Контактна інформація для надсилання звернень
Поштова адреса 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1
Електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Факсу (044) 279-48-83;
Телефон (044) 279-79-89
Подати електронне звернення
Зразок скарги про порушення прав споживача
Увага! Звертаємо Вашу увагу, що при листуванні електронною поштою Держпродспоживслужба не приймає та не може відправляти листи на адреси, зареєстровані на серверах Російської Федерації (наприклад, mail.ru, yandex.ru, rambler.ru тощо). Враховуйте це, вказуючи електронну адресу для листування.
Якщо ваші права порушено
Що робити, якщо виникли питання до авіакомпанії
Щодо обов’язку продавців видавати розрахункові документи встановленої форми при реалізації побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту
Вас ошукали у магазині? Найчастіші порушення (матеріали партнерів)
До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!
Що робити, якщо вас обкурюють? Пишіть скаргу до Держпродспоживслужби!
Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?
Пам’ятка для споживачів, які мають намір скористуватися послугами інтернет-магазину
Пам’ятка для споживачів (якщо ваші права порушено)
Зразок скарги про порушення прав споживача
Зразок скарги про порушення прав споживачів (у випадку відмови в обслуговуванні українською мовою)
Зразок скарги споживача (у випадку відмови провести розрахунок банківською карткою)
Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?