Середа, 21 серпня 2019 |

Новини

ДСНС України вкотре застерігає громадян бути обережними під час виявлення вибухонебезпечних предметів!

З кожним роком кількість постраждалих людей від вибухонебезпечних предметів дедалі зростає. Так, якщо у 2013 році показник травмованих та загиблих від вибухонебезпечних предметів сягав 30 людей, з яких 2 дітей, то вже у 2014 було зафіксовано 36 постраждалих. До того ж збільшилася кількість постраждалих дітей – до 9. Досвід показує, що частіш за все головними причинами збільшення кількості травмованих є нехтування правилами безпечного поводження з вибухонебезпечними предметами. Особливо трагічним був минулорічний випадок, що стався 28 вересня у селі Підгорівка Луганської області. Тоді два юнаки – 16-ти та 20-річного віку – вирішили у себе вдома розібрати вибухонебезпечний предмет, в результаті чого стався вибух. Одному із хлопців відірвало праву руку по плече, а інший отримав осколочні поранення шиї та правої руки. На початку цього року сумна статистика постраждалих внаслідок вибухонебезпечних предметів продовжується. Зокрема, 28 січня на Рівненщині стався вибух у житловому будинку, внаслідок якого дві людини отримали травми та одна загинула. Як з’ясувалося пізніше, у будинку знаходився вибухонебезпечний предмет.

16 лютого на Житомирщині від розриву протитанкової гранати загинув чоловік, 1959 року народження, який намагався розібрати вибухонебезпечний предмет у себе на подвір’ї. Як з’ясувалося, чоловік був безробітним, неодноразово займався розбиранням боєприпасів, які знаходив на поруч розташованому полігоні.

18 лютого на Чернігівщині, у смт Ріпки, в школі №2 пролунав потужний вибух, внаслідок якого 2 співробітниці школи отримали травми та одна – померла. Діти, які під час вибуху перебували у школі в групах продовженого дня, не постраждали і були швидко евакуйовані з будівлі. Як з’ясувалося пізніше, спрацював ручний протитанковий гранатомет "РПГ-18". Його приніс до школи, як музейний експонат, волонтер, який нещодавно повернувся з району проведення АТО. Саме тому, Державна служба України з надзвичайних ситуацій вкотре звертається до громадян з проханням: у разі виявлення вибухонебезпечних предметів ні в якому разі не торкатися до них і одразу ж телефонувати за номером 101 або 102.

Шановні батьки! Розповідайте своїм дітям про ту небезпеку, яку приховують у собі вибухові пристрої. Адже жага дитячої цікавості часом вартує життя.

Вкотре наголошуємо, що під час виявлення підозрілого предмету, категорично забороняється торкатися і пересувати його, заливати його рідинами, засипати ґрунтом або чимось його накривати, користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух), торкатися підозрілого пристрою та здійснювати на нього звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже практично всі вибухові речовини отруйні та чутливі до механічних, звукових впливів та нагрівання.

При виявленні вибухових пристроїв негайно телефонуйте 101 або 102.

Відповідно до розпорядження КМУ № 48-р Ірпінським МС проведено перевірку стану готовності захисних споруд до укриття населення у разі виникнення надзвичайної ситуації. За результатами проведеної роботи було визнано, як не готові 11 протирадіаційних укриттів, які перебувають на балансі КП «Бучанське УЖКГ».

У той самий час, як приклад, КП «Ірпіньводоканал» підтримує свою захисну споруду у готовності до укриття працюючого персоналу, приміщення чисті, нещодавно проведено ремонт, придбано біотуалет, сховище забезпечено запасами води, усі системи життєзабезпечення у робочому стані, є необхідна документація.

Наразі, перевірки захисних споруд ще тривають.

Розпочато ремонт Ірпінської міської бібліотеки. Дане приміщення давно потребує реконструкції. Уже у вересні цього року планується відзначення 70-річчя з дня відкриття міської бібліотеки.

Стереотип про те, що люди не читають і бібліотека їм не потрібна, цілком і повністю спростовують мешканці Ірпеня. Адже центральна міська бібліотека обслуговує 4500 читачів, дитяча бібліотека – 2060. Фонд бібліотеки складає 72 тисячі книг, систематично поповнюється як за кошти місцевих меценатів, так і за бюджетні кошти. Також – дарунками читачів, книгами місцевих авторів тощо.

Міська бібліотека є інформаційним, культурним, освітнім закладом. Тут проводиться чимало мистецьких зустрічей, літературних вечорів, конференцій тощо.

«Діяльність бібліотеки не зупинилася, є доступ до Інтернету у приміщенні дитячої бібліотеки. Знаходимо можливість не припиняти обслуговування читачів, – зазначила директор центральної бібліотеки Олена Циганенко. – Після ремонту наші читачі будуть працювати не лише у відремонтованих залах, а й до їх послуг – нові форми роботи й нові книги, які уже придбані».

3 березня в ході розширеної наради з питань забезпечення життєдіяльності міста та селищ міський голова Володимир Карплюк поінформував присутніх про реформування житлово-комунального господарства міста.

Нагадаємо, що наразі триває процес об’єднання трьох комунальних підприємств: КП «Ірпіньміськсвітло», КЖЕП «Ірпінь», Виробниче управління комунального господарства – в одне комунальне підприємство – управління житлово-комунального господарства «Ірпінь».

Очільник міста наголосив, що кількість двірників у комунальному підприємстві зросте й працюватиме система заохочення для спеціалістів робочих професій. «Буде розроблена спеціальна система мотивації: збільшення зарплати і можливість отримання земельної ділянки після 5 років роботи для спеціалістів,  безпосередньо задіяних в робочий процес, наприклад, двірників, – підкреслив Володимир Карплюк. – Таким чином плануємо покращити кадровий потенціал ключових фахівців житлово-комунального господарства».

До кінця року Міністерство юстиції завершить основний етап реформ надання адмінпослуг. На сферу реєстрації прав чекає перехід на електронний документообіг, спрощення процедур, а функції прийому документів будуть делеговані місцевій владі, ЦНАПам та нотаріусам. Про це в ході обговорення реформування системи державної реєстрації з професійною спільнотою та представниками громадськості повідомив Міністр юстиції Павло Петренко.

«Міністерство юстиції планує до кінця року завершити основний етап реформ в галузі надання адмінпослуг. Реалізація запланованих реформ забезпечить ліквідацію черг, побутової корупції та багатьох інших проблем, які існують у процесі реєстрації бізнесу та права на нерухомість», - зазначив очільник Мін’юсту.

Він також повідомив, що в подальшому Міністерство юстиції планує передати на місця як функції прийому документів, так і функції прийняття рішень.

«Прийнятий парламентом законопроект № 1580 про дерегуляцію дає можливість передати функції фронт-офісу нотаріусам і ЦНАПам. Ми плануємо до 1 червня прийняти закон, який забезпечить передачу функцій як фронт-, так і бек-офісу місцевим органам влади, нотаріусам, ЦНАПам, які будуть спроможні реалізувати ці функції та, можливо, банківським установам», - наголосив Міністр юстиції.

За його словами, держава буде встановлювати лише стандарти щодо кількості документів, які треба буде пред’явити для реєстраційної дії, строків реєстрації та якості сервісу, що надається громадянам. При цьому він зазначив: чим більше в країні буде суб’єктів, які надають реєстраційні послуги, тим більшою буде конкуренція, тим більший вибір буде у громадян.

Говорячи про реєстрацію бізнесу, він зауважив: величезна проблема в цьому напрямку – це черги при отриманні виписок, довідок та витягів, адже переважну більшість документів громадяни отримують у паперовому вигляді.

Тому прийнятий парламентом закон про дерегуляцію прибрав необхідність підпису реєстратора під цими документами. Їх можна буде отримати в електронному вигляді. Електронні документи матимуть таку ж юридичну силу, як і паперові, а для їх отримання не знадобиться Електронний цифровий підпис.

«Нам не потрібно ЕЦП. Прямо з сайту вводиться суб’єкт пошуку, одразу формується витяг, через Інтернет здійснюється оплата карткою. Автентичність витягу буде підтверджуватися його номером, який зможе перевірити будь-який орган в режимі он-лайн. Цю систему ми плануємо запустити через місяць», - зазначив очільник Мін’юсту.

За словами Павла Петренка, окрім іншого, заплановано спростити формат реєстрації бізнесу та розширити кількість критеріїв пошуку, за якими буде формуватися той чи інший документ.

Під час обговорення було презентовано Покроковий план реформування системи державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу.

За словами Першого заступника Голови Державної реєстраційної служби України Артема Янчука, планується розширити на міста Київ, Івано-Франківськ та Калуш пілотний проект «Екстериторіальність», який нині діє у Київській та Вінницькій областях. Жителі цих міст зможуть подавати документи на реєстрацію в будь-якому офісі реєстрації у межах регіонів пілотного проекту.

Також планується розширити пілотний проект «Модельний офіс» і долучити до нього всі органи реєстрації Київської області. При цьому, як і за попереднім проектом, планується запровадити принцип екстериторіальності.

Артем Янчук також повідомив, що з 1 квітня буде запроваджено нові електронні сервіси. У сфері державної реєстрації прав – отримання витягу за результатом реєстрації або рішень про відмову в електронному вигляді. Буде відмінено обов’язковість наявності ЕЦП для подібних процедур. У подальших планах реформи – максимальне розширення точок прийому документів.

«Прийняття законопроекту №1580 передбачає можливість прийняття документів для державної реєстрації посадовими особами органів місцевого самоврядування, працівниками ЦНАПів та нотаріусами. Громадяни зможуть подати документи до будь-кого з цих суб’єктів чи до реєстраційної служби», - зазначив Артем Янчук.

Далі, за його словами, почнеться робота з прийняття документів, які дадуть можливість передачі функцій реєстрації прав та бізнесу органам місцевого самоврядування, нотаріусам та банкам. Водночас буде ініційовано передачу функцій з державної реєстрації обтяжень державним виконавцям.

«За Мін’юстом залишаться функції контролю. Зокрема Міністерство здійснюватиме сертифікацію суб’єктів реєстрації і надаватиме доступ до реєстрів», - зазначив Перший заступник Голови Державної реєстраційної служби.

Окрім того, Мін’юст матиме функцію адміністративного оскарження рішень державних реєстраторів та розгляд скарг на дії суб’єктів реєстрації з правом скасовувати їхні рішення. Також після передачі функцій з реєстрації на місця буде запроваджено дворівневу систему оскарження для громадян. Перший рівень – оскарження до головних територіальних управлінь юстиції. Другий – оскарження безпосередньо до центрального апарату Мін’юсту.

Також буде запроваджена система санкцій щодо недобросовісних осіб, які мають право здійснювати реєстрацію. Їх будуть позбавляти сертифікатів доступу до реєстрів.

У свою чергу Міністерство юстиції чекає від усіх небайдужих громадян їхнього бачення шляхів реформування державної реєстраційної служби та відповідних пропозицій, які можна надсилати за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

У прикріплених файлах: етапи проведення реформ та електронні сервіси в сфері державної реєстрації.

Верховна Рада України прийняла нову редакцію Закону  «Про ліцензування видів господарської діяльності» (реєстр. № 0934), за якою суттєво зменшується кількість видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню (із 56 до 30). Також значно спрощується порядок отримання ліцензій і буде запроваджено сучасні електронні технології їх надання.

Загалом у сфері ліцензування закладається фундамент прозоріших партнерських стосунків між державою та бізнесом, що дозволить підвищити позицію України за класифікацією Світового банку (рейтинг “Doing Business”) через створення сприятливіших умов розвитку підприємництва та зростання інвестиційної привабливості України.

Окрім того, конкретизуються й уточнюються поняття, державні принципи ліцензування підприємництва, порядок ліцензування, зокрема, шляхом спрощення видачі ліцензій, контролю за органами ліцензування, застосування заходів впливу й інформаційного забезпечення державного управління у цій сфері.

Прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі

Скорочення пенсій не буде стосуватися осіб, які отримують пенсію менше 1423 грн. Для працюючих пенсіонерів, котрі отримують менше 1423 гривні, виплати не скорочуватимуться. Про це повідомив Міністр соціальної політики Павло Розенко.

«Ми відпрацювали єдине, на мій погляд, правильне рішення - скорочення пенсій на 15% не буде стосуватися осіб, які отримують пенсію менше 1423 гривень станом на сьогоднішній день», - сказав він.

«Також за пропозиціями Уряду і народних депутатів і комітетів прийнято рішення не передбачати обмеження пенсій для військовослужбовців – осіб рядового і начальницького складу, а також працівників відповідно Міністерства оборони, головного управління розвідки, Міністерства внутрішніх справ, всіх силових органів, які сьогодні залучені в проведенні відповідно антитерористичної операції», - додав Павло Розенко.

Прес-служба Міністерства соціальної політики

Уряд України пропонує додатково виділити 12,5 мільярда гривень на субсидії для малозабезпечених громадян та розробив нову систему надання субсидій. Про це повідомив Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк на засіданні Уряду України в суботу, 28 лютого.

Арсеній Яценюк підкреслив, що Уряд пропонує у змінах до Державного бюджету додатково виділити 12,5 мільярда гривень на фінансування субсидій для малозабезпечених громадян. Загалом на фінансування субсидій буде передбачено 24 мільярда гривень.

«Якщо треба буде більше, знайдемо більше. Тому що це ключова функція держави – захищати малозабезпечених людей і давати можливість, щоби кількість малозабезпечених зменшувалася. А це можна буде зробити, коли ми й надалі будемо рухатися по шляху змін, проведення реформ в країні і отримання відповідної інвестиційної і фінансової допомоги», - наголосив він.

Кабінет Міністрів, за словами Глави Уряду, також пропонує запровадити нову систему надання субсидій малозабезпеченим громадянам. Глава Уряду зазначив, що за чинним законодавством у документах, необхідних для отримання субсидії, є опитувальник із 90 запитань. За новою системою, кількість запитань буде скорочена до 15: «Будуть на всі сім'ї розсилати одну сторінку з заявою і з формою декларації, щоб люди могли їх швидко заповнити і відправити назад в соціальні служби, і щоб соціальні служби мали можливість їх опрацювати і тим, кому потрібно, призначити субсидію».

«Ми змінили взагалі ідеологію. Вам нікуди не треба йти - ви повинні самі заповнити дуже просту форму. У нас повинна бути довіра один до одного. Людина заповнює дані і несе відповідальність за ці дані. Тому ми дуже просимо всіх, щоб це був чесний і відвертий підхід. Той, хто повинен отримати субсидії, їх швидко отримає. І ми з бюджету видамо гроші. Той, хто не має права на субсидію, - щоб не забирав в інших це право», - наголосив він.

«Наша філософія - спрощена система, безконтактність, довіра одне до одного», - додав Арсеній Яценюк.

Міністр соціальної політики України Павло Розенко, який представив на засіданні Уряду проект нової системи надання субсидій, повідомив, що заяви на отримання субсидій мають бути надіслані до громадян до 15 квітня.

Документи:

Реформа системи надання житлових субсидій населенню

Роботи проводитиме комунальне підприємство «Ірпіньводоканал». Про це повідомив начальник комунального підприємства Віктор Коваленко під час наради керівників комунальних підприємств з питань забезпечення життєдіяльності міста та селищ 2 березня.

Також керівник комунального підприємства порушив питання щодо ремонту 1110 погонних метрів колектора. Є попередні домовленості з фірмою «Атлант» по проведенню поточного ремонту. Проблема – у відсутності коштів на цю мету.

2 березня відбулася нарада керівників комунальних підприємств з питань забезпечення життєдіяльності міста та селищ, яку провів перший заступник міського голови Микола Головкевич.

Учасники наради зосередили увагу на питаннях роботи об’єктів житлово-комунального господарства, зокрема: реорганізації комунальних підприємств, планування тендерних закупівель, подорожчання енергоносіїв, використання альтернативних видів палива тощо.

Перший заступник міського голови наголосив на тому, що терміново потрібно виявити і ліквідувати всі стихійні сміттєзвалища. «Основні сили нині повинні бути направлені на те, щоб вивезти все те сміття, яке у нас зібралося за зимові місяці – по дворах, вулицях, основних наших магістралях, по берегах водойм, – на ліквідацію стихійних сміттєзвалищ. Це перший етап у наведенні порядку. Далі – низка заходів у рамках двомісячника благоустрою міста», – підкреслив Микола Головкевич.

Начальник Ірпінської філії ВАТ «Київоблгаз» Руслан Писанко доповів про ліквідацію витоку газу по вулиці Українській.

Були й приємні новини: начальник КП «Ірпінське земельно-кадастрове бюро» Мирослава Юнгер повідомила, що нещодавно два землевпорядники отримали сертифікати.

Керівник КП «Контроль благоустрою міста» Євгенія Алєксєєва, поінформувала учасників наради про проведені та заплановані заходи щодо підготовки до реконструкції центрального ринку та розміщення зовнішньої реклами.

Керівники доповіли про стан справ та плани роботи на наступний тиждень на підпорядкованих їм ділянках роботи.

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник