ОГОЛОШЕННЯ
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та мобілізаційної роботи.
До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за фаховим спрямуванням.
Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу виконавчого комітету.
Потрібні документи:
- заява про участь у конкурсі;
- особова картка (форма затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби від 19 травня 2020 року № 77-20 з відповідними додатками);
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копія документу про освіту;
- копія паспорта громадянина України;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
Документи приймаються за адресою: м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.
Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.
Дата публікації: 02 червня 2023 р.
ОГОЛОШЕННЯ
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу фізичної культури та спорту.
До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за фахом та з досвідом роботи на керівних посадах в організаціях та установ різних форм власності не менше двох років.
Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції».
Вимоги до претендента на посаду:
Надання та презентація конкурсній комісії Конкурсної пропозиції, що має складатися з:
1.Концепції розвитку спорту та пропонованого календарного плану спортивних заходів до 2025 року Ірпінської міської територіальної громади.
2.Пропозиції щодо відбудови, реконструкції та створення нових обєктів спортивної інфраструктури громади.
3.Пропозиції щодо взаємодії з всеукраїнськими спортивними об’єднаннями, асоціаціями, федераціями тощо.
4.Пропозиції щодо залучення спонсорського та благодійного фінансування спортивних заходів.
Документи для участі у конкурсі:
1.Заява про участь у конкурсі;
2.Копія паспорта громадянина України;
3.Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
4.Особова картка (форма затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби від 19 травня 2020 року №77-20 3 відповідними додатками);
5.Копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника;
6.Копія трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
7.Згоду на обробку персональних даних;
8.Конкурсна пропозиція обсягом не більше 10 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
9.Довідка МВС про відсутність судимості;
10.Попередження стосовно встановлених Законом України „Про запобігання корупції” вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду;
11.Декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2022 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді);
12.Заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів;
13.Резюме у довільній формі;
14.Дві фотокартки розміром 4×6 см.
Документи приймаються за адресою: Київська область, м. Ірпінь, вул. Т. Шевченка, 2 А, кабінет 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.
Дата публікації: 02 червня 2023 р.
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника комунального підприємства “Управління благоустрою міста”.
До участі в конкурсі на посаду начальника КП «Управління благоустрою міста» допускаються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста та за фаховим спрямуванням та з досвідом роботи на керівних посадах в організаціях та установ різних форм власності не менше трьох років.
Вимоги до претендента на посаду:
1.Надання та презентація конкурсній комісії Концепції розвитку КП “Управління благоустрою міста”
2.Креативне бачення розвитку благоустрою Ірпеня, збереження зелених насаджень та розвитку озеленення міста
3.Вільне володіння питаннями економіки підприємства та розвитку міської інфраструктури.
Документи для участі у конкурсі:
1.Заява про участь у конкурсі;
2.Копія паспорта громадянина України;
3.Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
4.Копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника;
5.Копія трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
6.Згоду на обробку персональних даних;
7.Конкурсна пропозиція обсягом не більше 10 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
8.Довідка МВС про відсутність судимості;
9.Попередження стосовно встановлених Законом України „Про запобігання корупції” вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду;
10.Заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів;
11.Резюме у довільній формі.
Документи приймаються за адресою: Київська область, м. Ірпінь, вул. Т. Шевченка, 2 А, кабінет 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.
Дата публікації: 21 листопада 2022 р.
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
- начальник управління безпеки міста;
- начальник відділу контролю паркування - інспектор з паркування;
- начальник відділу благоустрою та санітарного стану - інспектор з благоустрою ;
- головний спеціаліст - інспектор з паркування (2 одиниці);
До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра за фаховим спрямуванням.
Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу виконавчого комітету.
Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби від 19 травня 2020 року №461/34744) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2021 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Документи приймаються за адресою: м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.
Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.
Дата публікації: 25 січня 2022 р.
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
- заступник начальника Центру надання адміністративних послуг.
До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за фаховим спрямуванням.
Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу міськвиконкому.
Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, сертифікату про володіння державною мовою, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.
Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.
Дата публікації: 28 жовтня 2021 р.
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
- головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності ради;
- адміністратор Центру надання адміністративних послуг;
- державний реєстратор відділу державної реєстрації;
- головний спеціаліст відділу ведення реєстру територіальної громади;
- головний спеціаліст відділу фізичної культури та спорту.
До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту.
Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу міськвиконкому.
Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копія документа про володіння державною мовою, відповідно до вимог ч.3 ст.10 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови, як державної", копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.
Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.
Дата публікації: 09 серпня 2021 р.
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
- головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності ради;
- адміністратор Центру надання адміністративних послуг;
- державний реєстратор відділу державної реєстрації;
- головний спеціаліст відділу ведення реєстру територіальної громади;
- головний спеціаліст відділу фізичної культури та спорту.
До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту.
Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу міськвиконкому.
Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.
Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.
Дата публікації:06 серпня 2021 р.
Перелік питань для підготовки до участі у конкурсі
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області оголошує конкурс на посаду директора Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Заріфи Алієвої Ірпінської міської ради Київської області, яка знаходиться за адресою: Київська область, м.Ірпінь, вул. З.Алієвої, 64.
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду.
Керівником закладу освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має, як правило, вищу педагогічну освіту на рівні магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, високі моральні якості, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсі: заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу); копія паспорта громадянина України; копія документа про вищу освіту (з додатком) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста); документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою; копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання; довідка про відсутність судимості; довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду; мотиваційний лист, складений у довільній формі; довідка про присвоєння ідентифікаційного номера. Вищезазначені документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою).
Строк подання документів: – з 29.04.2021 року по 28.05.2021 року включно.
Документи приймаються в управлінні освіти і науки Ірпінської міської ради за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3-а, кабінет № 11, щоденно з 9-00 до 17-00 окрім вихідних та святкових днів уповноваженою особою - головним спеціалістом Касянюк Тетяною Сергіївною, тел. (04597) 61-190, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Основні етапи проведення конкурсу:
- 29.04.2021 р. - 13.05.2021 р. (включно) - прийом управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради заяв від представників інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, Ірпінської міської організації профспілки працівників освіти і науки та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо) для включення їх до складу конкурсної комісії;
- 17.05.2021 р. - 19.05.2021 р. - відбір заяв шляхом жеребкування (за потреби) представників інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, Ірпінської міської організації профспілки працівників освіти і науки та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо) для включення їх до складу конкурсної комісії;
- 20.05.2021 р. - 21.05.2021 р. - затвердження персонального складу конкурсної комісії для проведення конкурсу на посаду директора закладу загальної середньої освіти;
- 31.05.2021 р. - 04.06.2021 р. - перевірка документів та прийняття рішення про допущення до конкурсу кандидатів на посаду директора;
- 03.06.2021 р. - 04.06.2021 р. - оприлюднення списку кандидатів на посаду директора, яких допущено до участі у конкурсі;
- 07.06.2021 р. - 11.06.2021 р. - ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування;
- про дату, час і місце проведення засідання конкурсної комісії з відбору кандидатів на посаду директора буде повідомлено додатково.
Додаткову інформацію щодо проведення конкурсу можна отримати за тел.: (04597) 63-282, 67-000.
Дата публікації: 29.04.2021
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області оголошує конкурс на посаду директора Ірпінського навчально-виховного об'єднання "Освіта" Ірпінської міської ради Київської області, яке знаходиться за адресою: Київська область, м.Ірпінь, вул. Привокзальна площа, 5.
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду.
Керівником закладу освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має, як правило, вищу педагогічну освіту на рівні магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, високі моральні якості, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсі: заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу); копія паспорта громадянина України; копія документа про вищу освіту (з додатком) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста); документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою; копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання; довідка про відсутність судимості; довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду; мотиваційний лист, складений у довільній формі; довідка про присвоєння ідентифікаційного номера. Вищезазначені документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою).
Строк подання документів: – з 29.04.2021 року по 28.05.2021 року включно.
Документи приймаються в управлінні освіти і науки Ірпінської міської ради за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3-а, кабінет № 11, щоденно з 9-00 до 17-00 окрім вихідних та святкових днів уповноваженою особою - головним спеціалістом Касянюк Тетяною Сергіївною, тел. (04597) 61-190, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Основні етапи проведення конкурсу:
- 29.04.2021 р. - 13.05.2021 р. (включно) - прийом управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради заяв від представників інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, Ірпінської міської організації профспілки працівників освіти і науки та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо) для включення їх до складу конкурсної комісії;
- 17.05.2021 р. - 19.05.2021 р. - відбір заяв шляхом жеребкування (за потреби) представників інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, Ірпінської міської організації профспілки працівників освіти і науки та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо) для включення їх до складу конкурсної комісії;
- 20.05.2021 р. - 21.05.2021 р. - затвердження персонального складу конкурсної комісії для проведення конкурсу на посаду директора закладу загальної середньої освіти;
- 31.05.2021 р. - 04.06.2021 р. - перевірка документів та прийняття рішення про допущення до конкурсу кандидатів на посаду директора;
- 03.06.2021 р. - 04.06.2021 р. - оприлюднення списку кандидатів на посаду директора, яких допущено до участі у конкурсі;
- 07.06.2021 р. - 11.06.2021 р. - ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування;
- про дату, час і місце проведення засідання конкурсної комісії з відбору кандидатів на посаду директора буде повідомлено додатково.
Додаткову інформацію щодо проведення конкурсу можна отримати за тел.: (04597) 63-282, 67-000.
Дата публікації: 29.04.2021
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області оголошує конкурс на посаду директора Козинцівської гімназії Ірпінської міської ради Бучанського району Київської області, яка знаходиться за адресою: Київська область, Бородянський (Бучанський) район, село Козинці, вул. Шкільна 33-а.
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду.
Керівником закладу освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має, як правило, вищу педагогічну освіту на рівні магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, високі моральні якості, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсі: заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу); копія паспорта громадянина України; копія документа про вищу освіту (з додатком) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста); документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою; копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання; довідка про відсутність судимості; довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду; мотиваційний лист, складений у довільній формі; довідка про присвоєння ідентифікаційного номера. Вищезазначені документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою).
Строк подання документів: – з 29.04.2021 року по 28.05.2021 року включно.
Документи приймаються в управлінні освіти і науки Ірпінської міської ради за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3-а, кабінет № 11, щоденно з 9-00 до 17-00 окрім вихідних та святкових днів уповноваженою особою - головним спеціалістом Касянюк Тетяною Сергіївною, тел. (04597) 61-190, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Основні етапи проведення конкурсу:
- 29.04.2021 р. - 13.05.2021 р. (включно) - прийом управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради заяв від представників інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, Ірпінської міської організації профспілки працівників освіти і науки та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо) для включення їх до складу конкурсної комісії;
- 17.05.2021 р. - 19.05.2021 р. - відбір заяв шляхом жеребкування (за потреби) представників інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, Ірпінської міської організації профспілки працівників освіти і науки та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо) для включення їх до складу конкурсної комісії;
- 20.05.2021 р. - 21.05.2021 р. - затвердження персонального складу конкурсної комісії для проведення конкурсу на посаду директора закладу загальної середньої освіти;
- 31.05.2021 р. - 04.06.2021 р. - перевірка документів та прийняття рішення про допущення до конкурсу кандидатів на посаду директора;
- 03.06.2021 р. - 04.06.2021 р. - оприлюднення списку кандидатів на посаду директора, яких допущено до участі у конкурсі;
- 07.06.2021 р. - 11.06.2021 р. - ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування;
- про дату, час і місце проведення засідання конкурсної комісії з відбору кандидатів на посаду директора буде повідомлено додатково.
Додаткову інформацію щодо проведення конкурсу можна отримати за тел.: (04597) 63-282, 67-000.
Дата публікації: 29.04.2021
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області оголошує конкурс на посаду директора Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІII ступенів з поглибленим вивченням економіки та права № 2 Ірпінської міської ради Київської області, яка знаходиться за адресою: Київська область, м.Ірпінь, вул. Тургенівська, 28.
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду.
Керівником закладу освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має, як правило, вищу педагогічну освіту на рівні магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, високі моральні якості, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсі: заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу); копія паспорта громадянина України; копія документа про вищу освіту (з додатком) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста); документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою; копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання; довідка про відсутність судимості; довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду; мотиваційний лист, складений у довільній формі; довідка про присвоєння ідентифікаційного номера. Вищезазначені документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою).
Строк подання документів: – з 29.04.2021 року по 28.05.2021 року включно.
Документи приймаються в управлінні освіти і науки Ірпінської міської ради за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3-а, кабінет № 11, щоденно з 9-00 до 17-00 окрім вихідних та святкових днів уповноваженою особою - головним спеціалістом Касянюк Тетяною Сергіївною, тел. (04597) 61-190, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Основні етапи проведення конкурсу:
- 29.04.2021 р. - 13.05.2021 р. (включно) - прийом управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради заяв від представників інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, Ірпінської міської організації профспілки працівників освіти і науки та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо) для включення їх до складу конкурсної комісії;
- 17.05.2021 р. - 19.05.2021 р. - відбір заяв шляхом жеребкування (за потреби) представників інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, Ірпінської міської організації профспілки працівників освіти і науки та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо) для включення їх до складу конкурсної комісії;
- 20.05.2021 р. - 21.05.2021 р. - затвердження персонального складу конкурсної комісії для проведення конкурсу на посаду директора закладу загальної середньої освіти;
- 31.05.2021 р. - 04.06.2021 р. - перевірка документів та прийняття рішення про допущення до конкурсу кандидатів на посаду директора;
- 03.06.2021 р. - 04.06.2021 р. - оприлюднення списку кандидатів на посаду директора, яких допущено до участі у конкурсі;
- 07.06.2021 р. - 11.06.2021 р. - ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування;
- про дату, час і місце проведення засідання конкурсної комісії з відбору кандидатів на посаду директора буде повідомлено додатково.
Додаткову інформацію щодо проведення конкурсу можна отримати за тел.: (04597) 63-282, 67-000.
Дата публікації: 29.04.2021
УВАГА! КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ!
Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 17 Ірпінської міської ради Київської області, яка знаходиться за адресою: м. Ірпінь, вул. Тищенка, 10.
До участі у конкурсі допускаються особи, які є громадянами України, вільно володіють державною мовою та мають вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Для участі у конкурсі кандидати подають такі документи:
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України«Про захист персональних даних»;
- автобіографію та резюме;
- копію паспорта громадянина України;
- копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років на день їх подання;
- довідку про відсутність судимості;
- довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Кандидат може подати інші документи, які підтверджуватимуть його професійні та/або моральні якості.
Визначені у цьому пункті документи кандидати подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) по 25.09.2020 р. включно.
Проведення конкурсного відбору здійснюватиметься відповідно до «Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти м. Ірпеня, селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське», затвердженого рішенням сесії Ірпінської міської ради Київської області від 07.05.2020 р. № 6546-81-VІІ.
Оплата праці буде здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства України.
Документи приймаються за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3-а, кабінет № 11, телефон: (04597) 61-190, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Уповноважена особа – Луканіна Наталія Василівна, спеціаліст управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області.
Дата публікації: 01.09.2020
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
- головний спеціаліст юридичного відділу.
До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту за фаховим спрямуванням.
Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу міськвиконкому.
Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.
Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.
Дата публікації: 12.08.2020
Відповідно до рішення конкурсної комісії на заміщення вакантної посади директора Ірпінського академічного ліцею Національного університету біоресурсів і природокористування України Ірпінської міської ради Київської області (протокол від 04.08.2020 р. № 1) до участі у конкурсі допущено Березинець Світлану Костянтинівну.
Дата публікації: 05.08.2020
УВАГА! КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ!
Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Ірпінського академічного ліцею Національного університету біоресурсів і природокористування України Ірпінської міської ради Київської області, який знаходиться за адресою: м. Ірпінь, вул. Гагаріна, 9.
До участі у конкурсі допускаються особи, які є громадянами України, вільно володіють державною мовою та мають вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Для участі у конкурсі кандидати подають такі документи:
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України«Про захист персональних даних»;
- автобіографію та резюме;
- копію паспорта громадянина України;
- копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років на день їх подання;
- довідку про відсутність судимості;
- довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Кандидат може подати інші документи, які підтверджуватимуть його професійні та/або моральні якості.
Визначені у цьому пункті документи кандидати подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) по 30.07.2020 р. включно.
Проведення конкурсного відбору здійснюватиметься відповідно до «Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти м. Ірпеня, селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське», затвердженого рішенням сесії Ірпінської міської ради Київської області від 07.05.2020 р. № 6546-81-VІІ.
Оплата праці буде здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства України.
Документи приймаються за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3-а, кабінет № 11, телефон: (04597) 61-190, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Уповноважена особа – Луканіна Наталія Василівна, спеціаліст управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області.
Дата публікації: 30.06.2020
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади (тимчасово на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку):
- головний спеціаліст відділу соціальної роботи служби у справах дітей та сім’ї Ірпінської міської ради.
До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту (магістр, спеціаліст) у напрямку підготовки психологія, соціальна робота, педагогіка, правознавство. Знання основних принципів роботи на комп’ютері. Володіння державною мовою.
Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства України з соціального захисту та допомоги, основи державної соціальної політики та захисту дітей, завдання та принципи соціальної роботи.
Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.
Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.
Дата публікації: 13.02.2020
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
- головний спеціаліст інспекції Державного архітектурно – будівельного контролю.
До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за фаховим спрямуванням.
Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу міськвиконкому.
Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.
Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.
Дата публікації: 21.01.2020
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
- головний спеціаліст відділу комунального майна, фінансового забезпечення та контролю управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово – комунального господарства.
До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за фаховим спрямуванням.
Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу міськвиконкому.
Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.
Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.
Дата публікації: 21.01.2020
ДОВІДКА про те, що 03.01.2020 року відбулося засідання конкурсної комісії по призначенню директора комунального некомерційного підприємства «Ірпінська центральна міська лікарня» Ірпінської міської ради, де визначено переможця Довгопола Антона Михайловича.
Дата публікації: 03.01.2020