Понеділок, 23 листопада 2020 |

Новини

Суб'єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, підлягають обов'язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням пункту продажу підакцизних товарів.

Реєстрація суб'єктів господарювання як платників акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів здійснюється контролюючими органами, які обслуговують адміністративно-територіальні одиниці, на яких розташовано пункти продажу підакцизних товарів.

Тобто, суб'єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, подає щомісяця не пізніше 20 числа наступного періоду декларацію акцизного податку з відповідним додатком до контролюючого органу, який обслуговує адміністративно-територіальну одиницю, на якій розташовано пункт продажу підакцизних товарів, і відповідно реєструється у цьому контролюючому органі як платник акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів.

Таким чином, суб'єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, сплачує податок до бюджету тієї адміністративно-територіальної одиниці, на території якої розташовано пункт продажу підакцизних товарів.

Форма та Порядок заповнення і подання декларації акцизного податку затверджена наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 №14.

Декларація акцизного податку містить розділ Ґ "Податкові зобов'язання з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів" (далі - розділ Ґ) та додаток 6 "Розрахунок сум акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів" (далі - додаток 6), якими передбачено декларування податкових зобов'язань з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів у розрізі кодів адміністративних одиниць відповідно до Класифікатора об'єктів адміністративно-територіального устрою України (КОАТУУ), на яких розташовано пункти продажу підакцизних товарів.

У випадку здійснення реалізації підакцизних товарів суб'єктом господарювання на території двох адміністративно-територіальних одиниць, то до декларації акцизного податку подаються два додатки 6 для кожного місця здійснення реалізації підакцизних товарів із обов'язковим зазначенням відповідного коду за КОАТУУ.

ГУ ДФС у Київській області

З 1 січня 2016 року значно підвищені грошові оклади військовослужбовцям Збройних Сил України. Розмір грошових виплат буде залежати від категорії особового складу, а саме:

- стрілець, навідник, водій, механік, номер обслуги, гранатометник і т.д. (вислуга років 1 рік) – 7098 грн.,

- механік-водій, снайпер, назви посад зі словом старіший і т.д. – 7600 грн.,

- командир відділення – 8500 грн.,

- командир взводу – 9083 грн.,

- командир роти – 10002 грн.,

- начальник служби – 10353 грн.,

- командир батальйону – 12084 грн.,

- командир бригади – 14101 грн.

Варто зазначити, для військовослужбовців, які беруть безпосередню участь в АТО, діє 100% надбавка.

Бажаючих вступити до лав Збройних Сил України звертатися до Ірпінсько-Бучанського військового комісаріату за адресою: м. Ірпінь, вул. Д. Попова, 26.

Телефони для довідок:

Черговий військкомату – (04597) 573-56

моб. – (063) 608-63-73

Військовий комісар Ірпінсько-Бучанського ОМВК,

підполковник Кайдан С.П.

З початку 2016 року, відповідно до чинного законодавства, реєстрація майнових прав передана органам місцевого самоврядування. У Ірпінській міській раді створено робочі місця для реєстраторів у Центрі надання адміністративних послуг – Прозорому офісі – найкращому в Київській області. Керівництво міста ставить перед конкурсантами головне першочергове завдання – надання якісних послуг населенню.

Міськвиконком оголосив конкурс на заміщення вакантних посад державних реєстраторів відділу державної реєстрації (оголошення було надруковано у міській газеті «Ірпінський вісник» №51-52 від 29 грудня 2015 року).

Для участі в конкурсі запрошуються особи, які мають повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста та за фаховим спрямуванням – юрист, стаж роботи за фахом не менше двох років.

Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4x6 см, копії документів про освіту, паспорта, декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2014 рік, копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

Документ приймаються за адресою: м. Ірпінь, в ул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.

Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано за тел.: (04597) 63-393.

14 січня до міськвиконкому уже традиційно прийшли засівати учні Ірпінської школи №17.

Школярі рясно обдаровували віншуваннями господаря – міського голову Володимира Карплюка, та працівників міськвиконкому. Бажали миру та доброту, гараздів у році Новому,

 

 

 

 

 

         

13 cічня у міськвиконкомі відбулася оперативна робоча нарада за участю заступників міського голови, управління освіти і науки, керівників навчальних закладів Ірпеня та селищ, голів батьківських комітетів щодо організації харчування та встановлення розмірів плати за нього у дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладах.

Відповідно до державного бюджету України на 2016 рік субвенції на харчування дітей з боку держави не передбачено. У міськраді шукають шляхи вирішення цього питання. Наразі підготовлено проект програми розвитку та удосконалення організації харчування вихованців дошкільних та учнів загальноосвітніх навчальних закладів м. Ірпеня, селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське на 2016-2020 рік.

За словами першого заступника міського голови Дмитра Христюка, міський голова Володимир Карплюк поставив першочергове завдання: врахувати і максимально допомогти тим категоріям людей, які опинилися в складних життєвих обставинах і потребують додаткового фінансування.

«Ми повинні врахувати всі соціально незахищені, малозабезпечені категорії, інвалідів. Усіх дітей, які підпадають під цей напрямок – це діти-сироти, діти учасників АТО (діти, батьки яких в зоні АТО і, які вже повернулися), - зазначив Дмитро Христюк. – Ми розподілили категорії, одна – абсолютно безкоштовна, друга – діти, які харчуються на пільгових умовах. Пропонуємо 60х40. 40% фінансуватиме міський бюджет».

Про суть проекту міської програми поінформувала учасників наради заступник міського голови Наталія Семко. Відповідно до якого з 1 лютого 2016 року батькам або особам, які їх замінюють встановлено плату за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах – 22,00 грн. в день (100% батьківська плата), загальноосвітніх навчальних закладах в розмірі – 13,00 грн. в день, (100% батьківська плата), окрім пільгових категорій.

До категорій дітей, які мають право на безоплатне харчування в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах м.Ірпеня, селищах Ворзель, Гостомель, Коцюбинське (100% за рахунок місцевого бюджету), входять: діти-сироти; діти, позбавлені батьківського піклування; вихованці дошкільних навчальних закладів та учні 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; вихованці дошкільних навчальних закладів із родин, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України; вихованці дошкільних навчальних закладів, які мають статус дитини-інваліда, відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; вихованці дошкільних та учні загальноосвітніх навчальних закладів, батьки яких загинули в зоні проведення АТО; учні та вихованці навчальних закладів, батьки, або особи, що їх замінюють, мобілізовані до зони проведення АТО та інші.

До категорій дітей, яким встановлено пільгові умови оплати за харчування в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах м.Ірпеня, селищах Ворзель, Гостомель, Коцюбинське (40% – за рахунок місцевого бюджету, 60% – батьківська плата), входять: вихованці дошкільних навчальних закладів із багатодітних родин; діти, батьки яких, або особи, що їх замінюють, є демобілізованими та були учасниками АТО; діти-інваліди з числа учнів 1-11 класів; діти з сімей, які опинились у складних життєвих обставинах та перебувають на відповідному обліку у службі у справах дітей та сім’ї, центрі соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді Ірпінської міської ради та інші.

У проекті міської програми передбачено харчування дітей, які тимчасово опиняються у складних життєвих обставинах (через хворобу чи інші життєві обставини). У такому випадку, навчальний заклад має підготувати відповідне клопотання на службу у справах дітей та сім’ї. Питання розглядатиметься та виноситиметься рішення відповідно створеною комісією на цю мету.

Учасники наради обговорили проект програми розвитку та удосконалення організації харчування вихованців дошкільних та учнів загальноосвітніх навчальних закладів, озвучили кілька пропозицій, які одразу ж було внесено до проекту. Далі програма буде обговорюватися в колективах навчальних закладів, батьківських комітетах. Планується винести проект рішення про затвердження програми на розгляд сесії Ірпінської міської ради 21 січня.

14 січня в Ірпені в рамках волонтерського проекту стартувала програма «Теплий Ірпінь» – на розі вулиць Грибоєдова та Центральної (Центральна, 55) відкрили Банк одягу.

«Кілька днів тому завезли в наш склад дві тони одягу завдяки допомозі наших друзів з Норвегії, які нам склали та відправили таку посилку, - розповів заступник голови ради ветеранів АТО Антон Головенко. – Ми плануємо задіяти усіх жителів міста Ірпеня, які просто можуть заглянути у шафу, в підвал та знайти якісь непотрібні куртки, штани та принести сюди. Тут є люди, безпосередньо, Діана, яка буде роздати тим, хто цього потребує».

Варто зазначити, весь чоловічий теплий одяг, що надходить до Банку одягу, одразу відправляють у зону АТО. Тому тут можна буде знайти дитячий одяг та взуття, жіночий одяг.

Звертатися можуть малозабезпечені, багатодітні та усі ті, у кого є потреба в теплому одязі.

Банк одягу працює з 09:00 до 17:00. Також можна отримати детальну інформацію за телефоном (067) 120-52-44.

         

Управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради інформує щодо порядку призначення та виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям з 01.01.2016 року:

Для призначення соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям до управління праці та соціального захисту населення потрібно надати такі документи:

- заяву;

- документ,що посвідчує особу уповноваженого представника сім’ї;

- довідку про склад сім’ї;

- декларацію про доходи та майно, яка заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї;

- довідку про наявність та розмір земельної частки (паю) при наявності).

До складу сім’ї включаються чоловік, дружина; рідні, усиновлені або підопічні діти цих осіб віком до 18 років, а також діти, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах до досягнення 23 років та які не мають власних сімей.

Дана соціальна допомога призначається з місяця зернення на 6 місяців, якщо протягом місяця подані всі необхідні документи. Управління соціального захисту видає заявнику повідомлення про прийняття заяви та документів із зазначенням дати прийняття.

Соціальна допомога призначаєтьсяособам, які:

- працюють;

- перебувають на обліку в центрі зайнятості та за інформацією центрів зайнятості не порушують законодавство про зайнятість щодо сприяння своєму працевлаштуванню;

- які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, які потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку ЛКК, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку;

- які доглядають за інвалідами І групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років, за інвалідами ІІ групи внаслідок психічного розладу, а також за особами, які досягли 80-річного віку;

- фізичним особам, які надають соціальні послуги (отримують компенсацію по догляду за інвалідом);

Соціальна допомога не призначається у разі, коли:

- працездатні члени сім’ї не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання протягом 3 місяців, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги малозабезпеченим сім’ям.

Розмір даної допомоги визначається індивідуально з урахуванням різниці між прожитковим мінімумом для сім’ї та її середньомісячним сукупним доходом.

У 2016 році рівень забезпечення прожиткового мінімуму для призначення допомоги відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму становить: для працездатних осіб – 21 %, для дітей – 85 %, для осіб, які втратили працездатність та інвалідів 100 % від прожиткового мінімуму. Розмір державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям у 2016 році не може бути більше ніж 75 % від рівня забезпечення прожиткового мінімуму для сім’ї.

 

з січня

з травня

з грудня

Для працездатних осіб21%

289,38(1378,00*21%)

304,50(1450,00*21%)

325,50(1550,00*21%)

для осіб,які втратили працездатність та інвалідів 100%

1074,00

1130,00

1208,00

Для дітей 85%

 

 

 

До 6 років

991,95

1043,80

1116,05

Від 6 до 18

1236,75

1301,35

1391,45

Від18 до 23(за умови навчання)

1171,30

1232,50

1317,50

Доплата на дітей

 

 

 

До 6 років

250,00

Від 6 до 18

500,00

Приклад :

Приклад 1: Сім’я складається з 4 осіб (двоє дітей – 4 та 10 років, батько та мати), середньомісячний сукупний дохід сім’ї – 3000,00 грн. З 1 січня 2016 року рівень забезпечення прожиткового мінімуму для призначення допомоги для сім’ї становить: 3030,34 грн. (289,39 грн. х 2 працездатних осіб + (991,95 грн. + 10% на дитину до 6 років) + (1236,75 + 10% на дітей до 18років). Розмір допомоги з січня 2016 році становить 780,34 грн.

(3000,00 грн. – 3030,34грн.+250,00*+500,00*)=780,34

*Розмір соціальної допомоги (в тому числі і максимальний) збільшується на кожну дитину віком до 6 років у 2016 році на 250 грн та від 6 до 18 на 500 грн.

Приклад 2: У складі сім’ї 2 особи: одинока мати – інвалід 3 групи, та 12-річна донька.

Середньомісячний сукупний дохід сім’ї складає – 1510,50 грн: (пенсія матері + допомога на дитину одинокої матері). Рівень забезпечення прожиткового мінімуму на дану сім’ю складає – 2558,10 грн.: (для непрацездатної матері – 1074,00 грн. та для дитини одинокої матері віком до 18-ти років –1484,10 грн. (1236,75 + 20 %).

Розмір допомоги визначається наступним чином: 2558,10–1510,50 = 1047,60 грн. + 500 грн.(оскільки в сім’ї є неповнолітня дитина до 18-ти років, тому розмір допомоги буде збільшено на 500 грн.) = 1547,60 грн.

13 січня до Ірпінської міської ради завітали щедрувальники, учасники народного хору ветеранів війни та праці «Пам'ять».

Після яскравого виступу заступники міського голови Дмитро Христюк та Наталія Семко подякували за святкові привітання, побажали усім миру й добра, міцного здоров'я і щастя.

За деякий час традицію старшого покоління підхопила молодь – представники Благодійного фонду «Фонд громади Приірпіння», які цього вечора щедрували в державних установах міста.

   

Пільги на житлово-комунальні послуги для  багатодітних сімей будуть надаватись за умови,  якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу 1710 грн. (1930 грн.).

Для отримання пільг багатодітні сім'ї повинні звернутися в управління праці та соціального захисту населення з наступними документами:

-  паспорт /копія/

-  ідентифікаційний код /копія/

-  свідоцтво про народження дітей /копії/

-  посвідчення, що дає право на пільги /копія/

-  довідка про склад сім'ї

- довідки про доходи за попередні 6 місяців, що передують місяцю звернення /крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги/

- квитанції про сплату за житлово-комунальні послуги за попередній місяць

До  членів сім'ї пільговика /багатодітної сім’ї/ під час надання пільг належать: дружина /чоловік/; їх неповнолітні діти /до 18 років/, якщо навчаються за денною стаціонарною формою навчання /до 23 років/.

До сукупного доходу сім'ї пільговика включаються нараховані:

1. пенсія;

2. заробітна плата;

3. грошове забезпечення;

4. стипендія;

5. соціальна допомога /крім частини допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, частини допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, допомоги на поховання, одноразової допомоги, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, організацій незалежно від форми власності/;

6. доходи від підприємницької діяльності.

Для працездатних осіб, у яких відсутні доходи /крім осіб, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, вищих навчальних закладах, осіб, призваних на строкову військову службу/, та фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої групи, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на відповідний місяць.

Для фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку другої групи, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні двох прожиткових мінімумів, установлених для працездатних осіб, для фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку третьої групи, - трьох прожиткових мінімумів, установлених для працездатних осіб.

Багатодітні сім’ї,  до сукупного доходу яких входять вище визначені доходи /крім пенсії та соціальної допомоги/, або до складу сім'ї яких входять працездатні особи, подають до управління праці та соціального захисту населення декларацію про доходи сім'ї пільговика за формою згідно з додатком, а також довідки про доходи свої та членів сім'ї (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги) за шість місяців, що передують місяцю звернення, або документи, що підтверджують відсутність доходів за такий період.

Після закінчення шести місяців багатодітної сім’ї повинні повторно звернутися до управління праці та соціального захисту населення для визначення права на отримання пільг на наступний період.

У разі зменшення доходу багатодітної сім'ї, сім»я  має право звернутися до управління праці та соціального захисту населення для визначення права на отримання пільг з місяця звернення.

Надання пільг припиняється:

- якщо пільговиком приховано або навмисно подано недостовірні дані про доходи будь-кого із членів сім'ї пільговика, що вплинуло на визначення права на пільги, - з місяця, в якому виявлено порушення;

- за заявою пільговика – з місяця, що настає за місяцем її подання, якщо інше не обумовлено заявою.

Ірпінська ОДПІ, з метою належного адміністрування податку на прибуток підприємств, повідомляє про надання роз’яснення листом від 04.01.2016 № 102/7/99-99-19-02-01-17 «Про затвердження декларації з податку на прибуток підприємств» (далі ­– лист).

Нагадуємо, що 1 грудня 2015 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897 «Про затвердження форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за № 1415/27860.

Так, у листі надано відповіді та висвітлено актуальну інформацію з таких питань: щодо подання декларації  за новою формою; авансові внески при виплаті дивідендів; самостійне виправлення помилок; додатки до декларації; щодо подання Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій; щодо подання розрахунку податкових зобов’язань з податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво; щодо подання спрощеної податкової декларації.

З листом Державної фіскальної служби України від 04.01.2016 № 102/7/99-99-19-02-01-17 «Про затвердження декларації з податку на прибуток підприємств» можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-pributok-pidpri/listi-dps/230801.html).

Ірпінська ОДПІ

Новини

Анонси

 

pay-oplata

pay-oplata

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник