Четвер, 17 січня 2019 |

Новини

В Україні розпочалась реєстрація на пробне зовнішнє незалежне оцінювання, яка триватиме до кінця січня. Про це повідомляє УНН з посиланням на прес-службу Українського центру оцінювання якості освіти.

Зареєструватися для участі в пробному ЗНО можна з 8 до 31 січня 2019 року на сайті регіонального центру оцінювання якості освіти.

В Центрі зазначили, що в день проведення пробного тестування кожен зареєстрований учасник може скласти тест з одного навчального предмета.

Зокрема, 16 березня відбудеться пробне тестування з української мови і літератури, а 23 березня – з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, французької мов.

Як наголосили в центрі, учасники пробного тестування мають можливість ознайомитися з процедурою проведення ЗНО, виконати завдання, що відповідають вимогам програм ЗНО 2019 року тощо.

Повідомляється, що участь у пробному ЗНО є платною.

Нагадаємо, регіональні центри оцінювання якості освіти визначили вартість участі у пробному зовнішньому оцінюванні для охочих скористатися можливістю перевірити свої знання.

Умови прийому до закладів вищої освіти на 2019 рік пройшли остаточне затвердження та набули чинності. Серед нових правил – мінімальні прохідні бали 150 та 130 для окремих спеціальностей, творчі конкурси до подачі заяв, компактніші терміни вступної кампанії.

Джерело: https://www.unn.com.ua/uk/news/1772165-sogodni-startuye-reyestratsiya-na-probne-zno-1

З 2019 року розпочато монетизацію житлових субсидій, яка відбуватиметься у три етапи.

Перший етап розпочинається з 1 січня 2019 року та поширюватиметься на тих, хто вперше звернеться за субсидією.

Другий етап почнеться з 1 травня 2019 року і буде проводитися для всіх одержувачів за неопалювальний сезон.

Третій етап розпочнеться з 1 жовтня 2019 року, який передбачає повний перехід до надання пільг та субсидій у грошовій формі

З 1 травня 2019 року призначення тим, хто отримував  субсидію протягом опалювального сезону 2018/2019 не в грошовій формі  здійснюватиметься тільки після подання нових заяв та декларацій.

Уповноваженим банком для монетизації визначено  Ощадбанк.

Всім отримувачам  субсидій обов'язково потрібно в травні подати заяву на монетизацію та декларацію про доходи до управління соціального захисту населення  або представника селищної ради у смт.Гостомель. смт.Ворзель, смт.Коцюбинське та надати дозвіл на обробку персональних даних.

В Ощадбанк йти не потрібно, рахунок буде відкритий автоматично.

На кожного одержувача субсидій, після опрацювання  заяви на монетизацію, буде автоматично відкрито персональний аккаунт в банку, на якому будуть відображатися житлові субсидії у грошовій формі.

Персональний аккаунт буде мати спеціальний режим використання. Тобто кошти будуть направлятися на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію і воду.

Ощадбанк щомісяця інформувати субсидиантов  SMS-повідомлення про надходження коштів і їх використання та залишок.

Після закінчення опалювального сезону - в червні - суми невикористаних коштів будуть перераховуватися на поточні рахунки одержувачів житлової субсидії.

Завдяки прийняттю другого пакету законів у рамках проекту Кабінету Міністрів України та Міністерства юстиції України #ЧужихДітейНебуває в українському законодавстві було виокремлено поняття «мінімальний гарантований» та «мінімальний рекомендований» розміри аліментів.

Відтак, мінімальний гарантований розмір аліментів не може бути меншим, ніж 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку. Однак ця сума може бути присуджена лише в тому випадку, коли у батька чи матері, які проживають окремо, не вистачає коштів для того, щоб платити більші аліменти.

Натомість, мінімальний рекомендований розмір аліментів на одну дитину прирівнюється до прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

З 1 січня 2019 року він становить:

- 1626 гривень для дітей менше 6 років;

- 2027 гривень для дітей 6 років і старших.

У 2018 році до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулося 2957 осіб. Із загальної кількості зареєстровано 583 письмових звернення та 2374 - під час особистого прийому.

Фахівці управління та відділень докладали чималі зусилля для позитивного вирішення питань, з якими зверталися громадяни, та надання вичерпних відповідей потерпілим. Більшість звернень стосувалася виплати по листках непрацездатності, допомоги по вагітності і пологах, допомоги на поховання – 908 звернень або 30,7% від загальної кількості звернень. На другому місці – різні питання, які турбували громадян – 635 або 21,5%. На третьому місці – лікування в санаторно-курортних закладах – 413 звернень або 14%.

З початку року скарг на неправомірні дії працівників відділень до управління не надходило, проте надійшло 45 подяк працівникам.

З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян у робочих органах виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області проводяться особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівниками управління та відділень, їхніми заступниками та начальниками відділів.

Для отримання заявниками більш детальної або додаткової інформації про весь спектр соціальних послуг, що надає Фонд, управлінням та відділеннями використовується будь-яка можливість для інформаційно-роз’яснювальної роботи з основних напрямків діяльності. Графіки прийому громадян керівництвом виконавчої дирекції Фонду та фахівцями обласного управління розміщено на стендах інформаційних куточків з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх представництвах. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи.

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Всі звернення розглянуто своєчасно, заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

В управлінні та відділеннях посилено контроль за своєчасним та об'єктивним розглядом звернень громадян, з’ясовуються причини, що їх спричиняють, відслідковуються тенденції щодо надходжень заяв громадян, проводиться щоквартальний моніторинг звернень потерпілих. Налагоджено та регламентовано співпрацю з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

За оперативними даними, витрати на всі види допомоги (тимчасова непрацездатність, вагітність та пологи, поховання) по Київській області за грудень склали 52273 тис. грн., що на 12489 тис. грн. (31,4%) більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

  • по тимчасовій непрацездатності- 38354 тис. грн., або 73,4%;
  • по вагітності та пологах - 13780 тис. грн., або 26,3%;
  • на поховання - 39 тис. грн., або 0,3%.

Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації проводить анкетне опитування представників суб’єктів господарювання Київської області щодо оцінки впливу на довкілля.

Просимо суб’єктів господарювання долучитися до опитування за посиланням https://docs.google.com/forms/d/1HbiteYSVvOkKOXXwSddaw19wGQL0O-cpUOHrhRoMLes/edit.

 

3 січня в Ірпінській міській раді відбувся конкурс на заміщення вакантної посади директора Інклюзивно-ресурсного центру.

Конкурсна комісія до складу якої ввійшли: голова комісії – О.І. Чернявська, заступник міського голови; О.А. Білорус, начальник управління освіти і науки Ірпінської міської ради; В.П. Баран, заступник начальника управління освіти і науки; А.І. Терещенко, начальник служби у справах сім'ї та молоді Ірпінської міської ради; С.М. Недогибченко, головний лікар Ірпінської міської дитячої лікарні; І.Г. Белова, директор Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням економіки та права №2; О.Л. Лошицька, директор НМЦ управління освіти і науки; О.В. Набок, психолог НМЦ управління освіти і науки; О.В. Оробчук, практичний психолог Ірпінського НВК «Школа І-ІІ ступенів – Коцюбинський гуманітарний ліцей»; О.В. Тур психолог дошкільного навчального закладу №1 «Лісова пісня», розглядала двох претендентів: Діну Борисівну Тимошенко-Ушакову та Людмилу Миколаївну Зуєву.

Конкурс складався з двох етапів: письмового кваліфікаційного іспиту, де претенденти продемонстрували знання законодавства, особливості роботи інклюзивно-ресурсних центрів, організацію роботи з особливими дітьми, та співбесіди у вигляді презентації перспектив розвитку інклюзивної освіти міста. Цікаві ідеї, пропозиції щодо розвитку освіти дітей з особливими потребами прозвучали під час конкурсу.

За підсумками конкурсу перше рейтингове місце отримала Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова. Саме її визнали переможцем.

Бажаємо Діні Борисівні успішної реалізації ідей, ефективної співпраці з усіма, хто хоче робити життя та освіту особливих дітей кращими.

3 січня рятувальники Ірпінського регіону спільно з представниками Ірпінського ВП ГУ НП у Київській області та КП «Муніципальна варта» перед святкуванням Різдва Христового, задля безпеки прихожан, оглянули церкви щодо дотримання в них правил пожежної безпеки.

Під час професійних візитів звернули увагу священиків на наявність у релігійних закладах засобів гасіння та їх доступність, справність електромереж, систем опалення, а також приділили увагу місцям використання  свічок.

Спілкуючись із священнослужителями співробітники ДСНС провели додатковий інструктаж з основних правил пожежної та техногенної безпеки, нагадали їм про дії на випадок виникнення надзвичайних подій. Також під час рейдових перевірок звертали увагу прихожан на важливість дотримання правил безпеки при використанні свічок під час проведення служб у різдвяні свята.

Водночас серед населення співробітники ДСНС розповсюдили попереджувальні листівки та пам’ятки на протипожежну тематику. Поряд з тим було наголошено на алгоритмі дій при виявленні підозрілих предметів, що можуть виявитися вибухонебезпечними, та як діяти у разі виникнення  пожежі.

Представники духовенства зазначили, що добре розуміють свою відповідальність щодо безпеки прихожан у церкві.

    

На конкурс винесені об'єкти:

  1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення (спортивний зал Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ст. №17) площею 259,4м² за адресою: м. Ірпінь, вул. Тищенка, 10.

Балансоутримувач: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради.

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 3 411 074,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять з дітками.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 17% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

  1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення (Ірпінська ЗОШ І-ІІІ ст. №18) площею 71,0 м² за адресою: смт. Коцюбинське, вул. Пономарьова, 6/4.

Балансоутримувач: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради.

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 825 761,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять з дітками.

Початковий розмір місячної орендної плати – не менше 100,00 грн./годину.

  1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення (Ірпінська ЗОШ І ст. №11) площею 21,95 м² за адресою: смт. Ворзель, вул. Березова,5.

Балансоутримувач: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради.

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 203 091,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять з дітками.

Початковий розмір місячної орендної плати – не менше 100,00 грн./годину.

  1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення (спортивний зал Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ст. №1) площею 179,0 м² за адресою: м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 17.

Балансоутримувач: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради.

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 2 353 825,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять з дітками.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 17% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

  1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення (спортивний зал Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ст. №3) площею 548,6 м² за адресою: м. Ірпінь, вул. Северинівська, 129а.

Балансоутримувач: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради.

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 7 214 013,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять з дітками.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 17% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

Основні умови конкурсу для об'єктів:

початковий розмір орендної плати з розрахунку на місяць визначається відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна, що належить територіальній громаді м. Ірпінь (рішення Ірпінської міської ради від 13.09.13р. №3424-47-6 із змінами) залежно від цільового призначення використання орендарем нерухомого майна; використання об’єкту оренди при найбільшому розмірі орендної плати; дотримання вимог експлуатації об’єкта; належне утримання прилеглої території; здійснення певних видів ремонтних робіт; забороняється розміщення розважально-музичних закладів, нічних клубів, які шкодять відпочинку мешканців будинку та встановлення ігрових автоматів; належне виконання орендарем всіх обов’язків за договором оренди.

Для участі у конкурсі учасник конкурсу подає на розгляд конкурсної комісії:

  1. Заяву про участь в конкурсі (у встановленій формі);
  2. Документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків;
  3. Документи, які визначені наказом Фонду державного майна України від 15.02.2013 №201 „Про затвердження переліку документів, які подаються орендодавцеві для укладання договору оренди майна, що належить до державної власності”;
  1. Зобов’язання (пропозиції у встановленій формі) щодо виконання умов конкурсу та забезпечення плати (надаються у конвертах з написом „На конкурс”, запечатаних печаткою учасника конкурсу);
  2. Відомості про учасника конкурсу:

а) юридичні особи:

  • нотаріально засвідчені копії установчих документів;
  • документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи;
  • відомості про фінансовий стан (платоспроможність) учасника конкурсу з урахуванням дебіторської та кредиторської заборгованостей;
  • неприбуткові організації – копію документів про реєстрацію неприбуткової організації;

б) фізичні особи:

  • копію документа, що посвідчує особу учасника конкурсу, або належним чином оформлену довіреність, видану представнику фізичної особи;
  • витяг з Єдиного державного реєстру;
  • декларацію про доходи.

Ознайомлення з об’єктом оренди здійснюється за погодженням з балансоутримувачем.

Плата за реєстрацію заяви (реєстраційний внесок) складає 17,00 грн. та перераховується   до цільового фонду міської ради соціально-економічного розвитку міста. Гарантійний внесок  у розмірі 10% від суми річної орендної плати перераховується на рахунок одержувача коштів виконавчого комітету Ірпінської міської ради. Номера рахунків для сплати гарантійного  та реєстраційного внесків, додаткову інформацію можна отримати за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2 а, кім. 48.

Конкурс буде проведено через 30 днів після опублікування інформації в газеті «Ірпінський вісник» за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (кім. 50). Кінцевий термін подання документів для участі у конкурсі – за 6 днів до проведення конкурсу. Документи приймаються за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2 а (кім. 50).

Довідки за телефоном –  63-260.

Відділ культури національностей та релігій Ірпінської міської ради запрошує дітей на новорічні майстер-класи. 

4 січня

10.00-11.30 – майстер-клас із новорічного декупажу від Лесі Мітріцан

5 січня

10.00-11.30 – майстер-клас новорічних іграшок із фетру від Олени Васянович

Заходи планують провести у дитячій бібліотеці.

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник