Понеділок, 18 березня 2019 |

Новини

Непоодинокими є випадки, коли громадяни звертаються до Головного територіального управління юстиції у Київській області з питаннями про повторне отримання свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану.

Наголошуємо, що, якщо оригінал свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану було вкрадено, загублено, пошкоджено чи знищено, були внесені зміни до актового запису чи його було поновлено, Ви можете звернутися до відділу державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичного представництва або консульської установи України із заявою щодо його повторної видачі. При собі необхідно мати паспорт (паспортний документ) та сплатити державне мито (на сьогодні це 51 коп.).

За  повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану державне мито сплачується до подання відповідної заяви.

       Від сплати державного мита звільняються :

  • громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення – не менше трьох років;
  • громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
  • інваліди I і II груп.

Отримати свідоцтво відповідно до законодавства можуть також батьки, усиновлювачі, опікуни, піклувальники, представник закладу охорони здоров'я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина, органу опіки та піклування (за довіреністю установи та при пред'явленні документів, що посвідчують його особу), а також будь-яка особа (Ваш представник) – у разі документального підтвердження її повноважень (за довіреністю).

Свідоцтва про народження дітей повторно видаються їх батькам і усиновителям незалежно від віку дитини.

Особі, позбавленій батьківських прав, свідоцтва про народження дітей повторно не видаються.

Свідоцтво про смерть повторно видається другому з подружжя, а також дітям, у тому числі й усиновленим, та їх законним представникам, близьким родичам померлого (братам і сестрам, онукам, діду і бабі як з боку батька, так і з боку матері), особі, яка є спадкоємцем за законом або заповітом, представникові органу опіки та піклування у разі виконання ним повноважень з опіки та піклування стосовно осіб, які мають право на отримання такого свідоцтва.

Після припинення шлюбу внаслідок його розірвання свідоцтва про шлюб повторно не видаються. У таких випадках на письмове прохання заявників відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про шлюб щодо підтвердження дошлюбного прізвища.

Якщо оригінал свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану вкрадено, загублено, пошкоджено чи знищено – Ви маєте право звернутися до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця Вашого проживання. 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає повторно свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану після безпосередньої перевірки відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперового носія актового запису цивільного стану або на підставі підтвердження про це відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем складання актового запису цивільного стану (окрім випадків, коли актовий запис зберігається на тимчасово окупованій території України).

Особам, які звернулися до відділу державної реєстрації актів цивільного стану особисто, свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану  видаються того самого дня.

За заявою щодо повторної видачі відповідного свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану, яка надійшла поштою, свідоцтво надсилається в 15-денний строк до відділу державної реєстрації актів цивільного стану України за місцем проживання заявника, про що доводиться до його відома.

 Днями була створена Громадська рада з питань внутрішньо переміщених осіб при Ірпінському міському голові. Очолила цю організацію людина, яка в нашому регіоні давно займається питаннями ВПО - Надія Філімонова. А сьогодні Конгрес місцевих та регіональних влад Ради Європи спільно з Асоціацією міст України (АМУ) проводять семінар на тему «Забезпечення кращого залучення та захисту внутрішньо переміщених осіб на місцевому рівні». Метою семінару є обговорення місцевими органами влади шляхів захисту та просування широкого спектру прав ВПО. Також вони матимуть можливість обмінятися досвідом та успішними практиками в сфері сприяння участі ВПО у прийнятті рішень на місцевому рівні для посилення соціальної згуртованості приймаючих громад.
 Семінар об’єднав українських міських голів, представників місцевих та обласних рад, Уряду України, а також інших зацікавлених осіб, у тому числі представників національних асоціацій місцевих органів влади, з метою вироблення спільного розуміння до підходів політичної участі ВПО.

28 лютого відбулася шістдесят четверта сесія Ірпінської міської ради VІІ скликання, яку провела в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

У ході засідання депутати міської ради розглянули та схвалили наступні питання:про внесення та затвердження змін в структурі виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету; про розгляд електронних петицій «Прибрати рекламу ЖК «Центральний» біля Водоканалу», «Залишити рекламу ЖК «Центральний» в м. Ірпінь (вул. Університетська)», щодо маршрутного таксі Ірпінь – станція метро «Сирець», щодо ретельного оновлення Ірпінського Автопарку, щодо демонтування лежачих поліцейських в с. Романівка, щодо безпеки пішоходів при переході вул. Університетська біля 17-ої школи, щодо забезпечення можливості сортування та окремий збір і вивезення різних видів сміття; про затвердження Списку присяжних Ірпінського міського суду Київської області; про розірвання договору на безоплатне користування майном (позички) з 9-ДПРЗ ГУ ДСНС України; про внесення змін до Програми розвитку інформаційних та комунікаційних технологій м.Ірпінь та селищ на 2017-2020 рр.; про затвердження Положення про порядок в’їзду транспортних засобів на вулицю Шевченка м.Ірпінь, обмеженої вул. Соборна, вул. Центральна, вул. Слов’янська, вул. Паламарчука тощо.

У роботі сесії взяли участь: 22 депутати міської ради, керівники структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету, громадськість міста.

Депутати голосували поіменно шляхом електронного голосування, розглянули понад сто питань та прийняли стільки ж рішень.

Минулоріч по Україні зросла кількість виданих закладами охорони здоров’я лікарняних, на підставі яких страхувальниками надано заяви-розрахунки для здійснення фінансування матеріального забезпечення робочими органами Фонду. Також зросла і загальна кількість оплачених днів по тимчасовій непрацездатності.

У зв’язку з цим, на Київщині розроблено механізм контролю за обґрунтованістю видачі листків непрацездатності та щоденно забезпечується його реалізація фахівцями управління та відділень управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

Так, протягом 22 -25 лютого, проведено 43 зустрічі з лікарями медичних закладів області. Під час зустрічей наголошено на посиленні контролю за видачею документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян та підвищенні відповідальності лікарів за обґрунтованістю видачі лікарняних.

Нагадаємо, що начальник обласного управління Георгій Галиць днями підписав наказ про план заходів з посилення контролю за обґрунтованістю видачі листків непрацездатності у закладах охорони здоров’я Київщини на перше півріччя цього року, де розписано дії працівників управління та відділень, які необхідно виконати з метою мінімізації витрат на оплату листків непрацездатності. Зокрема, забезпечити участь представників відділень у засіданнях медико-соціальних експертних комісій, налагодити співпрацю з закладами охорони здоров’я, головами лікарсько-консультативних комісій, проводити щоденний аналіз за поданими заявами-розрахунками з визначенням страхувальників, у яких високі показники кількості листків непрацездатності та кількості днів непрацездатності, що підлягають оплаті, організувати проведення семінарів-навчань із страховим активом, брати участь у перевірках закладів охорони здоров’я та лікарів-ФОП, яким надано право видачі листків непрацездатності тощо.

Національне агентство з питань запобігання корупції за результатами аналізу декларацій під час здійснення їх повних перевірок сформувало перелік найпоширеніших помилок, які допускають суб’єкти декларування.

Так, декларанти порушують вимоги ЗУ «Про запобігання корупції» через такі типові помилки у декларації:

1) під час заповнення розділу 2.1 «Інформація про суб’єкта декларування» невірно визначають чи належить їхня посада до посад, пов’язаних з високим рівнем корупційних ризиків, згідно з переліком, затвердженим Національним агентством;

2) не зазначають у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» відомості щодо об’єктів нерухомості, які вони або члени їх сімей на будь-якому праві використовували для проживання або які є їх зареєстрованим місцем проживання;

3) не зазначають у розділах 3 «Об’єкти нерухомості» та 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби» інформацію стосовно нерухомості та транспортних засобів: їх вартості, прав на об’єкт та дати його набуття,  кадастрового номера, ідентифікаційного, реєстраційного номерів;

4) не зазначають у розділі 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби» транспортні засоби, які «відчужені» за довіреністю. Декларанти хибно вважають, що видана довіреність на розпорядження майном від їх імені є відчуженням майна та свідчить про перехід права на це майно;

5) не зазначають в розділі 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або член його сім’ї» інформацію про відповідні юридичні особи. Декларанти помилково вважають, що зазначення таких юридичних осіб в розділі 8 «Корпоративні права» є достатнім;

6) зазначають в розділі 11 «Доходи, у тому числі подарунки» самого себе джерелом отриманого доходу;

7) не зазначають в розділі 11 «Доходи, у тому числі подарунки» отриманих кредитів. Суб’єкти декларування хибно вважають, що зазначення кредиту в розділі 13 «Фінансові зобов’язання» є достатнім;

8) не зазначають загальний розмір фінансового зобов’язання у розділі 13 декларації;

9) не зазначають у розділі 14 «Видатки та правочини суб’єкта декларування» правочини, вчинені суб’єктом декларування у звітному періоді, або зазначають правочини, які вчинені членами сім’ї, тобто «зайву» інформацію;

10) зазначають  об’єкт, відчужений у звітному періоді, як наявний на кінець такого періоду.

Національне агентство звертає увагу декларантів на вказані типові помилки та нагадує, що на веб-сайті агентства для вас розміщені оновлені роз’яснення та посилання на онлайн курс по заповненню декларацій «Декларуй ДоброЧесно», який функціонує на платформі безкоштовних онлайн курсів «Prometheus».

https://nazk.gov.ua/news/top-10-nayposhyrenishyh-pomylok-pry-zapovnenni-deklaraciyi

28 лютого 2019 року о 09:00 годині в залі засідань міської ради (м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а) відбудеться шістдесят четверта сесія Ірпінської міської ради VІІ скликання.

На розгляд міської ради винесено наступні питання: про внесення та затвердження змін в структурі виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету; про розгляд електронних петицій «Прибрати рекламу ЖК «Центральний» біля Водоканалу», «Залишити рекламу ЖК «Центральний» в м. Ірпінь (вул. Університетська)», щодо маршрутного таксі Ірпінь – станція метро «Сирець», щодо ретельного оновлення Ірпінського Автопарку, щодо демонтування лежачих  поліцейських в с. Романівка, щодо безпеки пішоходів при переході вул. Університетська біля 17-ої школи, щодо забезпечення можливості сортування та окремий збір і вивезення різних видів сміття; про затвердження Списку присяжних Ірпінського міського суду Київської області; про розірвання договору на безоплатне користування майном (позички) з 9-ДПРЗ ГУ ДСНС України; про внесення змін до Програми розвитку інформаційних та комунікаційних технологій м.Ірпінь та селищ на 2017-2020 рр.; про затвердження Положення про порядок в’їзду транспортних засобів на вулицю Шевченка м. Ірпінь, обмеженої вул. Соборна, вул. Центральна, вул. Слов’янська, вул. Паламарчука тощо.

Під час засідання сесії планується розглянути низку питань фінансового управління, управління освіти і науки, управління праці та соціального захисту населення, управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, відділу економіки, відділу земельних ресурсів, КП «Ірпіньжитлоінвестбуд», «Контроль благоустрою міста».

Загалом в проекті порядку денного шістдесят четвертої сесії Ірпінської міської ради понад сто питань.

З проектом порядку денного можна ознайомитися у роздiлi «МІСЬКА ВЛАДА – Міська рада – Перелік питань до сесії» (http://imr.gov.ua/perelik-pitan-do-sesiji).

Сьогодні, 26 лютого на засіданні виконавчого комітету погодили звіт про виконання міського бюджету Ірпеня за 2018 рік.

Про це розповіла на своїй публічній сторінці у Фейсбук в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

«Приємно, що у порівнянні з 2017 роком загальний міський бюджет зріс на 32% і становив 1 млрд 26 млн 711 тис. грн. 245,3 млн з них – це бюджет розвитку – це наші з вами нові дороги, тротуари, парки, площі, спортивні майданчики та інші інфраструктурні об’єкти, які минулого року з’явилися в Ірпені», – зазначила очільниця Ірпеня.

За словами Анастасії Попсуй, у 2018 році було виділено рекордну суму на розвиток освітньої сфери – понад 194 млн грн – це 20 % від усіх видатків. 248 млн грн пішли на соціальний захист населення. Понад 114 млн грн – на охорону здоров’я. На розвиток житлово-комунального господарства було спрямовано близько 49 млн грн, на культурно-мистецьку сферу – 15 млн грн, на розвиток фізичної культури і спорту – 7 млн грн.

«Всі ці цифри свідчать про те, що для Ірпеня важливий розвиток усіх без винятку сфер життя і для цього виділяються кошти з бюджету, – підкреслила в.о. міського голови. – Детальний звіт виконання міського бюджету за 2018 рік невдовзі буде опубліковано на офіційному сайті Ірпінської міської ради, де з ним зможе ознайомитися кожен охочий».

УВАГА! В Ірпені буде змінено дорожній рух.

З 1 березня вулиці Тищенка та Ярославська в Ірпені стануть односторонніми. Відповідне рішення ухвалили сьогодні на засіданні виконавчого комітету Ірпінської міськради. Вулиця Тищенка стане односторонньою у напрямку від вулиці Соборної до вулиці Університетської, а вулиця Ярославська – навпаки: односторонньою від Університетської до Соборної. 

Призову на строкову військову службу підлягають громадяни з 1992 року народження по 1999 рік народження, які придатні до військової служби до виконання бойових завдань в зоні проведення ООС залучатись не будуть. Призов на строкову cлужбу буде проводитись у квітні-червні 2019 року.

Балансоутримувач: КНП "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради, нежитлові приміщення за адресою:

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Садова, 38 (частина  нежитлового  приміщення  КНП "ІЦМЛ" ІМР)(55,0 м²);

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Садова, 38 (частина  нежитлового  приміщення  КНП "ІЦМЛ" ІМР)(4,0 м²);

Балансоутримувач: Ірпінська загальноосітня школа І-ІІІ ступенів №13 Ірпінської міської ради, нежитлове приміщення за адресою:

- Київська обл., смт. Гостомель, вул. Рекунова, 11а (частина нежитлового приміщення Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 ) (287,9,0 м²).

Балансоутримувач: КП "Управління житлово-комунального господарства "Ірпінь" Ірпінської міської ради, нежитлове приміщення за адресою:

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Святопокровська, 220 (частина нежитлового приміщення КП "УЖКГ "Ірпінь" ІМР) (44,9 м²).

Балансоутримувач: КП "Ірпіньводоканал" ІМР нежитлове приміщення за адресою:

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Соборна, 1А (частина нежитлового приміщення (димова труба) (6,0 м²).

Учасникам конкурсу необхідно подати до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву на участь у конкурсі за встановленою формою;
  • копії установчих документів учасника конкурсу;
  • копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які залучаються до виконання оцінки;
  • копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача, виданого у встановленому законом порядку;
  • матеріали, в яких відображається досвід проведення незалежної оцінки;
  • пропозиції учасника конкурсу щодо термінів виконання робіт та оплати (подаються в окремому опечатаному конверті).

Умови конкурсу:

  • мінімальний термін виконання робіт;
  • мінімальна вартість послуг експерта щодо виконання незалежної оцінки.

Цінові пропозиції подавати на кожен об’єкт окремо.

Конкурсну документацію слід подавати не пізніше як за чотири робочі дні до дати проведення конкурсу (включно) за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, кімн. №50; тел. для довідок (04597) 63-260.  Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради через 14 днів після опублікування інформації в газеті «Ірпінський вісник».

Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради 15 березня 2019 року.

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник