – вирішили у себе вдома розібрати вибухонебезпечний предмет, в результаті чого стався вибух. Одному із хлопців відірвало праву руку по плече, а інший отримав осколочні поранення шиї та правої руки. На початку цього року сумна статистика постраждалих внаслідок вибухонебезпечних предметів продовжується. Зокрема, 28 січня на Рівненщині стався вибух у житловому будинку, внаслідок якого дві людини отримали травми та одна загинула. Як з’ясувалося пізніше, у будинку знаходився вибухонебезпечний предмет.

16 лютого на Житомирщині від розриву протитанкової гранати загинув чоловік, 1959 року народження, який намагався розібрати вибухонебезпечний предмет у себе на подвір’ї. Як з’ясувалося, чоловік був безробітним, неодноразово займався розбиранням боєприпасів, які знаходив на поруч розташованому полігоні.

18 лютого на Чернігівщині, у смт Ріпки, в школі №2 пролунав потужний вибух, внаслідок якого 2 співробітниці школи отримали травми та одна – померла. Діти, які під час вибуху перебували у школі в групах продовженого дня, не постраждали і були швидко евакуйовані з будівлі. Як з’ясувалося пізніше, спрацював ручний протитанковий гранатомет "РПГ-18". Його приніс до школи, як музейний експонат, волонтер, який нещодавно повернувся з району проведення АТО. Саме тому, Державна служба України з надзвичайних ситуацій вкотре звертається до громадян з проханням: у разі виявлення вибухонебезпечних предметів ні в якому разі не торкатися до них і одразу ж телефонувати за номером 101 або 102.

Шановні батьки! Розповідайте своїм дітям про ту небезпеку, яку приховують у собі вибухові пристрої. Адже жага дитячої цікавості часом вартує життя.

Вкотре наголошуємо, що під час виявлення підозрілого предмету, категорично забороняється торкатися і пересувати його, заливати його рідинами, засипати ґрунтом або чимось його накривати, користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух), торкатися підозрілого пристрою та здійснювати на нього звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже практично всі вибухові речовини отруйні та чутливі до механічних, звукових впливів та нагрівання.

При виявленні вибухових пристроїв негайно телефонуйте 101 або 102.

Відповідно до розпорядження КМУ № 48-р Ірпінським МС проведено перевірку стану готовності захисних споруд до укриття населення у разі виникнення надзвичайної ситуації. За результатами проведеної роботи було визнано, як не готові 11 протирадіаційних укриттів, які перебувають на балансі КП «Бучанське УЖКГ».

У той самий час, як приклад, КП «Ірпіньводоканал» підтримує свою захисну споруду у готовності до укриття працюючого персоналу, приміщення чисті, нещодавно проведено ремонт, придбано біотуалет, сховище забезпечено запасами води, усі системи життєзабезпечення у робочому стані, є необхідна документація.

Наразі, перевірки захисних споруд ще тривають.

Розпочато ремонт Ірпінської міської бібліотеки. Дане приміщення давно потребує реконструкції. Уже у вересні цього року планується відзначення 70-річчя з дня відкриття міської бібліотеки.

Стереотип про те, що люди не читають і бібліотека їм не потрібна, цілком і повністю спростовують мешканці Ірпеня. Адже центральна міська бібліотека обслуговує 4500 читачів, дитяча бібліотека – 2060. Фонд бібліотеки складає 72 тисячі книг, систематично поповнюється як за кошти місцевих меценатів, так і за бюджетні кошти. Також – дарунками читачів, книгами місцевих авторів тощо.

Міська бібліотека є інформаційним, культурним, освітнім закладом. Тут проводиться чимало мистецьких зустрічей, літературних вечорів, конференцій тощо.

«Діяльність бібліотеки не зупинилася, є доступ до Інтернету у приміщенні дитячої бібліотеки. Знаходимо можливість не припиняти обслуговування читачів, – зазначила директор центральної бібліотеки Олена Циганенко. – Після ремонту наші читачі будуть працювати не лише у відремонтованих залах, а й до їх послуг – нові форми роботи й нові книги, які уже придбані».

3 березня в ході розширеної наради з питань забезпечення життєдіяльності міста та селищ міський голова Володимир Карплюк поінформував присутніх про реформування житлово-комунального господарства міста.

Нагадаємо, що наразі триває процес об’єднання трьох комунальних підприємств: КП «Ірпіньміськсвітло», КЖЕП «Ірпінь», Виробниче управління комунального господарства – в одне комунальне підприємство – управління житлово-комунального господарства «Ірпінь».

Очільник міста наголосив, що кількість двірників у комунальному підприємстві зросте й працюватиме система заохочення для спеціалістів робочих професій. «Буде розроблена спеціальна система мотивації: збільшення зарплати і можливість отримання земельної ділянки після 5 років роботи для спеціалістів,  безпосередньо задіяних в робочий процес, наприклад, двірників, – підкреслив Володимир Карплюк. – Таким чином плануємо покращити кадровий потенціал ключових фахівців житлово-комунального господарства».

До кінця року Міністерство юстиції завершить основний етап реформ надання адмінпослуг. На сферу реєстрації прав чекає перехід на електронний документообіг, спрощення процедур, а функції прийому документів будуть делеговані місцевій владі, ЦНАПам та нотаріусам. Про це в ході обговорення реформування системи державної реєстрації з професійною спільнотою та представниками громадськості повідомив Міністр юстиції Павло Петренко.

«Міністерство юстиції планує до кінця року завершити основний етап реформ в галузі надання адмінпослуг. Реалізація запланованих реформ забезпечить ліквідацію черг, побутової корупції та багатьох інших проблем, які існують у процесі реєстрації бізнесу та права на нерухомість», - зазначив очільник Мін’юсту.

Він також повідомив, що в подальшому Міністерство юстиції планує передати на місця як функції прийому документів, так і функції прийняття рішень.

«Прийнятий парламентом законопроект № 1580 про дерегуляцію дає можливість передати функції фронт-офісу нотаріусам і ЦНАПам. Ми плануємо до 1 червня прийняти закон, який забезпечить передачу функцій як фронт-, так і бек-офісу місцевим органам влади, нотаріусам, ЦНАПам, які будуть спроможні реалізувати ці функції та, можливо, банківським установам», - наголосив Міністр юстиції.

За його словами, держава буде встановлювати лише стандарти щодо кількості документів, які треба буде пред’явити для реєстраційної дії, строків реєстрації та якості сервісу, що надається громадянам. При цьому він зазначив: чим більше в країні буде суб’єктів, які надають реєстраційні послуги, тим більшою буде конкуренція, тим більший вибір буде у громадян.

Говорячи про реєстрацію бізнесу, він зауважив: величезна проблема в цьому напрямку – це черги при отриманні виписок, довідок та витягів, адже переважну більшість документів громадяни отримують у паперовому вигляді.

Тому прийнятий парламентом закон про дерегуляцію прибрав необхідність підпису реєстратора під цими документами. Їх можна буде отримати в електронному вигляді. Електронні документи матимуть таку ж юридичну силу, як і паперові, а для їх отримання не знадобиться Електронний цифровий підпис.

«Нам не потрібно ЕЦП. Прямо з сайту вводиться суб’єкт пошуку, одразу формується витяг, через Інтернет здійснюється оплата карткою. Автентичність витягу буде підтверджуватися його номером, який зможе перевірити будь-який орган в режимі он-лайн. Цю систему ми плануємо запустити через місяць», - зазначив очільник Мін’юсту.

За словами Павла Петренка, окрім іншого, заплановано спростити формат реєстрації бізнесу та розширити кількість критеріїв пошуку, за якими буде формуватися той чи інший документ.

Під час обговорення було презентовано Покроковий план реформування системи державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу.

За словами Першого заступника Голови Державної реєстраційної служби України Артема Янчука, планується розширити на міста Київ, Івано-Франківськ та Калуш пілотний проект «Екстериторіальність», який нині діє у Київській та Вінницькій областях. Жителі цих міст зможуть подавати документи на реєстрацію в будь-якому офісі реєстрації у межах регіонів пілотного проекту.

Також планується розширити пілотний проект «Модельний офіс» і долучити до нього всі органи реєстрації Київської області. При цьому, як і за попереднім проектом, планується запровадити принцип екстериторіальності.

Артем Янчук також повідомив, що з 1 квітня буде запроваджено нові електронні сервіси. У сфері державної реєстрації прав – отримання витягу за результатом реєстрації або рішень про відмову в електронному вигляді. Буде відмінено обов’язковість наявності ЕЦП для подібних процедур. У подальших планах реформи – максимальне розширення точок прийому документів.

«Прийняття законопроекту №1580 передбачає можливість прийняття документів для державної реєстрації посадовими особами органів місцевого самоврядування, працівниками ЦНАПів та нотаріусами. Громадяни зможуть подати документи до будь-кого з цих суб’єктів чи до реєстраційної служби», - зазначив Артем Янчук.

Далі, за його словами, почнеться робота з прийняття документів, які дадуть можливість передачі функцій реєстрації прав та бізнесу органам місцевого самоврядування, нотаріусам та банкам. Водночас буде ініційовано передачу функцій з державної реєстрації обтяжень державним виконавцям.

«За Мін’юстом залишаться функції контролю. Зокрема Міністерство здійснюватиме сертифікацію суб’єктів реєстрації і надаватиме доступ до реєстрів», - зазначив Перший заступник Голови Державної реєстраційної служби.

Окрім того, Мін’юст матиме функцію адміністративного оскарження рішень державних реєстраторів та розгляд скарг на дії суб’єктів реєстрації з правом скасовувати їхні рішення. Також після передачі функцій з реєстрації на місця буде запроваджено дворівневу систему оскарження для громадян. Перший рівень – оскарження до головних територіальних управлінь юстиції. Другий – оскарження безпосередньо до центрального апарату Мін’юсту.

Також буде запроваджена система санкцій щодо недобросовісних осіб, які мають право здійснювати реєстрацію. Їх будуть позбавляти сертифікатів доступу до реєстрів.

У свою чергу Міністерство юстиції чекає від усіх небайдужих громадян їхнього бачення шляхів реформування державної реєстраційної служби та відповідних пропозицій, які можна надсилати за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

У прикріплених файлах: етапи проведення реформ та електронні сервіси в сфері державної реєстрації.

Новини

Анонси

 

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник