П'ятниця, 24 січня 2020 |

Новини

У всіх освітніх закладах Ірпеня – школах, дитсадках, установах позашкільної освіти, ДЮСШ – працюють кнопки тривожного виклику групи швидкого реагування «Муніципальної варти».

«Кнопки були встановлені в рамках міської програми “Безпечне місто” задля посилення режиму безпеки в освітніх закладах, адже всі батьки хочуть бути впевненими в тому, що поки їхня дитина знаходиться в навчальному закладі — вона у повній безпеці», – зазначається в публікації.

Кнопками тривожного виклику потрібно користуватися «в разі проникнення в приміщення сторонніх агресивних людей, виникнення ситуації, яка може загрожувати здоров’ю та спокою дітей і вчителів, спробах крадіжки матеріальних цінностей, псування комунального майна та в інших надзвичайних ситуаціях, вказаних на інформаційних табличках під кнопкою». Після отримання сигналу група швидкого реагування «Муніципальної варти» за 5–10 хвилин прибуде до центрального входу в приміщення і попрямує до місця, де розташована кнопка тривожного виклику.

«При випадковому натисканні на кнопку або хибному виклику потрібно негайно зателефонувати до чергової частини «Муніципальної варти» за одним із номерів цілодобових телефонів: (04597) 60-400, (073) 070-05-57», – розповідають у "Мініципальній варті".

«Муніципальна варта» просить учителів і батьків проінформувати дітей про наявність кнопки тривожного виклику в їхньому навчальному закладі.

На підприємстві запевняють, що справність пристроїв перевіряється щомісяця.  

ОГОЛОШЕННЯ виконавчого комітету Ірпінської міської ради про конкурс експертів, які будуть залучені до проведення незалежної оцінки об’єктів комунальної власності

Балансоутримувач: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради, нежитлових приміщень за адресою:

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Соборна, 183 (частина нежитлового приміщення Ірпінської ДЮСШ стадіон "Чемпіон" площею 11,1 м²);

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Соборна, 183 (частина нежитлового приміщення Ірпінської ДЮСШ стадіон "Чемпіон"  площею 93,5 м²);

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 17 (частина нежитлового приміщення Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів №1 площею 179,0 м²);

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Троїцька, 40 (частина нежитлового приміщення Ірпінської ДЮСШ площею 617,6 м²);

  Балансоутримувач: Ірпінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Ірпінської міської ради, нежитлове приміщення за адресою:

- Київська обл., м. Гостомель, вул. Рекунова, 11а (частина нежитлового  приміщення Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ст. №13 площею 287,9 м²).

Учасникам конкурсу необхідно подати до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву на участь у конкурсі за встановленою формою;
  • копії установчих документів учасника конкурсу;
  • копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які залучаються до виконання оцінки;
  • копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача, виданого у встановленому законом порядку;
  • матеріали, в яких відображається досвід проведення незалежної оцінки;
  • пропозиції учасника конкурсу щодо термінів виконання робіт та оплати (подаються в окремому опечатаному конверті).

Умови конкурсу:

  • мінімальний термін виконання робіт;
  • мінімальна вартість послуг експерта щодо виконання незалежної оцінки.

Цінові пропозиції подавати на кожен об’єкт окремо.

Конкурсну документацію слід подавати не пізніше як за чотири робочі дні до дати проведення конкурсу (включно) за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, кімн. №50; тел. для довідок (04597) 63-260. Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради через 14 днів після опублікування інформації на веб-сайті Ірпінської міської ради.

Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради 29 листопада 2019 року.

   

14 листопада Верховна Раді України прийняла у другому читанні та в цілому Проект Закону «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» № 2144 від 16.09.2019 року.

Одним з найголовніших питань, які відстоювала Асоціація міст України було продовження у 2020 році зарахування до місцевих бюджетів частини акцизного податку з пального.

Першочергово проект змін до Бюджетного кодексу скасовував таке зарахування і народний депутат України Зіновій Андрійович, який разом з АМУ відстоює інтереси громад, вніс правку щодо збереження такого важливого для місцевих бюджетів джерела доходів, яка зареєстрована за №209.

Вчора парламентський Комітет з питань бюджету під час засідання з розгляду проєкту Держбюджету-2020 (законопроєкт № 2000) та змін до Бюджетного кодексу України (законопроєкт № 2144) не підтримав правку 209.

Сьогодні у сесійній залі під час розгляду Проекту Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України №2144 народні депутати розглянули правки, на яких наполягають їх автори.

Правку № 209 підтримали 275 парламентарів.

Завдяки цьому у 2020 році продовжиться практика зарахування до місцевих бюджетів 13.44% надходжень від акцизного податку на пальне. Загальний прогнозований обсяг коштів, які отримають громади, складе 7,7 млрд грн.  

 

 

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області доводить до відома роботодавців, що наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23.07.2007 за № 846/14113 (зі змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.02.2012 №107), затверджений Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі – Порядок).

Порядок визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.

Метою проведення попереднього медичного огляду під час прийняття на роботу є: визначення стану здоров’я працівника і реєстрації вихідних об’єктивних показників здоров’я та можливості виконання без погіршення стану здоров’я професійних обов’язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу; виявлення професійних захворювань (отруєнь), що виникли раніше при роботі на попередніх виробництвах, та попередження виробничо зумовлених і професійних захворювань (отруєнь).

Періодичні медичні огляди проводяться з метою:

- своєчасного виявлення ранніх ознак гострих і хронічних професійних захворювань (отруєнь), загальних та виробничо зумовлених захворювань у працівників;

- забезпечення динамічного спостереження за станом здоров’я працівників в умовах дії шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу;

- вирішення питання щодо можливості працівника продовжувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу;

- розроблення індивідуальних та групових лікувально-профілактичних та реабілітаційних заходів працівникам, що віднесені за результатами медичного огляду до групи ризику;

- проведення відповідних оздоровчих заходів.

Лікар з гігієни праці територіального органу Держпраці щорічно за заявкою роботодавця (його представника) за участю представника первинної профспілкової організації або уповноваженої працівниками особи визначає категорії працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду, та до 1 грудня складає Акт визначення категорій працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду, за формою, зазначеною у додатку 1 до Порядку.

При визначенні категорії працівників враховується назва шкідливих та небезпечних факторів і номер пункту та підпунктів Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язковий попередній (періодичні) медичний огляд працівників, а також назва робіт і номер пункту та підпунктів Переліку робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників.

На підставі Акту визначення категорій працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду, роботодавець складає протягом місяця у чотирьох примірниках поіменні списки працівників, які підлягають періодичним медичним оглядам, за формою, зазначеною у додатку 2 до Порядку, на паперовому та електронному носіях, погоджує їх лікарем з гігієни праці територіального органу Держпраці. Один примірник списку залишається на підприємстві (у відповідальної за організацію медогляду посадової особи), другий надсилається до закладу охорони здоров’я, третій – до територіального органу Держпраці, четвертий – до робочого органу виконавчої дирекції Фонду.

Для проведення попереднього (періодичних) медичного огляду працівників роботодавець повинен укласти або вчасно поновити договір із закладом охорони здоров’я та надати йому список працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду. Графа списку працівників, яка стосується фаху лікарів, що беруть участь у проведенні   медичних оглядів, переліку необхідних лабораторних, функціональних та інших досліджень, заповнюється комісією закладу охорони здоров’я, що проводить медичний огляд.

Під час прийняття на роботу, в разі переведення на іншу важку роботу, роботу зі шкідливими чи небезпечними умовами праці роботодавець повинен видати направлення на обов’язковий попередній медичний огляд працівника за формою, зазначеною у додатку 3 до Порядку. 

Періодичність проведення медичних оглядів, фах лікарів, які беруть участь у їх проведенні, перелік необхідних лабораторних, функціональних та інших досліджень, медичні протипоказання допуску до виконання робіт, пов’язані із впливом виробничих факторів, визначені в Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку, та в Переліку робіт, для виконанні яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 5 до Порядку.

Для проходження медичного огляду працівник повинен пред’явити комісії, яка проводить медичний огляд (далі – комісія), паспорт або інший документ, що посвідчує його особу, та Медичну карту амбулаторного хворого; при попередньому медогляді – направлення на обов’язковий попередній медичний огляд працівника.

При вирішенні питання про придатність до роботи конкретного працівника при попередньому (під час прийняття на роботу) медогляді комісія керується медичними протипоказаннями, визначеними в Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язковий попередній (періодичні) медичний огляд працівників, Переліку робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, Переліку загальних медичних протипоказань до роботи зі шкідливими та небезпечними факторами виробничого середовища і трудового процесу, наведеному в додатку 6 до Порядку.

Питання придатності до роботи в кожному окремому випадку вирішується індивідуально з урахуванням особливостей функціонального стану організму (характеру, ступеня прояву патологічного процесу, наявності хронічних захворювань), умов праці та результатів додаткових методів обстеження.

Кожен лікар, який бере участь в обстеженні пацієнта, дає висновок щодо стану здоров’я працівника, підтверджує його особистим підписом та особистою печаткою, бере участь в остаточному обговоренні придатності обстежуваної особи до роботи в обраній професії та в разі необхідності визначає лікувально-оздоровчі заходи.

Результати попереднього (періодичних) медичного огляду працівників і висновок комісії про стан здоров’я заносяться до Картки працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду, де зазначаються скарги працівника на стан здоров’я, анамнез, результати медичного огляду, лабораторних, функціональних та інших досліджень, діагноз, висновок про професійну придатність працівника працювати за своєю професією, а також заносяться до Медичної картки амбулаторного хворого за формою 025/о.

Картка працівника зберігається у закладі охорони здоров’я, що проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем, протягом трудової діяльності працівника, а копія Картки працівника зберігається в архіві закладу охорони здоров’я, що проводив медичний огляд, протягом 15 років після звільнення працівника.

За результатами періодичних медичних оглядів (протягом місяця після їх закінчення) комісія оформлює Заключний акт за результатами періодичного медичного огляду працівників у шести примірниках, один примірник залишається у закладі охорони здоров’я, що проводив медогляд, інші надаються роботодавцю, представнику профспілкової організації або уповноваженій працівниками особі, профпатологу, територіальному органу Держпраці, робочому органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

На роботодавця покладено такі функції з організації проведення медичних оглядів:

- організовує лабораторні дослідження умов праці з визначенням шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу на конкретних робочих місцях працівників відповідно до гігієнічної класифікації праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості і напруженості трудового процесу з метою визначення категорій працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду;

- під час укладання трудового договору інформує працівника під підпис про умови праці та про наявність на його робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, можливі наслідки їх впливу на здоров’я та про права працівника на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до законодавства і колективного договору; працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров’я; до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи;

- погоджує план-графік проведення медичних оглядів закладами охорони здоров’я;

- забезпечує своєчасне та організоване проходження працівниками медичних оглядів та обстежень;

- здійснює контроль за проведенням медоглядів у строки, погоджені із закладами охорони здоров’я, призначає відповідальних осіб за організацію медогляду;

- відсторонює від роботи працівників, які не пройшли в установлений термін медичні огляди, та не допускає до роботи працівників, яким за медичним висновком така робота протипоказана за станом здоров’я;

- забезпечує проведення відповідних оздоровчих заходів Заключного акту у повному обсязі та усуває причини, що призводять до професійних захворювань (отруєнь);

- забезпечує за свій рахунок позачерговий медичний огляд за заявою працівника, якщо він вважає, що погіршення стану його здоров’я пов’язане з умовами праці; за своєї ініціативи, якщо стан здоров’я працівника не дає змоги йому виконувати свої трудові обов’язки;

- притягує працівника, який ухиляється від проходження обов’язкового медичного огляду, до дисциплінарної відповідальності та відстороняє його від роботи без збереження заробітної плати;

- приймає на роботу неповнолітніх лише після попереднього медичного огляду.

Під час розслідування нещасного випадку, гострого професійного захворювання (отруєння), аварії, причин виникнення хронічного професійного захворювання (отруєння) копії документів про проходження потерпілим попереднього та періодичного медичних оглядів є складовими матеріалів розслідування.  

Відомості щодо проходження потерпілим медичних оглядів і професійного відбору вносяться до акту за формою Н-1 відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій.

 

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області (далі – управління) повідомляє, що зв'язку із дією постанови Правління Національного банку України від 20.06.2019 №82 «Про вилучення з готівкового обігу монет дрібних номіналів» (далі – Постанова №82) з 01.10.2019 розмінні монети номіналами 1, 2 та 5 копійок перестали бути засобом платежу, відповідно готівкові розрахунки мають здійснюватися банками в сумах, кратних найменшому номіналу грошових знаків національної валюти, що перебуває в обігу – 10 копійкам. Як наслідок, почастішали випадки надходження коштів Фонду на доходні рахунки відділень управління з недостачею.

Так, відповідно до пункту 51 Постанови №82, банки України під час вилучення з готівкового обігу монет дрібних номіналів відповідно до підстав, визначених законодавством України, мають право проводити заокруглення сум касових операцій за правилами, установленими пунктом 4 постанови Правління Національного банку України від 15.03.2018 № 25 «Про оптимізацію обігу монет дрібних номіналів» (далі – Постанова № 25), а результати заокруглення визнавати іншими операційними доходами/витратами банку.

Проте, у листі Національного банку України від 26.09.2019 №50-0006/50073 стосовно розрахунків з бюджетами та державними цільовими фондами зазначено, що вимоги Податкового кодексу України не передбачають сплату податків та обов'язкових платежів в менших сумах, ніж визначено законодавством. Банки від платників податків приймають готівкою суму, яка дозволить повністю сплатити податок.

Отже, сума страхових коштів Фонду, яка надійшла від страхувальника в меншому обсязі (за правилами пункту 4 Постанови №25) не вважається такою, що погасила заборгованість боржника в повному обсязі.

Враховуючи зазначене, просимо страхувальників при здійсненні сплати страхових коштів до Фонду в готівковій формі, наголошувати співробітникам банку про необхідність надходження коштів на рахунки Фонду в повному обсязі, а переплату вважати іншими операційними доходами банку (пункт 51 Постанови №82).

ОГОЛОШЕННЯ Виконавчого комітету Ірпінської міської ради про проведення 13 грудня 2019 року конкурсу на право укладання договорів оренди комунального майна територіальної громади м. Ірпеня

На конкурс винесені об'єкти:

  1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення площею 166,7м² ( Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ст. №5) за адресою: смт. Ворзель, вул. Курортна, 37.

            Балансоутримувач: Управління освіти і науки ІМР.

            Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 1 053 937,20 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять футболом з дітьми.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 17% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

            Балансоутримувач: КП "Ірпіньводоканал" ІМР .

            Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 82 000,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення розміщення банкомату.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 15% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

          Основні умови конкурсу для об'єктів:

початковий розмір орендної плати з розрахунку на місяць визначається відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна, що належить територіальній громаді м. Ірпінь (рішення Ірпінської міської ради від 13.09.13 р. №3424-47-6 зі змінами) залежно від цільового призначення використання орендарем нерухомого майна; використання об’єкту оренди при найбільшому розмірі орендної плати; дотримання вимог експлуатації об’єкта; належне утримання прилеглої території; здійснення певних видів ремонтних робіт; забороняється розміщення розважально-музичних закладів, нічних клубів, які шкодять відпочинку мешканців будинку та встановлення ігрових автоматів; належне виконання орендарем всіх обов’язків за договором оренди.

Для участі у конкурсі учасник конкурсу подає на розгляд конкурсної комісії:

  • Заяву про участь в конкурсі (у встановленій формі);
  • Документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків;
  1. Документи, які визначені наказом Фонду державного майна України від 15.02.2013 №201 «Про затвердження переліку документів, які подаються орендодавцеві для укладання договору оренди майна, що належить до державної власності»;
  1. Зобов’язання (пропозиції у встановленій формі) щодо виконання умов конкурсу та забезпечення плати (надаються у конвертах з написом «На конкурс», запечатаних печаткою учасника конкурсу);
  2. Відомості про учасника конкурсу:

а) юридичні особи:

  • нотаріально засвідчені копії установчих документів;
  • документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи;
  • відомості про фінансовий стан (платоспроможність) учасника конкурсу з урахуванням дебіторської та кредиторської заборгованостей;
  • неприбуткові організації – копію документів про реєстрацію неприбуткової організації;

б) фізичні особи:

  • копію документа, що посвідчує особу учасника конкурсу, або належним чином оформлену довіреність, видану представнику фізичної особи;
  • витяг з Єдиного державного реєстру;
  • декларацію про доходи.

Ознайомлення з об’єктом оренди здійснюється за погодженням із балансоутримувачем.

Плата за реєстрацію заяви (реєстраційний внесок) складає 17,00 грн. та перераховується до цільового фонду міської ради соціально-економічного розвитку міста. Гарантійний внесок у розмірі 10% від суми річної орендної плати перераховується на рахунок одержувача коштів виконавчого комітету Ірпінської міської ради. Номера рахунків для сплати гарантійного та реєстраційного внесків, додаткову інформацію можна отримати за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, кім. 48.

Конкурс буде проведено через 30 днів після опублікування інформації на веб-сайті виконавчого комітету Ірпінської міської ради за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а (кім. 50). Кінцевий термін подання документів для участі у конкурсі – за 6 днів до проведення конкурсу. Документи приймаються за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а (кім. 50).

Довідки за телефоном – (04597) 63-260.

12 листопада о 09:00 відбудеться засідання виконавчого комітету Iрпiнської міської ради.

На засіданні заплановано розглянути ряд питань, а саме: про затвердження безкоштовної телефонної гарячої лінії Ірпінської міської ради; про проект рішення «Про внесення змін до рішення 62-ї сесії Ірпінської ради VII скликання від 19.12.2018 року №4577-62-VII «Про міський бюджет м. Ірпінь на 2019 рік»; про затвердження звіту про виконання міського бюджету м. Ірпінь за 9 місяців 2019 року; про затвердження Угоди про внесення змін до Договору від 17.12.2014 р. №5 «Про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування» тощо.

Також у порядку денному питання комунальних підприємств «Ірпіньжитлоінвестбуд», «Управління благоустрою міста», відділу містобудування та архітектури, управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, служби у справах дітей.

Загалом на розгляд виконкому запропоновано понад пів сотні питань.

З проектом порядку денного можна ознайомитися у роздiлi «МІСЬКА ВЛАДА – Виконавчий комітет – Перелік питань на засідання виконавчого комітету».

9 листопада в Ірпені біля однойменної річки урочисто відкрили другу частину набережної, яка простягається від залізничного мосту до мікрорайону Романівка. Свято розпочалося з велопробігу, в якому взяли участь понад 100 людей. Також з нагоди такої події в річку випустили 300 кілограмів риби.

Довжина нової частини набережної – майже 2,5 км (тепер уся набережна – 3 км). Поруч із пішохідною зоною збудована окрема вело- і ролер-доріжка. Уздовж набережної висадили 561 дерево, 4,5 га землі засіяли травою. Для поливу чотирьох зелених зон прокладено 10 км труб. Окрасою нової набережної є 120 оригінальних ліхтарів. Встановлено 100 лавочок, 10 комплексів для проведення пікніків, 10 відпочинкових комплексів-гамаків, 80 смітників. Облаштувано заїзд і паркувальний майданчик для автомобілів. На момент відкриття вже встановили деякі скульптурні композиції, проте цей процес іще не завершено – до кінця місяця ряд скульптур планують доповнити.

За задумом, набережна стане масштабною спортивно-розважальною зоною. Навесні почнуть будувати вісім волейбольних майданчиків, майданчики для баскетболу й футболу, спорткомплекс із силовими тренажерами, комплекс для вело- та ролер-екстремалів, два дитячі майданчики; облаштують місця для риболовлі.

«Сьогодні осінній і навіть трохи дощовий день, але все одно класно, тому що це – один із наймасштабніших об’єктів інфраструктури, які були побудовані за той період, коли наша команда управляє містом», – сказав під час відкриття нової набережної голова Інвестиційної ради Ірпеня Володимир Карплюк.

За його словами, на наступний рік запланована третя черга будівництва цього об’єкту – велодоріжка, яка з’єднає Ірпінь із Києвом. «Після цього Ірпінь зможе сміливо називати себе велосипедною столицею України, тому що це буде єдине місце, де можна буде проїхати 20 кілометрів туди й назад без автомобільного руху. Це буде безпечний класний туристичний напрямок», – зазначив голова Інвестради.

Володимир Карплюк зауважив, що нову набережну збудували попри спротив «багатьох тих, хто був проти того, щоб вона відбулася». Водночас він висловив велику подяку команді людей, які працювали задля створення набережної: депутату міськради, колишній в. о. міського голови Анастасії Попсуй, підприємцю Володимиру Співаку, Почесному громадянину Ірпеня Сергієві Пащинському та іншим.

Містян та гостей Ірпеня привітали секретар Ірпінської міської ради Андрій Літвинов, перший заступник Ірпінського міського голови Олександр Маркушин. Вони подякували усіх, хто долучився до створення ірпінської набережної та закликали ірпінців берегти цей об'єкт інфраструктури, щоб він довго дарував радість територіальній громаді.

    

  

З 8 по 10 листопада у зв’язку з прокладанням комунікацій буде перекрито рух автотранспорту частиною вул. Грибоєдова в Ірпені.

Рух тимчасово припиниться на ділянці дороги від вул. Паламарчука до вул. Центральної.

Просимо водіїв вибачити за тимчасові незручності та об’їжджати перекриту ділянку дороги.

До уваги депутатів, мешканців територіальної громади міста!

15 листопада 2019 року о 10:00 годині в залі засідань міської ради (м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а) відбудеться сімдесят четверта сесія Ірпінської міської ради VІІ скликання.

Відповідне депутатське звернення про скликання сесії надійшло до Ірпінської міської ради.

Нагадаємо, що згідно з ч.7 статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сесія сільської, селищної, міської, районної в місті ради повинна бути скликана за пропозицією не менше як однієї третини депутатів від загального складу ради.

З проектом порядку денного можна ознайомитися у роздiлi «МІСЬКА ВЛАДА – Міська рада – Перелік питань до сесії» (http://imr.gov.ua/perelik-pitan-do-sesiji).

Новини

Анонси

 

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник