Середа, 18 вересня 2019 |

Новини

Перелік замовників будівництва об’єктів архітектури в місті Ірпінь, які  ухиляються від сплати пайової участі у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфрасруктури міста, з якими проведена претензійно-позивна робота та було передано справи до суду.

Станом на серпень 2019 року юридичним відділом Ірпінської міської ради Київської області забезпечується представництво інтересів Виконавчого комітету Ірпінської міської ради у 47  справах про стягнення заборгованості по сплаті пайових внесків на загальну суму 55 812 931 грн.

Протягом 2018-2019 років задоволені 6 позовів на суму 10 млн. грн.

Замовник будівництва обєкта архітектури

Актуальна сума боргу зі сплати пайової участі станом на 09.08.2019р.

Кіраковський М.В.

10 359 194,17

Зібарєв А.О.

9 259 853,12

ТОВ "Орлан-Інвест Груп"

8 586 333,89

ПП "Білдгрупменеджмент"

6 682 525,97

Мирончук А.А.

5 100 000,00

ТОВ "Євразіябудтрейд"

3 597 882,02

Ліневич В.В.

3 374 841,82

Глухоман В.В.

2 672 526,28

Кирильчук Д.М.

2 348 485,50

Дяківський Р.П.

1 910 019,55

ОК ЖБК "Мінеральний"

1 357 968,40

Троцько В.В.

370 470,58

Шум І.В.

192 830,46

Разом

55 812 931,76

 

23 серпня в Центральній міській бібліотеці (вул. Шевченка, 3-а) відбудеться презентація каталогу IV відкритого художнього пленеру “Намальований Ірпінь”. Початок – о 16:00.  

«Пленери стали ще однією гарною традицією нашого міста, і приємно, що з кожним роком до Ірпеня приїздять все більше і більше живописців. IV відкритий художній пленер “Намальований Ірпінь” відбувся навесні цього року і зібрав рекордну кількість учасників – понад 40 художників з України, Азербайджану, Литви, Німеччини, Словаччини», – відзначила в.о. міського голови - секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

Довгоочікувані канікули тривають і всі ми бажаємо, щоб діти провели їх весело, цікаво, насичено, активно.

Вчора 45 дітей пільгових категорій Приірпіння розпочали свій відпочинок в санаторії «Лісова пісня» на Хмельниччині (Камянець-Подільський р-н, село Привороття Друге). Заклад розташований в місцевості на території Національного природничого парку «Подільскі Товтри», який з 2017 року входить у світову спадщину ЮНЕСКО , як один з масивів Букових пралісів.

Цікаві екскурсії, спортивні змагання, культурно-масові заходи зроблять відпочинок незабутнім.

Цього року на відпочинок та оздоровлення дітей соціально незахищених категорій із міського бюджету виділено понад 1,5 млн. гривень.

З метою надання комплексу соціальних послуг у розв’язанні проблеми зайнятості трудового колективу, у ситуації запланованого масового вивільнення працівників, керівник Ірпінського міського центру зайнятості Петро Левчук та начальник відділу активної підтримки  безробітних Олеся Гончар провели  зустріч  з трудовим колективом державної установи «Ірпінський виправний центр (132)» у смт. Коцюбинське Київської області.

Важливість такого заходу полягає в запобіганні негативним наслідкам при вивільненні в трудовому колективі, знятті соціальної напруги та роз’ясненні правових питань.

Під час зустрічі працівників ознайомили із вимогами законодавства щодо порядку вивільнення, актуальними вакансіями, послугами, що надає служба зайнятості, правами і обов’язками осіб, які звертаються за допомогою в працевлаштуванні.

Увагу присутніх акцентували на можливості отримання нової професії та підвищення кваліфікації за направленням служби зайнятості, зокрема отримання ваучера для підтримання конкурентоспроможності на ринку праці, сприяння у започаткуванні власної справи – адже саме такі форми роботи є найбільш ефективними у випадках, коли відсутня підходяща робота.

Працівникам установи дали зрозуміти, що вони не залишаться сам на сам зі своєю проблемою, а за допомогою служби зайнятості та активізуючи власні зусилля, вони зможуть реалізувати своє право на подальшу трудову діяльність. На всі запитання присутні отримали вичерпні відповіді та подякували за те, що можуть розраховувати на допомогу та підтримку від служби зайнятості.

Вчитель англійської мови Ірпінської спеціалізованої школа № 2 з поглибленим вивченням економіки та права Світлана Меркулова ввійшла до ТОП-50 престижної премії Global Teacher Prize Ukraine.

Про це розповіла на своїй публічній сторінці у Фейсбук в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

«Це щорічна національна премія, заснована ГС «Освіторія» у 2017 році, її місія – підкреслити важливість педагогічної праці в Україні, - зазначила очільниця Ірпеня. – Після визначення ТОП-50, починається етап скайп-співбесід та написання есе. Анкети фіналістів оцінюватимуть представники дружніх освітніх організацій — EdCamp, Microsoft, EdPro, !FEST/Школа вільних і небайдужих, НОВІ, Grade Education Center. 31 серпня будуть названі імена ТОП-10 вчителів країни, з яких оберуть одного переможця. Переможець отримає 250 тисяч гривень, поїздку у Дубай на Global Education & Skills Forum у березні 2020 року, один рік навчання від Освіторії та цінні призи».

В.о. міського голови Анастасія Попсуй привітала Світлану Меркулову із заслуженим визнанням і побажала успіху у фіналі.

До 21 серпня включно Ірпінське комунальне виробниче підприємство «Громадське харчування» приймає від школярів і їхніх батьків побажання й пропозиції щодо оновлення меню, за яким у новому навчальному році харчуватимуться учні. Про це повідомив директор підприємства Михайло Козаченко. За його словами, нове меню також включатиме страви відомого українського кухаря.

«Страви зі збірника рецептур, за яким сьогодні харчуються школярі, розроблені ще у 80-х роках минулого століття. Це меню розраховане на двотижневу циклічність, і потім страви знову по колу повторюються. Певні зміни вносить лише сезонність. Однак будь-яка їжа, яку часто вживають, приїдається і набридає. Тож надходить час переглянути меню, додати нові страви, які б викликали в дітей бажання їх куштувати, були б поживними й максимально корисними», – розповів Михайло Козаченко.

За його словами, незважаючи на те, що прийом заявок тільки розпочався, батьки жваво реагують на пропозицію разом попрацювати над оновленням шкільного меню. Серед побажань, які найчастіше звучать – збільшити кількість страв із рибою, птицею, сиром, готувати запіканки і сирники.

«Остаточне рішення про зміни меню комплексних і неповних обідів прийматимемо після опрацювання пропозицій від громади. Перед нами буде непросте завдання – поєднати побажання батьків і дітей із можливими витратами і не допустити різкого збільшення вартості обідів. Хоча відразу зауважу, що ціна обідів трохи зросте, адже подорожчали продукти, комунальні послуги, зростає рівень оплати праці», – додав Михайло Козаченко.

Але що точно з’явиться в оновленому меню – то це страви з рецептурника відомого сучасного кухаря Євгена Клопотенка. Які саме – підприємство повідомить після остаточного узгодження всіх обраних страв для школярів на новий навчальний рік, зазначає керівник «Громадського харчування». Також буде розроблене нове дієтичне меню.

Окрім оновленого асортименту обідів КВП «Громадське харчування» працює над не менш важливими обновками для закладів середньої освіти. Вже у вересні цього року в новому Академічному ліцеї та в школах №№2, 3 і 17 з’являться кафе, де можна буде придбати чай, соки-води, випічку, сандвічі й солодощі, а в школі №2 ще й відкриється нова їдальня. В НВО «Освіта» та в школі №3 запрацюють камери відеоспостереження. У недалеких планах підприємства – встановити в кожній школі Приірпіння термінали, які працюватимуть із «Картою юніора», щоб діти могли безготівково розраховуватися за обіди.   

Надіслати побажання щодо оновлення шкільного меню можна на електронну пошту КВП «Громадське харчування»: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Джерело: https://itvua.tv

Цього тижня світ побачив черговий каталог «Мистецтво твориться на наших очах» за результатами четвертого Всеукраїнського художнього пленеру «Намальований Ірпінь».

Про це розповіла в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

«Пленери стали ще однією гарною традицією нашого міста, і приємно, що з кожним роком до Ірпеня приїздять все більше і більше живописців, - зазначила очільниця Ірпеня. – IV відкритий художній пленер «Намальований Ірпінь» відбувся навесні цього року і зібрав рекордну кількість учасників – понад 40 художників з України, Азербайджану, Литви, Німеччини, Словаччини.

Анастасія Попсуй подякувала майстрам за любов до нашого краю і запросила шанувальників образотворчого мистецтва на презентацію художнього каталогу, який відбудеться 23 серпня.

    

На конкурс винесені об'єкти:

  1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення площею 259,4м² за адресою: м. Ірпінь, вул. Тищенка, 10.

            Балансоутримувач: Управління освіти і науки ІМР .

            Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 3 457 514,40 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять для осіб з фізичними чи розумовими водами для їх розвитку.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 2% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

  1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення площею 530,0м² за адресою: м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 28.

            Балансоутримувач: Управління освіти і науки ІМР .

            Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 6 791 270,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять для осіб з фізичними чи розумовими водами для їх розвитку.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 2% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

  1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення площею 548,6м² за адресою: м. Ірпінь, вул. Северинівська, 129-а.

            Балансоутримувач: Управління освіти і науки ІМР .

            Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 6 658 689,60 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять для осіб з фізичними чи розумовими водами для їх розвитку.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 2% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

          Основні умови конкурсу для об'єктів:

початковий розмір орендної плати з розрахунку на місяць визначається відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна, що належить територіальній громаді м. Ірпінь (рішення Ірпінської міської ради від 13.09.13 р. №3424-47-6 зі змінами) залежно від цільового призначення використання орендарем нерухомого майна; використання об’єкту оренди при найбільшому розмірі орендної плати; дотримання вимог експлуатації об’єкта; належне утримання прилеглої території; здійснення певних видів ремонтних робіт; забороняється розміщення розважально-музичних закладів, нічних клубів, які шкодять відпочинку мешканців будинку та встановлення ігрових автоматів; належне виконання орендарем всіх обов’язків за договором оренди.

Для участі у конкурсі учасник конкурсу подає на розгляд конкурсної комісії:

  • Заяву про участь в конкурсі (у встановленій формі);
  • Документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків;
  1. Документи, які визначені наказом Фонду державного майна України від 15.02.2013 №201 «Про затвердження переліку документів, які подаються орендодавцеві для укладання договору оренди майна, що належить до державної власності»;
  1. Зобов’язання (пропозиції у встановленій формі) щодо виконання умов конкурсу та забезпечення плати (надаються у конвертах з написом «На конкурс», запечатаних печаткою учасника конкурсу);
  2. Відомості про учасника конкурсу:

а) юридичні особи:

  • нотаріально засвідчені копії установчих документів;
  • документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи;
  • відомості про фінансовий стан (платоспроможність) учасника конкурсу з урахуванням дебіторської та кредиторської заборгованостей;
  • неприбуткові організації – копію документів про реєстрацію неприбуткової організації;

б) фізичні особи:

  • копію документа, що посвідчує особу учасника конкурсу, або належним чином оформлену довіреність, видану представнику фізичної особи;
  • витяг з Єдиного державного реєстру;
  • декларацію про доходи.

Ознайомлення з об’єктом оренди здійснюється за погодженням із балансоутримувачем.

Плата за реєстрацію заяви (реєстраційний внесок) складає 17,00 грн. та перераховується до цільового фонду міської ради соціально-економічного розвитку міста. Гарантійний внесок у розмірі 10% від суми річної орендної плати перераховується на рахунок одержувача коштів виконавчого комітету Ірпінської міської ради. Номера рахунків для сплати гарантійного та реєстраційного внесків, додаткову інформацію можна отримати за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, кім. 48.

Конкурс буде проведено через 30 днів після опублікування інформації в газеті «Ірпінський вісник» за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а (кім. 50). Кінцевий термін подання документів для участі у конкурсі – за 6 днів до проведення конкурсу. Документи приймаються за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а (кім. 50).

Довідки за телефоном – (04597) 63-260.

Балансоутримувач: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради, нежитлових приміщень за адресою:

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Троїцька, 40 (частина нежитлового приміщення Ірпінської ДЮСШ площею 16,6 м²);

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Северинівська, 129а (частина нежитлового приміщення Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ст. №3 площею 59,6 м²);

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Северинівська, 129а (частина нежитлового приміщення Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ст. №3 площею 35,6 м²).

  Балансоутримувач: КНП "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради, нежитлове приміщення за адресою:

- Київська обл., м. Буча, вул. Польова, 19 (частина  нежитлового  приміщення КНП "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради площею 2,0 м²).

Балансоутримувач: КП «Контроль благоустрою міста» Ірпінської міської ради, нежитлове приміщення за адресою:

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 5 (нежитлового  приміщення офісу «I-SMART» площею 26,87 м²).

Балансоутримувач: Відділ культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради, нежитлове приміщення за адресою:

- Київська обл., смт. Ворзель, вул. Курортна, 37 (нежитлового  приміщення центру культури «Уварівський Дім» площею 57,5 м²).

Учасникам конкурсу необхідно подати до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву на участь у конкурсі за встановленою формою;
  • копії установчих документів учасника конкурсу;
  • копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які залучаються до виконання оцінки;
  • копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача, виданого у встановленому законом порядку;
  • матеріали, в яких відображається досвід проведення незалежної оцінки;
  • пропозиції учасника конкурсу щодо термінів виконання робіт та оплати (подаються в окремому опечатаному конверті).

Умови конкурсу:

  • мінімальний термін виконання робіт;
  • мінімальна вартість послуг експерта щодо виконання незалежної оцінки.

Цінові пропозиції подавати на кожен об’єкт окремо.

Конкурсну документацію слід подавати не пізніше як за чотири робочі дні до дати проведення конкурсу (включно) за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, кімн. №50; тел. для довідок (04597) 63-260. Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради через 14 днів після опублікування інформації в газеті «Ірпінський вісник».

Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради 30 серпня 2019 року.

Уряд опублікував Порядок та умови надання у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа (переглянути Порядок), затверджений постановою КМУ від 26.06.2019 №616.

У 2019 році субвенція з державного бюджету за цим напрямком спрямовується на:

  • нове будівництво приміщень для розміщення малих групових будинків, житла для дитячих будинків сімейного типу, капітальний ремонт/реконструкцію житла для дитячих будинків сімейного типу, яке перебуває в комунальній власності;
  • придбання житла у прийнятих в експлуатацію житлових будинках для дитячих будинків сімейного типу, соціального житла, житла для дітей;
  • виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення для дітей з метою придбання житла для зазначеної категорії осіб ;
  • рецензування звітів про оцінку житла, яке придбавається на вторинному ринку;
  • розроблення проектної документації на нове будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію житла для дитячих будинків сімейного типу, нове будівництво приміщень для розміщення малих групових будинків.

ОСНОВНІ НОВОВВЕДЕННЯ ПОРЯДКУ:

Діти, позбавлені батьківського піклування, отримали право на забезпечення житлом

Окрім дітей-сиріт житлом забезпечуватимуться і діти, позбавлені батьківського піклування. Тобто під дію порядку підпадають: діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування та особи з їх числа.

Надано право отримувати грошову компенсацію за належні для отримання житлові приміщення для дітей з метою придбання житла

Діти, які виявили бажання отримати грошову компенсацію, з метою отримання допомоги у придбанні житла звертаються із заявою до центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Заяву про придбання або про виплату грошової компенсації дитина особисто подає до органу соціального захисту населення за місцем перебування на квартирному обліку. Грошова компенсація може бути використана на придбання житлового приміщення в прийнятих в експлуатацію житлових будинках у будь-якій адміністративно-територіальній одиниці в межах області протягом одного року з дня зарахування коштів на спеціальний рахунок в уповноваженому банку. Житло придбавається шляхом укладення договору купівлі-продажу. Договором передбачається накладення заборони на відчуження такого житла протягом десяти років.

Органи місцевого самоврядування самостійно визначають розпорядника коштів субвенції

Розпорядниками субвенції за місцевими бюджетами є:

1) в частині виконання проектних, будівельно-ремонтних робіт, нового будівництва, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних:

  • структурні підрозділи з питань капітального будівництва, реставрації, реконструкції та ремонту об’єктів обласних, Київської міської держадміністрацій;
  • структурні підрозділи з питань капітального будівництва, реставрації, реконструкції та ремонту об’єктів районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчі органи міських, районних у місті (у разі утворення) рад, сільських, селищних рад ОТГ;

2) в частині придбання житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа:

  • структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій;
  • структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчі органи міських, районних у містах (крім м. Києва) рад.

Передбачено створення місцевої комісії при виконкомі та РДА

Місцева комісія є консультативно-дорадчим органом, який створюється для формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування субвенції. До повноважень місцевої комісії належить:

  • формування потреби щодо спрямування субвенції і підготовка відповідних пропозицій;
  • уточнення пропозицій стосовно напрямів та об’єктів, на які буде спрямовано субвенцію;
  • перевірка наявності у дитини статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа;
  • перевірка наявності документів про перебування дитини на квартирному обліку;
  • перевірка наявності у дитини майнових прав на нерухоме майно або відчуження такого майна протягом останніх п’яти років;
  • з’ясування можливості/неможливості вселення дитини у приміщення, що зберігалося за нею;
  • перевірка наявності рецензованого звіту про оцінку майна (акту оцінки майна);
  • визначення дитини, якій буде придбано житло або призначено грошову компенсацію.

Комісія утворюється за рішенням виконавчого органу міської, районної у місті ради, сільської, селищної ради ОТГ. Виконавчий орган затверджує положення про комісію та її склад. Головою комісії є заступник сільського, селищного, міського голови або голови районної в місті ради. Заступник голови комісії – начальник служби у справах дітей. Рішення комісії оформляється протоколом та подається на виконком для затвердження протягом 10 календарних днів з дня його прийняття. Копія рішення направляється облдержадміністрації.

Встановлено терміни прийняття рішень комісією у 2019 році

Рішення щодо визначення відповідних об’єктів та заходів приймаються та оформлюються:

  • місцевою комісією – до 15 серпня;
  • обласною комісією – до 1 вересня.

Змінено норматив забезпечення житловою площею для дитячих будинків сімейного типу (ДБСТ)

Гранична вартість житла для ДБСТ визначається з розрахунку на десять дітей і двох батьків-вихователів з урахуванням таких нормативів:

  • 21 кв м загальної площі на кожну дитину та кожного з батьків-вихователів;
  • 10 кв м загальної площі на сім’ю;
  • 10 кв м жилої площі на кожну дитину з інвалідністю.

Діти забезпечуються житлом в порядку черговості

Право на отримання житла за рахунок субвенції або грошової компенсації відповідно Порядку та умов за власним вибором мають діти в порядку черговості взяття на квартирний облік.

Додаткові витрати за купівлю, оформлення житла та сплату податків, зборів, платежів сплачуватиме орган місцевого самоврядування.

Витрати, пов’язані з купівлею, оформленням права власності на житло та сплатою передбачених законодавством податків, зборів, платежів здійснюватимуться за рахунок коштів бюджету розпорядника нижчого рівня.

Новини

Анонси

 

pay-oplata

miss

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник