Понеділок, 23 листопада 2020 |

Новини

25 грудня відбулися установчі збори за участю інститутів громадянського суспільства для утворення Громадської ради при виконавчому комітеті Ірпінської міської ради, де взяли участь 44 делегованих представники громадських об’єднань Приірпіння.

З вітальним словом виступив перший заступник міського голови Дмитро Христюк.

У ході зборів було заслухано звіт ініціативної групи про підготовку до установчих зборів (доповідач – начальник відділу організаційної роботи та внутрішньої політики Світлана Чечко. Далі учасники установчих зборів обрали робочі органи установчих зборів – голову та секретаря, лічильну комісію, затвердили регламент зборів. Головою зборів обрали представника громадського об’єднання «Любов і довіра» Тамару Маркелову.

Щодо кількісного складу Громадської ради, вирішили не обмежувати бажання громадських об’єднань працювати у складі консультативно-дорадчого органу та обрали до складу ГР усіх заявлених делегатів громадських об’єднань.

Також на зборах було обрано робочу групу, у складі десяти осіб, яка працюватиме над написанням проекту Положення Громадської ради та підготує перше засідання.

Планується, в січні провести перше засідання ради Громадської ради при виконавчому комітеті Ірпінської міської ради.

   

 

З 1 вересня 2015 р. збільшено розмір мінімальної зарплати. Але тоді виникає питання чому податок на доходи фізичних осіб нараховується на пенсії, розмір яких перевищує 3654 грн, тобто виходячи з розміру мінімальної зар­плати, установленої на 1 січня 2015 р.?

Оподаткування доходів фізичних осіб регулюється розділом IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податко­вого кодексу України (далі — Кодекс).

Платником податку на доходи фізичних осіб є зокрема, фізична особа, яка одержує доходи з джерела їхнього походження в Україні. Згідно з пп. 1.63.1.1 п. 163.1 ст. 163.розділу IV Кодексу об'єктом оподаткування є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід.

Починаючи з 1 січня 2015 р. відповідно до пп. 164.2.19 п. 164.2 ст. 164 розділу IV Кодексу до загального місячно­го (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається сума пенсії (включаючи суму її індексації, нараховану відповідно до закону), одержувана платни­ком податку з Пенсійного фонду України чи бюджету згідно із законом, якщо її розмір перевищує три розміри мінімальної заробітної плати (в розрахунку на місяць) встановленої на 1 січня звітного року, — в частині такого перевищення.

Статтею 8 Закону України, від 28.12.20.14 р. № 80-УІІІ «Про Державний бюджет України на 2015 рік» з 1 січня 2015 р. установлено мінімальну заробітну плату в місяч­ному розмірі — 1218 грн.

До загального місячного, (річного) оподатковуваного до­ходу платника податку не включається сума пенсії (вклю­чаючи суму її індексації, нараховану відповідно до закону), одержувана платником податку з Пенсійного фонду Украї­ни.

Гранична межа для неоподаткування пенсії визначається виходячи з розміру мінімальної заробітної плати (в розрахунку на місяць), установленої на 1 січня звітного року.

Таким чином, незважаючи на те, що ст. 8 Закону Украї­ни від 28.12.2014 р. № 80-УШ «Про Державний бюджет України на 2015 рік» (у редакції Закону України від 17.09.2015 р. № 704-УІІІ) з 1 вересня 2015 р. розмір мінімальної заробітної плати встановлено на рівні 1378 грн. упродовж 2015 р. обкладенню податком на доходи фізич­них осіб не підлягають пенсії (включаючи суму їхньої ін­дексації, нараховану відповідно до закону), розмір яких не перевищує 3654 грн. (1218 грн х 3).

Отже, якщо сума пенсії (включаючи суму її індексації, нараховану відповідно до закону) перевищує 3654 грн, то сума такого перевищення включається до загального мі­сячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку й оподатковується за ставками 15 і 20%.

При цьому згідно з пп. 168.1.1 п.168.1 ст.168 розділу IV Кодексу податковий агент, який нараховує (виплачує, на­дає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зокрема, територіальний орган Пенсійного фонду Украї­ни зобов'язаний утримувати податок із суми такого дохо­ду за його рахунок, використовуючи ставку податку, ви­значену ст. 167 Кодексу.

Відповідно до пп. «а» п. 171.2 ст. 171 розділу IV Кодексу податковий агент (орган Пенсійного фонду) є особою, відповідальною за нарахування, утримання та сплату (перерахування), до бюджету податку з оподатковуваних дохо­дів з джерелом їхнього походження в Україні.  

Сума пенсії (включаючи суму  індекса­ції, нараховану відповідно до закону), одержувана плат­ником податку з Пенсійного фонду України чи бюджету згідно із законом, що перевищує три розміри мінімальної заробітної плати (в розрахунку на місяць), установленої на 1 січня звітного податкового року (тобто 3654 грн). підлягає обкладенню військовим збором у частині такого перевищення за ставкою 1,5% .

Одночасно повідомляємо, що з 01.09.2015 набрав чинності Закон України від 17 липня 2015 року № 653 - VІІІ „Про внесення зміни до статті 164 Податкового кодексу України щодо оподаткування пенсій інвалідів війни та деяких інших категорій осіб" (далі - Закон № 653), відповідно до якого п.п. 164.2.19 п. 164.2 ст. 164 Кодексу доповнено абзацом другим такого змісту: „Положення цього підпункту не застосовується до пенсій, призначених учасникам бойових дій у період Другої світової війни, інвалідам війни та особам, на яких поширюється чинність статті 10 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

Враховуючи зазначене, з 01.09.2015 пенсії, які одержують інваліди війни з Пенсійного фонду України, не включаються до загального місячного (річного) оподаткованого доходу, тобто не оподатковуються.

У листопаді поточного року платники Ірпінського регіону мобілізували до державного бюджету понад 2,6  млн.грн. військового збору.

Загалом, з початку 2015 року до бюджету країни від платників Ірпінського регіону надійшло понад 27,1 млн.грн. цього податку, а з початку запровадження військового збору надходження склали майже 37,6 млн. грн.

Нагадуємо, що цей платіж запроваджено з серпня минулого року зі ставкою 1,5% від доходів фізичних осіб, які визначаються по аналогії з доходами, що є об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб, за деяким виключенням.

Відповідно до законодавчих змін з 11 червня 2015 року скасовано військовий збір на операції фізичних осіб з валютними цінностями.

Крім того, відповідно до Закону України від 18 червня 2015 року №548-VIII передбачено звільнення від оподаткування даним збором грошового забезпечення учасників АТО. Зокрема, визначено, що “тимчасово на період проведення антитерористичної операції, не підлягають оподаткуванню військовим збором доходи у вигляді грошового забезпечення працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та інших осіб на період їх безпосередньої участі в антитерористичній операції. Порядок підтвердження статусу зазначених осіб з метою застосування пільги з оподаткування військовим збором визначається Кабінетом Міністрів України. Дані зміни вводяться в дію через два місяці після набрання чинності. Законом №548-VIII (тобто з 10.09.2015).

Ірпінська ОДПІ

23 грудня відбулося засідання міської Ради з питань безпечної життєдіяльності населення, яке провів перший заступник міського голови Дмитро Христюк.

У ході засідання заслухали питання: про стан виробничого травматизму у м. Ірпені та селищах Ворзель, Гостомель, Коцюбинське та заходи щодо його запобігання, про стан димових і вентиляційних каналів та внутрішньо будинкових систем газопостачання, герметизації вводів інженерних комунікацій у багатоповерхових будинках, про роботу Коцюбинської селищної ради щодо запобіганню невиробничого травматизму в селищі, про стан захисних споруд цивільного захисту у м. Ірпені та селищах Ворзель, Гостомель, Коцюбинське, про виконання розпорядження голови Київської ОДА від 14 грудня 2015 року №471 «Про затвердження плану комплектування Навчально-методичного центру, Цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Київської області слухачами з функціонального навчання у сфері цивільного захисту на 2016 рік» тощо.

Також було розглянуто та затверджено плану роботи міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення на 1 півріччя 2016 року.

   

Ірпінська ОДПІ інформує, що оподаткування податком на доходи фізичних осіб дитячих новорічних подарунків, придбаних за рахунок власних коштів для дітей працівників,  здійснюється на загальних підставах. 

А саме, якщо вартість подарунка становить до 609 грн., то такі подарунки податком не обкладаються. Якщо ж вартість подарунка перевищує цю суму, то він обкладається за ставкою 15 або 20 відсотків.

Водночас подарунки надаються фізичним особам, а отже при їх видачі підприємству слід відобразити у податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку; і сум утриманого з них податку за формою № 1ДФ за ознакою "160" вартість новорічних подарунків, яка надана у розмірі, що не перевищує 50 відсотків мінімальної заробітної плати, та за ознакою "126" у разі перевищення такої суми.

Оподаткування новорічних подарунків регулюється Законом України «Про звільнення від оподаткування коштів, які спрямовуються на проведення новорічно-різдвяних свят для дітей та на придбання дитячих святкових подарунків» з урахуванням змін, внесених Законом України від 19.12.2008 № 779, які набули чинності з 1 січня 2009 року.

Слід зазначити, що даний Закон є винятком із загальних положень, встановлених Податковим кодексом України, та регулює деякі питання фінансування заходів, пов'язаних з організацією новорічних і різдвяних свят для дітей і підлітків.

Відповідно до вищевказаних змін, у період з 15 листопада поточного року до 15 січня наступного року вартість святкових подарунків і квитків на новорічно-різдвяні заходи не буде включатись до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб-батьків тих дітей, які отримали їх від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських (у тому числі профспілкових) організацій та створених ними закладів освіти, охорони здоров'я і культури, що утримуються за рахунок коштів відповідних бюджетів.

При цьому під дитячими святковими подарунками слід розуміти набори товарів, які містять лише кондитерські вироби та іграшки вітчизняного виробництва і фрукти, загальною вартістю не більше 8 відсотків прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня звітного податкового року.

Оскільки прожитковий мінімум для працездатної особи станом на 01.01.2015 р. дорівнював 1218 грн., то неоподатковувана вартість новорічних подарунків у 2015 році (на період з 15 листопада до 31 грудня) складає 1218 х 8% = 97,44 грн. На період з 1 січня до 15 січня 2016 року такий показник буде інший - в залежності від прожиткового мінімуму для працездатної особи, який буде встановлено Законом України «Про Державний бюджет України на 2016 рік».

Якщо ж подарунок коштуватиме дорожче, ніж зазначені показники, то суму перевищення його вартості над ними необхідно оподатковувати за ставкою 15% (20%) як додаткове благо з урахуванням коефіцієнту для доходів у негрошовій формі.

Отже, вартість святкових подарунків та квитків на новорічно-різдвяні заходи, отриманих дітьми згідно з вищевказаним Законом від перелічених установ і організацій, не включається до оподатковуваного доходу громадян, які є батьками. Разом з тим такі доходи мають бути зазначені у формі 1 ДФ незалежно від їх оподаткування. Доцільно буде відобразити їх під ознакою доходу «127».

Одночасно при оподаткуванні подарунків радимо звернутись до інших норм законодавства, а саме, підпункту 165.1.39 статті 165 Податкового кодексу України, якою визначено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків у розмірі не більш, ніж 50 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі.

Це означає, що оскільки на 1 січня поточного року мінімальна заробітна плата складала 1218 грн., то неоподатковувана вартість подарунків протягом 2015 року становить 609 грн. Надання такого подарунку не залежить від його призначення. Вартість такого подарунка має відобразитися у формі 1 ДФ за ознакою доходу «160».

Що стосується подарунка, наданого від фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування, то необхідно керуватися підпунктом 165.1.1 статті 165 Податкового кодексу України, який передбачає звільнення від оподаткування вказаних видів доходів.

Ірпінська ОДПІ

Протягом січня – листопада 2015 року працівниками Центру обслуговування платників надано 10058 адміністративних послуг.

Найбільшою популярністю користувалася послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. З початку року фізичним особам надано 3400 таких послуг.

Крім того, за цей час видано 2407 книг обліку розрахункових операцій, 951 довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, 1652 довідки про доходи, а також 866 витягів з реєстру платників єдиного податку, тощо.

Оскільки пріоритетним у роботі ЦОПів є підвищення якості обслуговування платників, тому для оцінки цього показника, а також доцільності впровадження нових електронних сервісів щоквартально проводяться анонімні опитування відвідувачів. Більшість громадян задоволена діяльністю роботи Центру обслуговування платників Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Також у залі Центру оформлено інформаційні та тематичні стенди зі зразками заповнення заяв, податкової звітності, актуальною інформацією про зміни в оподаткуванні. Для зручності відвідувачів обладнано місця для очікування, забезпечено доступ до мережі Інтернет, є безпровідна система Wi-Fi. Встановлена скринька для зауважень та пропозицій від платників податків у приміщенні Центру обслуговування платників Ірпінської ОДПІ за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченко, 2-а.

Ірпінська ОДПІ

Ірпінська ОДПІ нагадує, що Законом України від 01 липня 2015 року № 569 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій» (далі - Закон №569) визначені умови, за якими фізичні особи платники єдиного податку можуть не застосовувати РРО.

Так згідно із змінами, внесеними вказаним Законом № 569, п. 296.10 Податкового кодексу  визначено, що реєстратори розрахункових операції не застосовуються, зокрема, платниками єдиного податку другої та третьої груп (фізичними особами – підприємцями) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1млн. гривень.

У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1млн. гривень застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов’язковим.

Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

Ірпінська ОДПІ

Ірпінська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області з метою забезпечення дотримання вимог чинного податкового законодавства у частині справляння земельного податку з юридичних осіб повідомляє наступне.

З 01.01.2015 плата за землю – місцевий податок, який є однією із складових податку на майно.

Місцеві податки і збори встановлюються рішеннями, які в межах повноважень приймають сільські, селищні та міські ради. Встановлення місцевих податків і зборів здійснюється у порядку, визначеному Податковим кодексом України (далі – Кодекс).

Статтею 7 Кодексу визначено загальні засади встановлення податків і зборів і, зокрема, ставок податку, податкових пільг тощо.

Податковим Кодексом передбачено граничний розмір ставок земельного податку, у розрізі категорій земельних ділянок ставки визначаються рішенням місцевої ради.

При цьому, за відсутності рішення місцевої ради про встановлення місцевих податків і зборів, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Кодексу із застосуванням мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (підпункт 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 Кодексу).

Зазначену норму також необхідно враховувати для розрахунку суми земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Рішення місцевої ради оприлюднюється до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування ставок податків та пільг (підпункт 12.3.4 пункту 12.3 статті 12 та пункт 271.2 статті 271 Кодексу).

Копія прийнятого рішення надсилається у десятиденний строк з дня оприлюднення до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів (підпункт 12.3.3 пункту 12.3 статті 12 Кодексу).

Граничним терміном надання копії рішення щодо ставок земельного податку та надання пільг відповідно до Кодексу є 25 грудня року, що передує звітному.

Звертаємо увагу, що Кодексом не дозволяється сільським, селищним міським радам встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків і зборів для окремих юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків і зборів (підпункт 12.3.7 пункту 12.3 статті 12).

Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати земельного податку, починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право.

Поряд з цим, відповідно до статті 73 Закону України від 21.05.1997   №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із змінами та доповненнями акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті у межах наданих їм повноважень, є обов’язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Підпунктом 287.1 статті 287 Кодексу визначено, що власники землі та землекористувачі сплачують земельний податок з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється у Державному земельному кадастрі у порядку, встановленому Законом України від 07.07.2011 №3613-УІ «Про Державний земельний кадастр».

Дані Державного земельного кадастру згідно з пунктом 286.1 статті 286 Кодексу є підставою для нарахування земельного податку.

Розпорядження землями територіальних громад, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності, вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності, здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного законодавства, вирішення земельних спорів тощо належить виключно до повноважень сільських, селищних та міських рад.

Суб’єктам господарювання, які не оформили відповідно до законодавства право власності або користування землею, необхідно звернутися до органів виконавчої влади та/або органів місцевого самоврядування для оформлення та реєстрації такого права.

Ірпінська ОДПІ

Система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації в органах Пенсійного фонду України, на сьогодні, не є такою, що відповідає сучасним вимогам та принципам інформаційного суспільства, а отже потребує рішучих комплексних змін та впровадження нових модернізованих технологій. Особливо це питання постає в умовах збільшення загального обсягу прийому громадян та численної кількості документів, що оброблюються та зберігаються в органах ПФУ.

У Пенсійному фонді України розпочато активну діяльність щодо створення нової системи обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій. Перший етап запровадження системи заплановано вже на 2016 рік.

Головна мета та найвищий результат впровадження технологій – це новий покращений рівень обслуговування громадян в органах ПФУ, значне підвищення якості прийому громадян, зменшення термінів обробки заяв та документів, можливість дистанційного доступу пенсіонера до своєї пенсійної справи, виключення можливості впливу людського фактору на визначення розміру пенсії.

На першому етапі впровадження нової системи визначено чотири області України (до яких увійшла Київська область), де, зокрема, відпрацьовуватимуть технологію оцифрування пенсійних справ та запровадження єдиних стандартів обслуговування. Передбачається створення нових методів прийому громадян за принципами «бек-офіс» та «фронт-офіс». Це дасть змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з фахівцями Фонду. Вся інформація про особу відразу потраплятиме в електронну пенсійну справу, яку формуватимуть під час першого звернення громадянина у Фонд та оброблятимуть через централізовану систему  призначення та виплати пенсій.  Ця система буде єдиною для всіх управлінь Фонду, захищеною за сучасними стандартами, що унеможливлює втрату персональних даних та витік інформації.

Після того, як працівники фронт-офісу прийняли необхідний пакет документів, у бек-офісі автоматично, за допомогою програмного забезпечення, вносяться у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюється розрахунок пенсії. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудових книжок.

Нова система аналізує можливість призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право конкретний пенсіонер. Клієнту не треба буде писати заяву на призначення конкретного виду пенсії, варто лише зазначити, що він претендує на призначення пенсії у найвигіднішому для нього розмірі.

Ще одна проблема діючої системи обслуговування громадян в органах ПФ України , що вирішує запровадження нової централізованої системи – це те, що оформлення пенсійних документів відбувається лише в управлінні Фонду за місцем реєстрації пенсіонера. З 2016 року громадянин зможе звернутися щодо призначення пенсії в будь - яке управління в системі Пенсійного фонду України. Це спростить життя пенсіонерам, які можуть звернутися щодо призначення пенсії в найближчу установу.

Значно розширюються можливості дистанційного обслуговування громадян, залучаючи до цього Контакт – центр та веб-портал Пенсійного фонду. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії, не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат. Крім того, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду громадянин має право подати заяву, звернення, скаргу, отримати необхідну консультацію фахівців.

Таким чином, позитивний ефект від впровадження нових технологій отримають і громадяни нашої держави і, безпосередньо, сама держава, а саме досягається максимальна автоматизація процесів від моменту звернення до призначення і виплати пенсії, перехід до електронних пенсійних справ, відмова від численних паперових архівів; економія коштів Фонду на утримання централізованих систем, упередження переплат та дублювання виплат, надійний захист персональних даних, мінімізація «людського фактору», помилок, зловживань, корупції.

У листопаді по митному посту «Святошин» до державного бюджету надійшло на 74% більше платежів ніж за листопад 2014 року. Сума додаткових надходжень склала понад  841 млн.гривень.

Загалом з початку року митним постом «Святошин» мобілізовано до державного бюджету 17,5 млрд.гривень. Простежується позитивна  динаміка  росту митних платежів - на 60 % більше минулорічного. Додаткові надходження склали 6,5 млрд.гривень.

Основними бюджетоформуючими товарами були: обладнання, механічні пристрої та їх частини (питома вага 17,7%), парфумерні, косметичні та туалетні препарати  (майже 15%), пластмаси, полімерні матеріали та вироби з них (8%), електричні машини, обладнання та їх частини (6%), чай, кава (5%).

Надходження до державної скарбниці у листопаді по митному посту «Святошин» складають 61,5%  від загальної суми по Київській митниці ДФС.

ГУ ДФС у Київській області

Новини

Анонси

 

pay-oplata

pay-oplata

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник