Субота, 11 липня 2020 |

Новини

Працівниками Ірпінського МВ протягом 2-7 липня на АТ "Ветропак Гостомельський Склозавод" з працівниками було проведено заняття відповідно до складеного графіку та на підставі договору на постійне обслуговування з пожежно-рятувальною службою. Навчали персонал, як правильно користуватись первинними засобами пожежогасіння, розповіли про будову вогнегасників та способи гасіння пожеж на початкових стадіях (порядку дій у разі виникнення пожежі). Також, було проінформовано  слухачів про класи пожеж та вибір того чи іншого вогнегасного засобу, для гасіння пожеж (в залежності від їх класу).

Разом із тим, були підняті питання щодо засобів індивідуального захисту та діям, при виявленні вибухонебезпечних предметів.

Наприкінці вищезазначеного заходу на території підприємства було імітовано ймовірну пожежу та наочно продемонстровано роботу з первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками). Кожен охочий міг самостійно спробувати загасити умовну пожежу.

6 липня у місті Ірпінь у Національному університеті Державної податкової служби України відбулися урочисті заходи з нагоди завершення навчання та випуску студентів старшокурсників.

В рамках проведення заходів голова Київської облдержадміністрації Володимир Шандра вручив дипломи з відзнакою випускникам ВУЗу. Під час відкриття свята очільник Київщини привітав молодих спеціалістів із завершенням навчання, побажавши кожному реалізувати себе в житті та здійснення всіх професійних задумів.    

«Зараз хвилюючий момент, оскільки ви повністю йдете в доросле життя. Від сьогодні ви дипломовані  юристи, тому на вас залежить наскільки прозоро працюватимуть державні органи, до яких ви підете працювати. Зазвичай, - це фіскальна служба. Наразі наша країна переживає час змін та реформ, тому переконаний до молодих фахівців буде довіра з боку людей і до роботи державно-контролюючих органів», - резюмував Володимир Шандра.

Окрім того, голова Київської ОДА, звертаючись до випускників, наголосив на важливості набутих під час навчання знань, які потрібно буде застосовувати у своїй професійній діяльності.

«Переконаний, що знання, які ви отримували впродовж усіх років навчання залишаться з вами та обов’язково знадобляться вам у житті. Але над собою постійно потрібно працювати та вдосконалюватися, адже за вами майбутнє нашої держави, успіх розквіту України», - зазначив Володимир Шандра.

На завершення очільник Київщини побажав випускникам сміливості у своїх прагненнях та бажаннях, а також ніколи не зупинятися на досягнутому.

«Щиро бажаю, щоб ви стали гідним прикладом для ваших близьких та однолітків, ваших студентів наступників. Миру, наснаги, бажання жити й працювати та отримувати радість від своєї роботи», - сказав Володимир Шандра.

До слова, у нинішньому році в інституті права цього навчального закладу завершили навчання 210 студентів за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст» та «магістр». З названої кількості дипломи з відзнакою отримали 32 випускники.

У свою чергу  в.о. ректора Павло Пашко також теплими словами привітань звернувся до випускників та наголосив: «Ви - результат роботи професорсько-викладацького складу. Ми дуже сподіваємося, що ви йтимете по шляху правильно обраному, пам’ятаючи про своє звання випускника національного університету. Успіхів вам! Нехай вам щастить!»

У рамках відзначення свята випускників також вітали викладачі інституту права, але сьогодні вони розмовляли уже з випускниками на рівні відносин колег. Натомість колишні вже студенти дякували викладачам за неймовірно щасливі студентські роки, які вони провели в університеті та дякували за отриманні знання.

Джерело - www.kyiv-obl.gov.ua

Станом на початок липня у всіх областях України Офіси реформ завершили роботу над підготовкою Перспективних планів, на основі яких формуватимуться території громад.

«Україна вже має мапу консолідованих громад, які зможуть самостійно та за рахунок власних ресурсів вирішувати питання в інтересах кожного жителя та надавати їм якісні послуги. Отже, в регіональних Офісах реформ напрацьована нова адміністративно-територіальна основа держави, що складається зі справді спроможних громад», - наголосив Виконавчий директор Асоціації міст України Мирослав Пітцик.

На початку травня у 24 областях почали працювати Офіси реформ. Ці регіональні центри підтримки реформ створено за фінансування проекту USAID ДІАЛОГ, який реалізує АМУ, відповідно до Меморандуму між Асоціацією міст України та Мінрегіоном.

«Перед Офісами стояло надзавдання – у максимально короткі терміни розробити спільно з облдержадміністраціями проекти Перспективних планів формування територій спроможних громад. І це завдання виконано!»,- підкреслює Мирослав Пітцик.

Сімнадцять областей вже схвалили Перспективні плани, в інших – рішення очікується у найближчий час. Усі проекти планів були презентовані робочій групі Мінрегіону. Попереду найголовніше – розгляд та затвердження Урядом.

«Схвалені обласними радами Перспективні плани – це лише передумови якісних змін. Реально запустити процес формування спроможних громад має рішення на центральному рівні – схвалення Кабінетом міністрів Перспективних планів. Консолідація громад – це можливості розвитку і нова якість життя наших громадян. Тому сьогодні слово за Урядом!», - наголошує Мирослав Пітцик.

В процесі формування нової просторової моделі країни Офіси реформ стали «містком» між центральною та місцевою владою, «провідником» інтересів місцевих громад. Два місяці експерти Офісів брали участь у консультаціях з жителями населених пунктів, проводили круглі столи, семінари, онлайн-конференції, медіа-заходи, щоб донести до кожної громади сутність і переваги реформи. До цієї роботи були залучені представники місцевого самоврядування, наукових та бізнесових кіл, ЗМІ, громадські організації, місцеві активісти.

«Державна підтримка - це відправна точка для створення нової територіальної основи ефективного місцевого самоврядування, яка має прийти на заміну застарілої радянської моделі. Адже ми приречені зробити цю реформу, щоб розбудувати дійсно європейську країну», - вважає Мирослав Пітцик.

В зв’язку з великим розходом питної води головний водозабір по вул. Чехова, м. Ірпінь 7 липня 2015 року буде зупинено з 10-00 до 11-30 та з 13-00 до 15-00.

У травні почала працювати державна програма енергомодернізації. Її мета - скоротити споживання енергоресурсів та знизити витрати на комунальні послуги.

Як вона працює і що потрібно зробити, щоб отримати компенсацію від держави?

Держава виділяє кошти мешканцям як приватних, так і багатоквартирних будинків, які можна використовувати для:

1) Енергомодернізації багатоквартирних будинків – для об'єднань власників багатоквартирних будинків (ОСББ).

2) Утеплення приватних будинків, покупки негазових котлів та обладнання для обліку тепла, гарячої та холодної води, радіаторів опалення з терморегуляторами (як у квартирах багатоквартирних будинків, так і в приватних будинках).

Звертаємо Вашу увагу: держава компенсує придбання негазових котлів, матеріалів і устаткування. Робота до цього переліку не входить. Щоб отримати компенсацію, потрібно зробити кілька простих кроків.

Перший. Оберіть товар (негазовий котел, матеріали чи обладнання), необхідний для проведення енергозберігаючих заходів.

Другий. Зберіть пакет документів, необхідний для прийняття рішення по кредиту (вичерпний список можна дізнатись на офіційному сайті або в Контакт-центрі Ощадбанку).

Третій. Отримайте згоду банку та приступайте до реалізації проекту.

Четвертий. Зробіть мінімальний внесок і дайте підтвердження в банк.

П'ятий. Отримайте кредит і надайте до банку документи, що підтверджують Вашу покупку. До 20 числа наступного місяця банк направить відповідну інформацію до Держенергоефективності.

Шостий. Сума, отримана від держави, буде зарахована для погашення частини вашого кредиту.Держнергоефективності від імені держави здійснює виплати компенсацій частини кредитів клієнтам банку.

При цьому важливо знати, що держава компенсує:

- 20% від загальної суми кредиту, максимум 5 тис. грн., – на купівлю негазових котлів;

- 30% від суми кредиту, максимум 10 тис. грн., – на купівлю енергоефективного обладнання та матеріалів для приватного будинку або для квартир у багатоквартирних будинках;

- 40% від суми кредиту на покупку матеріалів і устаткування, максимум 10 тис. грн. на одну квартиру, – для багатоквартирного будинку.

Наприклад, придбавши на 30 тис. грн. енергозберігаючі вікна, як фізична особа Ви можете отримати кредит в Ощадбанку на суму 27 тис. грн. При цьому держава бере на себе 8,1 тис. грн. Кредит надається на термін до 3-х років під 25% річних.

Чому це вигідно?

Ставши учасником державної програми, Ви знижуєте тепловтрати (до 50%), а значить, і витрати на комунальні послуги. Значну частину вартості покупки (від 20% до 40%) компенсує держава. Решта суми кредиту розбита на тривалий термін – так, щоб щомісяця можна було платити прийнятну суму. Якщо з'явились кошти на дострокове погашення, сплачуйте в будь-який день без комісій. Крім того, енергомодернізація житла відчутно підвищує його вартість: за словами експертів з нерухомості, не менше ніж на 10%.

