Середа, 18 вересня 2019 |

Новини

Фондом соціального страхування України упродовж перших 6 місяців 2019 року було прийнято від страхувальників заяв-розрахунків для фінансування матеріального забезпечення для більш ніж 1,5 млн застрахованих осіб. Про це повідомляє пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Загальна сума коштів склала 7,26 млрд гривень, що на 19,7% більше, ніж за той же період минулого року. З них 69,8% – допомога по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними), 29,9% – допомога по вагітності та пологах і 0,3% – допомога на поховання.

Право на матеріальне забезпечення від Фонду соціального страхування мають усі застраховані – громадяни України, іноземці, особи без громадянства та члени їх сімей, які проживають в Україні. Це право виникає з настанням страхового випадку в період роботи, здійснення підприємницької та іншої діяльності.

Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, а допомоги на поховання – свідоцтво про смерть застрахованої особи.

Порядок отримання матеріального забезпечення з тимчасової втрати працездатності і по вагітності та пологах від ФССУ:

  1. Отриманий в закладі охорони здоров’я листок непрацездатності працівник передає до уповноваженої особи на підприємстві – кадровика, табельника або бухгалтера, для заповнення зворотної сторони листка непрацездатності (визначення страхового стажу застрахованої особи та кількості днів, за які буде надаватися матеріальне забезпечення).
  2. Передача листка непрацездатності на розгляд до Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення).
  3. Розрахунок бухгалтерією страхувальника (роботодавця) суми матеріального забезпечення та оформлення заяви-розрахунку для отримання фінансування від робочого органу виконавчої дирекції Фонду.
  4. Подача страхувальником заяви-розрахунку до робочого органу виконавчої дирекції Фонду за місцем обліку та подальше фінансування такої заяви шляхом перерахування Фондом заявлених коштів на спеціальний рахунок страхувальника.
  5. Виплата страхувальником матеріального забезпечення застрахованим особам у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати.

6 серпня місто Ірпінь відвідала делегація з міста Лючжоу (Китайська Народна Республіка). Мета візиту – встановлення дружніх стосунків і пошук можливостей співпраці.

Делегацію приймали перший заступник Ірпінського міського голови Олександр Маркушин та заступник Ірпінського міського голови Олена Чернявська.

Китайські гості запросили представників Ірпінської міської ради на вересневу автомобільну виставку в Лючжоу.

 

 

          

Шановні мешканці будинків по вул. Миру та 8-го Березня!

З 6 серпня 2019 року КПП «Теплоенергопостач» буде проводити заміну теплових мереж.

Просимо порозуміння за тимчасові незручності.

Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права, на призначення субсидії та на визначення її розміру.

Громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця повідомити структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про зміни у складі зареєстрованих  у житловому приміщенні (будинку) осіб (орендарі — про осіб, які фактично проживають), їх соціального статусу, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень, шляхом подання відповідних документів.

Надання раніше призначеної субсидії припиняється, якщо громадянин приховав або свідомо подав недостовірні дані про доходи (не зазначив один із видів доходів) та майновий стан, що вплинули на встановлення права на субсидію, внаслідок чого йому була надміру перерахована сума субсидії, - з місяця, в якому виявлено порушення.

Сума субсидії, перерахованої (виплаченої) надміру внаслідок свідомого подання громадянином документів з недостовірними відомостями або неповідомлення громадянином про зміни, повертається ним вдержавний бюджет за вимогою органу, що призначив субсидію.

У разі коли громадянин добровільно не повернув надміру перераховану (виплачену) суму субсидії, питання про її стягнення органи,  вирішують у судовому порядку.

Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад (тимчасово на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку):

- головний спеціаліст відділу служби у справах дітей та сімї (2 посади).

До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту (магістр, спеціаліст) у напрямку психологія, соціальна робота, педагогіка, правознавство. Знання основних принципів роботи на комп’ютері.

Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства України з соціального захисту та допомоги, основи державної соціальної політики та захисту дітей, завдання та принципи соціальної роботи.

Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка,  2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.

Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.

Керівник Ірпінського міського центру зайнятості Петро Левчук провів координаційну зустріч з співробітниками Головного територіального управління юстиції у Київській області Ольгою Дворко та Людмилою Крамар –  спеціалістами відділу систематизації законодавства, правової роботи, правової освіти Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи, правової освіти ГТУЮ у Київській області.

Пріоритетом зустрічі стало, насамперед, практичне втілення ініціатив у межах проекту «Я маю право». Зокрема, було підтверджено позицію про постійну координацію діяльності у сфері захисту трудових прав громадян, окреслено план реалізації спільних проектів і конкретних заходів.

Крім того, представниками юстиції області планується проведення для осіб, котрі перебувають на обліку у центрі зайнятості, інтерактивного семінару щодо шляхів захисту соціально-економічних прав.

6 серпня о 09:00 відбудеться засідання виконавчого комітету Iрпiнської міської ради.

У порядку денному наступні питання: про затвердження Положення про місцеву комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій та її посадового складу; про затвердження проектно-кошторисної документації тощо.

Також на засіданні заплановано розглянути ряд питань управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, служби у справах дітей та сім'ї, відділу містобудування та архітектури.

Загалом на розгляд виконкому запропоновано понад тридцять питань.

З проектом порядку денного можна ознайомитися у роздiлi «МІСЬКА ВЛАДА – Виконавчий комітет – Перелік питань на засідання виконавчого комітету».

З метою координації дій щодо проведення агітаційно-роз'яснювальної роботи з населенням регіону в пошуках кандидатів на військову службу за контрактом у Збройних силах України на 2019 рік, керівником  Ірпінського міського центру зайнятості Петром Левчуком організовано та проведено робочу зустріч із Василем Ткачуком – старшим офіцером відділення комплектування Ірпінсько-Бучанського  об’єднаного  міського військового комісаріату та Павлом Радюком – солдатом-навідником БТР  95-тої окремої десантно-штурмової бригади  (в/ч А0281 м. Житомир).

На виконання умов Меморандуму про співпрацю та взаємодію (підписаний 14.02.2019 року між Ірпінським міським центром зайнятості та Ірпінсько-Бучанським  об’єднаним  міським військовим комісаріатом), в профінформаційному секторі  Ірпінського МЦЗ створено «Офіс Збройних сил України», в якому, за визначеним графіком чергує відповідальна особа військового комісаріату та проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо можливостей проходження служби у Збройних силах України за контрактом. Також, всі клієнти служби зайнятості та шукачі роботи можуть ознайомитись з друкованою та електронною продукцією рекламно - агітаційного та профорієнтаційного змісту.  

В межах підписаного Меморандуму, відкрито консультаційний пункт Ірпінського міського центру зайнятості в Ірпінсько-Бучанському  об’єднаному  міському військовому комісаріаті, де громадяни можуть отримати відповіді на усі нагальні питання, що стосуються пошуку роботи, працевлаштування, психологічної підтримки тощо.  

Сьогодні захисник Вітчизни – це професіонал  своєї справи, налаштований на самовіддану службу Батьківщині та народу України. Водночас, військовослужбовець за контрактом повинен бути соціально захищеним та отримувати за свою службу гідне грошове забезпечення.

30 липня 2019 року в Ірпінському міському центрі зайнятості відбулось урочисте відкриття «Офісу роботодавця». На відкриття завітали понад 20 роботодавців та представників кадрових служб ринкоутворючих підприємств, соціальні партнери та представники ЗМІ. В межах заходу організовано та проведено «круглий стіл».

В.о. директора Ірпінського міського центру зайнятості - Петро Левчук, наголосив що Державна служба зайнятості, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку електронного урядування, активно впроваджує електронні сервіси, що на сьогодні є однією з найпрогресивніших форм надання соціальних послуг громадянам та роботодавцям з використанням інтернет - технологій.

Також окреслив, що «Офіс роботодавця» створений з метою сприяння підвищення якості сервісного обслуговування клієнтів служби зайнятості. За окремим графіком роботодавці мають можливість проводити: ділові зустрічі, презентації підприємства, співбесіди з кандидатами на зайняття посад, розміщувати інформацію про підприємство, тощо.

Акцентував увагу про новітній підхід в роботі центру зайнятості по підбору персоналу для роботодавця - рекрутинг. Підбір кандидатів на вільне робоче місце здійснюється не масово, а індивідуально з урахування потреб, побажань та вимог роботодавця. Основною метою такого напрямку роботи є знайти для роботодавця висококваліфікованого фахівця.

Начальник відділу взаємодії з роботодавцями Ірпінського міського центру зайнятості - Ольга Савченко зауважила, що метою впровадження електронних сервісів у діяльність державної служби зайнятості є надання якісних послуг населенню та роботодавцям. «Електронний кабінет роботодавця» - це сервіс, з використанням сучасних інформаційно - комунікаційних технологій, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості. Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп'ютера, підключеного до мережі Інтернет, а також з мобільного телефону.

У «Електронному кабінеті» роботодавець має можливість переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості, стан укомплектування заявлених вакансій, кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу, договори на організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме. В електронному кабінеті роботодавця передбачена можливість подання звітів за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», в тому числі і уточнювальних, в онлайн - режимі до державної служби зайнятості та подальшим завантаженням фахівцем центру зайнятості в базу вакансій ЄІАС.

Начальником відділу активної підтримки безробітних Ірпінського міського центру зайнятості - Олесею Гончар поінформовано роботодавців про можливість організації професійного навчання безробітних на виробництві шляхом стажування, про надання ваучера для підтримання конкурентоспроможності деяких категорій громадян шляхом перепідготовки, спеціалізації, підвищення кваліфікації за професіями та спеціальностями для пріоритетних видів економічної діяльності та про послуги з підтвердження професійного навчання шляхом атестації та видачі свідоцтва за кваліфікацією набутою протягом трудового досвіду (згідно Порядку підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями).

Старший державний ревізор – інспектор відділу адміністрування податків і зборів фізичних осіб  Ірпінського управління ГУ ДФС у Київській області  - Тетяна Пружанська поінформувала присутніх про механізми сплати податків, зборів та єдиного внеску роботодавцями, контроль за повнотою та правильністю податкових платежів та подання відповідної звітності.

Начальник відділу супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів № 2 Управління інформаційних систем та електронних реєстрів ГУ ПФУ у Київської області - Ольга Андрійчук надала роз’яснення про дотримання законодавства про пенсійне забезпечення, ведення обліку та звітності осіб, які підлягають загальнообов’язковому соціальному страхуванню, контроль за правильністю та вчасністю внесення відомостей.

Також фахівці Ірпінського МЦЗ присутніх ознайомили із особливостями надання роботодавцям, які працевлаштовують громадян, зазначених у частині першій статті 14 Закону України «Про зайнятість населення», компенсації відповідно до статті 26 Закону України «Про зайнятість населення»; надання роботодавцям - суб'єктам малого підприємництва, які працевлаштовують безробітних, компенсації відповідно до статті 27 Закону України «Про зайнятість населення»; здійснення заходів сприяння зайнятості внутрішньо переміщених осіб відповідно до статті 24-1 Закону України «Про зайнятість населення» та про умови отримання консультацій з питань організації та провадження підприємницької діяльності із залученням на громадських засадах представників органів державної влади.

  

Нещодавно відбулась зустріч з мешканцями вулиці Українська, в зв’язку з критичною ситуацією дороги, а вже сьогодні почали ремонтні роботи для тимчасового усунення аварійної ситуації на дорозі. Як і обіцяли капітальний ремонт планується на наступний рік з попередньою заміною колектора та всіх комунікацій. Про це розповів на своїй публічній сторінці у Фейсбук перший заступник міського голови Олександр Маркушин

 

Новини

Анонси

 

pay-oplata

miss

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник