Понеділок, 18 березня 2019 |

Новини

За підсумками 2018 року на Київщині, у порівнянні з попереднім роком, відбулося суттєве зростання (більш ніж на 25%) виплат на матеріальне забезпечення застрахованих осіб, у тому числі виплат на допомогу по тимчасовій непрацездатності. У січні 2019 року від суб’єктів господарювання надійшли заяви-розрахунки на виплату матеріального забезпечення на суму, що перевищує показник за аналогічний період попереднього року на 16,2 %.

Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.

З метою усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я працівників виробничих факторів на робочих місцях у суб’єктів господарювання в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області зосереджено роботу страхових експертів з охорони праці на питаннях надання роботодавцям допомоги в організації проведення лабораторних досліджень умов праці, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці та опрацюванні і реалізації необхідних заходів за їх підсумками.

Для профілактики захворюваності та нещасних випадків на виробництві, що можуть бути наслідком невідповідності стану здоров’я працівника можливості виконання певного виду робіт, наявності хронічних захворювань, які можуть проявитись під впливом шкідливих чи небезпечних виробничих чинників, страхові експерти сприяють в організації проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Надаючи допомогу роботодавцям, страхові експерті звертають увагу на забезпечення фінансування медичних оглядів найманих працівників за кошти роботодавців, проведення у разі потреби відповідних оздоровчих заходів за результатами періодичних медичних оглядів. Оскільки працівники закладів охорони здоров'я несуть відповідальність згідно із законодавством за відповідність медичного висновку фактичному стану здоров'я працівника, страхові експерти у разі виявлення порушень готують звернення до правоохоронних органів. 

Своєчасність проведення атестації робочих місць за умовами праці і стан виконання заходів, запропонованих атестаційною комісією, організація та своєчасність проходження передбачених законодавством медоглядів найманими працівниками, виконання вимог заключного акта за результатами медогляду – це ті питання, профілактика яких має позитивно впливати на стан загального захворювання працівників при виконанні трудових обов’язків.

На погляд керівника відділу з профілактики страхових випадків управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Олексія Савченка, в подальшому зниженню показника захворюваності працівників у страхувальників Київщини можуть посприяти такі фактори та профілактичні заходи, як:

  • наявність у страхових експертів реєстру підприємств (страхувальників), у яких технологічний процес, обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працюючих;
  • своєчасне надходження від страхувальників відомостей про результати атестації робочих місць за умовами праці, розроблені заходи щодо поліпшення умов праці і оздоровлення працівників та інформації про їх виконання;
  • якісно налагоджена робота з роботодавцями та закладами охорони здоров’я щодо своєчасного надання ними до управління виконавчої дирекції Фонду списків працівників, які підлягають періодичним медичним оглядам, та заключних актів за результатами медичного огляду;
  • використання страховими експертами інформації, яка міститься в списках працівників та заключних актах, для вивчення якості проведення медичних оглядів та в подальшому для визначення об’єктивних причин захворювання і розробки організаційних, технічних та санітарно-гігієнічних заходів щодо запобігання їх виникненню;
  • вивчення страховими експертами питань своєчасного проведення роботодавцями атестації робочих місць за умовами праці, опрацювання заходів щодо поліпшення умов праці і оздоровлення працівників, виконання зазначених заходів; організації проходження медоглядів найманими працівниками і виконання вимог заключного акта.
  • обов’язкове внесення подання органам виконавчої влади з нагляду за охороною праці щодо застосування адміністративних стягнень або притягнення до відповідальності посадових осіб суб’єктів господарювання, які допустили порушення законодавства про охорону праці, зокрема в частині профілактики захворюваності застрахованих осіб.

  9 березня о 12:00 в Ірпені на Центральній площі міста відбудеться свято «Колодія».

 Варто зазначити, що свято Колодія — одне з праслов’янських свят, яке сягає доби Трипільської культури. Це низка обрядових дійств на честь весняного пробудження природи. Колодій, Колодка, Колодки, Масляниця, Масляна, Масниці, Сиропусний тиждень, Сирна неділя, Пущення, Загальниця, «Ніжкові заговини» тощо - різні назви давнього свята. 

 На мешканців та гостей міста чекає фестиваль вуличної їжі, конкурсно-розважальна програма, виступ Заслуженого артиста України Юрія Ракула, виступ гурту «Узвар»,  та дитяча анімаційна програма.

Нещодавно між Ірпінським міським центром зайнятості та Первинною профспілковою організацією студентів і курсантів Національного університету державної фіскальної служби України та Ірпінського державного коледжу економіки і права підписано меморандум про співпрацю.

Предметом меморандуму стала взаємодія та співпраця сторін в напрямках сприяння випускникам у працевлаштуванні відповідно до професійної підготовки, освіти та потреб ринку праці, у тому числі шляхом компенсації роботодавцям фактичних витрат на сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Інформування про актуальні зміни законодавства України в сфері зайнятості населення та трудових відносин.

Служба зайнятості вважає одним з пріоритетних завдань роботу з молоддю. Сучасні вимоги працевлаштування ставлять перед молодою людиною непрості завдання: знайти своє місце в нових умовах ринкових відносин, виявляючи високопрофесійні якості, обізнаність інформаційного простору, гнучкість до технологічних змін, бути високорозвиненою людиною та соціально адаптованою

Студенти мають працювати та розвиватись в Україні, цим самим розвивати її та удосконалювати.

У  січні  2019 року управлінням праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради проведено автоматичний перерахунок житлових субсидій  у зв’язку зі зміною тарифів на водопостачання та водовідведення. З січня 2019 року тариф на водопостачання та  водовідведення для  приватних будинків становить   –   водопостачання   – 7.02 грн., водовідведення – 12.144 грн. Для мешканців багатоквартирних будинків – водопостачання – 7.38 грн., водовідведення – 12.756 грн.

А також  проведено перерахунок житлових субсидій  для  отримувачів  субсидій, які зареєстровані (фактично проживають) у будинках, що належать ОСББ та ЖБК. Тариф  для оплати  житлової послуги – послуги з управління багатоквартирним будинком; витрат на управління багатоквартирним будинком становить 5.69 грн. за м2.

Цими вихідними в Ірпені відбувся турнір «Кубок Княгині Ольги» з кіокушинкай карате.

Варто зазначити, що 450 спортсменів і з них 135 дівчат в нелегкій боротьбі здобували перемоги, досвід, випробовували сили. І командне місце  вп'яте здобула жіноча збірна з м.Олександрії, тренер С.Слинько. ІІ командний кубок поїхав до м.Полтави. ІІІ командне забрали спортсменки  м.Каменського.

Наше європейське й гостинне місто, справжня спортивна столиця Київщини приймала знову найкращих юних спортсменів з усієї України. Цей вид Карате - вершина бойових мистецтв, для тих, хто вивчає і пізнає себе. Кіокушин - відомий як найсильніший вид карате, що характеризується простотою і ефективністю прийомів, а найвищою його метою є не просто фізичний розвиток, а розвиток кращих якостей людини в цілому. Про це розповіла на своїй публічній сторінці у Фейсбук заступник Ірпінського міського голови Олена Чернявська.

«Щиро вітаємо усіх Чемпіонів та пишаємося їхніми спортивними досягненнями!», - додала Олена Чернявська.

 

Роз’яснення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)

Щодо становлення, обслуговування та повірка комерційних (будинкових) засобів обліку теплової енергії та води, а також квартирних вузлів обліку теплової енергії і води та оплата витрат

Порядок оснащення будівель вузлами комерційного обліку та відшкодування витрат на таке оснащення

Порядок оснащення будівель вузлами комерційного обліку визначено статтею 3 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі – Закон), який набрав чинності 02.08.2017.

 

Відповідно до частини першої статті 3 Закону оснащення будівель вузлами комерційного обліку та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку здійснюється відповідно до проектної документації з дотриманням будівельних норм і правил у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства (Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України).

Пунктом 2 розділу IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що оператор зовнішніх інженерних мереж зобов'язаний здійснити оснащення вузлами комерційного обліку будівель, що на день набрання чинності цим Законом були приєднані до зовнішніх інженерних мереж і не були оснащені такими вузлами обліку, або якщо такі вузли обліку на день набрання чинності цим Законом вийшли з ладу, у строк: 

- теплової енергії - протягом року з дня набрання чинності цим Законом;

- гарячої та питної води для нежитлових будівель - протягом одного року, а для житлових будівель - протягом двох років з дня набрання чинності цим Законом.

Разом з тим Законом України від 07.06.2018 № 2454-VІІІ відтерміновано до 1 серпня 2020 року дію пункту 1 частини першої статті 14 Законущодо застосування до операторів зовнішніх інженерних мереж штрафів за порушення строків встановлення або заміни вузлів комерційного обліку теплової енергії, гарячої чи питної води.

Згідно із статтею 12 Закону моніторинг стану оснащеності вузлами комерційного обліку здійснюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів та енергозбереження (Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України), на підставі інформації обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до частин шостої - одинадцятої статті 3 Закону витрати на оснащення будівлі вузлами комерційного обліку, здійснені оператором зовнішніх інженерних мереж, відшкодовуються споживачами відповідних комунальних послуг, а також власниками (співвласниками) приміщень, обладнаних індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання у такій будівлі, шляхом сплати внеску за встановлення вузла комерційного обліку, який сплачується виконавцеві відповідної послуги.

При цьому передбачено, що власник (співвласники) будівлі, яка на день набрання чинності цим Законом була приєднана до зовнішніх інженерних мереж або яка приєднується до зовнішніх інженерних мереж, має право самостійно обладнати таку будівлю вузлами комерційного обліку в установленому законодавством порядку. У такому разі внесок за встановлення вузла комерційного обліку таким споживачам не нараховується.

Органи місцевого самоврядування згідно із затвердженими відповідно до законодавства програмами можуть приймати рішення про виділення коштів з місцевого бюджету на оснащення вузлами комерційного обліку будівель, які на день набрання чинності цим Законом були приєднані до зовнішніх інженерних мереж, а також на забезпечення охорони вузлів комерційного обліку. На такі вузли обліку після їх встановлення поширюється дія законодавства про спільне майно багатоквартирного будинку. Внесок за встановлення вузла комерційного обліку, встановленого відповідно до цієї частини, споживачами не сплачується.

У разі приєднання до зовнішніх інженерних мереж будівлі, яка не була приєднана до таких мереж, або відновлення приєднання після відключення оснащення будівлі вузлами комерційного обліку відповідних комунальних послуг здійснює власник (співвласники) такої будівлі за власний рахунок.

Розмір внесків за встановлення комерційних вузлів обліку визначається окремо для кожної будівлі. Сплата внесків розстрочується на п'ять років або на інший строк за згодою сторін.

Для будівлі, де налічуються два та більше споживачів, внески за встановлення вузлів комерційного обліку розподіляються пропорційно до кількості приміщень, які є самостійними об'єктами нерухомого майна.

Оплата витрат на обслуговування та періодичну повірку вузлів комерційного та розподільного обліку теплової енергії та води

Підпунктом 7 пункту 5 розділу IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону були внесені зміни до частини четвертої статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»  згідно з якими виключено норми щодо проведення періодичної повірки квартирних засобів обліку комунальних послуг за рахунок тарифів на тепло- і водопостачання.

Також, частиною четвертою статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» встановлено, що періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) проводиться за рахунок внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку, встановлених відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».

Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, а також норми часу, необхідного для проведення повірки таких засобів, встановлюються нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності (Міністерство економічного розвитку і торгівлі України).

Згідно з частиною другою статті 6 Закону обслуговування (у тому числі періодична повірка) та заміна вузлів розподільного обліку/приладів – розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором.

При цьому абзацами другим, третім та четвертим пункту 7 розділу IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону передбачено, що НКРЕКП та органи місцевого самоврядування протягом трьох місяців з дня опублікування цього Закону мають:

- забезпечити перегляд порядків формування тарифів на послуги з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання для суб'єктів природних монополій та суб'єктів, що провадять діяльність на суміжних ринках, зокрема в частині виключення зі структури тарифів витрат на встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного та розподільного обліку теплової енергії та води;

- забезпечити перегляд тарифів на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання, постачання гарячої та холодної води для суб'єктів природних монополій та суб'єктів, що провадять діяльність на суміжних ринках, в частині виключення зі складових відповідних тарифів витрат на встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного та розподільного обліку теплової енергії та води;

- привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

На виконання вимог зазначених законів НКРЕКП були внесені зміни до Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання та тарифів на послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, затвердженим постановою НКРЕКП від 24.03.2016 № 377 (зареєстрована в Міністерстві юстиції України від 09.06.2016 № 835/28965) щодо вилучення із структури тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води витрат на періодичну повірку, опломбування, обслуговування та ремонт (включаючи демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) будинкових засобів обліку теплової енергії, будинкових приладів обліку гарячої води, які є власністю ліцензіата та/або знаходяться у нього в користуванні, квартирних засобів обліку теплової енергії та гарячої води, а також витрат на формування обмінного фонду квартирних засобів обліку теплової енергії та гарячої води, що визначаються відповідно до розрахунку на один квартирний засіб обліку і нараховуються щомісяця споживачеві у складі послуги.

Також, на виконання вимог законів та реалізуючи надані повноваження НКРЕКП були скориговані тарифи на послуги з централізованого опалення і централізованого постачання гарячої води, для ліцензіатів НКРЕКП, в частині вилучення із структури тарифів витрат на проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку.

Із діючими тарифами на послуги з централізованого опалення і централізованого постачання гарячої води для суб’єктів господарювання, які  є ліцензіатами НКРЕКП, можна ознайомитись на веб-сайті НКРЕКП, водночас структуру діючих тарифів для потреб населення наведено у додатках до постанови НКРЕКП від 31.03.2015 № 1171 (зі змінами).

Разом з тим повідомляємо, що відповідно до Закону України від 24.06.2004 № 1875-ІV «Про житлово-комунальні послуги» та підпункту 2 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема щодо встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на комунальні послуги (крім тарифів, які встановлюються НКРЕКП) для суб’єктів господарювання, ліцензування діяльності яких здійснюється Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями.

Отже, з приводу коригування тарифів на послуги з централізованого опалення і централізованого постачання гарячої води для суб’єктів господарювання, які не є ліцензіатами НКРЕКП у сфері теплопостачання, пропонуємо звертатись до органів місцевого самоврядування.

Роз’яснення розміщено 30.07.2018 р. на  веб-сайті НКРЕКП  www.nerc.gov.ua

На запрошення Європейської асоціації фольклорних фестивалів Народний фольклорно-етнографічний колектив "Берегиня" Міського будинку культури міста Ірпеня з 21 по 24 лютого 2019 року взяв участь в VIII Міжнародному фольклорному фестивалі у Відні.

Учасниками фестивалю були мистецькі колективи з Австрії, Сербії, Угорщини, Хорватії, Німеччини, України, Боснії та Герцоговини, Італії, Польщі, Болгарії, Словенії.

Поїздка на фестиваль відбулася за підтримки в.о. Ірпінського міського голови Анастасії Попсуй, депутатів Ірпінської міської ради Андрія Страховського, Ігоря Оверка та Петра Короля.

Ірпінська "Берегиня" презентувала європейській спільноті українську народну пісню та самобутню культуру рідного краю.

Фольклорний ансамбль «Берегиня» співає старовинні пісні Наддніпрянщини. У репертуарі колективу балади, козацькі, побутові, ліричні, жартівливі та обрядові пісні. Широке поле, як душа, чиста річкова вода, як нестримні почуття, величний дуб на узліссі, як незламна сила – все це Україна. Вона живе і розцвітає в українській народній пісні.

Ніби особливими чарівними іскрами виблискує пісня у виконанні самодіяльного колективу. Нестримна енергія народної пісні то зачаровує лагідністю, то примушує тремтіти душу від сили глибокого почуття, то захоплює веселим коловоротом народного гумору.

Фольклорний ансамбль «Берегиня» завжди перебуває у пошуку: підхопити, записати старовинну пісню від її носіїв – ось наша головна мета. Ми несемо її у світ, щоб здивувати всіх красою українського фольклору.

Це зрозуміло і українцям і слухачам з-за кордону. Фестивальні подорожі «Берегині» дарують яскраві враження, нових поціновувачів і вірних творчих друзів.

    

Нещодавно відбувся молодіжний форум «Думка молоді важлива. Перспектива вступу до НАТО і ЄС» за участі Президента України Петра Порошенка.

У заході взяли участь члени Ірпінської молодіжної громадської ради.

Голова молодіжної ради Олена Рожанська виступила з доповіддю «ЄС очима молоді: можливості та перспективи.

Вона презентувала успішні кейси, які можна практично використати не лише для самореалізації, а й в подальшому інтегрувати отримані знання та практики у межах своєї громади. Зокрема: міжнародні молодіжні обміни, гранти, стажування, проекти між містами-побратимами, локальні програми.

Олена Рожанська порадила молоді декілька ресурсів, де можна знайти актуальну інформацію щодо регіональних та міжнародних проектів.

Нещодавно в Ірпені було створено Громадську раду з питань внутрішньо переміщених осіб при Ірпінському міському голові.

Очолила цю організацію людина, яка в нашому регіоні давно займається питаннями ВПО - Надія Філімонова. А сьогодні Конгрес місцевих та регіональних влад Ради Європи спільно з Асоціацією міст України (АМУ) проводять семінар на тему «Забезпечення кращого залучення та захисту внутрішньо переміщених осіб на місцевому рівні». Метою семінару є обговорення місцевими органами влади шляхів захисту та просування широкого спектру прав ВПО. Також вони матимуть можливість обмінятися досвідом та успішними практиками в сфері сприяння участі ВПО у прийнятті рішень на місцевому рівні для посилення соціальної згуртованості приймаючих громад. Про це розповіла на своїй публічній сторінці у Фейсбук в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

За словами Анастасії Попсуй, семінар об’єднав українських міських голів, представників місцевих та обласних рад, Уряду України, а також інших зацікавлених осіб, у тому числі представників національних асоціацій місцевих органів влади, з метою вироблення спільного розуміння до підходів політичної участі ВПО.

 

 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Лютий 2019 р.

Надійшло звернень в чергову частину (цілодобова гаряча лінія (04597) 60-400 або (073) 070-05-57)

ВІДДІЛ МОНІТОРИНГУ

НАПРЯМОК

КІЛЬКІСТЬ

Управління житлово-комунального господарства

53

Київоблгаз

3

Національна поліція

4

Державна служба з надзвичайних ситуацій

2

Контроль благоустрою

4

Ірпіньзеленбуд

2

Київобленерго

715

Водоканал

5

Теплоенергопостач

1

Муніципальна варта

12

Служба лікування та захисту тварин

1

Всього звернень

802

СЛУЖБА РЕАГУВАННЯ

ПОДІЯ

КІЛЬКІСТЬ

Виявлено правопорушень в сфері благоустрою

72

Складено протоколів про адміністративні правопорушення в сфері благоустрою. Ст. 152 КУпАП

57

Складено протоколів про адміністративні правопорушення за ч.1 ст. 1751 КУпАП

4

Складено протоколів про адміністративні правопорушення за ч. 2 ст. 156 КУпАП

2

Попереджено або призупинено правопорушень в сфері благоустрою

69

Проведено роз’яснювальної роботи в сфері дотримання правил благоустрою

86

Попередження фактів куріння у заборонених місцях

571

Попередження фактів розпивання алкогольних і слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях або поява у громадських місцях у п’яному вигляді

207

В тому числі неповнолітніми особами

14

Попереджено і присіченно фактів дрібного хуліганства

11

Попередженно і присічено фактів порушення громадського порядку

15

Допомога спеціальним службам, органам державної влади і місцевого самоврядування

83

Патрулювання територій і об’єктів комунальної власності

71

 

ВІДДІЛ КОНТРОЛЮ ОБ’ЄКТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

ПОДІЯ

КІЛЬКІСТЬ

Попередження фактів куріння у заборонених місцях

326

Попередження фактів розпивання алкогольних і слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях або поява у громадських місцях у п’яному вигляді

272

В тому числі неповнолітніми особами

15

Попереджено порушень правил утримання собак і котів

36

Попередження фактів порушення правил благоустрою

4

 

ЗАКЛАДИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ПОДІЯ

КІЛЬКІСТЬ

Надання допомоги медичному персоналу

112

Надання допомоги потерпілим та хворим

128

Попередження фактів порушення громадського порядку

45

Попередження фактів куріння у заборонених місцях

194

Попередження фактів розпивання алкогольних і слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях або поява у громадських місцях у п’яному вигляді

15

Допомога лікарям в супроводі осіб що перебувають під дією алкогольних та/або наркотичних речовин

11

Надано іншої допомоги громадянам і посадовим особам

2

 

«МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА» Ірпінської міської ради діє на підставі Законів України: «Про місцеве самоврядування», «Про благоустрій населених пунктів», «Про охоронну діяльність» «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону».

 

У разі виявлення фактів правопорушень, пошкодження комунального майна, екстрених випадків на об’єктах комунальної власності Ірпінської міської ради телефонуйте на гарячу лінію Муніципальної варти (04597) 60-400; (073) 070 05 57 (цілодобово).

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник