П'ятниця, 10 квітня 2020 |

Новини

На базі Київського міського центру зайнятості відбулася прес-конференція з приводу презентації «Тренінгової програми з розвитку навичок підприємництва для ВПО та місцевого населення Донецької та Луганської областей», що реалізується Програмою розвитку ООН в Україні, фінансується Урядом Японії, за підтримки Уряду України, Державної служби зайнятості України, регіональної та місцевої влади. Програма реалізовується в рамках проектів ПРООН: «Швидке реагування на соціальні та економічні проблеми внутрішньо переміщених осіб в Україні» та «Економічне та соціальне відновлення Донбасу».

Участь у прес-конференції взяли Світлана Закревська - спеціаліст з розвитку підприємництва, Проект ПРООН "Швидке реагування на соціальні та економічні проблеми ВПО в Україні", Олександр Осовець - спеціаліст з питань зайнятості та підприємництва, Проект ПРООН "Економічне та соціальне відновлення Донбасу",Андрій Якимів - керівник Програми «Організація тренінгових навчань із розвитку навичок підприємництва для ВПО та місцевого населення Донецької та Луганської областей у 8 регіонах України, які мають намір започаткувати або відновити підприємницьку діяльність», Юрій Порохнавець - в.о. директора Київського обласного центру зайнятості, Людмила Мушинська - перший заступник директора Київського міського центру зайнятості, представники громадських та волонтерських організацій, а саме: «Донбасс-SOS», «Крим-SOS», «Центр зайнятості вільних людей» та Волонтерський центр "ФРОЛІВСЬКА 9/11" Всеукраїнської благодійної організації "Благодійний фонд "Свої".

Програма покликана підвищити рівень життя внутрішньо переміщених осіб (ВПО) шляхом розширення можливостей щодо зайнятості та підприємництва місцевого населення у Донецькій і Луганській областях.

За словами керівника програми, директора ТзОВ «Територія Бізнесу», Андрія Якиміва, в рамках Програми відбудуться тренінгові навчання, які покликані шляхом підвищення рівня практичної освіти мотивувати ВПО та місцеве населення Донецької та Луганської областей до започаткування (відновлення) підприємницької діяльності. Участь у програмі є безкоштовною (іногороднім учасникам передбачені відшкодування витрат на проїзд в межах області проходження навчання, при потребі – забезпечення житлом, усі учасники забезпечуватимуться харчуванням, необхідними навчальними та роздатковими матеріалами).

Учасники, які мають намір започаткувати (відновити) підприємницьку діяльність після успішної участі в програмі зможуть отримання фінансування в рамках Програми малих грантів для підприємців ПРООН (проект планує організувати конкурс бізнес‐планів і надавати ВПО та місцевому населенню Донецької та Луганської області фінансування на безповоротній основі для започаткування або відновлення підприємницької діяльності).

Проведення тренінгів передбачено у 12 містах у 8 цільових областях України з найбільшою концентрацією переселенців: підконтрольні уряду території Донецької та Луганської областей, а також Харківська, Полтавська, Дніпропетровська, Запорізька, Одеська, Київська області та м. Київ. Заплановано проведення по 4 тренінги тривалістю 5 днів.

Організацію та проведення тренінгів покладено на консалтингову компанію ТзОВ «Територія Бізнесу» (м. Львів).

Як повідомили організатори, участь у Програмі відбуватиметься на конкурсній основі і передбачає чіткі вимоги до кандидатів: особи, які бажають взяти участь у тренінгах, повинні: мати офіційний статус ВПО, який підтверджується відповідною довідкою про реєстрацію, згідно Постанови КМУ №509 від 01/10/2014; бути з числа місцевого населення Донецької та Луганської областей (повинні підтвердити місце своєї реєстрації). Потенційні учасники повинні будуть на інтернет-сторінці Програми (www.vpo-study.org) подати електронну заявку про участь, надіслати скановані копії довідки про реєстрацію, що підтверджує статус ВПО та підтвердження місця своєї реєстрації в Донецькій або Луганській областях, пройти он-лайн-тестування та в подальшому співбесіду на предмет виявлення схильностей до підприємницької діяльності. До участі в програмі гарантується рівний доступ особам з обмеженими можливостями та забезпечення гендерного балансу. Загалом, організатори сподіваються, що у програмі за визначений час прийме участь не менше 1200 осіб.

Організатори висловили впевненість, що участь представників ВПО у тренінгу мотивуватиме їх розпочати або відновити підприємницьку діяльність з врахуванням розміру потенційної фінансової підтримки в рамках Програми малих грантів ПРООН.

Варто зазначити, що Програма реалізується у партнерстві з Міністерством соціальної політики України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Державною службою зайнятості України, місцевими органами влади, місцевими підприємствами, іншими урядовими та неурядовими організаціями на національному та регіональному рівнях, тісно співпрацюючи при цьому з новоствореним Державним агентством з питань відновлення Донбасу.

На засіданні Кабінету Міністрів України ухвалено постанову „Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. №753”, якою затверджено Технічний регламент щодо медичних виробів.

Слід зазначити, що технічні засоби реабілітації законодавчо віднесли до медичних виробів лише з ухваленням 15 січня ц.р. Закону України „Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. З 1 липня 2015 року дотримання вимог регламенту є обов’язковим.

У процесі роботи над запровадженням Технічного регламенту виявлено невідповідність окремих його норм положенням Директиви Ради ЄС, на підставі якої він був розроблений (директива від 14.06.1993 № 93/42/ЄЕС).

Ці невідповідності необґрунтовано змінили існуючі в європейських країнах процедури взаємодії виробників і органу ринкового нагляду в напрямку зарегульованості та контролю.

Зокрема, у пункті 19 регламенту міститься норма, згідно до якої виробники медичних виробів, виготовлених на замовлення, а це майже 500 тисяч протезно-ортопедичних виробів щороку, мають подати заяву на виготовлений виріб, що не передбачено директивою.

Термін „prescription” перекладено в тексті регламенту в різних його частинах по-різному – як „припис” і як „рецепт”. Це вкрай важливо уніфікувати як „припис”, оскільки для протезів і крісел колісних рецепти не виписуються. Тобто створюються перешкоди у забезпеченні інвалідів засобами реабілітації.

Водночас виявились неготовими до застосування Технічного регламенту МОЗ та Держлікслужба. На жоден запит Мінсоцполітики зазначені центральні органи виконавчої влади не можуть дати ґрунтовні детальні роз’яснення.

Зокрема, надають протилежні відповіді щодо переліку видів і класів технічних засобів реабілітації, які є медичними виробами. Наприклад, щодо протезів молочної залози два органи оцінки відповідності підтверджують їх належність до медичних виробів, один – вважає, що вони не відносяться до медичних виробів. Така ж ситуація з комплектуючими до протезно-ортопедичних виробів, ліфами для кріплення протезів, стільцями, партами, вертикалізаторами тощо. Тобто різні органи оцінки відповідності класифікують їх по-різному, МОЗ та Держлікслужба власну позицію не висловлюють, а в даний час розпочали готувати методичні рекомендації щодо віднесення технічних та інших засобів реабілітації до медичних виробів.

Також в Держлікслужбі відсутній перелік підприємств, що подали заявки відповідно до пункту 31 Технічного регламенту на реєстрацію, з метою введення в обіг медичних виробів.

З метою реалізації положень Директиви ЄС від 14.06.1993 №93/42/ЄЕС в країнах ЄС було розроблено низку методичних рекомендацій, зокрема настанову ЄС щодо проведення клінічних оцінювань, які не перекладені та не можуть застосовуватись підприємствами.

Згідно з інформацією, наданою Міністерством охорони здоров’я України, такий порядок (клінічного оцінювання) в Україні відсутній, він має бути підготовлений у ІІ півріччі 2015 року.

Через ці та інші проблемні питання, які щодня виникають при застосуванні норм Технічного регламенту, усі виробники технічних засобів реабілітації серійного виробництва, зокрема крісел колісних, заявляють про неготовність до застосування норм Технічного регламенту. Їм необхідно від 3 до 5 місяців для проведення доклінічного і клінічного оцінювання і подальшого складання декларацій залежно від кількості продукції, що виготовляє суб’єкт господарювання.

Технічні засоби реабілітації для інвалідів оплачує держава – з вимогою, що з 1 липня ц.р. ці засоби при введенні в обіг повинні відповідати Технічному регламенту.

Таким чином, з 1 липня Мінсоцполітики було змушене призупинити сплату бюджетних коштів за виготовлені засоби реабілітації і відповідно забезпечення ними інвалідів. Врегулювати зазначену проблему без внесення змін до постанови виявилось неможливим. Отриманий Мінсоцполітики лист-роз’яснення Мінекономрозвитку підтвердив необхідність перевірки на відповідність до норм Технічного регламенту при оплаті за видані технічні засоби реабілітації.

Станом на 10.07.15 не використано 420 млн. грн. (52%) коштів за напрямом забезпечення окремих категорій населення ТЗР.

Проте зазначені вироби люди вже обрали, виробники їх виготовили чи завершують виготовлення, а люди на них чекають, іноді більше року (ходунки, милиці).

Тому ухваленою за пропозицією Мінсоцполітики постановою усунено неузгодженості з Директивою ЄС та призупинено до 1 січня 2016 р. дію техрегламенту на технічні засоби реабілітації серійного виробництва. На вироби, що виготовлені за індивідуальним замовленням, він буде поширюватися.

Ухвалення постанови дає змогу завершити бюджетний рік, підприємствам підготувати необхідну документацію і не створювати соціальну напругу серед інвалідів.

Окрім того, у Технічному регламенті вже існують винятки щодо поширення його норм з більш пізнього терміну, зокрема з 1 липня 2016 р. щодо виробів, які пройшли державну реєстрацію в Держлікслужбі і внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення. Це ставить виробників у нерівні умови, коли з 1 липня 2015 року не на всі підприємства буде поширюватись дія Технічного регламенту.

Основною метою комплектування оперативного резерву першої черги є облік та збереження військовонавчених ресурсів, які звільняються з військової служби і брали безпосередню участь у бойових діях, та запровадження швидкого механізму залучення їх в інтересах Збройних сил.

Таке завдання визначено відповідним Законом України від 19.03.2015 року № 265-8 «Про внесення змін до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» щодо служби у військовому резерві в особливий період» (публікація – «Голос України» від 11.04.2015, № 66).

Цей закон дасть змогу створити правове підґрунтя для залучення до служби у військовому резерві військовослужбовців з бойовим досвідом, набутим під час збройного конфлікту на сході держави.

Відповідно до вимог статті 26 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» зарахуванню до оперативного резерву першої черги в обов’язковому порядку підлягають військовослужбовці, які звільняються зі строкової військової служби, військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, які за своїми професійно-психологічними характеристиками і станом здоров’я придатні до служби у військовому резерві та відповідають встановленим вимогам проходження служби у військовому резерві.

У військових частинах (установах) резервістами військового оперативного резерву першої черги комплектуються посади, на яких вони проходили військову службу, або рівнозначні (вищі) посади. Комплектування посад резервістами оперативного резерву першої черги здійснюєються незалежно від їх зайнятості військовослужбовцями.

Із закінченням особливого періоду, резервісти оперативного резерву першої черги звільняються зі служби у військовому оперативному резерві першої черги (в обов’язковому порядку) та в добровільному порядку можуть укласти контракт на проходження служби у військовому резерві Збройних сил України у військовій частині за їх вибором. У разі відмови укладати контракт, зазначені особи переводяться військовими комісаріатами на військовий облік військовозобов’язаних до оперативного резерву другої черги.

Призов резервістів оперативного резерву першої черги на військову службу під час мобілізації здійснюється з оголошенням загальної мобілізації або за окремим рішенням Президента України в ході часткової мобілізації.

Під час особливого періоду військовослужбовці, які звільняються зі строкової військової служби, військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, в обов’язковому порядку, без укладання контракту, зараховуються до військового оперативного резерву першої черги.

До оперативного резерву першої черги зараховуються всі військовослужбовці, які звільняються в запас і не виявили бажання укласти контракт на проходження військової служби у Збройних силах України, окрім тих, які за своїми професійно-психологічними характеристиками та станом здоров’я непридатні до проходження військової служби, а також тих, хто може отримати право на відстрочку від призову під час мобілізації відповідно до чинного законодавства. До складу оперативного резерву першої черги не зараховуються особи, які за низькими морально-діловими якостями не залучалися до участі в антитерористичній операції.

Військовослужбовці строкової військової служби зараховуються до оперативного резерву першої черги лише в тому випадку, коли вони за час служби набули необхідного для виконання бойових завдань військовою частиною професійного рівня. Решта військовослужбовців, які звільняються в запас зі строкової військової служби, зараховуються до територіального резерву військовими комісаріатами.

Обов’язки резервіста, який зарахований до військового оперативного резерву першої черги (територіального резерву) військової частини.

Резервіст оперативного резерву першої черги, територіального резерву зобов’язаний: ознайомитися (в аркуші ознайомлення) з наказом командира військової частини або військового комісара районного (міського) військового комісаріату про його зарахування до військового оперативного резерву першої черги (територіального резерву); після звільнення у запас, в п’ятиденний термін прибути до районного (міського) військового комісаріату за місцем проживання (перебування) для постановки на військовий облік; під час вибуття з військової частини та при постановці на військовий облік у військовому комісаріаті уточнити порядок своїх дій на випадок його призову під час мобілізації, на особливий період; зберігати після звільнення і до кінця особливого періоду військову форму, якою він був забезпечений Міністерством оборони України, та у разі призову під час мобілізації, на особливий період при прибутті до військової частини мати її із собою; у разі зміни місця проживання (перебування) або порядку оповіщення повідомити про це відповідного командира (начальника) військової частини (установи) у семиденний термін; після оповіщення командиром військової частини або військовим комісаром щодо його призову під час мобілізації, на особливий період, протягом 24 годин прибути до військової частини, в якій він проходить службу у військовому резерві, та діяти за вказівками командира військової частини.

11 серпня заступник голови Київської ОДА Дмитро Христюк провів оперативне засідання штабу з питань координації надання допомоги військовослужбовцям, які беруть участь в антитерористичній операції, їх сім’ям та іншим громадянам України, які перебувають в районі проведення АТО; штабів з питань надання допомоги демобілізованим військовослужбовцям , які брали участь в АТО, та їх сім’ям на тему: «Стан надання допомоги військовослужбовцям, які беруть участь в АТО, та демобілізованим військовослужбовцям, які брали участь в АТО, та їх сім’ям. Готовність об’єктів цивільного захисту населення і систем оповіщення населення у випадку надзвичайної ситуації  в місті Ірпені».

«Ми повинні об’єднати зусилля в усіх цих напрямах. Питання обороноздатності нашої країни є нагальними і вкрай важливим. Якщо ми зараз не зробимо все для захисту нашої країни, якщо ми не виконаємо чергу мобілізації, якщо ми зараз не відпрацюємо реальний, практичний, дієвий план допомоги учасникам АТО, як зможемо протистояти окупантам, спілкуватися з людьми і врешті-решт захистити рідну землю? Слід мобілізувати зустлля кожного, на кожному робочому місці, – зазначив заступник голови Київської обласної держадміністрації. – Питання обороноздатності й допомоги учасникам АТО є одним із пріоритетних як в державі, так і для місцевої влади».

Дмитро Христюк представив спільне напрацювання – системний документ «Дорожня карта допомоги учасникам антитерористичної операції та їх сім’ям для вирішення питань соціального забезпечення, захисту, надання соціальних гарантій». За словами посадовця області, невдовзі всі райони й міста отримають цей документ, щоб кожен учасник АТО чітко знав, до кого звертатися в тій чи іншій конкретній ситуації. У дорожній карті покроково описано питання щодо надання правової допомоги, медичної допомоги, пенсійного забезпечення, послуги обласної служби зайнятості, освітні послуги, виділення земельних ділянок учасникам АТО.

У планах обласного штабу запровадження «Єдиного вікна», де посадовці опрацьовуватимуть звернення учасників АТО, оскільки багато є таких, які не знають, які пільги й гарантії передбачені для них як державними, так і місцевими програмами. «Ми повинні донести до кожного учасника АТО, членів їх родин інформацію, які види допомог вони мають право отримати», - підкреслив Дмитро Христюк. - З боку виконкому мають бути закріплені посадовці, які володітимуть всім блоком інформації і працюватимуть з цією категорією населення.  Особливо потребують уваги та підтримки  сім’ї загиблих учасників АТО.

Про стан виділення земельних ділянок військовослужбовцям, які беруть участь в АТО, демобілізованим військовослужбовцям, які брали участь в АТО та їх сім’ям розповів Ірпінський міський голова Володимир Карплюк.

«Ми розуміємо, що маємо допомогти хлопцям, які повернулися з зони антитерористичної операції. Земельні ділянки ми повертаємо від недобросовісних орендарів, щоб вирішити житлове питання учасників АТО, – сказав очільник міста. – Ірпінські родини, члени яких загинули в АТО, вже отримали земельні ділянки».

Також В.Карплюк окреслив головні аспекти діяльності Громадської ради учасників антитерористичної операції при Ірпінському міському голові щодо вирішення питань виділення земельних ділянок і житла учасникам АТО. «Ми пішли двома шляхами: земельні ділянки і квартири. Громадська рада напрацює головні критерії першочерговості виділення земельних ділянок для учасників АТО, вирішення їх житлових питань, – підкреслив Володимир Карплюк. – Щоб не було суперечок, що комусь дали кращу ділянку, а комусь гіршу, критерії до порядку надання земельних ділянок й квартир відпрацюють самі учасники АТО».

Наразі, як повідомив заступник голови Київської ОДА, актуальним є питання закупівлі житла сім’ям, члени яких загинули в АТО. В Ірпінському регіоні таких сімей мешкає 11. «До кінця вересня ми сформуємо пакет документів, кому ми маємо придбати й поліпшити житлові умови, – підкреслив Дмитро Христюк. – Головним критерієм є те, що дружина або мати загиблого повинні стояти на черзі».

У зв’язку з цим заступник голови адміністрації дав низку доручень місцевим посадовцям для реалізації окресленого питання. «До кінця вересня ми маємо бачити потребу по житлу по всій Київській області, – наголосив Д.Христюк. – Це має відбуватися публічно».

У ході засідання порушувалися питання щодо оплати комунальних послуг, виплат матеріальної допомоги, проїзду у громадському транспорті.

Військовий комісар Сергій Кайдан доповів про стан виконання чергового призову громадян на строкову військову службу.

Шановна громадо!

Минуло не так багато часу з того дня, коли ви довірили мені посаду Ірпінського міського голови. Це сталося лише з другої спроби, адже першого разу, в 2010 році, ваше право обирати було ганебно вкрадено командою регіоналів.

Перше, з чого я почав на посаді, це викорінення корупції. Завдяки тому, що з першого дня я не дав можливості розкрадати міський бюджет, нам вдалося реконструювати міські парки, сквери, дитячу поліклініку, лікарню, амбулаторії, почати будувати стадіон, дитсадки, спортивну школу, дороги, тротуари, облаштувати десятки зупинок, встановити десятки дитячих ігрових майданчиків, світлофорні об’єкти, відкрити творчий дитячий центр, реконструювати бібліотеку та працювати над десятками інших об’єктів соціальної інфраструктури.

Моїм головним завданням було, є і буде справами дякувати вам за довіру на минулорічних виборах. Для цього я, так само як і ви, щоденно працюю. І наше місто вже змінюється, тут приємно гуляти з дітьми, запрошувати до нас гостей та друзів, показувати охайні парки та сквери, планувати майбутнє дітей та онуків.

Це не сподобалось десяткам чиновників та бізнесменів, які десятиліттями розкрадали Ірпінь.

І вони розгорнули проти мене брудну інформаційну кампанію, витрачаючи на неї сотні тисяч доларів, роками накрадених із бюджетів Ірпеня та Приірпіння. Щодня проти мене виходять замовні сюжети на телеканалах, публікації в пресі та інтернеті.

У зв’язку з наближенням виборів, майже щодня проводитимуться замовні мітинги і пікетування. Моє прізвище намагатимуться прив’язати до найжахливіших речей та намагатимуться очорнити мене, виливаючи тонни бруду.

Це робиться для того, аби повернути до влади тих, хто за останні двадцять років нещадно забудував Ірпінь неестетичними «коробками» з вигрібними ямами замість каналізації, хто роками крав кошти, які виділялися на реконструкцію шкіл, лікарень, парків і доріг. Вони поставили місто на коліна, з яких ми тепер його піднімаємо рекордними темпами.

Не може бути так, що двадцять років місто деградувало, а коли ми почали його змінювати, я став поганим та невигідним.

Комусь заважає розвиток Ірпеня, бо нам вдалося «перекрити краники» корупції та дерибану.

Цими тоннами негативу вони сподіваються знищити мене в ваших очах, позбавити мене вашої підтримки. Вірю в вашу самосвідомість і вміння відрізнити правду від політичних наклепів.

Нині переді мною вибір: або втягуватися у політичні чвари з моїми опонентами, або й надалі відроджувати місто і працювати для громади. У місті достатньо невирішених проблем , і спільними зусиллями ми їх вирішимо. Для цього мені потрібна ваша підтримка, довіра й віра у майбутнє Ірпеня та Приірпіння.

З повагою, Володимир Карплюк

11 серпня у прес-центрі інформаційного агентства «Інтерфакс-Україна» відбулася презентація Стратегічного плану економічного розвитку Ірпінського регіону до 2020 року. Стратегію представили Ірпінський міський голова Володимир Карплюк, експерт зі стратегічного планування Наталія Бойко та виконавчий директор Київського регіонального відділення Асоціації міст України Гаррі Мартін.

Нова місія визначає Ірпінь як місто здоров’я, а Ірпінський регіон як регіон інноваційної освіти, якісного лікування та здорового способу життя. Стратегічний план складається з чотирьох розділів: здорове суспільство; розвиток екологічно дружнього бізнесу; безпечне, комфортне та енергоефективне місто; місто-екополіс туризму, відпочинку та розваг. У кожному розділі передбачені конкретні проекти для досягнення цілей. Серед них – ті, які вже реалізуються (реконструкція дитячої лікарні, будівництво стадіону) і ті, що будуть реалізовуватися – розширення мережі медичних закладів, будівництво водоочисних споруд і мистецького центру, запуск басейну, розвиток медичного туризму тощо.

За словами міського голови Володимира Карплюка, потреба у розробці нової Стратегії викликана як зовнішніми, так і внутрішніми факторами. З одного боку, цього вимагають сучасні світові тенденції  і зміна соціально-економічної ситуації в Україні, а з іншого – кардинальні зміни, що відбулися в Ірпені за останні дев’ять місяців.

«Сьогодні в Ірпені відбуваються масштабні перетворення, яких місто не бачило за всі двадцять років незалежності нашої держави. Упорядковуються парки і сквери, зводяться дитячі садочки, будуються ігрові майданчики і спортивні комплекси, прокладаються нові дороги і тротуари, відновлюються заклади культури і охорони здоров’я. І все це – попри економічну кризу і соціально-політичні проблеми у державі, і лише завдяки  рішучій боротьбі зі старими корупційними схемами», – зазначив Володимир Карплюк.

В основу Стратегії покладені головні особливості регіону: близькість до столиці, багаті рекреаційні ресурси, висока народжуваність, інтелектуальний потенціал, зростання кількості молодих сімей.

Загальний методологічний та організаційний супровід проекту здійснювала Наталія Бойко – спеціаліст Центру сприяння розвитку міст Асоціації міст України. За словами Наталії Бойко, Стратегія Ірпеня є унікальною. В Україні не існує більше  міст, які б орієнтувалися на розвиток рекреації, медичної галузі і туризму.

«Наша мета – жити у здоровому європейському місті. Ми твердо віримо, що наше потужне прагнення до нового життя і самовдосконалення зможе протистояти усім негативним проявам сучасної цивілізації, і в Ірпені – місті здоров’я –  зростатиме нове покоління самодостатніх людей, здатних змінювати країну», – додав міський голова.

 

Стратегічний план

11 серпня з 13-00 години до 16-00 години у зв’язку з ремонтними роботами трансформаторної підстанції головний водозабір по вулиці Чехова у місті Ірпені буде зупинено.

Як повідомляє КП «Ірпіньводоканал», буде знижено тиск подачі води (тобто вода буде надходити до 1-2 поверху).

7 серпня 2015 о 04 год. 13 хв. до диспетчера 36-ДПРЧ надійшло повідомлення про загорання двох легкових автомобілів на стоянці поблизу житлового будинку в м. Ірпінь по вул. Ленінградська,4-д.

На місце виклику було направлено відділення 36-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь на АЦ-40 (43202)ПМ-102-Б в кількості 4 чоловік. По прибуттю до місця виклику о 04 год. 19 хв. було встановлено, що горять два автомобіля, а саме: «Toyota Corona» та «VolkswagenCaddy».

Завдяки швидким та злагодженим діям рятувальників пожежу було ліквідовано уже у 04 год. 30 хв. та було врятовано 2 автомобіля.

У результаті вищезазначеної події вогнем пошкоджено моторний відсік автомобіля «Toyota Corona», частково частини кузова автомобілів «VolkswagenCaddy» та «FordExplorer». Потерпілих та загиблих у наслідок пожежі немає. Причина загорання та збитки наразі встановлюються.

7 серпня о 03 год. 33 хв. до служби порятунку «101» надійшло повідомлення про загорання легкового автомобіля «ToyotaCamry» на стоянці поблизу житлового будинку в м. Ірпінь по вул. Северинівська, 9.

На місце виклику негайно було направлено відділення 36-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь на АЦ-40 (43202)ПМ-102-Б в кількості 4 чоловік. По прибуттю до місця виклику о 03 год. 39 хв. було встановлено, що пожежу було ліквідовано власними силами громадян, які знаходились неподалік від автомобіля. У результаті вищезазначеної події вогнем  пошкоджено акумулятор, фільтр, частково салон та лобове скло, колесо та фара автомобіля. Потерпілих та загиблих у наслідок пожежі немає. Причина загорання та збитки наразі встановлюються.

Новини

Анонси

 

pay-oplata

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник