Вівторок, 26 травня 2020 |

Новини

24 вересня у прес-центрі інформаційної агенції УНІАН відбулася прес-конференція міжфракційного депутатського об’єднання «Депутатський контроль» на тему «Чи виконують мери Київщини свої обіцянки? «Депутатський контроль» перевірив міських голів». На заході були представлені результати перевірки міських голів Ірпеня, Богуслава та Таращі.

У прес-конференції взяли участь: народний депутат України, співголова «Депутатський контроль» Геннадій Кривошея, член МДО Віктор Романюк, Голова секретаріату МДО Вадим Руденко, Перший заступник голови секретаріату Юрій Житомирський.

Перш за все, Вадим Руденко наголосив: ««Після децентралізації на місця перейде ще більше повноважень, особливо пов’язаних з бюджетом. Відповідно, роль градоначальників значно зросте. Тому ми хочемо показати громадянам повну картину роботи влади на місцях. Адже саме тут будуть вирішуватися господарські питання, важливі для життєдіяльності людей.»

Роботу мерів у «Депутатському контролі» оцінювали за єдиними критеріями. Для цього експерти організації аналізували виконання передвиборчих програм голів міст і бюджети розвитку: їх наповнення та розподіл. Також «Депутатський контроль» вивчав дані про пайову участь і загальну роботу мера у різних сферах міського господарства. Для проведення перевірки представники об’єднання виїздили на місця, спілкувалися з громадськими активістами та місцевими мешканцями.

Під час прес-конференції були представлені звіти щодо трьох міст – Ірпеня, Богуслава та Таращі.

Геннадій Кривошея зазначив: «Найкраще враження викликав Ірпінь. Лише за 9 місяців роботи мера Володимира Карплюка бюджет розвитку збільшився у 4 рази – з 21 до 80 мільйонів гривень. За рахунок цього у місті активно розвивають інфраструктурні проекти, будують транспортні розв’язки. Украй важливо, що повністю забезпечені лікарні і поліклініки. По суті, місто вже готове після децентралізації стати центром сильної громади.»

Також «Депутатський контроль» відзначив гарно налагоджену роботу з допомоги переселенцям. Для цього створюється інфраструктура, а людям допомагають інтегруватися у міську спільноту.

Натомість у Богуславі перевірка виявила серйозні проблеми з інфраструктурою. Зокрема, ремонт у школах не проводили по 10 років. Дуже зношений водопровід, значна частина ліфтів просто не працюють. Та при цьому у місті відсутня аварійна служба. Тож у випадку надзвичайних ситуацій людям нема куди звернутися. У Богуславі не виконують програму із надання землі учасникам АТО.

«Що ж до Таращі – місто має найгірші показники із розвитку підприємництва у області. – відзначив Юрій Житомирський. – Це говорить про надмірний рівень бюрократії, який і відлякує інвесторів. По суті, бізнес у місті не розвивається. Так, у Таращі працюють два великі заводи, але це пережиток радянського часу, коли місто залежить від двох підприємств.»

За словами Геннадія Кривошеї, є всі підстави вважати, що за останні роки з бюджету міста було виведено більше 5 мільйонів гривень. Тому «Депутатський контроль» буде піднімати питання про розслідування цих випадків і покарання винних.

Надалі «Депутатський контроль» планує перевірити решту міст Київщини та столицю.

«Наше завдання – донести людям об’єктивну інформацію, аби вони могли у майбутньому змінювати життя своїх міст. Адже щоб отримати хороші послуги, громада має брати на себе відповідальність» – зазначив Віктор Романюк.

Український уряд нещодавно переглянув умови надання пільг та порядок нарахування субсидій. Зміни у визначення категорій пільговиків суттєві, адже пільги збереже приблизно третина, інша пільги втрачає і ще частина має підтвердити своє право на пільги після надання відповідних документів.

Відповідно до документу, порядок надання пільг залишиться незмінним для учасників бойових дій, інвалідів війни I-III груп; реабілітованих осіб; опікунів дітей померлого громадянина, смерть якого пов'язана з ЧАЕС, а також ветеранів військової служби, органів внутрішніх справ, пожежної охорони, держслужби спецзв'язку, податкової міліції та СБУ (або ж вдів і вдівців). Їм пільги будуть нараховані автоматично. Представники інших категорій (серед них - учасники війни, діти війни, жертви нацистських переслідувань, особи з особливими трудовими заслугами, багатодітні сім'ї, міліціонери на пенсії та інші) можуть звернутися до органів соцзахисту для перерахунку.

Ті, кому пільга буде скасована, можуть звернутися за субсидією. Аби її отримати, потрібно подати декларацію про доходи пільговика та членів його сім'ї. Якщо всі вони є непрацюючими пенсіонерами, управління соцзахисту розрахують доходи і визначать право на пільги автоматично, без особистого звернення до райуправлінь праці та соцзахисту. У деяких випадках, скасування пільг буде вигідною для людей, хоча таких менше.

Якщо пільговики проживають самі, це буде для них вигідніше. Оформивши субсидію, вони можуть виграти. Але якщо вони проживають спільно з тими, хто не має права на пільги, багато втратять. Прикладом, діти війни мають право на 25 відсотків пільг, це вже прописано в платіжках. Якщо ж вони проживають спільно з працюючими дітьми, і середній дохід перевищує прожитковий мінімум, тоді вони не отримують ні субсидію, ні пільги. Якщо учасник війни - він має 50% пільг, якщо це учасник бойових дій - 75%, а якщо інвалід - 100%. Тепер сума платіжок збільшиться рівно на цю пільгу. Фахівці запевняють, що у  серпні всі пільговики отримають платіжки на повну оплату рахунків, проте якщо умови оформлення пільг для них не змінилися, чи вони підтвердили своє право на неї, у наступному місяці відбудеться перерахунок.

Тим категоріям громадян, яким необхідно підтвердити право на пільгу краще мати при собі довідку про доходи, яку можна отримати за місцем роботи.

Порядок оформлення субсидій також дещо змінився. Під час розгляду заяв, які надійшли, стало зрозуміло, що введений порядок потребує доопрацювання. Наприклад, в частині декларування сім'ями своїх доходів.

Зміна перша: тепер не потрібно вказувати в деклараціях суму доходів. Перші місяці застосування нового механізму показали, що наші співгромадяни не готові декларувати свої заробітки: було допущено багато арифметичних помилок, в основному через незнання. Людей просили заново заповнити декларацію. Але через це процедура оформлення субсидії затягнулася. Тепер у декларації достатньо написати, який вид доходу(зарплату, пенсію, стипендію і так далі) отримує людина.

Зміна друга: скасована норма щодо повернення в подвійному розмірі зайво нарахованої житлової субсидії у разі подання документів з недостовірними відомостями про доходи.

Зміна третя: вирішено не включати до сукупного доходу сім'ї деякі види допомоги. Не враховуватимуться благодійна допомога (отримана від місцевих органів влади, фондів і так далі) і багато видів одноразових виплат. Наприклад, допомога ветеранам до Дев’ятого травня, при народженні дитини, на оздоровлення, матерям-героїням, на поховання, допомога, яку отримує сім'я воїна, загиблого в зоні АТО, а також одноразові виплати сім'ям з місцевих бюджетів.

Зміна четверта: уряд дав людям можливість за їх бажанням вказувати доходи не за рік чи півроку, а за три попередніх місяці.

Зміна п'ята: для пенсіонерів період, за який враховуються доходи, взагалі скоротили до одного місяця. Тобто їм субсидія призначається з урахуванням сум, отриманих у місяці, який передував зверненню.

Зміна шоста: уряд надав приватним підприємцям можливість звертатися за субсидіями. Для тих, хто платить єдиний податок, встановлений фіксований рівень доходу, який буде враховуватися при призначенні субсидії.

Зміна сьома: вирішено питання, як призначати субсидію в разі раптової смерті власника житла. Відомо, що процес оформлення спадщини може займати від півроку до декількох років. І весь цей час сім'я фактично позбавляється права на субсидію, адже незрозуміло, кому належить квартира чи будинок. Уряд дозволив призначати таким сім'ям субсидію за рішенням комісії при місцевих органах влади. Оформляти допомогу будуть на одного з працездатних членів родини, зареєстрованих на цій житлоплощі.

24 вересня в Ірпені по вул. Шевченка, буд. 7,  сталася пожежа у на балконі квартири, про що було повідомлено до оперативно-рятувальної служби о 15 год. 39 хв. На місце події негайно направлено відділення 36-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь. У наслідок вищезазначеної події було пошкоджено віконну раму, двері та речі домашнього вжитку, а також пошкоджено сусідній балкон.

Завдяки злагодженим та оперативним діям рятувальників, вдалося врятувати квартиру. Вже через о 15 год. 58 хв. вогнеборцям вдалося приборкати вогонь (локалізувати пожежу). Орієнтовна причина пожежі – необережне поводження з вогнем під час паління цигарок.

Пам’ятайте! Слід постійно піклуватися про належний протипожежний стан своїх помешкань. Не дозволяйте дітям бавитися з вогнем, це може призвести до значних наслідків! Паліть у відведених для цього місцях!

Бережіть себе та своє майно!

24 вересня о 14 год. 20 хв. до оперативно-рятувальної служби 36-ДПРЧ м. Ірпінь надійшло повідомлення про загорання приватного легкового автомобіля ВАЗ 21013 на трасі у Ірпені (с. Стоянка). На місце виклику негайно було направлено відділення на АЦ-40 (433371) 63-Б 36-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь в кількості 4 чоловіка. Вже за 15 хвилин вогнеборці прибули до місця виклику, та оперативно приборкали вогонь (локалізація о 14 год. 47 хв.), а у 14 год. 50 хв. пожежу було вже повністю ліквідовано.

У результаті вищезазначеної події вогнем повністю автомобіль.

Потерпілих та загиблих у наслідок пожежі немає. Попередня причина загорання –  коротке замкнення електроустаткування автомобіля. Збитки наразі встановлюються.

   

Процедури держархбудконтролю не змінилися. Новація — створення відповідних інспекцій місцевим самоврядуванням

Станом на 20 вересня цього року до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (ДАБІ, Держархбудінспекція) надійшов 21 лист-звернення щодо ініціативи утворення місцевих органів держархбудконтролю. Цей процес відбувається через набуття чинності з 1 вересня цього року закону щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства (№1546). Тепер сільська, селищна, міська ради можуть створити в своєму складі виконавчі органи архітектурно-будівельного контролю (в народі їх називають інспекції).

Ініціатива знизу

«Спостерігаємо низьку активність більшості місцевих рад брати на себе повноваження у сфері держархбудконтролю. Якщо великі міста — Київ, Одеса, Львів, Харків, Дніпропетровськ, Миколаїв, Івано-Франківськ та інші — вже заявили про бажання створити власні органи держархбудконтролю, то менші населені пункти не поспішають, — констатують у ДАБІ. — Децентралізацію держархбудконтролю гальмує дефіцит професійних кадрів. Якщо, наприклад, у Києві та Київській області з цим немає проблем, то в райцентрі чи селі знайти висококваліфікованого будівельника або юриста проблематично. Крім того, деякі місцеві органи влади свідомо не хочуть брати на себе відповідальність. Для них набагато зручніше кивати на ДАБІ, мовляв, це вони винні у незаконних і проблемних будівництвах. Тим часом саме місцева влада виділяє землю під будівництво та видає містобудівні умови і обмеження. Без цих базових документів забудовник не може отримати  дозвільні документи в Держархбудінспекції.

Створення інспекцій в складі органів місцевого самоврядування (ОМС) визначається і можливостями місцевої громади: обсягами будівництва в населеному пункті, можливістю фінансування відповідного органу. «Для села, де будують 3—25 будинків на рік, сенсу створювати такий орган немає. Їх доцільно створювати в містах та селищах, де щомісяця починають будувати та здають в експлуатацію принаймні 10 житлових будинків, а також об’єкти промислового та цивільного призначення. Втім усе залежить від бажання, можливостей та потреб місцевої громади», — каже виконуючий обов’язки директора департаменту містобудування та архітектури Київської облдержадміністрації Олег Стародубець.

На його думку, перші виконавчі органи держархбудконтролю буде створено не раніше, ніж за 1,5—2 місяці. Адже для цього потрібно пройти деякі процедури. Зокрема прийняти відповідне рішення на сесії місцевої ради (в більшості населених пунктів відбуваються раз на місяць), затвердити положення про цей орган держархбудконтролю та посадові інструкції його працівників, підписати акт спільної з Держархбудінспекцією комісії. Гальмує цей процес і відставання нормативної бази. 

Ближче до людей

У зв’язку з децентралізацією сфери держархбудконтролю саме оформлення дозвільних документів на будівництво не зміниться. Але тепер функції реєстрації повідомлень та декларацій про початок цих робіт та готовність об’єктів до експлуатації переходять до інспекцій ДАБІ при місцевих органах влади. Громадянин здає декларацію до центру надання адміністративних послуг, де її приймають та передають на реєстрацію в департамент чи управління Держархбудінспекції. Після децентралізації людина так само подаватиме документ до Центру надання адміністративних послуг, але її вже реєструватиме місцева інспекція. Нині заповнити бланки документів людям допомагають працівники ДАБІ, які консультують громадян у ЦНАП та у спеціальних консультаційних центрах.

Торкнеться децентралізація і так званої будівельної амністії, яка діє в нашій країні до кінця 2015 року. Це швидкий спосіб легалізувати самочинні будівництва, якщо будівельні роботи відбувалися в період із 5 серпня 1992-го по 12 березня 2011 року і не порушують державних будівельних норм щодо розміщення об’єкта. Щоб узаконити самочинну будівлю до 300 квадратних метрів, потрібно зібрати пакет документів, де головне — відмітка в техпаспорті про техобстеження споруди. Її ставить БТІ, якщо отримує позитивні висновки від місцевої архітектури (департамент чи управління при місцевій раді). Потім слід заповнити декларацію на готовність об’єкта до експлуатації і подати до ЦНАП. Після децентралізації ця процедура не зміниться. Проте декларації оброблятимуть і реєструватимуть не департаменти ДАБІ, а новостворені органи держархбудконтролю.

Рішення про створення таких органів у Київській області прийняли Макарівська селищна, Білоцерківська та Ірпінська міські ради. «Саме завдяки створенню місцевої інспекції зменшиться термін на видачу повідомлень про початок підготовчих/будівельних робіт, декларації про початок їхнього виконання та декларації про готовність об’єктів до експлуатації. Інспекція почне нарешті діяти в інтересах тієї територіальної громади, в межах якої її було створено. Ірпінцям не доведеться їхати до Києва», — зазначає представник Ірпінської міської ради Михайло Сапон.

«Якщо управління ОМС у сфері містобудівної діяльності ОМС не влаштовуватиме жителів населеного пункту, то люди матимуть змогу на наступних місцевих виборах висловити своє незадоволення  голосуванням. Місцевий інспектор матиме змогу реагувати на скарги громадян та забудовників оперативніше, ніж його колега в області. Фахівець, який володіє ситуацією на місці, зможе діяти на випередження, попереджати недбалих, необізнаних забудовників про можливі негативні наслідки вже на початку будівництва», — вважає Олег Стародубець.

Якщо дозвільні процедури та процеси будівництва проходитимуть без встромляння забудовникам палок у колеса, вплив органів місцевого самоврядування на містобудівну діяльність може підвищити інвестиційну привабливість населених пунктів.

ОФІЦІЙНО 

Голова Державної  архітектурно-будівельної  інспекції України  Олексій  КУДРЯВЦЕВ:

— Мета реформи держархбудконтролю — наведення ладу у сфері містобудування, подолання проблеми самочинних будівництв, надання громадянам та підприємцям якісних адмінпослуг. Важливо, щоб підприємці змогли чесно та законно будувати, а громадяни — отримувати надійні, безпечні та комфортні будови. Одним із наслідків децентралізації стане зменшення обсягів незаконних будівництв. Адже в руках місцевої влади буде вся документація — від землі до декларації. Їм буде простіше здійснити містобудівний моніторинг і виявити порушника. Громадянам стане зрозуміло, хто з посадовців відповідає за ухвалення рішень. Тобто посилиться відповідальність місцевої влади перед громадою. 

ДОВІДКА «УК»

Під час будівництва нового індивідуального (реконструкції наявного) житлового будинку та оформлення на нього права власності забудовник має пройти три інстанції. Перша — відділ містобудування та архітектури місцевої держадміністрації. Там він оформляє будівельний паспорт (на житловий будинок до 300 квадратних метрів) або містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (для будинків, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів).

Другий крок — подає до департаменту ДАБІ в області або місцевого органу (у разі його створення) повідомлення про початок виконання робіт (проект на будинок до 300 кв. метрів розробляють за бажанням замовника). Для будинку загальною площею понад 300 квадратних метрів розробляють проектну документацію, після чого замовник реєструє в інспекції декларацію про початок будробіт. Після завершення будівництва забудовник проводить інвентаризацію будинку та господарських споруд. Раніше її проводили лише БТІ, нині — інші підприємства, у складі яких є фахівці, що мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Після проведення інвентаризації замовник подає для реєстрації декларацію про готовність об’єкта до експлуатації до департаменту ДАБІ в області.

Третій крок — після реєстрації цієї декларації звертається до держреєстратора для проведення держреєстрації речових прав на будинок.

Вікторія КОВАЛЬОВА

Джерело: http://www.ukurier.gov.ua

3-4 жовтня київський «Театр для діалогу» у партнерстві з Благодійною організацією «Фундація добрих справ» проведе безкоштовний семінар з форум-театру для активних мешканців Ірпеня та вимушених переселенців.

«Війна кидає виклики всім українцям», - підкреслюють члени громадської організації «Театр для діалогу».

«Як не лише вижити в кризу, а й знайти нові можливості? Як повернути почуття довіри та безпеки і збудувати сильну громаду у вашому місті? Як будувати діалог та врахувати голос кожного у прийнятті рішень? Протягом семінару ми будемо мовою театру шукати відповіді на ці запитання», - повідомляють театрали.

Організатори стверджують, що захід буде корисним активістам, волонтерам та тим, хто давно хотів стати активними членами громади. Також подія буде цікава людям, які змушені були переселитися до Ірпеня у зв'язку з анексією Криму та військовою агресією на сході України.

Участь у семінарі є безкоштовною. Для участі у заході зареєструйтеся за посиланням https://goo.gl/T3Md8M до 30 вересня або зв'яжіться з партнером заходу у м. Ірпінь Надією Філімоновою – 097-939-60-48; 093-622-68-81.

Також «Театр для діалогу» планує провести ще п'ять театральних семінарів та десять показів форум-вистав у містах Київської області. Мета проекту – побудова сильних місцевих громад, які враховують інтереси усіх своїх членів, зокрема і внутрішньо переміщених осіб.

«Наша методика створена для звичайних людей, бо кожна людина – це театр. Ми пропонуємо стати актором свого життя, а не лише глядачем, - підкреслює координаторка проекту Яна Салахова. – Через безпечний простір мистецва люди можуть самі озвучити речі, які вони хочуть вирішити, і побудувати діалог навколо цих питань з іншими членами громади».

Семінар та показ форум-театру в Ірпені відбудеться в рамках проекту «Театру для діалогу» «Довіра та діалог як запорука розвитку громади». Ініціатива реалізується за підтримки Програми розвитку ООН в Україні в межах проекту «Швидке реагування на соціальні та економічні проблеми внутрішньо переміщених осіб в Україні» за фінансової підтримки уряду Японії і в партнерстві з урядом України, регіональною та місцевою владою.

Нещодавно у міськраді було затверджено місцеву програму навчання дітей плаванню в місті Ірпені на 2015 – 2018 роки.

Басейн знаходиться на території дитячого табору «Дружний» в місті Ірпені по вулиці Комінтерна, 48. Заняття для учнів 2-4 класів відбуватимуться відповідно до графіка проведення уроків та за бюджетний кошт. Усі бажаючі відвідувати басейн зможуть це робити на комерційній основі.

«Уже цього навчального року дві тисячі ірпінських дітей навчаться плаванню, щомісяця – 250 дітей, вісім занять, – розповідає заступник міського голови Анастасія Попсуй. – Окрім того, буде продумано систему абонементів. Ми запрошуватимемо, як дорослих, так і дітей, відвідувати уроки плавання на платній основі, аби корити другу частину комунальних витрат та оплату роботи тренерів і персоналу. Кожен обере свою програму, яка буде цікавою і зручною, за найкращою ціною в регіоні».

У басейні працюватимуть сертифіковані тренери з плавання, які навчатимуть плавати дітей, медсестра.

Варто зазначити, що з міського бюджету на уроки плавання цьогоріч виділятиметься сто тисяч гривень щомісяця. Це дасть змогу частково покрити комунальні витрати для функціонування басейну.

Звертаємося до батьків, адже для дитини потрібно придбати плавки (купальник), шапочку, рушник, змінне взуття. Також обов’язковою є довідка від лікаря, що дитині можна відвідувати басейн.

 

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

Жовтень

Навчальний заклад

ЗШ №17

СЗШ №2

НВО

СЗШ №12

ЗШ №3

Дата

5, 12, 19, 26/10

6, 13, 20, 27/10

7, 21, 28/10,

4, 11/11

8, 15, 22, 29/10

9, 16, 23, 30/10

Листопад

Навчальний заклад

ЗШ №17

СЗШ №2

СЗШ №1

СЗШ №12

ЗШ №3

Дата

2, 9, 16, 23, 30/11

3, 10, 17, 24/11

18, 25/11, 2, 9, 16/12

5, 12, 19, 26/11

6, 13, 20, 27/11

Грудень

Навчальний заклад

ЗШ №17

СЗШ №2

СЗШ №12

СЗШ №12

ЗШ №3

Дата

7, 14, 21/12

1, 8, 15, 22/12

23/12

3, 10, 17, 24/12

4, 11, 18, 25/12

Наказом Міністерства юстиції України від 31 березня 2015 року № 466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» затверджено Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокурати, органами Служби безпеки України.

Згідно вищевказаного наказу отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами може здійснюватись відповідно дорозділу VІІПорядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14 грудня 2012 року № 1846/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2012 року за № 2105/22417, лише до 01 жовтня 2015 року.

З 01 жовтня 2015 року отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами буде здійснюватися тільки згідно Порядку отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокурати, органами Служби безпеки України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 31 березня 2015 року № 466/5.

Вищевказаний Порядок визначає умови та підстави для отримання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців в електронній формі з метою здійснення ними повноважень, визначених законом.

З 21 вересня почала приймати пацієнтів амбулаторія загальної практики сімейної медицини, що на Ніжинській, 11.

«В Ірпені небагато лікарів, їх бракує, - зазначає завідуючий амбулаторією Ахмед Файєд. – Але всі хороші, це ті лікарі, які хочуть допомогти на ділі. Був Центр матері й дитини, де обслуговувалися усі діти Ірпеня і частково дорослі. Тепер у кожному районі міста будуть маленькі поліклініки, які розвантажать центральну, і це зручно людям, адже поруч. Допомогу отримуватимуть і діти, і дорослі. Це буде сімейна медицина, тобто ми будемо не лише лікувати, а й вести своїх пацієнтів. Зокрема дитина, яка не хворіє, потребує догляду. Ми будемо слідкувати за її розвитком, фізичним і психологічним».

За словами лікаря, в цьому закладі люди отримуватимуть не тільки медичну послугу, а також соціально-психологічну підтримку. Скажімо ірпінці, які потребують лікування серця, насправді ще потребують лікування душі. Є проблеми, скрути, неприємні ситуації – тут допомагатимуть таким людям.

Під керівництвом лікаря Ахмеда Файєда працює 2 педіатри і п’ятеро сімейних лікарів, медсестри. Весь колектив – 18 осіб.

«Попри фінансові проблеми, поступово отримуємо необхідне обладнання. Наразі забезпечені електрокардіографом. Днями обіцяють привезти апарат УЗД і 3 комп’ютери, за допомогою яких будемо вести усіх пацієнтів, отже, відійдемо від паперових карток і це добре, - розповідає завідуючий амбулаторією. – Із проблем, що нависають наді мною з самого ранку, це різні установчі документи і ліцензії, які не залежать від нас або місцевої адміністрації. Щоб ми запрацювали на повну, вищі інстанції мають нам надати усі дозволи».

На амбулаторію припадає близько 10 тисяч людей, дітей і дорослих. 5 сімейних лікарів обслуговують приблизно 8 тисяч дорослих. А один педіатр – 1600 дітей.

В амбулаторії населення цього мікрорайону зможе отримати комплексну консультацію лікаря. Тобто пацієнта оглянуть, скажуть, які треба здати аналізи, щоб виявити діагноз. Якщо пацієнт потребуватиме вузького спеціаліста для лікування (скажімо, уролога, кардіолога, офтальмолога й інших), він за направленням сімейного лікаря отримає і його.

   

23 вересня у Відокремленому підрозділі Національного університету біоресурсів і природокористування «Ірпінський економічний коледж» відбулася літературно-мистецька зустріч «Серце своє віддаю тобі, Україно».

У заході брали участь: Ірпінський міський голова Володимир Карплюк, громадський діяч, поетеса, заслужений працівник культури України Зоя Ружин, київський художник, автор унікальної колекції картин, написаних під водою, що занесені до Книги рекордів України Олександр Білозір, журналістка, голова Всеукраїнської громадської організації «Жінки за справедливість», володар колекції українських хусток Людмила Грабовенко, журналістка, поетеса, член Всеукраїнської творчої асоціації «Конгрес літераторів України», головний редактор журналу «Пульсар Приірпіння» Юлія Бережко-Камінська, заступник начальника навчального відділу з питань діяльності вищих навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації НУБіП України Олег Єресько, директор коледжу, Заслужений працівник освіти України, кандидат економічних наук, доцент Сергій Михайлов, студенти та викладачі.

Один за одним виступали почесні гості: казали напутні слова студентам, ділилися враженнями, читали вірші, співали пісні.

Ірпінський міський голова Володимир Карплюк побажав студентам та всім присутнім творчого розвитку власних здібностей і відзначив багатий мистецький арсенал нашого міста. «У Приірпінні розташовані два "стратегічні об’єкти" мистецького арсеналу: Будинок творчості письменників та Будинок творчості композиторів, де отримало і отримує натхнення не одне покоління митців», - підкреслив очільник Ірпеня.

Також Володимир Карплюк поінформував, що наразі в Ірпені по вулиці Соборній проектується  виставковий центр, куди ірпінці запрошуватимуть шанованих гостей й спільно насолоджуватимуться мистецтвом.

Фото: В.Шилов

                      

Новини

Анонси

 

pay-oplata

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник