Субота, 17 листопада 2018 |

Новини

Уже скоро мешканці Ірпеня зможуть в онлайн-режимі дізнаватися точну інформацію про погоду і стан довкілля у нашому місті. Дані збиратиме і передаватиме спеціальне обладнання, яке сьогодні встановлюється на будівлі міської ради. Спеціальні прилади вимірюють рівень радіації і вміст шкідливих речовин у повітрі. А компактна метеостанція визначає атмосферний тиск, температуру і вологість повітря. Інформація передаватиметься на сайт нашої «Муніципальної варти» і на спеціальний екран, де з нею зможе ознайомитися кожен охочий у будь-який час. Встановлення цього обладнання відбувається в рамках обласної програми охорони довкілля і фінансується з обласного бюджету. Про це розповів на своїй публічній сторінці у Фейсбук перший заступник Ірпінського міського голови Олександр Маркушин. 

 

12 листопада о 10:30 в Ірпені (м. Ірпінь, Ірпінська міська рада, вул. Шевченка, 2А) відбудеться тренінг "Залучення громадян до прийняття суспільно важливих рішень. Шляхи налагодження діалогу між владою та громадою"

Тренінг направлено на розширення можливостей громадянського суспільства щодо участі у розвитку місцевої громади.
Метою цього тренінгу є: підвищити рівень знань щодо застосування принципу участі у розвитку місцевої громади;

надати досвід щодо способів та інструментів залучення громадян до процесу прийняття рішень на місцевому рівні;

створити дієву модель залучення громадян до процесу прийняття рішень базуючись на практичних прикладах.

Реєстрація за посиланням https://docs.google.com/…/1FAIpQLSeweksf6e8oYglrnF…/viewform

 Запрошуємо активних жителів міста Ірпінь до участі y тренінгу!

Організатор конкурсу – виконавчий комітет Ірпінської міської ради Київської області, код ЄДРПОУ 05408846 (місце знаходження організатора конкурсу: Київська обл., місто Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А (актова зала)).

Особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу: Калита О.А. начальник відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, секретар конкурсної комісії, телефон (097) 57-552.

Для отримання конкурсної документації необхідно звертатися до відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства Ірпінської міської ради (вул. Шевченка, 2 А м. Ірпінь (4 поверх, каб. 54).

У разі отримання виконавчим комітетом від співвласників багатоквартирного будинку, який є в переліку об’єкту конкурсу, протоколу про обрання ними форми управління або створення ОСББ, до дати проведення оцінки конкурсної пропозиції учасника, такі будинки виключаються з оцінки конкурсної пропозиції.

Конкурсна документація (пропозиція) надається особисто або надсилається поштою протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заяви про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб надання конкурсної документації. Конкурсна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів у складі конкурсної пропозиції з визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.

Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок. 

Документи та копії документів (належним чином завірені), які долучаються учасником до конкурсної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість повністю та без додаткового залучення технічних засобів прочитати документ.

Критерії оцінки конкурсних пропозицій.

Критерій

Бали

   

Ціна послуги визначається відповідно до  переліку складових послуги з управління багатоквартирним будинком та з урахуванням винагороди управителю з розрахунку на 1 м кв. загальної площі об’єкта конкурсу

 

 

 

 

 

 

 

Максимальна кількість балів – 50 балів.

Оцінювання пропозицій здійснюється по кожному будинку, що входить до об’єкту конкурсу (групи будинків), окремо.

Максимально можливу кількість балів щодо певного будинку (50 балів) отримує учасник, який запропонував найнижчу ціну послуги для цього будинку.

Бали інших учасників щодо цього ж будинку розраховуються за формулою:

Бал (n учасника) = Ц мін / Ц (n учасника) * 50

Де: Бал (n учасника) – кількість балів, що

отримує n учасник,

Ц мін. –  найнижча ціна послуги для цього будинку, з запропонованих учасниками, грн.;

Ц (n учасника) – ціна послуги для цього ж будинку, запропонована n учасником

50 – максимальна можлива кількість балів щодо певного будинку

(Бал 1+Бал 2+…….Балn)/n = Ср. Бал учасника по групі будинків. 

У зв’язку з тим, що кожен об’єкт конкурсу складається з групи будинків, оцінювання

 

 конкурсних пропозицій за критерієм «ціна послуги» здійснюється шляхом додавання балів, визначених окремо за кожним багатоквартирним будинком. Оскільки максимальна кількість балів під час оцінювання критерію, згідно з Порядком, не повинна перевищувати 50 балів, здійснюється коригування отриманих учасниками балів по кожному будинку на питому вагу площі житлових та нежитлових приміщень кожного будинку у загальній площі житлових та нежитлових приміщень всіх будинків, що входять до одного об’єкту конкурсу.

Рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою

Максимальна кількість балів – 15 балів.

Оцінюється наявність власної технічно-матеріальної бази, або частково, або повністю орендованої, необхідної для надання послуг з управління будинками (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

Наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців)

Максимальна кількість балів – 15 балів

Оцінюється наявність персоналу відповідної кваліфікації, знання і досвід роботи працівників (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

 

Фінансова спроможність учасника конкурсу

 

 

Максимальна кількість балів – 10 балів.

Оцінюється здатність учасника конкурсу виконати свої фінансові зобов’язання на підставі наданих бухгалтерських документів та наявність фінансових джерел для спроможності надавати послуги з управління не менше одного місяця (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

Наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства

Максимальна кількість балів – 10 балів.

Оцінюється наявність досвіду роботи учасника конкурсу з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства з урахуванням асортименту, тривалості та географії надання послуг учасником конкурсу, досвіду засновників (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).

Максимальна сума балів дорівнює 100 балам. Мінімальна кількість балів, яка дозволяє обрати учасника конкурсу управителем – 70 балів.

 

Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання:

Суб’єкт – учасник конкурсу (юридична особа, фізична особа, його філіал) повинен бути зареєстрований як суб’єкт господарювання в м. Ірпінь.

Для участі в конкурсі необхідно подати заяву, встановленого зразку.

Не може бути подано більш однієї пропозиції на один лот від учасників конкурсу, де кінцевим бенефіціаром є одна й та сама особа. У разі, якщо на один лот подано більш однієї пропозиції від учасників де кінцевим бенефіціаром є одна й та сама особа, розглядається пропозиція, яка була надана першою.

Обов’язковий перелік документів, що подається у складі конкурсної пропозиції для розгляду пропозицій та оцінювання (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»):

 — засвідчені учасником конкурсу копії документів, що засвідчують повноваження керівника чи представника учасника конкурсу;

— засвідчена учасником конкурсу копія статуту чи положення чи інший засновницький документ відповідно до закону суб’єкта підприємницької діяльності що передбачає діяльність в сфері управління багатоквартирними будинками;

 засвідчена учасником конкурсу копія фінансової звітності суб’єкта господарювання за останній звітний період (баланс, звіт про фінансові результати та інше);

— засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання (за наявності);

— засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ);

— засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);

— засвідчена учасником конкурсу копія декларації платника єдиного податку за останній звітний період (якщо учасник є платником єдиного податку);

— оригінал витягу з ЄДРПОУ, що підтверджує право на здійснення економічної діяльності в сфері управління багатоквартирними будинками;

— оригінал довідки державної податкової інспекції про відсутність (наявність) заборгованості з податків та обов’язкових платежів до бюджету, дійсна на час подання пропозицій;

— конкурсна пропозиція по обраному лоту;

— розрахунки ціни послуги з управління на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо;

— пропозицію щодо ціни на послугу з управління багатоквартирним будинком у вигляді бази Excel на електронному носії;

—  надання наступних гарантій учасника конкурсу, у разі якщо його визнають переможцем конкурсу:

а)  забезпечення функціонування свого інтернет-сайту з  онлайн сервісом для споживачів «Особовий кабінет», який дасть можливість споживачу отримати наступну інформацію: стан оплати, баланс особового рахунку; перелік послуг, що надаються з інформацією про вартість кожної складової послуги; інформацію про результати окремого щомісячного обліку доходів та витрат на послуги, пов’язаних з обслуговуванням кожного будинку та  його прибудинкової території, які виконуються власними силами та підрядним способом з кожної складової тарифу окремо; можливість зворотного зв’язку; у разі виникнення аварійних ситуацій контактні телефони диспетчерів (у тому числі цілодобова співпраця із службою 15-55) та інше;

б) забезпечення іміджевого супроводження при наданні послуг з управління будинками (логотип, брендірований спецодяг та інше);

в) забезпечення організації комунікацій із споживачами послуг: створення фронт-офісу для безпосередньої роботи з населенням, взаємодії з іншими внутрішніми підрозділами, що забезпечить надання вичерпної інформації споживачу.

Для оцінювання конкурсних пропозицій (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)учасником конкурсу може бути надано наступне: 

— оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію про рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою, яка необхідна для виконання послуг з утримання будинків;

— засвідчені учасником конкурсу копії технічних паспортів на транспортні засоби учасника;

— оригінал довідки учасника, яка містить інформацію про персонал;

— оригінал довідки учасника довільної форми яка підтверджує що наявний персонал відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід

— оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію щодо наявного досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, яка повинна містити інформацію про асортимент, тривалість та географію послуг

— засвідчені учасником конкурсу копії документів, що підтверджують наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства;

— оригінал довідки учасника довільної форми, яка містить інформацію про розміщення адміністративних та виробничих приміщень учасника, засоби зв’язку з керівництвом учасника та банківські реквізити учасника конкурсу.

— оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію щодо наявності фінансових джерел для спроможності надавати послуги з управління не менше одного місяця та документи, які це підтверджують (якщо гарантом забезпечення оплати виступає третя особа необхідно надати оригінал гарантії).

В залежності від обсягів та змісту наданої інформації комісією коригуватимуться бали в сторону зменшення при оцінюванні за кожним критерієм (окрім ціни послуги).

Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій: 

Конкурсна пропозиція подається секретарю конкурсної комісії особисто або через уповноважену учасником конкурсу особу/ надсилається поштою за адресою: Україна, Київська обл., м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А,  кабінет 54 відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства Ірпінської міської ради. Кінцевий строк подачі документів:до 10.12.2018  до 12.00.

 

Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями:

Розкриття конвертів  з конкурсними пропозиціями  відбудеться 12.12.2018  о 10:00 за адресою Київська область,  Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А,  актова зала (1 поверх) .

 

Перелік  будинків, які є об’єктом конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку:

Лот1

м. Ірпінь

Лот 3

м. Ірпінь

Лот 3

м. Ірпінь

Лот 4

м. Ірпінь

Котляревського,65

Соборна,109

Шевченка,5

Грибоєдова,26

В.Афганістану18А

Ярославська,3

Котляревського, 52 А

Привок.  Площа,4

Миру (гуртож.) 2

Українська80 А

Гостом шосе,3

Полтавська,67

Гагаріна,15

Соборна,146

Грибоєдова,13

Миру,18

Северинівська,128

Северинівська,11

Соборна,1

Михайлівська,22

Шевченка,3 А

Тургенівська (гуртожиток),104 Б

Словянська,38

Садова,61

Шевченка,7

В. Афганістану, 18 Д.

Соборна,107

Грибоєдова,15

Садова,61 А

А.Антонова, 4 А

Миру,16

Кулиняка,38 Д

Троїцька (гуртож),30

Северинівська,162

Громадянська,2

Садова,65

 

Лот 5

м. Ірпінь

Лот 6

м. Ірпінь

Лот 7

м. Ірпінь

Лот 8

м. Ірпінь

Северинівська ,4

Миру,1

Котляревського,54

Миру, 4 А

Покровська,13

Кулиняка,38 А

К Зайцева,2

Гагаріна,17

Привок. Площа,1

Миру,1 А

Северинівська,160

Северинівська,158

Покровська,7

Квіткова, 2

Н-Ірпінська,4

Северинівська,136

Тищенка,8

Михайлівська,20 А

Пров. Лермонт, 1 А

Кулиняка,38 В

Миру,2 Б

Громадянська, 2 Б

Спартака,16

З.Алієвої,69

Покровська,16

Ярославська,10

Соборна,1/6

Северинівська,121

Гостом шоссе,7 А

Покровська,10

Соборна,63

Ломоносова,22

 

Миру,6 А

74-Стрілкової див-ї,35

Михайлівська,20

 

Лот 9

м. Ірпінь

Лот 10

м. Ірпінь

Лот 11

м. Ірпінь

Лот 12

м. Ірпінь

Громадянська,6

З. Алієвої,61          

Полтавська,66

Миру,14

В.Афганістану, 18 В

В.Афганістану,18 Б

Садова,65 Б

Северинівська,131

Миру, 2 В

Соборна, 65

Ніжинська (гуртож.),11

Садова,63

Покровська, 8

Соборна,1/3

Ярославська,1

Михайлівська,20 Б

В.Афганістану, 18 Г

Пушкінська,53

Садова,69

Київська,79 Г

Миру (гурт.), 2Г

Варшавська,57

Павленка,25

Соборна (гуртож.),154

Полтавська,65

Гуцала,40

Садова,65 А

Миру,6

Личака, 16

Соборна1/2

Полтавська,63

Ярославська,14

Садова,67

Личака,33

Миру,12

Соборна,134

 

Лот 13

м. Ірпінь

Лот 14

м. Ірпінь

Лот 15

м. Ірпінь

Лот 16

м. Ірпінь

Кулиняка,38 Г

Покровська,14

Н-Ірпінська,2

Покровська,6

Ярославська,5

Варшавська,67

Гагаріна,36

А.Антонова,6 А

Котляревського,59

Тургенівська,119

Миру  ( гурт.),4

Соборна,138

Покровська,15

Н-Ірпінська,6

Покровська,4

Соборна1/4

Шевченка,4

Покровська,12

Н-Ірпінська,2Г

Тищенка,10

Ніжинська (гурт.),6

Миру,2 А

Миру 3(кв.5),

Соборна,136

Гагаріна,9 А

Полтавська,70

Кулиняка,40

Пров. Громадянськ,6

Покровська,11

Котляревського,54 А

Тищенка,3

Центральна,55

 

Гостом шоссе,5 А

Пров. Лермотова, гуртожиток

8-го Березня,39

 

Лот 17

м. Ірпінь

Лот 18

м. Ірпінь

Лот 19

смт. Ворзель

 

Озерна,17

Варшавська,69

Березова, 3

 

Садова,47

Соборна,105

Кленова, 49

 

8 Березня,33

Котляревського,57

Лісова,3

 

Миру,10

Привок  площа,3

Лермонтова,12

 

А.Антонова,4 Б

Надсонова,6

І.Франка,8

 

Гостом шоссе,7 Б

Тищенка,3 А

Курортна, 5

 

Пров. Ломоносова,7

Н-Ірпінська,8

Курортна, 14

 

Соборна,148,29

Покровська,2

Курортна,68

 

Личака,29

Полтавська,72

Яблунська2/7

 

Соборна,144

Пров. Гнатюка,12

Яблунська,2/14

 

 

 

Яблунська,2/18

 

 

 

Пшеничного, 10

 

 

 

Ватутіна (1 кв-ра),39

 

 

 

Ватутіна, 2

 

 

 

Ватутіна,4

 

 

 

Стражеска, 10

 

 

 

Яблунська,2/6

 

 

 

1-го Травня, 3

 

 

 

Пшеничного,1

 

 

 

Пшеничного,1

 

 

 

Пшеничного, 2

 

 

 

Пшеничного,3

 

 

 

Пшеничного,5

 

 

 

Пшеничного,7

 

 

 

Пшеничного,8

 

 

 

Садова,13

 

 

Культурно-мистецькі події у Приірпінні останнім часом дуже насичені. Найближчим часом із концертними програмами і виставами приїдуть відомі співаки, представлять власну творчість відомі місцеві митці, відбудуться семінари і тренінги, театральні вистави. 

Плануйте свої вихідні та дозвілля своєї родини завчасно. Обирайте те, що найближче до душі! 

 

 

Джерело : https://theirpin.city/read/poster/16429/afishna-tumba-de-vidpochiti-z-rodinoyu-u-priirpinni?fbclid=IwAR3P0vw-vK1aNpD5_PlqeniYNodgL1FrcmCMnmpOUwqHZDUoipfNvLUF7Os

Відповідно до оперативних даних трьох кварталів 2018 року за рахунок коштів управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області здійснено фінансування за листками непрацездатності, виданими внаслідок професійного захворювання або травми, пов’язаної з нещасним випадком на виробництві, 145 застрахованим особам. Загальна сума видатків склала понад 2,4 млн грн.

Крім того, якщо внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання потерпілий тимчасово втратив працездатність, обласне управління ФССУ фінансує всі витрати на його лікування.

У разі визначення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності, призначаються також одноразова допомога, що складає до 17 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, та щомісячні страхові виплати, які не мають перевищувати 10 розмірів прожиткового мінімуму. Сума щомісячних виплат залежить від ступеня втрати працездатності та заробітної плати потерпілого перед настанням страхового випадку.

Так, за оперативними даними дев’яти місяців 2018 року Фондом соціального страхування України забезпечено виплату понад 40 одноразових допомог. Щомісячні страхові виплати для 4224 потерпілих на виробництві та членів їх сімей профінансовано на суму 95,6 млн. грн.

 

 7 листопада, у Коцюбинському відбулася зустріч голови Київської обласної державної адміністрації Олександра Терещука з громадою селища, де ще на початок листопада не був розпочатий опалювальний сезон. І тільки в результаті активної взаємодії керівництва області з депутатською більшістю у Коцюбинській селищній раді та новим керівництвом напередодні в оселі та установи селища пішло тепло.

«Ще вчора у ваших домівках і соціальних установах не було тепла. Питання вирішено дуже швидко. І це завдяки – діалогу між депутатами селища та владою», – сказав Олександр Терещук і привітав людей з цією подією. Також він окремо подякував керівництву регіональної газової компанії «Київоблгаз» за участь у вирішенні проблеми.

«У мене є завдання, поставлене Президентом. І я його виконую», – наголосив Олександр Терещук, говорячи про важливість питання тепла.

Голова КОДА підкреслив, що господарські питання не треба змішувати з політичними і громада не повинна бути заручницею політичних амбіцій.

«Що по господарству – моє і ваше. Щодо політики – питання політиків», – додав голова КОДА.

Окрім питань житлово-комунальної сфери, голова КОДА Олександр Терещук обговорив з громадою Коцюбинського проблеми медицини, громадського транспорту, безпеки та відповів на запитання місцевих мешканців.

Нагадаємо, що вчора НАК «Нафтогаз» дав ліміти на газ для Коцюбинського і в селищі завдяки співпраці з обласною владою з‘явилося тепло.

У нараді взяли участь також очільник ПАТ «Київгаз» Дмитро Дронов та в.о. Коцюбинського селищного голови Сергій Даніш.

Жителі Коцюбинського і депутати селищної ради висловили вдячність Олександру Терещуку за те, що йому вдалося донести до Президента України проблемні питання, які одразу за завданням керівництва держави було вирішено.

За інформацією КОДА

Джерело : https://theirpin.city/read/politic/16412/golova-kiivskoi-oda-oleksandr-tereschuk-zustrivsya-z-gromadoyu-kocyubinskogo

15 листопада 2018 року о 09:00 годині в залі засідань міської ради (м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а) відбудеться п’ятдесят дев’ята сесія Ірпінської міської ради VІІ скликання.

На розгляд міської ради винесено наступні питання: про внесення змін у Додаток №1 до рішення Ірпінської міської ради від 26.07.2018 №3955-54-VII, про затвердження Передавального акту балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів КЗ «ІЦМЛ» ІМР  правонаступнику КНП «ІЦМЛ» ІМР та затвердження Статуту КНП «ІМЦ» ІМР в новій редакції, про внесення змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Ірпінь і селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське на 2018 рік та основних напрямків розвитку на 2019-2020 роки, про  затвердження звітів про виконання фінансових планів комунальними підприємствами Ірпінської  міської ради за 9 місяців 2018 року, про внесення  зміни до програми «Реформування та розвитку житлово-комунального господарства міста Ірпінь на 2015-2020 роки», про нову редакцію  Програми  розвитку та удосконалення організації харчування вихованців дошкільних та  учнів загальноосвітніх навчальних закладів м. Ірпеня, селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське  на 2016-2020 роки, про розгляд звернення замовників будівництва об’єктів архітектури щодо пайового внеску в розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Ірпінь тощо.

Під час засідання сесії планується розглянути низку питань управління охорони здоров’я, управління освіти та науки, відділів економіки та земельних ресурсів, управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, комунальних підприємств «Контроль благоустрою міста», «Ірпіньжитлоінвестбуд». Загалом в проекті порядку денного п'ятдесят дев’ятої сесії Ірпінської міської ради понад сто питань.

З проектом порядку денного можна ознайомитися у роздiлi «МІСЬКА ВЛАДА – Міська рада – Перелік питань до сесії» (http://imr.gov.ua/perelik-pitan-do-sesiji).

Вже традиційно до Дня працівників культури та майстрів народного мистецтва Ірпінь запрошує на мистецький тиждень!

 6 листопада в Центральній міській бібліотеці м.Ірпінь відбувся захід з нагоди 75-річчя з часу визволення нашого краю від нацистських загарбників.

 «Згадаймо героїчний подвиг визволителів Приірпіння від німецько-фашистських загарбників. Рівно 75 років тому, 6 листопада 1943 року, війська 1-го Українського фронту звільнили Київ від гітлерівців і погнали їх на захід, принісши такий дорогий мир і в наше місто. Ірпінці ніколи не забудуть і вічно шануватимуть пам’ять тих, хто загинув за свободу рідної землі», - прокоментував перший заступник Ірпінського міського голови Олександр Маркушин.

 Нагадаємо, що 6-7 листопада 1943 року Приірпіння було звільнене бійцями І-го Українського фронту під командуванням генерала армії М.Ф. Ватутіна.

 На площі цього дня зібралися представники влади, ветерани й учасники бойових дій, громадськість міста, молодь.

 Присутні вшанували загиблих хвилиною мовчання та поклали квіти до Меморіалу загиблим воїнам у роки Другої світової війни.

10 листопада з 10.00 до 19.00 в Ірпені на міському стадіоні "Чемпіон" (вул.Соборна, 183) відбудеться спортивний захід "Кубок Київщини з регбі"

Запрошуємо всіх жителів та гостей міста на спортивну подію!

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник