30 липня 2019 року в Ірпінському міському центрі зайнятості відбулось урочисте відкриття «Офісу роботодавця». На відкриття завітали понад 20 роботодавців та представників кадрових служб ринкоутворючих підприємств, соціальні партнери та представники ЗМІ. В межах заходу організовано та проведено «круглий стіл».
В.о. директора Ірпінського міського центру зайнятості – Петро Левчук, наголосив що Державна служба зайнятості, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку електронного урядування, активно впроваджує електронні сервіси, що на сьогодні є однією з найпрогресивніших форм надання соціальних послуг громадянам та роботодавцям з використанням інтернет – технологій.
Також окреслив, що «Офіс роботодавця» створений з метою сприяння підвищення якості сервісного обслуговування клієнтів служби зайнятості. За окремим графіком роботодавці мають можливість проводити: ділові зустрічі, презентації підприємства, співбесіди з кандидатами на зайняття посад, розміщувати інформацію про підприємство, тощо.
Акцентував увагу про новітній підхід в роботі центру зайнятості по підбору персоналу для роботодавця – рекрутинг. Підбір кандидатів на вільне робоче місце здійснюється не масово, а індивідуально з урахування потреб, побажань та вимог роботодавця. Основною метою такого напрямку роботи є знайти для роботодавця висококваліфікованого фахівця.
Начальник відділу взаємодії з роботодавцями Ірпінського міського центру зайнятості – Ольга Савченко зауважила, що метою впровадження електронних сервісів у діяльність державної служби зайнятості є надання якісних послуг населенню та роботодавцям. «Електронний кабінет роботодавця» – це сервіс, з використанням сучасних інформаційно – комунікаційних технологій, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості. Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, а також з мобільного телефону.
У «Електронному кабінеті» роботодавець має можливість переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості, стан укомплектування заявлених вакансій, кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу, договори на організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме. В електронному кабінеті роботодавця передбачена можливість подання звітів за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», в тому числі і уточнювальних, в онлайн – режимі до державної служби зайнятості та подальшим завантаженням фахівцем центру зайнятості в базу вакансій ЄІАС.
Начальником відділу активної підтримки безробітних Ірпінського міського центру зайнятості – Олесею Гончар поінформовано роботодавців про можливість організації професійного навчання безробітних на виробництві шляхом стажування, про надання ваучера для підтримання конкурентоспроможності деяких категорій громадян шляхом перепідготовки, спеціалізації, підвищення кваліфікації за професіями та спеціальностями для пріоритетних видів економічної діяльності та про послуги з підтвердження професійного навчання шляхом атестації та видачі свідоцтва за кваліфікацією набутою протягом трудового досвіду (згідно Порядку підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями).
Старший державний ревізор – інспектор відділу адміністрування податків і зборів фізичних осіб Ірпінського управління ГУ ДФС у Київській області – Тетяна Пружанська поінформувала присутніх про механізми сплати податків, зборів та єдиного внеску роботодавцями, контроль за повнотою та правильністю податкових платежів та подання відповідної звітності.
Начальник відділу супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів № 2 Управління інформаційних систем та електронних реєстрів ГУ ПФУ у Київської області – Ольга Андрійчук надала роз’яснення про дотримання законодавства про пенсійне забезпечення, ведення обліку та звітності осіб, які підлягають загальнообов’язковому соціальному страхуванню, контроль за правильністю та вчасністю внесення відомостей.
Також фахівці Ірпінського МЦЗ присутніх ознайомили із особливостями надання роботодавцям, які працевлаштовують громадян, зазначених у частині першій статті 14 Закону України «Про зайнятість населення», компенсації відповідно до статті 26 Закону України «Про зайнятість населення»; надання роботодавцям – суб’єктам малого підприємництва, які працевлаштовують безробітних, компенсації відповідно до статті 27 Закону України «Про зайнятість населення»; здійснення заходів сприяння зайнятості внутрішньо переміщених осіб відповідно до статті 24-1 Закону України «Про зайнятість населення» та про умови отримання консультацій з питань організації та провадження підприємницької діяльності із залученням на громадських засадах представників органів державної влади.