28 серпня у актовому залі міськвиконкому відбулася серпнева конференція працівників освіти міста Ірпеня. Такі традиційні конференції цьогоріч відбуваються під знаком розвитку прогнозованої та стабільної освіти. Адже у новому навчальному році розпочинається робота за новим Державним стандартом, новими програмами і новими підручниками загальної середньої освіти: початкова ланка – 4 клас і середня ланка – 7 клас. Тож створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного шкільного навчання має забезпечити їй подальший розвиток, успішне навчання та виховання.
У пленарному засіданні взяли участь: перший заступник міського голови Микола Головкевич, начальник управління освіти і науки Ірпінської міської ради Ярослав Маляренко, директор науково-методичного центру управління освіти Олена Лошицька, голова профспілки працівників освіти міста Ірпеня Геннадій Черкасов, освітяни міста.
З доповіддю про реалізацію напрямів розвитку освітньої системи міста та селищ у 2014-2015 навчальному році виступив начальник управління освіти і науки Ярослав Маляренко. Слово для співдоповіді «Науково-методичні аспекти підвищення якості освіти: здобутки та завдання» мала директор науково-методичного центру Олена Лошицька. В обговоренні виступили: заступник директора з виховної роботи Ірпінської загальноосвітньої школи № 13 Катерина Павленко, завідуюча ДНЗ №1 «Лісова пісня» Марія Нельзіна, учитель спеціалізованої загальноосвітньої школи № 12, переможець міського конкурсу «Класний керівник року – 2015» Олена Пономарьова.
У ході роботи учасники серпневої конференції ухвалили: у 2015-2016 навчальному році педагогічним колективам навчальних закладів міста особливу увагу необхідно звернути на розв’язання таких питань:
У галузі дошкільної освіти: максимальне охоплення дітей дошкільною освітою та надання їм якісних освітніх послуг; запровадження груп вихідного дня; забезпечення наступності в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та учнів перших класів в умовах введення нових державних стандартів; модернізація матеріально-технічної бази; створення розвивального середовища; охорона життя і збереження здоров’я дітей раннього та дошкільного віку, у тому числі з особливими потребами; актуалізація питань безпеки життєдіяльності, сприяння зміцненню здоров’я дітей шляхом поліпшення харчування; посилення ролі педагогічної ради як колегіального органу управління дошкільним закладом.
У галузі загальної середньої освіти: максимальний доступ якісної та конкурентоспроможної освіти міста відповідно до вимог суспільства, економіки та кожного громадянина; забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти через урізноманітнення моделі організації освіти; запровадження енергоефективних технологій; створення умов для диференціації навчання, посилення професійної орієнтації та допрофільної підготовки, забезпечення профільного навчання учнів відповідно до їх особистісних потреб, інтересів і здібностей; здійснення підготовки педагогічних працівників закладів освіти міста для роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби; забезпечення випереджувального характеру підвищення кваліфікації педагогічних і керівних кадрів відповідно до сучасних потреб модернізації системи освіти.
У галузі позашкільної освіти: забезпечення збереження та вдосконалення матеріально-технічної бази позашкільних навчальних закладів та поліпшення умов їх функціонування; удосконалення технологій патріотичного виховання в навчальних закладах в умовах тісної взаємодії з різними соціальними інституціями; запровадження інноваційної моделі науково-методичного супроводу професійного розвитку та творчої індивідуальності педагогів позашкільних навчальних закладів міста; розвиток мережі гуртків та творчих об’єднань за основними напрямами позашкільної освіти відповідно до потреб, інтересів дітей та учнівської молоді, а також запитів батьків і суспільства.