Субота, 17 листопада 2018 |

Новини

19 жовтня до рятувальників 36 державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь завітали вихованці Дошкільного навчального закладу № 4 «Казка».  

Вогнеборці радо зустріли гостів та ознайомили їх з професією рятувальник. Розповіли дітям про правильне поводження з вогнем та про всі наслідки, котрі можуть статися, якщо не дотримуватися основних правил пожежної безпеки  як побуті, так і в екосистемах. Дітям продемонстрували озброєння та технічні можливості пожежно-рятувальної техніки та пожежно-рятувального обладнання. Малеча мала змогу відчути себе справжніми рятівниками,  кожен міг під наглядом пожежного подати воду від пожежного автомобіля.  Дітям також розповіли про правила поведінки та дії під час находження вибухо-небезпечних або підозрілих предметів. Дітлахи прощалися з рятівниками з сумом, та запевнили, що після цієї зустрічі будуть дотримуватись правил пожежної безпеки.

Станом на 1 жовтня 2018 року на медичну та соціальну допомогу потерпілих на виробництві управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області виплачено понад 7 млн. грн. (за аналогічний період 2017 року – понад 5,4 млн. гривень). Про це повідомив начальник відділу медичних та соціальних послуг обласного управління Віталій Нємцев.

Начальник відділу відзначив, що відповідно до договорів, укладених відділеннями управління із закладами охорони здоров’я з початку року, проліковано 113 потерпілих на загальну суму 841,2 тис. грн. Середня вартість лікування на одного потерпілого становить майже 7,5 тис. гривень.

За його словами, з початку року путівками на санаторно-курортне лікування забезпечено 141 потерпілого на суму 1797,6 тис. гривень. За аналогічний період минулого року санаторно-курортне лікування за рахунок коштів Фонду отримали 63 потерпілих на загальну суму 614,1 тис. грн.

Обласним управлінням, відповідно до укладених договорів на виготовлення і ремонт технічних та інших засобів реабілітації, (протезів, чохлів для кукс, ортопедичного взуття, палиць, милиць, тощо) забезпечені протезно-ортопедичними виробами та іншими технічними засобами реабілітації 65 потерпілих на суму 691,8 тис. гривень. За 9 місяців 2017 року протезно-ортопедичними виробами забезпечено 37 потерпілих на суму 236 тис. гривень,

З початку року 70 потерпілих забезпечені лікарськими засобами та виробами медичного призначення на суму 750,4 тис. грн. Середні витрати на одну особу складають понад 10 тис. гривень. У 2017 році за такий самий період часу відшкодування витрат на лікарські засоби та вироби медичного призначення отримали 72 потерпілих на загальну суму 678,6 тис. грн., середня вартість таких витрат на одну особу склала 9425 гривень.

Протягом 9 місяців цього року 91 потерпілий отримав виплати на спеціальний медичний, постійний сторонній догляд та на побутове обслуговування на загальну суму 2888,5 тис. гривень. За аналогічний період минулого року виплати на спеціальний медичний, постійний сторонній догляд та на побутове обслуговування здійснено 96 потерпілим на загальну суму 2 536,5 тис. гривень.

За січень-вересень 2018 року 103 потерпілих отримали компенсацію витрат на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів на загальну суму 31,3 тис. гривень. За аналогічний період минулого року 104 потерпілих отримали компенсацію витрат на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів на загальну суму 30 тис. гривень.

Триває робота щодо уточнення списків черговості осіб з інвалідністю на отримання автомобілів за рахунок коштів Фонду, а також з підготовки документів для передачі потерпілим автомобілів у зв'язку із закінченням 10 річного строку експлуатації.

Станом на 1 жовтня до управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області надійшло 49 заяв від потерпілих на забезпечення їх автомобілями.

В Ірпінському відділі Києво-Святошинської місцевої прокуратури Київської області працює телефонна "гаряча лінія".

У разі отримання інформації про вчинення або підготовку вчинення злочинів за фактами торгівлі людьми, просимо невідкладно інформувати місцеву прокуратуру за номером (04597) 40003, а також за електронною адресою Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури : Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Шановні пані та панове!

Запрошуємо на IX Міжнародний форум «Дні польського бізнесу в Україні», який  відбудеться цього року в Києві 15 листопада.

Цьогорічний форум стане платформою для обговорення широкого кола важливих та актуальних тем, зокрема:

  • Зміни в динаміці розвитку торгово-економічної співпраці України та Польщі за останні роки: які перспективи відкриваються для українського бізнесу;
  • Спільні проекти в галузі енергетики та енергозбереження;
  • Розбудова автомобільних і залізничних шляхів: чи зблизять вони Україну та Польщу;
  • Інфраструктура і логістика в розрізі польсько-українського співробітництва;
  • Будівельна галузь Польщі: які перспективи виходу українських бізнес-гравців на ринок сусідів;
  • Які польські інвестиційні проекти будуть цікаві для українського бізнесу;
  • Як отримати доступ до економічно та комерційно вигідних фінансових інструментів для ведення бізнесу в Польщі;
  • Переваги податкової системи Республіки Польща;
  • Які нюанси необхідно враховувати, ведучи бізнес в ЄС та Польщі зокрема.

 

Захід традиційно пройде під патронатом Посольства Республіки Польща в Україні.

Організатори:

  • Асоціація Українського бізнесу в Польщі;
  • EUCON Юридична Група;
  • Польська Конфедерація Роботодавців Lewiatan.

Співорганізатори:

  • Міжнародне товариство польських підприємців в Україні;
  • Польське Агентство Інвестицій та Торгівлі.

Серед гостей форуму очікуються підприємці з України та Польщі, які зацікавлені у бізнес-співпраці між двома державами, мають ідеї щодо реалізації спільних проектів та потребують фінансової підтримки для запуску власних стартапів.

Тому, якщо Ви зацікавлені в пошуку бізнес-партнерів або інвесторів для свого проекту/стартапу, маєте намір вийти на ринки Європи, але не знаєте з чого почати, наш захід саме для Вас! 

 

Реєстрація та деталі за посиланням: http://bit.ly/2xTF31n

Як повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України пропонується затвердити нову форму заяви-розрахунку та створити умови щодо мінімізації помилок при проведенні нарахувань.

Виконавча дирекція Фонду соціального страхування України ініціювала затвердження нового порядку фінансування страхувальників (роботодавців) для надання матеріального забезпечення застрахованим особам. Зокрема, зазначений порядок врегулює механізм та умови фінансування виплат за листками непрацездатності та окремих страхових виплат. Відповідний проект постанови буде винесено на розгляд правління ФССУ.

Запропонований проект постанови зберігає більшу кількість норм, які наразі регулюють механізм фінансування страхувальників для надання ними матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих страхових виплат потерпілим на виробництві. Крім того, в проекті враховані зміни, що вносилися до ЗУ № 1105 «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» впродовж 2015–2017 років.

Упередження помилок при проведенні нарахувань

Метою проекту порядку є запровадження нових підходів щодо обслуговування страхувальників та упередження можливих помилок при визначенні страхувальниками розміру допомоги та страхових виплат. Зокрема, у проекті передбачено, що робочі органи виконавчої дирекції Фонду до прийняття рішення про проведення фінансування будуть здійснювати попередній контроль щодо правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надавати рекомендації страхувальнику щодо їх усунення. Перевірки будуть проводитись за допомогою звірки даних, наведених страхувальником у заявах-розрахунках, та відомостями, що містяться у Державному реєстрі застрахованих осіб. 

Умови для нівелювання затримок виплат працівникам і скорочення звітності для роботодавців

Запроваджується система оперативного інформування робочих органів виконавчої дирекції Фонду щодо проведення виплат застрахованим особам шляхом надання повідомлення. Це надасть можливість Фонду своєчасно захистити права застрахованих осіб у разі затримки належних їм виплат.

Крім того, реалізація проекту порядку створює умови для подальшого зменшення навантаження на страхувальників шляхом спрощення звітності та скорочення кількості перевірок.

Електронні заяви-розрахунки

Проект порядку затверджує нову форму заяви-розрахунку та запроваджує можливість її подання в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

Організатор конкурсу – виконавчий комітет Ірпінської міської ради Київської області, код ЄДРПОУ 05408846 (місце знаходження організатора конкурсу: Київська обл., місто Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А (актова зала)).

Особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу: Калита О.А. начальник відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, секретар конкурсної комісії, телефон (097) 57-552.

Для отримання конкурсної документації необхідно звертатися до відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства Ірпінської міської ради (вул. Шевченка, 2 А м. Ірпінь (4 поверх, каб. 54).

У разі отримання виконавчим комітетом від співвласників багатоквартирного будинку, який є в переліку об’єкту конкурсу, протоколу про обрання ними форми управління або створення ОСББ, до дати проведення оцінки конкурсної пропозиції учасника, такі будинки виключаються з оцінки конкурсної пропозиції.

Конкурсна документація (пропозиція) надається особисто або надсилається поштою протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заяви про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб надання конкурсної документації. Конкурсна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів у складі конкурсної пропозиції з визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.

Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок. 

Документи та копії документів (належним чином завірені), які долучаються учасником до конкурсної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість повністю та без додаткового залучення технічних засобів прочитати документ.

Критерії оцінки конкурсних пропозицій.

Критерій

Бали

   

Ціна послуги визначається відповідно до  переліку складових послуги з управління багатоквартирним будинком та з урахуванням винагороди управителю з розрахунку на 1 м кв. загальної площі об’єкта конкурсу

 

 

 

 

 

 

 

Максимальна кількість балів – 50 балів.

Оцінювання пропозицій здійснюється по кожному будинку, що входить до об’єкту конкурсу (групи будинків), окремо.

Максимально можливу кількість балів щодо певного будинку (50 балів) отримує учасник, який запропонував найнижчу ціну послуги для цього будинку.

Бали інших учасників щодо цього ж будинку розраховуються за формулою:

Бал (n учасника) = Ц мін / Ц (n учасника) * 50

Де: Бал (n учасника) – кількість балів, що

отримує n учасник,

Ц мін. –  найнижча ціна послуги для цього будинку, з запропонованих учасниками, грн.;

Ц (n учасника) – ціна послуги для цього ж будинку, запропонована n учасником

50 – максимальна можлива кількість балів щодо певного будинку

(Бал 1+Бал 2+…….Балn)/n = Ср. Бал учасника по групі будинків. 

У зв’язку з тим, що кожен об’єкт конкурсу складається з групи будинків, оцінювання

 

 конкурсних пропозицій за критерієм «ціна послуги» здійснюється шляхом додавання балів, визначених окремо за кожним багатоквартирним будинком. Оскільки максимальна кількість балів під час оцінювання критерію, згідно з Порядком, не повинна перевищувати 50 балів, здійснюється коригування отриманих учасниками балів по кожному будинку на питому вагу площі житлових та нежитлових приміщень кожного будинку у загальній площі житлових та нежитлових приміщень всіх будинків, що входять до одного об’єкту конкурсу.

Рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою

Максимальна кількість балів – 15 балів.

Оцінюється наявність власної технічно-матеріальної бази, або частково, або повністю орендованої, необхідної для надання послуг з управління будинками (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

Наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців)

Максимальна кількість балів – 15 балів

Оцінюється наявність персоналу відповідної кваліфікації, знання і досвід роботи працівників (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

 

Фінансова спроможність учасника конкурсу

 

 

Максимальна кількість балів – 10 балів.

Оцінюється здатність учасника конкурсу виконати свої фінансові зобов’язання на підставі наданих бухгалтерських документів та наявність фінансових джерел для спроможності надавати послуги з управління не менше одного місяця (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

Наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства

Максимальна кількість балів – 10 балів.

Оцінюється наявність досвіду роботи учасника конкурсу з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства з урахуванням асортименту, тривалості та географії надання послуг учасником конкурсу, досвіду засновників (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).

Максимальна сума балів дорівнює 100 балам. Мінімальна кількість балів, яка дозволяє обрати учасника конкурсу управителем – 70 балів.

 

Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання:

Суб’єкт – учасник конкурсу (юридична особа, фізична особа, його філіал) повинен бути зареєстрований як суб’єкт господарювання в м. Ірпінь.

Для участі в конкурсі необхідно подати заяву, встановленого зразку.

Не може бути подано більш однієї пропозиції на один лот від учасників конкурсу, де кінцевим бенефіціаром є одна й та сама особа. У разі, якщо на один лот подано більш однієї пропозиції від учасників де кінцевим бенефіціаром є одна й та сама особа, розглядається пропозиція, яка була надана першою.

Обов’язковий перелік документів, що подається у складі конкурсної пропозиції для розгляду пропозицій та оцінювання (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»):

 — засвідчені учасником конкурсу копії документів, що засвідчують повноваження керівника чи представника учасника конкурсу;

— засвідчена учасником конкурсу копія статуту чи положення чи інший засновницький документ відповідно до закону суб’єкта підприємницької діяльності що передбачає діяльність в сфері управління багатоквартирними будинками;

 засвідчена учасником конкурсу копія фінансової звітності суб’єкта господарювання за останній звітний період (баланс, звіт про фінансові результати та інше);

— засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання (за наявності);

— засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ);

— засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);

— засвідчена учасником конкурсу копія декларації платника єдиного податку за останній звітний період (якщо учасник є платником єдиного податку);

— оригінал витягу з ЄДРПОУ, що підтверджує право на здійснення економічної діяльності в сфері управління багатоквартирними будинками;

— оригінал довідки державної податкової інспекції про відсутність (наявність) заборгованості з податків та обов’язкових платежів до бюджету, дійсна на час подання пропозицій;

— конкурсна пропозиція по обраному лоту;

— розрахунки ціни послуги з управління на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо;

— пропозицію щодо ціни на послугу з управління багатоквартирним будинком у вигляді бази Excel на електронному носії;

—  надання наступних гарантій учасника конкурсу, у разі якщо його визнають переможцем конкурсу:

а)  забезпечення функціонування свого інтернет-сайту з  онлайн сервісом для споживачів «Особовий кабінет», який дасть можливість споживачу отримати наступну інформацію: стан оплати, баланс особового рахунку; перелік послуг, що надаються з інформацією про вартість кожної складової послуги; інформацію про результати окремого щомісячного обліку доходів та витрат на послуги, пов’язаних з обслуговуванням кожного будинку та  його прибудинкової території, які виконуються власними силами та підрядним способом з кожної складової тарифу окремо; можливість зворотного зв’язку; у разі виникнення аварійних ситуацій контактні телефони диспетчерів (у тому числі цілодобова співпраця із службою 15-55) та інше;

б) забезпечення іміджевого супроводження при наданні послуг з управління будинками (логотип, брендірований спецодяг та інше);

в) забезпечення організації комунікацій із споживачами послуг: створення фронт-офісу для безпосередньої роботи з населенням, взаємодії з іншими внутрішніми підрозділами, що забезпечить надання вичерпної інформації споживачу.

Для оцінювання конкурсних пропозицій (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)учасником конкурсу може бути надано наступне: 

— оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію про рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою, яка необхідна для виконання послуг з утримання будинків;

— засвідчені учасником конкурсу копії технічних паспортів на транспортні засоби учасника;

— оригінал довідки учасника, яка містить інформацію про персонал;

— оригінал довідки учасника довільної форми яка підтверджує що наявний персонал відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід

— оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію щодо наявного досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, яка повинна містити інформацію про асортимент, тривалість та географію послуг

— засвідчені учасником конкурсу копії документів, що підтверджують наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства;

— оригінал довідки учасника довільної форми, яка містить інформацію про розміщення адміністративних та виробничих приміщень учасника, засоби зв’язку з керівництвом учасника та банківські реквізити учасника конкурсу.

— оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію щодо наявності фінансових джерел для спроможності надавати послуги з управління не менше одного місяця та документи, які це підтверджують (якщо гарантом забезпечення оплати виступає третя особа необхідно надати оригінал гарантії).

В залежності від обсягів та змісту наданої інформації комісією коригуватимуться бали в сторону зменшення при оцінюванні за кожним критерієм (окрім ціни послуги).

Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій: 

Конкурсна пропозиція подається секретарю конкурсної комісії особисто або через уповноважену учасником конкурсу особу/ надсилається поштою за адресою: Україна, Київська обл., м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А,  кабінет 54 відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства Ірпінської міської ради. Кінцевий строк подачі документів: до 29.10.2018  до 12.00.

 

Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями:

Розкриття конвертів  з конкурсними пропозиціями  відбудеться 30.10.2018  о 10:00 за адресою Київська область,  Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А,  актова зала (1 поверх) .

 

Перелік  будинків, які є об’єктом конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку:

Лот1

м. Ірпінь

Лот 3

м. Ірпінь

Лот 3

м. Ірпінь

Лот 4

м. Ірпінь

Котляревського,65

Соборна,109

Шевченка,5

Грибоєдова,26

В.Афганістану18А

Ярославська,3

Котляревського, 52 А

Привок.  Площа,4

Миру (гуртож.) 2

Українська80 А

Гостом шосе,3

Полтавська,67

Гагаріна,15

Соборна,146

Грибоєдова,13

Миру,18

Северинівська,128

Северинівська,11

Соборна,1

Михайлівська,22

Шевченка,3 А

Тургенівська (гуртожиток),104 Б

Словянська,38

Садова,61

Шевченка,7

В. Афганістану, 18 Д.

Соборна,107

Грибоєдова,15

Садова,61 А

А.Антонова, 4 А

Миру,16

Кулиняка,38 Д

Троїцька (гуртож),30

Северинівська,162

Громадянська,2

Садова,65

 

Лот 5

м. Ірпінь

Лот 6

м. Ірпінь

Лот 7

м. Ірпінь

Лот 8

м. Ірпінь

Северинівська ,4

Миру,1

Котляревського,54

Миру, 4 А

Покровська,13

Кулиняка,38 А

К Зайцева,2

Гагаріна,17

Привок. Площа,1

Миру,1 А

Северинівська,160

Северинівська,158

Покровська,7

Квіткова, 2

Н-Ірпінська,4

Северинівська,136

Тищенка,8

Михайлівська,20 А

Пров. Лермонт, 1 А

Кулиняка,38 В

Миру,2 Б

Громадянська, 2 Б

Спартака,16

З.Алієвої,69

Покровська,16

Ярославська,10

Соборна,1/6

Северинівська,121

Гостом шоссе,7 А

Покровська,10

Соборна,63

Ломоносова,22

 

Миру,6 А

74-Стрілкової див-ї,35

Михайлівська,20

 

Лот 9

м. Ірпінь

Лот 10

м. Ірпінь

Лот 11

м. Ірпінь

Лот 12

м. Ірпінь

Громадянська,6

З. Алієвої,61          

Полтавська,66

Миру,14

В.Афганістану, 18 В

В.Афганістану,18 Б

Садова,65 Б

Северинівська,131

Миру, 2 В

Соборна, 65

Ніжинська (гуртож.),11

Садова,63

Покровська, 8

Соборна,1/3

Ярославська,1

Михайлівська,20 Б

В.Афганістану, 18 Г

Пушкінська,53

Садова,69

Київська,79 Г

Миру (гурт.), 2Г

Варшавська,57

Павленка,25

Соборна (гуртож.),154

Полтавська,65

Гуцала,40

Садова,65 А

Миру,6

Личака, 16

Соборна1/2

Полтавська,63

Ярославська,14

Садова,67

Личака,33

Миру,12

Соборна,134

 

Лот 13

м. Ірпінь

Лот 14

м. Ірпінь

Лот 15

м. Ірпінь

Лот 16

м. Ірпінь

Кулиняка,38 Г

Покровська,14

Н-Ірпінська,2

Покровська,6

Ярославська,5

Варшавська,67

Гагаріна,36

А.Антонова,6 А

Котляревського,59

Тургенівська,119

Миру  ( гурт.),4

Соборна,138

Покровська,15

Н-Ірпінська,6

Покровська,4

Соборна1/4

Шевченка,4

Покровська,12

Н-Ірпінська,2Г

Тищенка,10

Ніжинська (гурт.),6

Миру,2 А

Миру 3(кв.5),

Соборна,136

Гагаріна,9 А

Полтавська,70

Кулиняка,40

Пров. Громадянськ,6

Покровська,11

Котляревського,54 А

Тищенка,3

Центральна,55

 

Гостом шоссе,5 А

Пров. Лермотова, гуртожиток

8-го Березня,39

 

Лот 17

м. Ірпінь

Лот 18

м. Ірпінь

Лот 19

смт. Ворзель

 

Озерна,17

Варшавська,69

Березова, 3

 

Садова,47

Соборна,105

Кленова, 49

 

8 Березня,33

Котляревського,57

Лісова,3

 

Миру,10

Привок  площа,3

Лермонтова,12

 

А.Антонова,4 Б

Надсонова,6

І.Франка,8

 

Гостом шоссе,7 Б

Тищенка,3 А

Курортна, 5

 

Пров. Ломоносова,7

Н-Ірпінська,8

Курортна, 14

 

Соборна,148,29

Покровська,2

Курортна,68

 

Личака,29

Полтавська,72

Яблунська2/7

 

Соборна,144

Пров. Гнатюка,12

Яблунська,2/14

 

 

 

Яблунська,2/18

 

 

 

Пшеничного, 10

 

 

 

Ватутіна (1 кв-ра),39

 

 

 

Ватутіна, 2

 

 

 

Ватутіна,4

 

 

 

Стражеска, 10

 

 

 

Яблунська,2/6

 

 

 

1-го Травня, 3

 

 

 

Пшеничного,1

 

 

 

Пшеничного,1

 

 

 

Пшеничного, 2

 

 

 

Пшеничного,3

 

 

 

Пшеничного,5

 

 

 

Пшеничного,7

 

 

 

Пшеничного,8

 

 

 

Садова,13

 

 

14 жовтня - значуща дата, яка щорічно переповнює гордістю та хвилюваннями серця мільйонів громадян нашої України. Сьогодні українці святкують День захисника України – свято звитяги українського лицарства, а також день пам’яті та пошани всіх, хто впродовж століть боровся за державний суверенітет України, крім того, в цей день в Україні традиційно відзначається День Покрови Пресвятої Богородиці, День українського козацтва. До урочистих заходів також приєдналися і рятувальники Ірпінського регіону, котрі пртягом дня демонстрували пожежно-рятувальну техніку та пожежно-технічне обладнання. Хочеться наголосити, що не зважаючи на урочисті заходи, та святкові дні, рятувальники чергують у посиленому режимі та готові до оперативного реагування на надзвичайні ситуації в будь-який момент.

Тож хочеться привітати усіх, хто сьогодні знаходиться на чергуванні та побажати Вам здоров’я, сімейного благополуччя та наснаги у Вашій нелегкій роботі

16 жовтня відбулася п’ятдесят восьма сесія Ірпінської міської ради, яку провела в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй. 

У роботі сесії взяли участь: 27 депутатів міської ради, керівники структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету, громадськість міста.

У ході засідання депутати міської ради розглянули та схвалили наступні питання: про схвалення проекту рішення про добровільне об’єднання територіальних громад; про затвердження Кодексу етики депутата Ірпінської міської ради; про затвердження Кодексу етичної поведінки посадової особи місцевого самоврядування Ірпінської міської ради; про внесення та затвердження змін в структурі виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету; про надання дозволу на створення органу самоорганізації населення будинкового комітету будинку №24/1 по вулиці Гостомельське шосе («Ірпінські Липки») в м.Ірпінь; про розгляд електронної петиції щодо допомоги дітям-відмовникам, які пербувають у лікарні; про розгляд електронної петиції щодо побудови школи в районі вул.Мечнікова, вул.Новооскольської, вул.Григорія Сковороди; про розгляд електронної петиції щодо створення рейсу маршрутного таксі від нового району Синергії в м.Ірпінь до м.Буча; про розгляд електронної петиції щодо цілодобового маршруту з м. Київ в м. Ірпінь; про розгляд електронної петиції щодо незадовільної якості води; про розгляд електронної петиції щодо побудови спортивного басейну; про розгляд рішень місцевих Громадських слухань, що відбулися 16 вересня 2018 р. щодо планування розвитку та благоустрою кварталу міста Ірпінь Київської області, обмеженого вулицями Зарифи Алієвої будинки номер 51, 61 та Соборної будинки 108-118; про внесення змін до місцевої Програми «Реалізації заходів щодо виконання Законів України  «Про оборону України», «Про військовий обов’язок та військову службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» у місті Ірпінь та селищах Ворзель, Гостомель, Коцюбинське на 2016-2020 роки»; про внесення змін до міської програми «Успішний педагог» на 2016-2021 роки; про надання дозволу на укладання договору на безоплатне користування комп’ютерним комплексом з Ірпінським відділом поліції ГУНП в Київській області; про присвоєння назви меморіально-дитячого парку «Парк Дружби імені академіка Заріфи Азіз кизи Алієвої» в м.Ірпінь по вулиці академіка Заріфи Алієвої тощо.

