Понеділок, 5 червня 2023 |

Контактна інформація для надсилання звернень

Поштова адреса                                01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1

Електронна адреса                           Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Факсу                                                  (044) 279-48-83;
Телефон                                             (044) 279-79-89

Подати електронне звернення


Зразок скарги про порушення прав споживача

Увага! Звертаємо Вашу увагу, що при листуванні електронною поштою Держпродспоживслужба не приймає та не може відправляти листи на адреси, зареєстровані на серверах Російської Федерації (наприклад, mail.ru, yandex.ru, rambler.ru тощо). Враховуйте це, вказуючи електронну адресу для листування.



Якщо ваші права порушено

 
Що робити, якщо виникли питання до авіакомпанії

Щодо обов’язку продавців видавати розрахункові документи встановленої форми при реалізації побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту
Вас ошукали у магазині? Найчастіші порушення (матеріали партнерів)
До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!
Що робити, якщо вас обкурюють? Пишіть скаргу до Держпродспоживслужби!
Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?

Пам’ятка для споживачів, які мають намір скористуватися послугами інтернет-магазину

Пам’ятка для споживачів (якщо ваші права порушено)

Зразок скарги про порушення прав споживача
Зразок скарги про порушення прав споживачів (у випадку відмови в обслуговуванні українською мовою)

Зразок скарги споживача (у випадку відмови провести розрахунок банківською карткою)

Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?



Нормативно-правова база

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції"

 

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про звернення громадян"

 

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування..."

 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"

 


- Закон України "Про захист прав споживачів"

 


 

- розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №217-р "Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року"


 

- розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №983-р "Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року"


 

- Постанова Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 №833 "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів"


 

- Постанова Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 №667 "Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів"

 

zvernennya-gromadyan

covid-19

covid-19

covid-19

uide.diia

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт

 

munvarta

Громадська рада

Молодіжна громадська радаПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

 

 

 

ДЕКЛАРАЦІЙНА КАМПАНІЯ - 2023