Thursday, 8 December 2022 |

Очищення влади


Ірпінська міська рада оголошує конкурс на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства „Ірпінська центральна міська лікарня” Ірпінської міської ради.

До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста та за фаховим спрямуванням та з досвідом роботи на керівних посадах не менше п’яти років.

Документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі;
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я;
  • копія трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи; згоду на обробку персональних даних;
  • конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
  • Довідка МВС про відсутність судимості;
  • медична довідка про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами , затвердженими МОЗ;
  • попередження стосовно встановлених Законом України „Про запобігання корупції” вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду;
  • заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів;
  • резюме у довільній формі;
  • декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку визначеному Законом України „Про запобігання корупції” ( в електронному вигляді) до подачі заяви про участь у конкурсі;

Документи приймаються за адресою м.Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2 А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.

Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел. 63-393

Дата публікації: 03.12.2019



Управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу у справах ветеранів та осіб з інвалідністю (на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною, яка потребує домашнього догляду).

Вимоги: вища освіта, стаж роботи, вільне володіння державною мовою, володіння ПК, знання Конституції України; Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні».

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 08200, Київська область, м. Ірпінь, вул. Д.Попова, 26-Б.

Довідки за телефоном: 63-502.

Дата публікації: 21.11.2019



Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

- головний спеціаліст загального відділу;

- адміністратор відділу адміністраторів управління надання адміністративних послуг та по роботі зі зверненнями громадян;

- головний спеціаліст відділу реформ та міжнародної співпраці.

До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за фаховим спрямуванням.

Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу міськвиконкому.

Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.

Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.

Дата публікації: 20.11.2019



Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

- спеціаліста І категорії загального відділу.

До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за фаховим спрямуванням.

Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу міськвиконкому.

Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.

Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.

Дата публікації: 18.10.2019



Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

- начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та мобілізаційної роботи.

До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за фаховим спрямуванням.

Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу міськвиконкому.

Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.

Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.

Дата публікації: 18.10.2019



 

Управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС (на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).

Вимоги: вища освіта, стаж роботи, вільне володіння державною мовою, володіння ПК, знання Конституції України; Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 08200, Київська область, м. Ірпінь, вул. Д.Попова, 26-Б.

Довідки за телефоном: 57502.

Дата публікації: 18.09.2019




Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

- головний спеціаліст (енергоменеджер) відділу житлово – комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово – комунального господарства;

- головний спеціаліст відділу житлово – комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово – комунального господарства.

До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за фаховим спрямуванням.

Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу міськвиконкому.

Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.

Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.

Дата публікації: 29.08.2019




Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад (тимчасово на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку):

- головний спеціаліст відділу служби у справах дітей та сімї (2 посади).

До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту (магістр, спеціаліст) у напрямку психологія, соціальна робота, педагогіка, правознавство. Знання основних принципів роботи на комп’ютері.

Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства України з соціального захисту та допомоги, основи державної соціальної політики та захисту дітей, завдання та принципи соціальної роботи.

Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.

Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.

Дата публікації: 06.08.2019



Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад Відділу «Служба захисту та лікування тварин»

Зважаючи на ситуацію, яка склалась на сьогоднішній день, а також з метою виконання міської програми «Поводження з безпритульними тваринами в місті Ірпінь на 2017-2020 роки», КП «Контроль благоустрою» бере на себе зобов´язання щодо її виконання до вирішення всіх спірних питань. Рішенням сесії № 4626-63-VII від 24.01.2019 року створено відділ «Служба захисту та лікування тварин». Ми вважаємо це раціональним рішенням, яке має на меті оптимізувати витрати на адміністративний персонал (бухгалтерія, юридичний супровід) та продовжити безперебійне виконання поставлених програмою завдань.

Плани на найближчий період:
1. Стерилізація собак - не менше 30 ос.\місяць
2. Розпочати стерилізацію котів – не менше 30 ос./місяць (вже є заявки за адресами)
3. Відповіді та виїзди по зверненням громадян
4. Паспортизація тварин
5. Відкрита звітність

Вже є попередні домовленності з місцевими ветеринарними організаціями щодо співпраці.

У зв´язку з цим, оголошуємо конкурс про заміщення вакантних посад:

1. Начальник відділу

2. Інспектор

3. Ловець

Резюме надсилати на електронну адресу: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. в термін до 15 лютого 2019 року або занести в офісне приміщення КП «Контроль благоустрою» за адресою: м. Ірпінь вул. Шевченка, 5. тел. 63-412

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантних посад:

Начальник відділу
- вища освіта
- досвід роботи на керівних посадах
- практика застосування чинного законодавства
- правила ділового етикету
- стаж роботи в сфері захисту тварин не менше 3-х років
- знання державної мови на рівні ділового спілкування
- володіння ПК

Інспектор:
- вища/ середня спеціальна освіта
- практика застосування чинного законодавства
- правила ділового етикету
- бажано стаж роботи в сфері захисту тварин
- знання державної мови
- володіння ПК

Ловець:
- середня фахова освіта
- досвід роботи в сфері поводження з тваринами
- бажано водійське посвідчення та стаж водія не менше 2-х років

Ми шукаємо людей, здатних не говорити, а робити, ми відкриті до співпраці та налаштовані на результат.

Додатково з посадовими інструкціями можна ознайомитись за адресою: м. Ірпінь вул. Шевченка, 5.

Положення про відділ додаємо.

З повагою, КП «Контроль благоустрою»



КНП «Ірпінська стоматологія» оголошує конкурс на заміщення вакантних посад медичного персоналу:

  • Головна медична сестра
  • Лікар-стоматолог дитячий
  • Лікар-стоматолог-хірург дитячий
  • Лікар-стоматолог-ортодонт
  • Сестра медична зі стоматології
  • Молодша медична сестра (санітарка-прибиральниця)
  • Лікар-стоматолог-хірург
  • Лікар-стоматолог-терапевт
  • Лікар-стоматолог РВК
  • Лікар-анестезіолог
  • Сестра медична зі стоматології
  • Молодша медична сестра з анестезіології
  • Молодша медична сестра (санітарка-прибиральниця)
  • Завідуючий ортопедичним відділенням лікар-стоматолог-ортопед
  • Лікар-стоматолог-ортопед
  • Технік зубний
  • Сестра медична зі стоматології
  • Молодша медична сестра (санітарка-прибиральниця)

Гостомельська філія:

  • Лікар-стоматолог
  • Сестра медична зі стоматології
  • Молодша медична сестра (санітарка-прибиральниця)

Ворзельська філія:

  • Лікар-стоматолог
  • Сестра медична зі стоматології
  • Молодша медична сестра (санітарка-прибиральниця)

Для участі у конкурсі необхідно подати заяву та документи до відділу кадрів Ірпінської міської ради за адресою: м.Ірпінь, вул.Шевченка, 2. Заява заповнюється власноручно.

До заяви додаються:

  1. копія паспорта (1, 2, 3, 11, 12 стор.);
  2. копія трудової книжки ( за наявності);
  3. копія документа про освіту відповідної спеціальності;
  4. копія військового квитка (для віськовозабов’язаних);
  5. автобіографія

Документи для участі у конкурсі подаються до 25 вересня 2018 року включно. Повну інформацію про проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: (067) 716 84 98

Засідання конкурсної комісії та оголошення результатів конкурсу відбудеться 26 вересня 2018р.



 

Державна прикордонна служба України запрошує на військову службу за контактом громадян України віком від 18 до 40 років на посади осіб рядового та сержантського складу.

Навчання, кар’єрний ріст, соціальний захист. Грошове забезпечення від 7000 грн.

Наша адреса: м. Київ (Бортничі), вул. Світла,6, тел. (044)527-67-17, тел. (044)527-67-41; тел. 099-709-15-91.



ОГОЛОШЕННЯ відділу культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради про конкурс на заміщення вакантної посади завідувач бібліотеки ім. Д.Бедзика (смт Ворзель, вул. Курортна, 74)

Вимоги до кандидатів:

- вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіння державною мовою та здатністю за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Особа, яка бере участь у конкурсі, до 31 жовтня 2017 року подає такі документи:

- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

- копії документів, що посвідчують особу, копії документів про вищу освіту;

- два рекомендаційні листи довільної форми;

- мотиваційний лист довільної форми.

Перелік документів, є вичерпним. Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

Зазначені документи надсилаються на поштову (м. Ірпінь, вул. Соборна (ІІІ Інтернаціоналу), 183) та електронну (E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) адреси Відділу культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради до 27 жовтня 2017 року. Довідки за телефоном : ( 04597) 67-354, ( 04597) 55-593.

Дата початку приймання документів: 02 жовтня 2017 року. Формування персонального складу конкурсної комісії проводиться не пізніше 30-ти днів після оголошення конкурсу. До участі у роботі комісії запрошуються представники громадських організацій у сфері культури за наданням відповідної заяви.

Начальник відділу культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради

Євгенія Антонюк

Інформація, що стосується умов праці, відомості про матеріально-технічну базу бібліотеки ім. Д.Бедзика смт. Ворзель, фінансову звітність за попередній бюджетний період закладу культури, додається.

Умови праці завідуючого бібліотеки ім. Д.Бедзика смт Ворзель:

режим роботи:

- робочий час: вівторок – субота: 10.00 – 18.00

вихідні дні: неділя, понеділок.

Ненормований робочий день. Щорічна основна відпустка: 24 календарних днів. Щорічна додаткова відпустка: 06 календарних днів. Оплата праці: згідно чинного законодавства.

Відомості про матеріально-технічну базу бібліотеки ім. Д.Бедзика смт Ворзель:

Будівля цегляна, одноповерхова в аварійному стані, читальний зал 1, абонемент (дитячий, дорослий) 2, котельня 1, офісні меблі, комп’ютер, телефон, санвузол відсутній.

Фінансова звітність за попередній бюджетний період Бібліотеки ім. Д.Бедзика смт. Ворзель

Витрати на утримання бібліотеки ім. Д.Бедзика смт. Ворзель по загальному фонду в 2016 році склали 224,8 тис. грн., з них на заробітну плату - 173,7 тис. грн.;

Нарахування на заробітну плату – 31,7 тис. грн.

Придбання періодичних видань – 7,8 тис. грн.

Оплата телекомунікаційних послуг, повірка – 2,3 тис. грн..

Оплата газопостачання - 14,8 тис. грн.

Оплата електроенергії – 2,3 тис. грн.

Штатна чисельність працівників – 4,25.



 

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Відповідно до ст.ст. 211- 215 Закону України «Про культуру» Відділ культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

- завідувача клубом мікрорайону Романівка ( м. Ірпінь, вул. Поповича,1)

Вимоги до кандидатів: - вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіння державною мовою та здатністю за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Особа, яка бере участь у конкурсі, до 17 грудня 2016 року подає такі документи:

- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

- копії документів, що посвідчують особу, копії документів про вищу освіту;

- два рекомендаційні листи довільної форми;

- мотиваційний лист довільної форми.

Перелік документів, є вичерпним. Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

Зазначені документи надсилаються на поштову (м. Ірпінь, вул. Соборна (ІІІ Інтернаціоналу), 183) та електронну (E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) адреси Відділу культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради до 17 грудня 2016 року.

Довідки за телефоном : ( 04597) 67-354, ( 04597) 55-593.

Дата початку приймання документів: 18 листопада 2016 року.

Формування персонального складу конкурсної комісії проводиться не пізніше 30-ти днів після оголошення конкурсу. До участі у роботі комісії запрошуються представники громадських організацій у сфері культури за наданням відповідної заяви.

Начальник відділу культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради

Євгенія Антонюк


Інформація, що стосується умов праці, відомості про матеріально-технічну базу клубу мікрорайону Романівка, фінансову звітність за попередній бюджетний період закладу культури, додається.

Умови праці завідуючого клубу м-ну Романівка:

режим роботи:

- робочий час:

понеділок – четвер: 8.00 – 17.00

п’ятниця – 8.00 – 15.45

вихідні дні: субота, неділя

- обідня перерва: 12.00 – 12.45

Ненормований робочий день. Щорічна основна відпустка: 24 календарних днів .Щорічна додаткова відпустка: 06 календарних днів. Оплата праці: згідно з чинним законодавством.

Відомості про матеріально-технічну базу клуб мікрорайону Романівка:

Будівля цегляна, одноповерхова, коридор, глядацька зала, клас вокальної студії, кабінети 1, офісні меблі, сейф, комп’ютер, телефон, господарські приміщення 2, котельня, туалет на вулиці.



Фінансова звітність за попередній бюджетний період Клубу мікрорайону Романівка

Витрати на утримання клубу Романівка по загальному фонду в 2015 році склали 111,2 тис. грн., з них на заробітну плату - 60,0 тис. грн.;

Нарахування на заробітну плату – 18,2 тис. грн.

Оплата телекомунікаційних послуг – 0,4 тис. грн.

Оплата газопостачання – 31,6 тис. грн.

Оплата електроенергії – 1,0 тис. грн.

Власні надходження відсутні

Штатна чисельність працівників – 4

На 2016 рік затверджено видатки на рівні 133,3 тис. грн.. по загальному фонду


КПП «Теплоенергопостач» ІМР запрошує на роботу:

- слюсарів по ремонту та обслуговуванню котельного обладнання

- електрогазозварників.

Вимоги:

відповідальність, порядність, дисциплінованість, досвід роботи, без шкідливих звичок. При собі мати документи (посвідчення), що підтверджують навчання та кваліфікацію.

Умови роботи:

п’ятиденний робочий тиждень (восьмигодинний робочий день), гідна заробітна плата, обов’язкова щорічна відпустка .

Стосовно співбесіди звертайтесь за адресою:

м. Ірпінь, вул. Ярославська,11 (2-ий поверх)

або за телефонами:

Приймальня: 045 97 60860

Відділ кадрів: 045 97 63367



Відділ культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради у м. Ірпені Київської області відповідно до ст.ст. 21-1-21-5 Закону України «Про культуру», оголошує конкурс на посади керівників комунальних закладів культури:

- директор Центрального будинку культури ( м. Ірпінь вул. Соборна (ІІІ Інтернаціоналу), 183);

- директор Міського будинку культури ( м. Ірпінь, вул. 74-Стрілецької дивізії,1);

- завідувач клубу мікрорайону Романівка ( м. Ірпінь, вул. Поповича,1);

- директор Будинку культури смт. Коцюбинське ( смт. Коцюбинське, вул. Доківська,5 );

- директор Будинку культури смт. Гостомель (смт. Гостомель, вул. Остромирського, 37);

- директор Культурно-оздоровчого комплексу смт. Гостомель (смт. Гостомель, вул. Святопокровська, 81 Б);

- директор Центр культури «Уваровський дім» смт. Ворзель ( смт. Ворзель, вул. Курортна, 37-а);

- директор Ірпінського історико-краєзнавчого музею ( м. Ірпінь, вул. Шевченка, 4);

- директор Ірпінської міської бібліотечної системи ( м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3);

- завідувач бібліотеки ім. О.І. Гайдай смт. Коцюбинське ( смт. Коцюбинське, вул. Панамарьова,6а );

- завідувач бібліотеки смт. Гостомель (смт. Гостомель, вул. Свято-Покровська, 117);

- завідувач бібліотеки ім. Д. Бедзика смт. Ворзель (смт. Ворзель, вул. Курортна, 74).

Вимоги до кандидатів:

- вища освіта;

- стаж роботи у сфері культури не менше трьох років;

- володіння державною мовою та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки;

- досвід роботи на керівних посадах в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях усіх форм власності не менше трьох років та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

До конкурсної комісії подаються такі документи:

- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

- копія документа, що посвідчує особу;

- копії документів про вищу освіту;

- два рекомендаційні листи довільної форми;

- мотиваційний лист довільної форми;

- інші документи, які підтверджують професійні чи моральні якості кандидата;

- проекти програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.

Зазначені документи для участі у конкурсі упродовж 30- ти календарних днів з дня оголошення конкурсу надсилаються на поштову (м. Ірпінь, вул. Соборна (ІІІ Інтернаціоналу), 183) та електронну (E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) адресу Відділу культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради.

Формування персонального складу конкурсної комісії проводиться не пізніше 30- ти днів після оголошення конкурсу.

Строки проведення конкурсного відбору: з 5 по 25 липня 2016 року.

Довідки за телефоном : 67-354, 55-593.

Начальник відділу культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради

Євгенія Антонюк



 

КП "Ірпіньводоканал" запрошує на роботу проектувальника водопровідно-каналізаційних мереж

КП «Ірпіньводоканал» терміново запрошує на роботу проектувальника водопровідно-каналізаційних мереж.

Вимоги:

  • Освіта технічна вища;
  • Досвід роботи від 3 - х років , на посадах за спеціальністю;
  • Розробка проектної документації водопровідно-каналізаційних мереж;
  • Хороші теоретичні знання і практичні навички в області водопровідно-каналізаційних мереж (навички проектування і проведення техніко-економічного розрахунку);
  • Розуміння і вміння розбиратися в принципах роботи сучасного інженерного обладнання і технології водопровідно-каналізаційних мереж;
  • Практичні знання ПК (Exel , Word , Outlook , AutoCAD);
  • Бажання навчатися і розвиватися.

Основні обов’язки:

  • Розробка принципових схем;
  • Складання специфікацій;
  • Проектування нових об'єктів;
  • Супровід монтажу / збірки (консультації, виїзд на виробництво);
  • Робота в колективі.

Підприємство пропонує:

  • Цікаву роботу;
  • Гідну заробітну плату;
  • Можливість професійного розвитку , самореалізації;
  • Дружній колектив, справедливе керівництво.

Якщо наші вимоги збігаються з Вашими знаннями та навичками, запрошуємо Вас на співбесіду до Комунального підприємства «Ірпіньводоканал» за адресою: Київська область, м. Ірпінь, вул. Соборна 1- А, каб. №5 «Відділ кадрів».

Відділ кадрів:

Пронько Світлана Павлівна,

Костюченко Марія Станіславівна

(04597) 69-838


КП «Ірпіньзеленбуд» запрошує на роботу у Службу садово-паркового господарства

Комунальне підприємство «Ірпіньзеленбуд» оголошує набір працьовитих, енергійних, відповідальних та небайдужих людей.

У зв'язку зі створенням Служби садово-паркового господарства, комунальне підприємство оголошує набір працівників з благоустрою, озеленення паркових зон та міста.

Вимоги до кандидатів:

- вища або спеціальна освіта,

- не притягувались до кримінальної або адміністративної відповідальності;

- бажаний досвід роботи по догляду за садом та газоном (обрізка, обробка агрохімікатами, внесення добрив),

- уміння працювати з інструментом (газонокосаркою, тримером, аератором та ін.),

- активна громадянська позиція,

- водійське посвідчення (бажано).

Основні напрямки роботи:

- благоустрій на території паркових зон та міста;

- догляд за газоном, внесення добрив, озеленення території, посадка рослин, прибирання сміття.

На співбесіду кандидатам при собі необхідно мати:

- паспорт;

- трудову книжку;

- документи про освіту.

Умови роботи:

- офіційне працевлаштування;

- повний пакет соціальних гарантій;

- навчання;

- графік роботи: 8:00-17:00;

- гідна заробітна плата.

Резюме надсилайте: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Додаткова інформація за телефонами: (04597) 62-058, (063) 716-24-19.


 

Пропонуємо роботу енергоменеджеру!

Про перелік завдань і обов'язків енергоменеджера міста

Головний спеціаліст з енергоменеджменту виконує наступні завдання й обов'язки:

  1. Очолює роботу в напрямку забезпечення належного рівня управління раціональним використанням енергетичних ресурсів закладами бюджетної та житлово-комунальної сфери м. Ірпінь відповідно до чинних державних стандартів України з енергозбереження та інших правових, нормативних і методологічних документів.
  2. Здійснює розробку звітних документів та аналітичних матеріалів з питань моніторингу енергоспоживання, раціонального споживання енергії, енергоефективності, тощо.
  3. Очолює роботу з розробки та впровадження системи моніторингу енергоспоживання бюджетних установ та об’єктів житлово-комунального господарства міста Ірпінь.
  4. Здійснює збір та аналіз даних про енергоспоживання бюджетних установ та об’єктів житлово-комунального господарства м. Ірпінь.
  5. Здійснює оцінку ефективності використання енергетичних ресурсів з детальним аналізом причин, які впливають на відхилення показників енергоефективності від розрахункових значень.
  6. Виявляє найбільш енергозатратне обладнання та технологічні процеси в бюджетній сфері міста Ірпінь. Вносить свої пропозиції щодо подальшої експлуатації (або заміни) цього обладнання та оптимізації технологічних процесівз метою зменшення споживання енергетичних ресурсів..
  7. Очолює роботу по проведенню контролю та аналізу правильності виставлених рахунків енергопостачальними компаніями для оплати спожитих енергоресурсів та узгодженню розбіжностей, що виникли при обробці обсягів енергоспоживання бюджетними установами та іншими об’єктами житлово-комунального господарства.
  8. Розробляє рекомендації для проведення тендерних закупівель в бюджетній сфері та на об’єктах житлово-комунального господарства міста, з метою придбання оптимального енергоефективного обладнання та матеріалів, тощо.
  9. Готує та надає пропозиції щодо усунення причин, які стримують досягнення запланованих показників енергозбереження та вдосконалення шляхів підвищення ефективності використання енергетичних ресурсів.
  10. Створює бази даних енергоспоживання по всім бюджетним установам м. Ірпінь, а також іншої необхідної технічної інформації, в т.ч. контролює усі зміни в роботі закладів, такі як здача в оренду, ремонти, зміна балансової належності, улаштування прибудов, кількість відвідувачів, зміна навантаження на теплопостачання, кліматичні дані та інше.
  11. Розробляє пропозиції щодо енергетичної політики міста Ірпінь та плану дій щодо її реалізації.
  12. Здійснює контроль за якісною роботою приладів обліку теплової, електричної енергії та холодної води, а також іншого встановленого енергоефективного обладнання.
  13. Надає консультаційну допомогу структурним підрозділам державної адміністрації м. Ірпінь з питань моніторингу енергоспоживання, енергозбереження і енергоефективності, тощо.
  14. Щомісяця надає директору департаменту житлово-комунального господарства аналітичний звіт щодо ефективності споживання енергоресурсів закладами бюджетної сфери м. Ірпінь.
  15. Надає власні рекомендації на розгляд керівництву щодо найбільш оптимального використання приміщень бюджетних установ м. Ірпінь з метою оптимізації енергоспоживання.
  16. Розробляє методичні матеріали щодовпровадження енергетичного менеджменту.

Перелік завдань та обов’язків енергоменеджера міста не є вичерпним, та може бути доповнений в процесі подальшої роботи консультантів над Проектом.


 

Муніципальна варта запрошує інспекторів з благоустрою паркових зон

Муніципальна варта, у зв'язку з розширенням та розвитком, оголошує набір на посаду інспектор з благоустрою паркових зон.

До кандидатів висуваються наступні вимоги:

- вища або спеціальна освіта,

- служба в Збройних Силах України (для чоловіків),

- не притягувались до кримінальної або адміністративної відповідальності;

- володіння державною мовою,

- комунікабельність,

- активна громадянська позиція.

Основні напрямки роботи:

- інспектор зобов’язаний здійснювати контроль за станом об’єктів благоустрою на території паркової зони та міста;

- здійснювати контроль за дотриманням відвідувачами правил громадського порядку та Правил благоустрою міста;

- складати протокол у випадку порушення Правил благоустрою;

- проводить роз’яснювальну роботу з питань дотримання правил благоустрою міста.

На співбесіду кандидатам при собі необхідно мати:

- паспорт;

- військовий квиток (приписне посвідчення (для чоловіків);

- трудову книжку;

- ідентифікаційний код;

- документи про освіту (диплом з оціночною відомістю);

- свідоцтва про народження.

Умови роботи:

- офіційне працевлаштування;

- повний пакет соціальних гарантій;

- графік роботи: подобовий та нічний;

- заробітна плата від 3500 грв до 6000 грв. (в залежності від кількості чергувань на місяць).

Резюме надсилайте: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Додаткова інформація за телефонами: (04597) 60-400, (063)5690170 або за адресою вул. Шевченка, буд. 5, Ірпінь, Київська область, 08200, 2 поверх (адміністрація КП «Контроль благоустрою міста»).


 

Управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради Київської області

оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування

начальника відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

Вимоги: повна вища економічна або юридична освіта, досвід роботи за фахом не менше трьох років, знання державної мови, володіння ПК.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 08200, Київська область, м.Ірпінь, вул. Д.Попова, 26-Б.

Довідки за телефоном: 57502, 56000

Начальник управління П.В. Зброжек

Дата опублікування: 21.08.2015