Тому, поки ще є час і можливість, є сенс скористатись державною програмою. Головна причина – це вигідно!

Запрошуємо Вас на стратегічну сесію «Економічний розвиток Київської області », яка відбудеться 10 липня 2015 року з 11:00 до 17:00 год. в конференц-залі столичного Українського дому (5-й поверх) за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 2. Реєстрація учасників – з 10:00 години.

Захід ініційований першим заступником голови Київської обласної державної адміністрації Левом Парцхаладзе спільно з Департаментом економічного розвитку і торгівлі.

Будуть обговорюватися найважливіші для розвитку економіки Київської області теми:

- існуючий бізнес та його проблеми – розвиток малого та середнього бізнесу, створення так званої Гавані для великих платників податків;

- залучення інвестицій в область (міжнародні технічна допомога та грантові програми, інвестиційні проекти, PR, маркетинг, виставки та конференції);

- стратегія розвитку Київщини, реальна де бюрократизація та дерегуляція.

Просимо обов’язково підтвердити свою участь до 8 липня 2015 року, заповнивши онлайн-анкету учасника стратегічної сесії (http://goo.gl/forms/sgcy8RFT50)

У зв’язку з численними запитаннями платників податків – роботодавців,  Ірпінська ОДПІ нагадує про чинний порядок повідомлення органів ДФС про прийняття найманих працівників на роботу.

Так, з 1 січня 2015 року набрав чинності Закон України від 28 грудня 2014 року №77-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов'язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці», яким внесено зміни, зокрема до статті 24 Кодексу законів про працю України.

Відповідно до частини третьої статті 24 Кодексу законів про працю України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Кабінет Міністрів України постановою від 17.06.2015 N 413 визначив: повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізособою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".

Ірпінська ОДПІ

У Київській облдержадміністрації функціонує оперативний штаб допомоги демобілізованим військовослужбовцям, які брали участь в антитерористичній операції, та їх сім’ям. Засідання штабу відбуваються в ОДА щотижня під керівництвом голови Володимира Шандри, а також за участю його заступника Дмитра Христюка та членів штабу – працівників відповідних структурних підрозділів ОДА, представників громадських організацій.

З боку обласної влади демобілізованим військовослужбовцям надається різноманітна підтримка у вирішенні нагальних життєвих питань, зокрема, соціального захисту, отримання пільг тощо. На офіційному сайті КОДА розміщений інформаційний банер щодо допомоги демобілізованим.

Окрім того, діють «гарячі лінії», звернувшись куди військовослужбовці та члени їх сімей можуть отримати правову, матеріально-технічну допомогу, підтримку з питань освіти, медицини, соціального забезпечення.

«Гарячі лінії» для мобілізованих:

  • Обласний штаб з питань координації надання допомоги військовослужбовцям, які беруть участь в антитерористичній операції, їх сім’ям та іншим громадянам України, які перебувають в районі проведення антитерористичної операції («гаряча лінія» – (044)286-17-39, (067)240-40-15);
  • Обласний штаб з питань надання допомоги демобілізованим військовослужбовцям, які брали участь в антитерористичній операції, та їх сім’ям («гаряча лінія» – (044) 285-65-70);
  • Обласна робоча група з надання правової допомоги учасникам АТО («гаряча лінія» – (044) 286-87-80).

Аналогічні штаби з «гарячими лініями» створено при кожній райдержадміністрації та міськвиконкомі. Вони працюють за принципом «єдиного вікна», їх робота постійно підтримується та контролюється. Необхідну інформацію розміщено у вільному доступі на офіційних сайтах облдержадміністрації, райдержадміністрацій та міст обласного значення.
За належним функціонуванням «гарячих» ліній здійснюється постійний контроль.

З метою надання належної медичної допомоги демобілізованим військовослужбовцям, ,Департаментом охорони здоров'я Київської облдержадміністрації напрацьовано медичну дорожню карту, за реалізацію якої відповідають головні лікарі медичних закладів. У кожному з них працює «єдине вікно» для. обслуговування цієї категорії людей поза чергою, за кожним пацієнтом закріплена відповідальна особа з числа керівництва лікарні. Також існує чіткий алгоритм дій при наданні лікарської допомоги бійцям.

Задля якнайшвидшої адаптації демобілізованих до мирного життя Київським обласним центром зайнятості та іншими соціальними службами напрацьовано дорожню карту з надання їм послуг. Це – документ, у якому в простій та лаконічній формі подається систематизована інформація про можливості отримання статусу безробітного, перелік необхідних документів та послуг центру зайнятості, номерів телефонів «гарячих ліній». Розроблений документ розповсюджується у мережі військкоматів області, соціальних служб та місцевих органів влади.

Серед послуг Центру – можливість підвищення кваліфікації або отримання нової конкурентоздатної професії, надання одноразового ваучера для підготовки у навчальних закладах чи у роботодавців, матеріальної підтримки шляхом участі в громадських роботах, статусу безробітного та матеріальної допомоги в разі безробіття тощо.

Безкоштовна інформаційно-довідкова телефонна система держслужби зайнятості – 0-800-50-50-60 (зі стаціонарних) та сервіс «Пошук роботи» – 730 (з мобільного).

З метою належної та своєчасної підготовки котелень та теплових мереж до роботи в осінньо-зимовому періоді 2015-2016 років (далі – ОЗП), попередженню технологічних порушень та аварій на енергетичному обладнанні період проходження опалювального періоду, інспекція Держенергонагляду пропонує виконати наступні заходи:

- розробити та затвердити відповідним розпорядчим документом заходи по підготовці підпорядкованих енергетичних господарств до роботи в осінньо-зимового періоду 2015-2016 років;

- своєчасно провести ремонтні роботи на теплових установках та мережах;

- провести навчання персоналу, що обслуговує енергетичні установки;

- повести схеми електропостачання до нормального режиму роботи, передбаченого проектними рішеннями;

- виконати промивку трубопроводів теплових мереж внутрішньо будинкових систем теплопостачання;

- перевірити технічний стан пристроїв релейного захисту та автоматики;

- перевірити технічний стан теплових пунктів, рамок управління внутрішньо будинковою системою опалення, насосних агрегатів, водопідігрівачів, вузлів обліку теплової енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики;

- перевірити технічний стан ізоляції трубопроводів теплових мереж, інженерних об’єктів та під’їздів житлових будинків.

Окремо рекомендуємо:

- провести протиаварійні тренування з відповідним технічним персоналом;

- укомплектувати робочі місця виробничого персоналу оперативною та технічною документацією;

- переглянути та за необхідності внести зміни до Положення про взаємовідносини між споживачем та електропередавальною організацією стосовно оперативного керування електрогосподарством, у тому числі при включенні автономних електростанцій.

- відповідними розпорядчими документами створити комісії з перевірки готовності теплового устаткування, призначеного для споживання теплової енергії (теплові мережі, теплові пункти, системи опалення, вентиляції та гарячого водопостачання) та іншого енергетичного обладнання до роботи в ОЗП із залученням представників інспекції Держенергонагляду, керівників і фахівців уповноваженого органу, керівного персоналу та провідних фахівців енергогосподарств.

- скласти акти готовності систем теплопостачання до опалювального сезону.

З метою належної та своєчасної підготовки котелень та теплових мереж до роботи в осінньо-зимовому періоді 2015-2016 років (далі – ОЗП), попередженню технологічних порушень та аварій на енергетичному обладнанні період проходження опалювального періоду, інспекція Держенергонагляду пропонує виконати наступні заходи:

- забезпечити накопичення палива у відповідності до технологічних потреб;

- привести схеми зовнішнього електропостачання споживачів до нормального режиму роботи, передбаченого проектними рішеннями;

- укомплектовувати енергетичні установки необхідним аварійним запасом матеріалів;

- підготувати машини та механізми до роботи в умовах низьких температур;

- провести ремонт обладнання електричних і теплових установок, та мереж у необхідних обсягах;

- провести випробування та налагодження обладнання електричних та теплових установок і мереж;

- провести промивку трубопроводів теплових мереж , центральних теплових пунктів систем теплопостачання;

- розробити експлуатаційні режими роботи систем теплопостачання;

- перевірити пристрої релейного захисту та автоматики;

- перевірити технічний стан ізоляції трубопроводів теплових мереж, інженерних об’єктів до вимог нормативної та проектної документації;

- провести протиаварійні тренування з персоналом, який експлуатує теплові установки та мережі;

- укомплектувати робочі місця оперативною та технічною документацією;

- забезпечити введення в дію протиаварійних заходів у разі введення в дію графіків аварійних відключень та (або) обмежень споживання електричної енергії та потужності;

- відповідними розпорядчими документами створити комісії з перевірки готовності котелень, теплових мереж та іншого енергетичного обладнання до роботи в ОЗП із залученням представників інспекції Держенергонагляду, керівників і фахівців уповноваженого органу, керівного персоналу та провідних фахівців уповноваженого органу, керівного персоналу та провідних фахівців енергогосподарств.

- скласти акти готовності систем теплопостачання до опалювального сезону.

Новини

Анонси

 

pay-oplata

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник