26 жовтня КП «Ірпінський міський центр медико-санітарної допомоги» розпочав офіційну співпрацю з компанією «Хелсі ЮА».
“Сьогодні ми зробили серйозний крок до удосконалення медичної галузі в Ірпені. КП «Ірпінський міський центр медико-санітарної допомоги» розпочав офіційну співпрацю з компанією «Хелсі ЮА». Співпраця стосується надання інформаційних послуг в медичній галузі. Відповідний договір підписали головний лікар КП «Ірпінський міський центр медико-санітарної допомоги» Андрій Левківський і директор ТОВ «Хелсі ЮА» Артем Михайлюк. Що важливо для всіх нас саме зараз – те, що завдяки цій співпраці спроститься процес підписання декларацій з лікарями. Тепер заповнити декларацію можна буде онлайн і прийти до лікаря тільки для її підписання, що суттєво скоротить час перебування в амбулаторії. А згодом ми перейдемо до електронних медичних карток та інших онлайн-сервісів. Ця система працює вже в багатьох містах України, і налічує понад 2 млн користувачів. До речі, щодня їх кількість збільшується, що говорить про їхню довіру до компанії “Хелсі ЮА”, – зазначила в.о. Ірпінського міського голови Анастасія Попсуй.
“Будь-які реформи потребують фахового підходу, глибинного аналізу та урахування міжнародного досвіду. З огляду на впровадження медичної реформи ми маємо стратегічне завдання – забезпечити рівний доступ до якісних медичних послуг та перебудувати систему охорони здоров’я міста так, щоб у її центрі був пацієнт. Саме тому, ми розпочинаємо співпрацю з сучасною медичною інформаційною системою www.helsi.me та покладаємо багато надій на цей зручний та надійний сервіс для пацієнтів, лікарів, державних та приватних медичних закладів. Сьогодні Helsi працює в найбільших містах України, з них система працює у 405 амбулаторіях, 98 поліклініках, у ній зареєстровано більше 6500 лікарів. Всього у системі зареєстровано понад 2 мільйонів користувачів”, – зазначила заступник Ірпінського міського голови Олена Чернявська.
Які ж переваги очікуються від такої співпраці?
ДЛЯ ПАЦІЄНТІВ:
– Можливість легко знайти та обрати свого лікаря;
– Швидкий запис на прийом on-line – себе та членів своєї родини;
– Доступ до своєї електронної медичної картки;
– Миттєві результати аналізів і діагностики в кабінеті пацієнта;
– Доступ до призначень лікаря та плану лікування.
ДЛЯ ЛІКАРІВ:
– Зручне ведення історії хвороби пацієнтів та медкарти;
– Оперативне отримання результатів діагностики та аналізів;
– Легке використання клінічних протоколів;
– Зрозумілий кабінет для ведення прийому пацієнтів.
ДЛЯ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ:
– Комплексна автоматизація роботи медичного закладу;
– Можливість налаштування Helsi під потреби медзакладу;
– Функціонал для участі в реформі (закріплення пацієнтів за лікарями, реєстрація декларацій з пацієнтами);
– Моніторинг і управлінська статистика для керівників;
– Формування поточної звітності та статистики.
МОЖЛИВОСТІ HELSI:
– Автоматизація реєстратури та роботи лікаря;
– Управління розкладом лікаря;
– Ведення електронних медичних карток;
– Облік медичних препаратів та ведення оплат;
– Формування звітів та статистики;
– Підтримка формату DICOM та стандарту HL7;
– Конструктор бланків і форм;
– Інтуїтивно зрозумілій веб-інтерфейс;
– Гнучке налаштування прав доступу;
– Фіксація дій користувачів;
– Доступ пацієнтів через власні кабінети до своєї електронної медичної картки;
– Забезпечення надійного шифрування і безпека даних;
– Портал з інформацією про лікарів, годинами їхнього прийому та адресами лікарень;
– Підтримка від кол-центру для лікарів та пацієнтів.
Ми робимо усе можливе, щоб жителям міста було зручно користуватися медичними послугами, а медичним закладам Приірпіння за допомогою Helsi швидко можна було б доєднатися до реформи охорони здоров’я в частині запровадження системи e-Health.
Також нагадуємо, що пацієнти відтепер мають можливість заповнити декларацію і свої данні самостійно на сайті helsi.me, після чого лікарю залишиться лише підписати дану декларацію. Про це розповіла на своїй публічній сторінці у Facebook заступник Ірпінського міського голови Олена Чернявська.