У зв’язку зі збільшенням випадків захворювання на COVID-19 для зниження ризику інфікування та попередження розповсюдження гострої респіраторної інфекції відповідно до протоколу №7 від 16.03.2021 р. позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Ірпінська міська рада та її виконавчий комітет, Центр надання адміністративних послуг з 17 березня 2021 р. по 05 квітня 2021 р. працюватимуть у закритому режимі.
Прийом заяв від фізичних та юридичних осіб здійснюватиметься телефоном та за допомогою електронних засобів комунікації:
адреса електронної пошти Ірпінської міської ради: [email protected], [email protected],
адреса електронної пошти ЦНАП: [email protected]
У Центрі надання адміністративних послуг особистий прийом громадян (за терміновою необхідністю) здійснюватиметься за попереднім записом:
– Відділ ведення реєстру територіальної громади (реєстрація / зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб):
час, за яким можна здійснити попередній запис на прийом:
ПН-ПТ з 08:00 до 15:00
тел. (04597) 62-037, (04597) 60-407.
– Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
час, за яким можна здійснити попередній запис на прийом:
ПН-ПТ з 08:00 до 15:00
тел. (04597) 60-350.
– Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:
час, за яким можна здійснити попередній запис на прийом:
ПН-ПТ з 08:00 до 15:00
тел. (04597) 60-350.
Рецепція ЦНАП – тел. (045 97) 60-407.