Середа, 15 липня 2020 |

Новини

ГУ ДФС у Київській області протягом січня-вересня забезпечило надходження до бюджетів всіх рівнів 8,4 млрд. грн., що більше минулорічного майже на 2,3 млрд. грн., або на 37%.

З початку року Київська митниця ДФС стягнула до державної скарбниці майже 22 млрд. гривень.

Протягом року ГУ ДФС у Київській області до державного бюджету зібрано 4,7 млрд. гривень. У розрізі основних платежів забезпечено надходження: податку на додану вартість – 2,6 млрд. грн., це майже на 41%, або на 778 млн. грн. більше 2014 року; податку на прибуток підприємств – біля 729 млн. грн.; податку на доходи фізичних осіб – майже 688 млн. грн.; військового збору – 298,6 млн. грн.; акцизного податку із вироблених в Україні підакцизних товарів – понад 167 млн. грн., що перевищує попередній рік на 96,2 млн. грн.; акцизного податку із ввезених на територію України підакцизних товарів – 49,5 млн. грн., надходження зросли в порівнянні з минулим роком майже на 24 млн. гривень.

Платникам податків за січень-вересень відшкодовано податку на додану вартість на 1,6 млн. грн., у тому числі в автоматичному режимі – 1,1 млн. гривень.

З початку року до місцевих бюджетів надійшло 3,6 млрд. грн., додатково отримано 623,4 млн. гривень.

Податок з доходів фізичних осіб поповнив місцеві бюджети на 2 млрд. грн.; плата за землю на 480 млн. грн.; єдиний податок майже на 417 млн. гривень.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування спрямовано до бюджету майже 5,4 млрд. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

7 жовтня 2015 р., священика Київської архиєпархії УГКЦ, о. Віталія Воєцу, військово-медичного капелана, нагороджено відзнакою-медаллю «За служіння Богу і Україні».

Нагороду священикові вручили Владика Йосиф (Мілян), Єпископ-помічник Київський та о. Любомир Яворський, заступник керівника Департамету Патріаршої курії УГКЦ. Церемонія вручення відбулася після Божественної Літургії, яку Архиєрей з багатьма священиками, звершував за мир в Україні.

Як розповідає, протоієрей Любомир Яворський, це є нагорода громадської організації, яка вирішила доцінити роль капеланів в умовах війни: «Ця організаціє має два види нагород, з яких один, призначений для військових капеланів, які безпосередньо беруть участь в АТО, інший же вид, призначений для тих капеланів, які служать у військових госпіталях, на передовій, в Дніпропетровську, Києві, Харкові та інших містах України».
За словами священнослужителя, перед Патріаршою курією УГКЦ, постало завдання визначити відповідних людей, які найбільше заслуговують такої нагороди. Першим гідним кандидатом став ієрей, Київської архиєпархії УГКЦ, о.Віталій Воєца: «Вважаємо, що о. Віталій достойний цієї нагороди, адже Він ефективно налагодив співпрацю в Головному військовому клінічнму госпіталі Збройних Сил України, та Центральному клінічному госпіталі державної прикордонної служби України, міста Києва. Він згуртував для цього служіння, священиків, монахинь, семінаристів та волонтерів, які також ревно працюють з військовослужбовцями. Присутність військово-медичних капеланів УГКЦ, сьогодні є практично постійною в цих госпіталях. За це ми завдячуємо о. Віталю Воєці, саме тому Він і удостоївся цієї нагороди» – сказав в розмові з прес-службою Київської архиєпархії, о Любомир Яворський.

Для о. Віталія, ця нагорода була цілковитою несподіванкою, адже священики УГКЦ, жертвенно працюють, для військовослужбовців, які захищаючи нашу Батьківщину, отримали різноманітні поранення та втратили здоров’я на передовій.

Як розповідає о. Віталій Воєца, це Його перша в житті такого роду відзнака: «Відчуваю трепет в душі. Це велика честь для мене, проте хочу її розділити між всіма священиками, семінаристами, монахинями та волонтерами, оскільки, це є величезна спільна праця, подекуди невидима, але вкрай важлива. Ми направду хочемо бути з тими мужніми хлопцями, спілкуватися з ними, разом молитися, та підтримуючи один одного, вести Україну не лише до перемоги над ворогами зовнішніми, а також до перемоги над тими, хто загрожує спасінню нашої душі». – розповідає о. Віталій.

В розмові священик додав: «Постійно молимося за всіх Героїв України, які після знайомства з нашими капеланами, навіки оселяються в наших серцях. Радіємо успіхам військовослужбовців у подоланні духовних і тілесних недуг, та просимо Божого благословення для них, їхніх родин і побратимів, які невтомно несуть своє служіння в лавах Збройних Сил України».

Прес-служба Київської архиєпархії

Великі підприємства Київщини забезпечили майже 66% надходжень до зведеного бюджету.

Найбільші суми сплачено:

ПАТ «Київський КПК» – майже 150 млн. грн., що на 86,4 млн. грн., або у майже 2,5 рази більше січня-вересня 2014 року;

ПАТ "Київобленерго" – 89,1 млн. грн., що на 600 тис. грн., або на 0,6% більше січня-вересня 2014 року;

ДП ПАТ «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» – 84,4 млн. грн.;

ПАТ "ВБД Україна" – 78,7 млн. грн., що на 700 тис. грн., або на 0,9% більше січня-вересня 2014 року;

ДП «Укррефтранс» – 70,8 млн. грн., що перевищило показник минулого року на 11,6 млн. грн., або на 19,5%;

ТОВ «Вінер Імпортс Україна» – 67,6 млн. грн.;

ТОВ «Фоззі-Фуд» – 64,4 млн. грн.;

ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» – 61,5 млн. грн.;

ПП «Петра-резерв» – 60,5 млн. грн.;

ТОВ «Укртрансоіл-2009» – 56,7 млн. грн., що на 9,6 млн. грн., або на 20,3% більше січня-вересня 2014 року.

ГУ ДФС у Київській області

 

Урядом прийнято постанову КМУ від 23.09.2015 № 752 «Про внесення змін до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», якою внесено чергові зміни до порядку призначення житлових субсидій, а саме врегульовано наступні питання:

1. Скасовано необхідність обов’язкового оформлення особових рахунків на сплату послуг ЖКГ на особу, що звертається по субсидію. Відтепер субсидія призначатиметься одній із зареєстрованих у житлі осіб, незалежно від того, чи відкрито на неї особовий рахунок на сплату послуг.

Зокрема, орендарям житла субсидія призначатиметься без необхідності відкриття на них особових рахунків – лише на підставі договору оренди.

Дотепер орендарі не можуть оформити особові рахунки на себе, бо власники житла не дають відповідної згоди, що унеможливлювало призначення субсидій, зокрема, внутрішнім переселенцям.

2. Визначено вичерпний перелік документів, які враховуються комісією при ухваленні рішення про призначення субсидії з урахуванням лише осіб, що фактично проживають у помешканні. Скасовано необхідність обстеження домогосподарства у разі наявності одного з таких документів. Тобто віднині не враховуються особи, які зареєстровані, але фактично не проживають.

Крім того, комісії надано право призначати субсидію на підставі кількості осіб, що фактично проживають, у разі відсутності документів, що підтверджують непроживання осіб з числа зареєстрованих. Таке рішення приймається після обстеження умов проживання сім’ї.

Ця новація дозволить отримати субсидію, приміром, пенсіонерці, з якою зареєстровані дорослі діти, які виїхали за кордон чи не підтримують зв’язки з родиною.

3. Надано можливість призначати субсидію сім’ям, що мешкають окремо у житловому будинку, розділеному на дві половини.

4. Надано змогу при призначенні субсидії дитячим будинкам сімейного типу і прийомним сім’ям враховувати кількість дітей, які фактично проживають, але не зареєстровані.

5. У разі розбіжності в даних про склад зареєстрованих осіб і про кількість осіб, яким нараховується плата за послуги, для розрахунку субсидії використовуються дані про склад зареєстрованих.

Зазначене нововведення суттєво прискорить надання субсидій.

6. Приведено у відповідність до законів перелік доходів, які не враховуються для призначення субсидії:

- доходи учасників АТО

- доходи від роботи у виборчій комісії.

7. Якщо субсидія призначена рішенням комісії, то на наступний термін субсидія призначається на підставі того ж рішення, якщо у сім’ї не відбулося змін. Тобто питання не виноситься знову на комісію.

В сучасних умовах здача в оренду власного майна, кімнати у квартирі, самої квартири, гаража, дачного будиночку, є додатковим і зовсім не зайвим джерелом заробітку.   

Здавання в оренду власного нерухомого майна може здійснюватися фізичними особами як у межах підприємницької діяльності, так і без реєстрації орендодавця як фізичної особи - підприємця. Юридичне оформлення таких правовідносин відбувається шляхом підписання договору про найм чи оренду нерухомого майна.

Але досить часто громадяни України забувають, що згадане джерело заробітку підлягає оподаткуванню, що передбачено нормами Податкового кодексу України (ст. 170).

Орендодавцю, який здає квартиру фізичним особам і не є підприємцем, кожного кварталу протягом 40 днів необхідно самостійно нарахувати та сплатити податок за ставкою 15% (20%) в залежності від суми отриманого доходу.

Сума отриманого доходу, сплаченого протягом року податку та нарахованого податкового зобов’язання, відображається орендодавцем у річній податковій декларації. Зазначена декларація подається до податкової інспекції за податковою адресою платника до 1 травня наступного року.

Фахівці Ірпінської ОДПІ звертають увагу, що крім відповідальності за несплату податків, не слід забувати і про те, що право на оформлення субсидій надається особам, які орендують житло і сплачують вартість житлово-комунальних послуг на підставі письмового договору найму або оренди житла.

Через каси сільських (селищних) рад фізичні особи – платники податків можуть сплачувати місцеві податки і збори.

Це стало можливим, оскільки 25 вересня 2015 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №714 «Про затвердження форми Квитанції про прийняття податків і зборів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 02.09.2015 за № 1048/27493 (далі – Наказ №714).

Даним документом затверджено форму Квитанції про прийняття податків і зборів та визнано таким, що втратив чинність наказ Міністерства доходів і зборів України від 27.12.2013 №856 «Про затвердження форми Квитанції про прийняття податків і зборів».

Одночасно звертаємо увагу, що фізичні особи - платники податків, які проживають у сільській (селищній) місцевості, за квитанцією про прийняття податків і зборів, затвердженою Наказом №714, можуть сплачувати місцеві податки і збори через каси сільських (селищних) рад.

Довідково відзначимо, що наказ №714 опубліковано в інформаційному бюлетені «Офіційний вісник України» від 25.09.2015 №74.

Ірпінська ОДПІ

Відповідно із змінами до Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» з 1 вересня збільшено розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, до 1074 грн.

Зі зміною прожиткового мінімуму здійснено перерахунки складових пенсійної виплати, які визначаються від зазначеної величини.

Так, проведені  перерахунки:

- мінімальних розмірів пенсії та доплати за понаднормовий стаж;

- всіх доплат, надбавок, підвищень, які входять до складу пенсійної виплати та визначаються в залежності від прожиткового мінімуму, зокрема: мінімальні пенсійні виплати інвалідам війни та учасникам бойових дій, мінімальні пенсійні виплати інвалідам внаслідок Чорнобильської катастрофи, мінімальні пенсії військовослужбовцям та членам їх сімей, мінімальні пенсії шахтарям, підвищення ветеранам війни та членам їх сімей, жертвам нацистських переслідувань, державна соціальна допомога на догляд інвалідам війни, пенсії за особливі заслуги перед Україною.

  На відміну від попереднього перерахунку у зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму, який проводився з 1 грудня 2013 року, в 2015 році перерахунки пенсій проведено як непрацюючим пенсіонерам, так і працюючим.

Зауважуємо, що підвищення дітям війни відповідно до Закону України "Про соціальний захист дітей війни", додаткові пенсії за шкоду заподіяну здоров’ю та компенсаційні виплати за втрату годувальника відповідно до Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" не підлягали перерахунку.

Також, не перераховуються пенсії за віком та пенсії інвалідів 3 групи, які не мають необхідного стажу роботи, встановленого нормами ст. 28 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” (по пенсіях, які призначені до 01.10.2011 року, за наявності у чоловіків 25, а у жінок – 20 років страхового стажу; по пенсіях, які призначені або перераховані з урахуванням стажу та заробітку після 01.10.2011 року за наявності у чоловіків 35, а у жінок – 30 років страхового стажу). 

Доплату пенсій внаслідок проведених перерахунків за вересень включено в основні відомості в жовтні поточного року разом із пенсією за жовтень.

Кожний пенсіонер у свою дату виплати  в жовтні отримає перераховану пенсію за жовтень і доплату за вересень поточного року.

2 жовтня розпочато фінансування пенсійних виплат.

5 жовтня в Ірпені відкрили бассейн «Дружний». Цього дня перші школярі прийшли на безкоштовні уроки плавання, а після обіду плавали всі охочі.

Так розпочалася реалізація нещодавно прийнятої нової соціальної програми навчання плаванню дітей в Ірпені. Відтепер усі учні 1-4 класів один раз на тиждень проводитимуть обов’язковий урок фізкультури в басейні. Крім цього, басейн надаватиме комерційні послуги усім любителям плавання і тим, кому це рекомендовано лікарями.

Басейн розташований у дитячому таборі «Дружний» і належить Київському заводу «Радар», з яким міська влада домовилася про співпрацю у рамках соціальної програми. «Для Ірпеня це дуже важлива подія. Бо багато років в місті стоїть недобудований басейн, а ірпінці вимушені були їздити плавати у сусідні міста. Багато років про це говорили, писали, проводили круглі столи, збирали підписи, організовували громадські рухи… Але зрушити тему з місця  нікому не вдавалося», - зазначає міський голова Володимир Карплюк.

«Ми оновили басейн «Дружний», закупили інвентар. У басейні 4 доріжки по 50 метрів. Крім обов’язкових уроків плавання для школярів, тут займатимуться спортсмени, працюватимуть групи здоров’я та аквааеробіки, - додає очільник Ірпеня.

Відкриття басейну – серйозний крок веред на шляху реалізації стратегії розвитку Ірпеня до 2020 року. Але для повноцінного міста здоров’я одного басейну замало. Тому вже сьогодні ми шукаємо партнерів для капітальної реконструкції та запуску другого басейну».

Фото: В.Шилов

         

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що з 1 вересня 2015 року набрав чинності Закон України від 17 липня 2015 року №655-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо зменшення тиску на платників податків» (далі – Закон №655) щодо зменшення податкового тиску на платників податків.

Законом №655 відмінено норми, які передбачають особливості прийняття податкових повідомлень-рішень за результатами перевірок у зв’язку з наявністю кримінального провадження щодо кримінального правопорушення стосовно посадової особи (посадових осіб) платника податків. Так, з 1 вересня 2015 року за результатами таких перевірок запроваджується загальний порядок та терміни прийняття податкових повідомлень-рішень, передбачений пунктом 86.8 статті 86 розділу II Податкового кодексу України.

Щодо перевірок, які проводяться (проводились) у межах кримінальних проваджень про кримінальні правопорушення, розпочатих до набрання чинності Законом № 655, то у цьому випадку податкові повідомлення-рішення за результатами перевірок: розпочатих та закінчених до 1 вересня 2015 року; розпочатих до, але закінчених після 1 вересня 2015 року, а також розпочатих та закінчених після 1 вересня 2015 року, - приймаються протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання відповідного судового рішення (обвинувальний вирок, ухвала про закриття кримінального провадження за нереабілітуючими підставами), що набрало законної сили.

Контролюючим та іншим державним органам забороняється використовувати акт перевірки як підставу для висновків стосовно взаємовідносин платника податків з його контрагентами, якщо за результатами складення акта перевірки податкове повідомлення-рішення не надіслано (не вручено) платнику податків або воно вважається відкликаним.

Посилено вимоги щодо складання наказу про проведення перевірки. Зокрема, такий наказ повинен містити інформацію щодо періоду діяльності, який буде перевірятися.

Крім того, Законом № 655 доповнено статтю 79 розділу II Податкового кодексу України новим пунктом 79.5, згідно з яким за наявності письмового звернення платника податків замість невиїзної документальної перевірки може проводитися документальна виїзна перевірка.

У зв’язку з цим, у випадках, коли платник податків під час організації документальної невиїзної перевірки при отриманні повідомлення та копії наказу про її проведення надає до контролюючого органу обґрунтоване звернення щодо проведення документальної виїзної перевірки, такий контролюючий орган розглядає питання щодо можливості виїзного характеру перевірки (із врахуванням стану платника податків, наявності або відсутності його за місцезнаходженням (місцем проживання), відсутності інших обставин, які унеможливлюють належне проведення виїзної документальної перевірки) та про результати розгляду письмово повідомляє платника податків.

ГУ ДФС у Київській області

У вересні отримано 6 звернень на сервіс „Пульс”, що становить 13% від загальної кількості з початку року.

З них, 5 звернень стосувалися затримок митного оформлення, одне –роботи органів Державної фіскальної служби.

Звернення, що надійшли протягом вересня на сервіс „Пульс”, стосувались роботи таких підрозділів митниці: Митний пост „Східний термінал” – 3 звернення, 2 повторних звернення; управління аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням – 1 звернення; сектор розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації – 1 звернення, 1 – повторно; митний пост „Бориспіль-аеропорт” – 1 звернення, 2 – повторно на звернення, яке надійшло у серпні. Також до Київської митниці надійшло 5 звернень через Урядову гарячу лінія ДФС та одне у вересні.

Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.

ГУ ДФС у Київській області

У вересні громадяни надіслали – 5 заяв, що становить 7% від загальної кількості звернень з початку року.

Найчастіше громадяни у зверненнях порушували питання щодо фінансового забезпечення працівників, у тому числі, колишніх – 40% від заяв, отриманих у вересні.

Із заявами до митниці звернулися: щодо повернення коштів (фінансова гарантія) за в’їзд в Україну на транспортному засобі; про виплату заробітної плати за вимушений прогул; по скасування рішення митного органу щодо коригування митної вартості; щодо повернення вилучених коштів за протоколом про порушення митних правил.

Неодноразових, колективних звернень від громадян до митниці не надходило.

На особистому прийомі у керівництва митниці у вересні побував 1 громадянин щодо питання затягування митного оформлення товарів підприємства.

Відповіді на звернення, що надійшли протягом вересня, надані у встановлені законодавством терміни.

ГУ ДФС у Київській області

Новини

Анонси

 

pay-oplata

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник