Наказом Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації від 11.03.2019 №51 затверджено «Порядок надання щорічної разової адресної грошової допомоги сім’ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю, особам з інвалідністю, які опинились у складних життєвих обставинах, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп, в тому числі дітям з вадами зору та слуху, за рахунок коштів обласного бюджету».Відповідно до даного порядку передбачено надання щорічної разової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету особам з інвалідністю, які зареєстровані в Київській області.Для отримання адресної грошової допомоги особи з інвалідністю (для дітей з інвалідністю – законний представник) повинні звернутися з заявою до управління соціального захисту та надати необхідні документи:1. Для сімей, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю та для осіб, які опинилися в складних життєвих обставинах:– заява на ім’я голови комісії;-копія паспорта (для дітей з інвалідністю- свідоцтво про народження, після 14 років – копія ID картки);- копія пенсійного посвідчення;- копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;- копія довідки МСЕК ( для дітей – медичний висновок на дитину з інваліднісю у віці до 18 років);- реквізити рахунку;- довідку про склад сім’ї (форма 204).