Сесія міської ради була конструктивною: депутати голосували поіменно шляхом електронного голосування, розглянули понад сто питань та прийняли стільки ж рішень.

14 жовтня в Ірпені відбувся урочистий мітинг на Алеї героїв АТО до Дня захисника України.

Захід відбудеться за участі керівництва міста, учасників антитерористичної операції, депутатів міської ради, громади міста.

Учасники заходу поклали квіти до пам’ятного знаку на алеї Героїв АТО.

Варто зазначити, що Алея Героїв АТО в Ірпені є даниною пам’яті про захисників України, які загинули в зоні антитерористичної операції, символом незламності українського духу. Саме тут ангел із сурмою, повертаючись від вітру у різні боки, на весь світ прославляє українських патріотів. Тут розміщені стенди з портретами загиблих учасників АТО, котрі жили в Ірпені.

«З Днем Покрови Пресвятої Богородиці, Днем захисника України та Днем українського козацтва! Шануймо тих, хто боронить нашу державу, пам’ятаймо тих, хто віддав своє життя за рідну землю. Хай Матір Божа дарує Україні перемогу! Миру всім нам і злагоди», - зазначила в.о. міського голови - секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

 

18 жовтня 2018 р. у приміщенні Ірпінського міськвиконкому  відбудеться форум підприємців Приірпіння за участі представників підприємців з інших областей України, влади та місцевого самоврядування, експертів, науковців, громадських організацій, під час якого планується підняти актуальні питання щодо проблем, які гальмують розвиток підприємництва та шляхів їх вирішення.

Тема форуму: «Цілісна політика малого і середнього підприємництва (МСП) як стабільне цивілізоване регуляторне середовище для повноцінної реалізації економічного потенціалу».

Місце і час проведення:     м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2а, Ірпінський міськвиконком, актова зала; з 10:00 до 13:00; початок реєстрації учасників з 9:30.

Запрошуємо взяти участь у форумі та просимо повідомити інформацію про учасника за тел. 62-461, 55-173 до 12:00 17.10.2018 р.

Програма форуму:

09.30 – 10.00 -       реєстрація учасників

10.00 – 10.10  -      відкриття форуму. Вступне слово в.о.міського голови –

                               секретаря Ірпінської міської Ради - Попсуй А.В.

  • – 10.20 -     Визначення засад  цілісної політики  МСП:
  • філософія підприємництва;
  • досвід інших країн щодо діяльності МСП, стан економіки;
  • розвиток підприємництва в Україні, стан економіки; створення органу щодо захисту МСП на державному рівні (по прикладу цивілізованих країн).

                             Доповідач:  Бойчук У.В., голова ГО «Підприємці Приірпіння».

10.20-10.30          Запитання і відповіді, обговорення

10.30-11.00          Деолігархізація, демонополізація (питання природних  монополій)

                             Доповідачі: Бузарова М.В., директор ТОВ «Чорнобилець», м. Ірпінь,  Київська обл., Кулик І.О., директор ТОВ «Будрем», м. Ірпінь, Київська обл.,       Товарницька Л.М., м. Миколаїв.

11.00 –11.20       Закон «Про державну допомогу суб’єктам господарювання» - вплив         окремих   його норм на розвиток підприємництва

                            Доповідач: Демченко С.А. – начальник відділу економіки виконавчого  комітету Ірпінської міської Ради

11.20 – 11.35     Трудове законодавство, штрафні санкції.

                           Доповідач: Смірнова І.М., ТОВ Консалтингова компанія «Аудит-сервіс».

 11.35 – 11.50    Касові апарати, їх застосування.

                           Доповідач: ФО-підприємець Савчук В.В.,  м. Хмельницький.

11.50 – 12.05     Питання ПДВ.

                           Доповідач: Ільченко Є.М., директор ТОВ «Роботікс інженерія»

12.05 - 12.50     Обговорення

12.50 - 13.00     Ухвалення резолюції

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник