П'ятниця, 10 квітня 2020 |

Новини

Нещодавно набрали чинність зміни до Податкового кодексу України, внесені Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість» від 16.07.2015 р. № 643-VIII, які спрямовані на удосконалення функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість, яка з 1 лютого поточного року працювала у тестовому режимі, а з 1 липня переведена у звичайний режим роботи.

Зазвичай зміни в законодавстві потребують детального обговорення та вивчення як платниками податків так і фахівцями контролюючих органів для надання якісних та всебічних консультацій. Так, черговий тематичний семінар працівників Ірпінської ОДПІ був присвячений обговоренню внесених Законом № 643 змін до Податкового кодексу України.

Для бізнесу Закон містить низку позитивних змін стосовно складання податкових накладних та веденні обліку ПДВ. Зокрема передбачено:

1. надання права платнику податку протягом 365 календарних днів із дати складання податкової накладної на включення до податкового кредиту суми ПДВ на підставі отриманих податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН,

2.  для забезпечення коректного формування із 01.07.2015 р. показника суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в ЄРПН, передбачено «обнуління» такого показника станом на 01.07.2015 р.,

3. урегулювання питання акумулювання коштів на спеціальних рахунках сільськогосподарських підприємств,

4. виключення з переліку обов’язкових реквізитів податкової накладної податкової адреси продавця та виду цивільно-правового договору,

5. продовження строків реєстрації в ЄРПН для податкових накладних, дата складання яких припадає на період із 1 липня по 30 вересня 2015 року,

6. доповнення п. 201.4 Податкового кодексу  правилами складання зведеної податкової накладної та податкової накладної, виписаної за щоденними підсумками операцій.

Наприкінці зустрічі її учасники отримали відповіді на свої запитання.

Ірпінська ОДПІ

Сьогодні під керівництвом голови Київської облдержадміністрації Володимира Шандри відбулося засідання комітету громадської ради при КОДА по запобіганню корупції і дотримання законодавства у державних та правоохоронних органах. На засіданні розглянули найбільш резонансні питання, які сколихнули громадськість Київщини упродовж останніх кількох тижнів – побиття активістів у Ірпені, ведення незаконної вирубки лісових насаджень (зокрема у Чернечому лісі у селах Ходосіїівка та Лісники) та питання смертності відпочивальників на водоймах області. Участь у засіданні взяли перший заступник голови КОДА Лев Парцхаладзе, заступник голови КОДА Дмитро Христюк, голова Громадської ради Руслан Грінченко, начальник управління з питань оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, протидії та виявлення корупції КОДА Богдан Кавулич, представники силових відомств, Держгеокадастру, громадськості.

Коментуючи факт побиття активістів у Ірпені, котрі боролися проти незаконної забудови по вулиці Єсеніна 30, Володимир Шандра наголосив, що подібні конфлікти мають вирішуватися виключно правовим шляхом і в судових залах, а не методом «міцного кулака». На його переконання, корупція у земельній сфері, яка супроводжується незаконними забудовами і знищенням лісів, не є проблемою лише Київської області, а набула всеукраїнського масштабу. Однак усі земельні суперечки між громадськістю та забудовниками повинні вирішуватися цивілізовано, шляхом діалогу, а не застосуванням фізичного насильства.

«Неприпустимо, щоб у правовій державі із демократичною владою земельний спір «вирішувався» побиттям. Нині у громадськості загострене відчуття справедливості, і наше завдання - перевести конфлікт у конструктивне русло та у правове поле. Необхідно розібратися з документами, які є у цій справі, зібрати потрібні матеріали і таким чином допомогти суду. Для цього має бути злагоджена співпраця відповідних органів. Важливо, щоб спір вирішувався у правовій площині», - зазначив Володимир Шандра.

Для вирішення низки конфліктних земельних питань на Київщині, які породили гострі суперечки між громадськістю та забудовниками, голова Київської ОДА цього тижня підписав розпорядження про створення відповідної Комісії, яка перевірятиме стан дотримання земельного законодавства в області. Дмитро Христюк, відповідальний за вивчення земельних конфліктів, доповів, що представники КОДА вже чотири рази виїжджали до Ірпеня для з’ясування фактів та врегулювання ситуації.

«Буквально вчора в Ірпені відбулося публічне обговорення проблеми за участі громадських активістів з Бучі, Гостомеля, Коцюбинського та керівника міліції Київської області Вадима Трояна. Останній доповів, що створена слідча оперативна комісія на базі апарату ГУМВС у Київській області, до якої увійдуть і представники прокуратури. Правоохоронці тримають цю проблему на особистому контролі. Активісти, у свою чергу, склали і надали нам перелік всіх будівельних майданчиків, де, на їх думку, нині проводиться незаконне будівництво. На даний момент на цих ділянках зупинено всі будівельні роботи», - розповів Дмитро Христюк.

Присутні на нараді правоохоронці з Ірпеня запевнили, що наразі ситуація у місті контрольована, а у разі необхідності для них будуть виділені додаткові сили.

Наступним на засіданні обговорили питання загрози знищення 22 гектарів Чернечого лісу. Договори оренди його окремих земельних ділянок між Києво-Святошинською РДА та підприємцями були укладені ще у 2004-му році. Однак до сьогодні, за словами представника Держгеокадастру у Києво-Святошинському районі,  частина архівних матеріалів зникла. Коментуючи проблему,  Володимир Шандра підкреслив, що розбудова територій повинна відбуватися не за рахунок знищення вікових лісів.

«Розвиток мегаполісу також має бути у правовому руслі. Ми не повинні заради цього вирубувати дерева і знищувати природні багатства. Існує багато інших земель, які підходять під забудову. Учора ми ухвалили перспективний план об’єднання громад області і сподіваємося, що кожна громада буде дбати про розвиток своїх територій, не наносячи шкоду лісам», - зазначив Володимир Шандра.

Останнім на засіданні Громадської ради обговорили питання попередження загибелі людей на водних об’єктах Київщини. Голова комітету з питань цивільного захисту Олександр Середа розповів, що станом на 12 серпня ц.р. в Україні на воді загинуло 748 осіб, з них - 106 дітей. У той же час у Київській області потонуло 30 осіб, з яких – троє дітей. Серед причин немалого показника смертності на водних об’єктах називають, зокрема, відсутність єдиної державної рятувальної служби, яка б займалася виключно рятувальними роботами, та проблему безпеки дитячого відпочинку.

14 серпня в міськвиконкомі відбулося засідання за участю голів ОСББ з теми «Організація якісної роботи ОСББ».

Варто зазначити, що в Ірпені працює близько ста органів співвласників багатоквартирних будинків. На засідання прибуло близько 25-ти представників ОСББ. Керуючий справами виконавчого комітету Ірпінської міської ради Максим Плешко зауважив, що об’єднання співвласників багатоквартирних будинків – це прогресивна форма роботи у житловій сфері.

Проблеми утримання житла, забезпечення населення комунальними послугами та їх оплата сьогодні є досить актуальними, тому українське законодавство в житлово-комунальній сфері перебуває в стані постійного вдосконалення.

Начальник юридичного відділу Костянтин Кар’єв роз’яснив основні положення Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку». Даний закон набув чинності 1 липня, регулює правові, організаційні та економічні відносини, пов’язані з реалізацією прав та виконанням обов’язків співвласників багатоквартирного будинку щодо його утримання та управління.

«З метою надання населенню, що проживає в багатоквартирних будинках, де створено об’єднання, пільг та субсидій для відшкодування витрат на оплату комунальних послуг визначається розмір внесків (платежів) на відповідні потреби, затверджений загальними зборами об’єднання, але не більше найвищого у відповідному населеному пункті тарифу на відповідні комунальні послуги, встановленого відповідним державним органом або органом місцевого самоврядування для суб’єктів господарювання», – підкреслив начальник юридичного відділу.

Спеціаліст управління праці та соціального захисту населення інформував присутніх голів ОСББ про порядок нарахування субсидій та необхідність надання відомостей про встановлені тарифи на житлово-комунальні послуги.

Представники об’єднань обговорили проблемні питання, які виникають при зверненні ОСББ до місцевої влади, а також окреслили шляхи їх вирішення. На питання відповідали керівники комунальних підприємств «Ірпіньводоканал» – Олександр Маркушин, «Контроль благоустрою міста» – Євгенія Алєксєєва, УЖКГ «Ірпінь» – Сергій Скрипник, Ірпінського РЕМ – Василь Беренок.

У ході засідання присутні вирішили налагодити тісніші звязки між ОСББ і комунальними службами міста, представниками влади. З цією метою буде створено консультативно-дорадчий орган – Громадську раду голів ОСББ при виконавчому комітеті Ірпінської міської ради – який буде інновацією у сфері розвитку ОСББ та реформування ЖКГ на рівні міста. Громадська рада голів ОСББ відкриває місцевим об’єднанням широкі можливості для представлення своїх інтересів на рівні місцевого самоврядування.

Заступник голови облдержадміністрації Дмитро Христюк, керівник міліції столичної області Вадим Троян, мер міста, правоохоронці та представники прокуратури зустрілися з громадою Ірпеня та Бучі, аби вирішити проблемні питання щодо незаконного будівництва, вирубки лісу, побиття місцевих активістів.

На початку Дмитро Христюк звернувся до присутніх і висловив сподівання, що ця зустріч пройде у форматі конструктивного діалогу. Після чого він зазначив, що сьогодні проблематика Ірпеня, а це порушення земельного і дозвільного законодавства, незаконна вирубка лісу, виділення земельних ділянок для учасників АТО, характерна для всього столичного регіону. Велика кількість звернень про правопорушення у різних сферах діяльності надійшла до облдержадміністрації. Щоб встановити істину, створена робоча група, яка вивчить проблеми кожного району окремо. Також Дмитро Христюк додав, що ця комісія буде працювати прозоро і відкрито, спільно з громадськістю та журналістами.

Очільник міліції столичного регіону Вадим Троян у своєму вступному слові запевнив присутню громаду, що правоохоронці прикладуть усіх зусиль, проведуть комплекс заходів, необхідні експертизи і особи, які причетні до побиття ірпінських та бучанських активістів, будуть притягнуті до кримінальної відповідальності. Враховуючи актуальність та резонанс скоєних нападів, кримінальні провадження, відкриті по цим фактам, направлені для розслідування до слідчого управління Київської області, де створена слідчо-оперативні групи з досвідчених правоохоронців.

Також Вадим Анатолійович звернувся до громади з проханням повідомляти будь-яку інформацію йому особисто про людей, які можуть бути причетні до нападу на жителів міста.

Прес-служба ГУМВС України в Київській області

   

Для того, щоб захисникам України та членам їх родин було легше отримати допомогу, щоб вони знали куди слід звертатися з проблемними питаннями та як діяти після демобілізації чи у разі поранення, Київською обласною державною адміністрацією розроблено «Дорожню карту учасників антитерористичної операції та їх сімей для вирішення питань соціального забезпечення, захисту, надання соціальних гарантій».

Тривалий час над підготовкою та узагальненням величезного масиву інформації в єдиний документ працювали ряд фахівців, громадських діячів, незалежних експертів. Вийшов він доволі об’ємним, адже містить повну інформацію щодо гарантованих державою прав учасникам антитерористичної операції, а також покроковоописано дії, які необхідно зробити учаснику АТОотримати ту чи іншу послугу.

Зокрема, у довіднику можна знайти інформацію щодо отримання матеріальної та правової допомоги, процедури виділення земельних ділянок та житла, оздоровлення та реабілітації, отримання пільг, медичних та освітніх послуг, питання працевлаштування тощо. Також наведено телефони «гарячих ліній» обласного, районних, міських штабів, управлінь, відділів, де детальніше можна отримати роз’яснення. Охоплено й ряд інших важливих питань, які, як показує практичний досвід, виникають та потребують уваги з боку влади різного рівня.

За словами заступника голови Київської обласної державної адміністрації Дмитра Христюка, цей документ має стати своєрідним дороговказом, як для керівників на місцях, так і для кожного бійця. Такий збірник, на його думку, дозволить уникнути зловживань чи невірних трактувань щодо пільг для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей. Те що, гарантовано Законом – те й має виконуватися. Жодних інших трактувань не може бути. Також він підкреслив, що це – не просто звичайний перелік пільг, це – інструкція, як їх можна отримати, які документи необхідно мати та куди їх слід віднести.

«Робота пророблена величезна, задля цього об’єднані зусилля багатьох відомств, управлінь, департаментів. Нам вдалося в одному збірнику поєднати всю важливу інформацію щодо прав учасників антитерористичної операції. Впевнений, що так звана «Дорожня карта» буде корисною для захисників нашої Вітчизни, дозволить уникнути зловживань з боку чиновників.Такий довідник – це соціально важлива ініціатива, адже учасники бойових дій не достатньо знають свої права, що призводить до різних непорозумінь та конфліктів. Таким кроком ми намагаємося запобігти їм», - зазначив заступник голови Київської ОДА.

«Дорожня карта допомоги для воїнів АТО» знаходиться у вільному доступі на офіційному сайт КОДА – http://koda.gov.ua/sotsialni_garantiji_uchasnikam_ato_ta_jih_rodinam, а також на офіційних сайтах райдержадміністрацій та міськвиконкомів Київщини. Найближчим часом з’явиться у військових комісаріатах, громадських організаціях, що опікуються питаннями бійців із зони АТО, а також буде оприлюднена через засоби масової інформації.

«Звертаюся до всіх жителів області з проханням ознайомитися з інформацією та максимально розповсюдити її серед близьких та знайомих. Це найменше, чим ми можемо віддячити людям, які ціною власного життя та здоров’я захищають наш з вами спокій. Не залишаймося байдужими!», - наголошує Дмитро Христюк.

Довідково: станом на 12 серпня 2015 року в Київській області нараховується 5 592 демобілізованих учасників АТО. Загиблих – 145 осіб. Поранення різного ступеня важкості отримали 469 чоловік. На даний час, від області виділено одноразову матеріальну допомогу 4012 військовослужбовцям, які беруть участь в АТО, 376 пораненим та 94 сімям, родичі яких загинули в зоні проведення АТО. Також 6 демобілізованим військовослужбовцям виділено допомогу на оздоровлення на загальну суму 10 543576,62 грн.

Перелік об'єктів в Ірпені

11 серпня о 02 год 59 хв до чергового диспетчера 36-ДПРЧ м. Ірпінь надійшло повідомлення про пожежу в приватному одноповерховій лазні за адресою: смт. Гостомель, вул. Островського, 9. На місце події було негайно направлено відділення на АЦ-40 (432921) 53-ДПРП смт. Гостомель. По прибуттю на місце пожежі було встановлено, що горить повністю будівлялазні. На допомогу відділенню 53-ДПРП також було направлено відділення на АЦ-40 (433337) 63Б 36-ДПРЧ м. Ірпінь та АЦ-40 (5233Н2) 26801 35-ДПРЧ м. Буча. Всього на пожежі було задіяно 11 чоловік особового складу.

Завдяки злагодженим та швидким діям рятувальників, вже через 1 год. 30 хв. пожежу було повністю ліквідовано (ліквідація о 04 год 40 хв.).

Пожежею було знищено приміщення санітарного вузлу, банне приміщення, гостьова кімната, коридор, дах на площі 10 м2, холодильник та виробничі інструменти. Пошкоджено приміщенн їдальні та дах на площі 15 м2.

Матеріальні збитки наразі встановлюються.

Орієнтовна причина пожежі –  занесення стороннього джерела запалювання.

10 серпня о 14 год. 44 хв. до оперативно-рятувальної служби 36-ДПРЧ м. Ірпінь надійшло повідомлення про загорання приватного автомобіля «FordScorpio» на стоянці поблизу житлового будинку у Ірпені по вул. Котляревського, 65. На місце виклику негайно було направлено відділення на АЦ-40 (433371) 63-Б 36-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь в кількості 3 чоловіка. Вже за 5 хвилин вогнеборці прибули до місця виклику, та оперативно приборкали вогонь (о 14 год. 51 хв. пожежу локалізовано), а у 14 год. 54 хв. пожежу було вже повністю ліквідовано.

У результаті вищезазначеної події вогнем пошкоджено моторний відсік, частково лобове скло та лакофарбове покриття.

Потерпілих та загиблих у наслідок пожежі немає. Попередня причина загорання – коротке замкнення електроустаткування автомобіля. Збитки наразі встановлюються.

Гуриненко Максим

На підставі пункту 14 статті 12 закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, учасникам бойових дій  надаються пільги, зокрема, першочергове забезпечення жилою площею осіб, які потребують поліпшення житлових умов, та першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва, першочерговий ремонт жилих  будинків  і квартир цих осіб та забезпечення їх паливом.

Розмір житлової площі, на яку мають право учасники АТО та члени їх сімей (дружина, неповнолітні діти, особи, які спільно проживають та пов'язані спільним побутом), складає 13,65 кв.м.

Учасники АТО можуть претендувати на отримання житла за наявності наступних підстав:

проживання у приміщенні, що не відповідає встановленим санітарним і технічних вимогам (це встановлюється інженерно-технічними працівниками ЖЕО, за участю представників громадськості та підтверджується:  актом обстеження стану жилого будинку з відповідним висновком, технічним паспортом жилого будинку з даними про його фізичну зношеність, висновком проектної або науково-дослідної організації (при необхідності) щодо технічного стану будинку (приміщення) та про неможливість (недоцільність) проведення капремонту, висновком органу або закладу санітарно-епідеміологічної служби щодо відповідності жилого будинку (жилого приміщення) санітарним вимогам;

забезпечення жилою  площею, розмір якої є  меншим встановленого законодавством рівня (визначається виконавчими комітетами обласних, Київської і Севастопольської міських Рад народних депутатів разом з радами профспілок);

наявність тяжких форм деяких хронічних захворювань, у зв'язку з чим військовослужбовець не може проживати у комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім'ї (перелік захворювань визначено Додатком 1 до Наказу МЗ УССР від 08.02.85 № 52);

проживання у гуртожитку;

проживання за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного або громадського житлового фонду чи за договором найму жилого приміщення в будинках;

проживання в одній кімнаті по дві і більше сім'ї, незалежно від родинних відносин, або проживання  осіб різної статі, старших одне одного на дев'ять років, крім подружжя;

проживання протягом тривалого часу(не менше п'яти років) за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності;

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.    

Порядок отримання житла учасниками АТО

Для отримання житла учаснику АТО або члену його сім'ї необхідно:

звернутися до відповідного комітету районної, міської, районної у місті, селищної, сільської Ради народних депутатів (за місцем проживання — до виконавчого комітету районної, міської, районної у місті, селищної, сільської Ради народних депутатів, за місцем роботи — до підприємств, установ, організацій, що мають житловий фонд і ведуть житлове будівництво або беруть пайову участь у житловому будівництві).

зібрати необхідні документи та подати до відділу, що здійснює зарахування на квартирний облік;

отримати рішення про взяття на квартирний облік у місячний термін з дня подання пакету документів;

отримати письмову відповідь з повідомленням дати взяття на облік, номера черги або підстави відмови у задоволенні заяви;

дочекатися своєї черги серед осіб, що мають право на першочергове отримання житла;

отримати ордер на жиле приміщення.

Орієнтовний перелік документів, які необхідно подати для отримання житла:

1. Заява про взяття на квартирний облік. Бланк заяви видається спеціалістами, які приймають документи. Заява підписується членами сім'ї, які разом проживають, мають право на одержання жилого приміщення і бажають разом стати на облік. В заяві необхідно вказати, проте, що використовується право першочергового забезпечення жилою площею.

2. Довідка з місця проживання про склад сім'ї та прописку, яка видається ЖЕО або громадянином, який має у приватній власності жилий будинок (чистину будинку), квартиру.

3. Довідки про те, чи перебувають члени сім'ї на квартирному обліку за місцем роботи.

4. Копії паспортів всіх повнолітніх осіб, зазначених у довідці про склад сім'ї.

5. Акт обстеження житлових умов.

6. Засвідчені копії свідоцтв про одруження, про розлучення,про народження дітей.

7. Якщо квартира приватизована — копія технічного паспорту та копія документу про право власності на житло (свідоцтво про право власності).

8. Довідка (виписка з рішення виконавчого комітету місцевої Ради) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам.

9. Якщо проживання здійснюється за договором піднайму жилого приміщення — потрібно надати копію договору піднайму між основним наймачем і піднаймачем, засвідчену у ЖЕКу.

10. Якщо проживання здійснюється за договором найму (оренди) жилого приміщення у будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності;

11. Якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (згідно затвердженого переліку) — оригінал медичного висновку лікарсько-консультативної комісії (ЛКК).

12. Копія посвідчення учасника бойових дій.

При прийнятті позитивного рішення  житло надається учасникам АТО та членам їх сімей у безстрокове користування.

Організація надання житла для військовослужбовців Збройних сил України здійснюється на підставі наказу Міністерства оборони України від 30.11.2011 № 737 “Про затвердження Інструкції про організацію забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей жилими приміщеннями”.

Управління зовнішньоекономічної політики департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації інформує, що за інформацією Інформаційно-аналітичної служби «Європейський-Східний діалог» (IASEED) 14-17 січня 2016 року в м. Брно (Чеська Республіка) відбудуться щорічні фестивалі туристичної галузі: GO – Міжнародна виставка промисловості та туристичного руху та REGIONTOUR – Міжнародна виставка туристичних можливостей в регіонах.

Вищевказані фестивалі – це найбільша презентація туристичної індустрії в Чеській Республіці, з акцентом на регіони і країни Центральної та Східної Європи.

Виставки відбуваються за активної підтримки Міністерства місцевого розвитку Чеської Республіки та Асоціації країв Чеської Республіки. Партнерами виставок виступають такі інституції, як: Асоціація туристичних компаній та агентств, державна громадська організація «Чехтуризм», Асоціація туристичних агентств, Асоціація чеських туристичних агентств та агентур, Асоціація туристичних інформаційних центрів Чеської Республіки та Асоціація готелів і ресторанів Чеської Республіки.

Виставка GO –  присвячена інформаційно-пропагандистській роботі з метою організації виїзного туризму (поїздки за кордон), в якій беруть участь, в основному місцеві туристичні агентства, націлені на популярні зарубіжні напрямки і зарубіжні туристичні центри.

Виставка REGIONTOUR є ключовим проектом для підтримки внутрішнього і в’їзного туризму в Чеській Республіці, в якій беруть участь ключові гравці та особи, які приймають рішення в галузі туризму в Чеській Республіці та її регіонах.

26-а Міжнародна туристична виставка СО в 2016 році представлятиме:

національні туристичні інституції, включаючи: туроператорів, турагентства тощо;

туристичні регіони та центри;

туристичні оператори, агентства та компанії (приватного бізнесу);

проживання, харчування та транспортні послуги;

фінансові та страхові послуги у сфері туризму;

конгресовий та інтенсивний туризм;

МІСЕ – Meeting, incentives, conferences and exhibitions;

гольф-туризм;

човни і аксесуари (рибальський туризм);

надання послуги для ділових поїздок;

туризм і активне дозвілля, хобі та спеціальні подорожі;

професійна освіта;

засоби масової інформації та спеціальна література;

просування в туризм;

інформаційні технології в туризмі;

інші послуги в галузі туризму;

регіональний фестиваль харчування (RegFoodFest).

25-та Міжнародна виставка регіонального туризму

REGIONTOUR-2016 презентує:

регіони Чеської Республіки, регіональні установи та іноземні регіони;

привабливі природні території та місця;

культурні та історичні пам'ятки, а також спа-об'єкти;

регіони, які підходять для розвитку туризму та спорту;

культура та розваги;

просування регіонів;

інше.

З більш детальною інформацією щодо проведення виставки, зокрема про умови участі, можна ознайомитись за телефоном: контактна особа – Ключевський Іван Іванович (+38 050 317 90 65).

В 2015 році, у вищевказаних виставках, яка займала площу 25 000 м2 прийняли участь 1 021 фірма, з більше ніж 100 регіонів з 21 країни, стенди яких відвідали 31 721 відвідувач. Почесним гостем виставки, в 2015 році була Угорщина. Натомість, хід минулорічних виставок, які відвідали іноземці з 12 країн світу - висвітлювали 311 кореспондентів з цілого ряду, в основному, європейських країн.

Новини

Анонси

 

pay-oplata

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник