Субота, 11 липня 2020 |

Новини

Частину реформи децентралізації, яку ми могли реалізувати без внесення змін до Основного закону, впроваджено на 100%. Про це сказав Віце-прем'єр-міністр - Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко під час Колегії з питань стану виконання міністерством Програми діяльності Кабінету Міністрів України, Коаліційної угоди, Стратегії сталого розвитку «Україна-2020».

«Верховна рада України направила в Конституційний Суд України законопроект про внесення змін до Конституції України щодо децентралізації. Ми переконані, що нові повноважень місцевих органів влади та формування спроможних територіальних громад будуть остаточно закріплені», - зазначив Геннадій Зубко.

Віце-прем'єр-міністр України нагадав про передачу додаткових фінансових та податкових можливостей, які дозволили зміцнити місцеві бюджети. «Доходи місцевих бюджетів збільшились на 38% і за перше півріччя 2015 року склали 44,6 млрд. грн.», - зазначив він.

За його словами, з прийняттям Закону «Про добровільне об'єднання територіальних громад» відкрився шлях до створення спроможних, ефективних та самодостатніх громад: «21 область схвалила перспективні плани розвитку територій, розроблено 23 стратегії регіонального розвитку».

«Все це неформальні кроки на виконання директив спущених згори. Затвердження планів і стратегій розвитку територій відкриває можливість використати кошти Державного фонду регіонального розвитку на реалізацію інвестиційних проектів», - наголосив Геннадій Зубко.

За його словами, всі області, які мають відповідне  бачення розвитку своєї території, представили свої інвестиційні програми та проекти. На даний час на відкритій он-лайн платформі Державного фонду регіонального розвитку зареєстровано 645 таких проектів, які планують завершити до кінця  2015 року.

Цьогорічна вступна кампанія в українських вишах стартувала 10 липня. Подавати документи до українських вишів абітурієнти зможуть до 31 липня, повідомили у Міністерстві освіти і науки України.  Зарахування студентів на державну форму замовлення проходитиме в одну хвилю. Списки зарахованих оголосять 10 серпня.

Серед основних нововведень цього року - те, що під час подачі документів до вишів, вступник має обов'язково вказати пріоритетність кожного з них. Нагадаємо, подавати документи можна одночасно у п'ять вишів на три спеціальності.

"Специфічні умови вступу передбачені для тих осіб, які звільнені з військової служби, тобто АТО. Вони мають право вступати до вищих навчальних закладів не за результатами ЗНО, а за результатами вступних іспитів",- про це заявила перший заступник міністра освіти та науки Інна Совсун.

З її слів, частина демобілізованих бійців зареєструвалася на складання ЗНО, і зараз проходять оцінювання. Водночас ті, хто належним чином не встиг чи не зміг підготуватися до складання зовнішнього незалежного оцінювання, мають можливість складати вступні іспити.

Також, в цьому році передбачений позаконкурсний вступ до вишів для абітурієнтів, батьки-військовослужбовці яких загинули під час проведення АТО.

"Були внесені зміни до законодавства, на підставі яких ці діти можуть вступати до вищих навчальних закладів поза конкурсом", - додала Совсун.

Тож, швидше обирайте ВНЗ та поспішайте подавати документи. Не проґавте свій шанс на отримання вищої освіти.

В межах охоронних зон об'єктів енергетики згідно Закону України «Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів» (розділ VI., ст. 32.)» забороняється:

  • будувати житлові будинки, будинки громадського призначання;
  • розміщати споруди іншого призначення на меншій відстані від елементів електричних мереж, ніж встановлена нормами;
  • складати будь-які матеріали, розпалювати вогнища, влаштовувати звалища;
  • саджати дерева, крім кущів та саджанців з висотою перспективного росту не більше двох метрів;
  • розташовувати автозаправні станції або сховища паливно-мастильних матеріалів;
  • влаштовувати спортивні майданчики для ігор, стадіони, ринки,зупинки громадського транспорту, проводити будь-які заходи, пов'язані з великим скупченням людей, не зайнятих виконанням дозволених у встановленому порядку робіт;
  • запускати спортивні моделі літальних апаратів та повітряні змії;
  • відсипати грунт, влаштовувати водосховища, ставки та інші водні споруди;
  • влаштовувати зупинки та стоянки всіх видів транспорту (крім залізничного) в охоронних зонах повітряних ліній електропередачі напругою 330 кВ-750 кВ;

та в межах санітарно-захисних зон електричних мереж (для ПЛ-750 кВ - 40 м ПЛ-330 кВ 20 м від крайніх проводів по обидва боки ПЛ) забороняється:

  • розташовувати житлові та громадські будівлі, майданчики для стоянки і зупинки всіх видів транспорту, підприємства, на яких використовуються легкозаймисті рідини і гази: підприємства з обслуговування автомобілів, сховища нафти, нафтопродуктів та інших пожежонебезпечних речовин;
  • вирощування сільскогосподарських культур, що потребують ручного обробітку грунту та збирання урожаю;
  • проведення сільськогосподарських та інших робіт особами у віці до 18 років у межах санітарно-захисних зон повітряних ліній електропередачі напругою 750 кВ і вище.

Працівниками Київської митниці ДФС у співпраці з оперативним управлінням ГУ ДФС у м. Києві зафіксовано спробу вивезення до Азербайджану крупної партії ядер волоських горіхів з приховуванням від митного контролю.

До Київської митниці ДФС було подано дві електронні митні декларації та товаросупровідні документи на вантаж «Ядра волоських горіхів очищених від шкарлупи, врожаю 2014 року необроблені» вагою нетто 42, 2 тис. кг. На перший погляд, всі необхідні документи для митного оформлення в режимі «експорт» були у наявності. Однак, незабаром була отримана інформація, що громадянин, який значиться директором, засновником та головним бухгалтером підприємства-експортера, повідомив, що підприємство зареєстровано без його відома і він не має жодного відношення до його діяльності. Встановлені факти свідчили, що Київській митниці ДФС подано документи, що містять неправдиві дані щодо відправника товарів і підстави для митного оформлення відсутні.

Вантаж горіхів вагою 18,2 тонн вилучено до винесення судом рішення у справах. Складено протоколи про порушення митних правил. Решту 24 тонни горіхів затримано на Одещині, на шляху до отримувача.

ГУ ДФС у Київській області

“16 та 17 липня працівниками оперативного управління ГУ ДФС у Київській області одночасно припинено діяльність 2-х міжрегіональних «конвертаційних центрів»,” - повідомив на брифінгу начальник оперативного управління ГУ ДФС у Київській області Роман Потапов.

В ході досудового розслідування кримінальних проваджень встановлено 2 злочинні групи осіб чисельність 17 осіб (6 та 11), кожна з яких використовуючи підконтрольні їм підприємства, організувала роботу «конвертаційного центру» з метою прикриття незаконної діяльності «живих» суб’єктів господарювання шляхом проведення фіктивних фінансово-господарських операцій, переведення безготівкових коштів у готівку та штучного завищення собівартості товарно-матеріальних цінностей.

Безготівкові кошти діючих суб’єктів господарювання надходили на рахунки транзитно – конвертаційних суб’єктів господарювання у вигляді оплати за товари (роботи, послуги), після чого дані кошти конвертувались за допомогою чекових книжок у готівку за винагороду у розмірі 6 – 10 %. Податковий кредит транзитно – конвертаційних суб’єктів господарювання формувався як за рахунок проведення псевдо фінансових операцій з підконтрольними фіктивними суб’єктів господарювання та і від суб’єктів господарювання, які мали надлишок податкового кредиту (підприємства-імпортери та сільхозвиробики).

За період 2014 - 2015 років підприємства, які входили до складу «конвертаційних центрів» проконвертовано близько 200 млн. грн. в результаті чого, реально діючими підприємствами незаконно сформовано податковий кредит з ПДВ на 30 млн. гривень.

В ході ліквідації «конвертаційних центрів» проведено 19 обшуків, за результатами яких вилучено готівкові кошти на суму близько 700 тис. грн., понад 40 печаток підприємств, оргтехніка, первинні документи з відбитками печаток, мобільні телефони та банківські картки, що використовувалася для здійснення незаконної діяльності.

Також на банківських рахунках транзитно-конвертаційних підприємств, що входили до складу викритих «конвертаційних центрів» заблоковано понад 4 млн. грн..

На даний час проводяться слідчі дії у відношенні учасників «конвертаційних центрів» з метою притягнення їх до кримінальної відповідальності та встановлюються реальні суб’єкти господарювання, що використовували послуги вказаних «конвертаційних центрів» для ухилення від оподаткування.

ГУ ДФС у Київській області

За дорученням Держземагентства України щодо забезпечення підвищення соціальних стандартів для військовослужбовців, які виконують завдання по здійсненню антитерористичної операції, фахівцями землевпорядної служби Київщини на сьогодні прийнято 4 198 заяв від учасників АТО або членів родин загиблих воїнів про надання їм земельних ділянок.

Зокрема, опрацьовано і видано 3 078 наказів про надання дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на загальну площу 928,75 га. З них: для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд – 70 на площу 11,45 га, для ведення садівництва – 2 809 на площу 621,37 га, для особистого селянського господарства – 199 на площу 295,93 га. Наразі в області 204 учасників АТО вже отримали у власність земельні ділянки загальною площею 58,23 гектарів, в тому числі: для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд – 4 на площу 0,28 га, для ведення садівництва – 177 на площу 20,14 га, для особистого селянського господарства – 23 на площу 37,81 га.

У поточному році фахівцями землевпорядної служби області прийнято 2 880 заяв від учасників АТО або членів родин загиблих воїнів про надання їм земельних ділянок. Видано 2 216 наказів про надання дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на загальну площу 746,08 га. 202 учасники АТО отримали у власність земельні ділянки загальною площею 58,01 гектарів.

За дорученням керівника Головного управління Держгеокадастру у Київській області Анатолія Шумського в обласному управлінні саме для прийому документів і якісного надання адмінпослуг учасникам АТО відведено окрему кімнату. Разом із фахівцями управління при прийомі документів буде і представник військовослужбовців-учасників АТО, який у разі необхідності перевірятиме достовірність поданих документів військовослужбовцями.

 

Джерело: http://www.kyiv-obl.gov.ua

Протягом останнього часу ситуація із забезпеченням житлом військовослужбовців досягла небувалого критичного стану у зв’язку з обмеженим фінансуванням з Державного бюджету. Враховуючи гостроту даного, Міністерством оборони України розроблена та впроваджується програма забезпечення житла для військовослужбовців Збройних сил України та членів їх родин.

Так, Міністерство оборони України оголосило про проведення 30 липня 2015 року конкурсу щодо закупівлі квартир на вторинному ринку (готове житло) для забезпечення житлом військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей. Закупівля квартир здійснюватиметься при умові 100%готовності до заселення з підключенням мереж за постійною схемою.

Після проведення конкурсу 42 військовослужбовці з Київської області вже в цьому році отримають квартири.

Закупівля квартир здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 №147 за рахунок бюджетних коштів, із врахуванням показників опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України (станом на 01.04.2015) затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.05.2015 №96. Інформація та документація щодо конкурсу оприлюднена на офіційному веб-сайті Міноборони www.mil.gov.ua в розділі «Державні закупівлі» (підрозділ «Конкурсна комісія з відбору пропозицій щодо закупівлі квартир»).

Зокрема, на квартирному обліку у Київській області перебуває на даний час більше 3 тисяч осіб. Тож за рахунок наявних фінансових ресурсів на 2015 рік частина потребуючих таки отримає житло.

Сьогодні в Ірпені, в рамках благоустрою міста, триває прокладання тротуарних доріжок.

Будівельники працюють на вулиці Соборній, від вулиці Мечникова до вулиці Надсонова, Стельмаха, Новооскольській, від Полтавської до 9-ї Лінії, Центральній, Михайлівській, Воїнів-Інтернаціоналістів, Котляревського, від вулиці Ленінградської (підземного переходу) до 2-ї Лінії.

Узбіччя і дороги облаштовуються практично: для зручної зупинки та висадки пасажирів легкових автомобілів. На спеціалізований тротуарній смузі пішоходи можуть почувати себе безпечно.

За словами начальника КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» Євгена Хармишева, невдовзі буде прокладена тротуарна доріжка від Гостомельського шосе до 10-ї Лінії.

У тротуарній частині вулиці передбачено і велосипедні доріжки. Кількість прихильників двоколісного транспорту в Ірпені щороку зростає.

Наразі, будівельні роботи закінчились по вулиці Полтавській

22 липня 2015 року відбулася позачергова сесія Ірпінської міської ради, яку провів Ірпінський міський голова Володимир Карплюк. У роботі сесії брали участь: 23 депутати міськради, депутати Київської обласної ради Наталія Семко та Леонід Танцюра, керівники відділів та управлінь міськвиконкому, представники місцевих ЗМІ, громадськість міста.

У порядку денному було розглянуто два питання: про затвердження Стратегічного плану розвитку Ірпінського регіону на період до 2020 року, про затвердження Переліку об'єктів культурної спадщини в місті Ірпені.

«Ірпінь може розвиватися в багатьох напрямках, - підкреслив міський голова Володимир Карплюк. – Те, що в нас серйозна будівельна індустрія – не зовсім правильно, ця справа не вічна. Ми зобов’язані думати й шукати джерела доходу, зобов’язані думати про те, що сприятиме доходу для розвитку територіальної громади».

Очільник міста поділився планами щодо створення інвестиційного відділу у міськвиконкомі, який буде займатися інвестиційними проектами й залучатиме європейські кошти.

Також В.Карплюк розповів про те, що на сьогоднішній день А.В.Попсуй працює з фондом НЕФКО й уже є попередня домовленість про співпрацю у проекті з залученням 4 мільйонів євро в межах програми для реалізації проекту очисних споруд в місті Ірпені.

«На жаль, в реалізації таких проектів повинно бути багато документів, пов’язаних з розвитком міста, - зауважив Володимир Андрійович. – Ми рухаємося в тому напрямку, щоб вони були. Одним з таких документів є Стратегічний план економічного розвитку Ірпінського регіону».

Стратегічний план, винесений на розгляд сесії, складається з 8 пунктів і охоплює різні сфери життя міста. По кожному з цих напрямків відбувалися круглі столи, засідання комітету, консультації з фахівцями – було взято до уваги низку пропозицій щодо бачення розвитку міста. За словами очільника міста, документ народився в рамках пропозицій і жвавих обговорень.

Також міський голова сказав про те, що Стратегічний план буде надруковано тисячним тиражем і будь-хто може взяти примірник у стінах міськради. Останні сторінки видання будуть чистими для того, щоб громадяни мали змогу дописати свої пропозицій до плану й у зворотному режимі їх подати на розгляд міськради. «Створимо у стінах міськвиконкому скриньку для пропозицій до Стратегічного плану, - наголосив Володимир Карплюк. – Нічого нам з вами як територіальній громаді, як міській раді не заважає прийняти доповнений план економічного розвитку з пропозиціями уже безпосередньо від широкої громадськості, і не тільки фахівців».

Про використану методологію, етапи й принципи роботи над Стратегічним планом економічного розвитку Ірпінського регіону на період до 2020 року доповіла начальник відділу економіки Світлана Демченко.

«Місто Ірпінь – це місто здоров’я, супутник Києва, багатий на історичну, культурну спадщину, рекреаційні зони та місця відпочинку, регіон з інноваційною освітою, якісними лікуванням та здоровим способом життя, місто екологічно дружнього бізнесу, привабливе для інвестицій та розвитку туризму, відкрите та безпечне місто з активною громадою і привабливе для молодих сімей», – такою є місія міста за Стратегічним планом.

Стратегічне бачення міста Ірпінь – це місто здоров’я та інноваційного розвитку, безпечне, енергоефективне, комфортне місто з розвинутим бізнесом, привабливим інвестиційним кліматом та якісною інфраструктурою, місто активних молодих людей із комфортними умовами проживання, відпочинку та дозвілля.

Місто розвиватиметься за чотирма напрямками: здорове суспільство; розвиток екологічно дружнього бізнесу; безпечне, комфортне та енергоефективне місто; місто – екополіс туризму, відпочинку та розваг.

Після жвавого обговорення питання депутати одноголосно схвалили проект Стратегічного плану економічного розвитку Ірпінського регіону на період до 2020 року.

Уже до 1 вересня будуть розроблені проектні листки. Далі Стратегія передбачає впровадження та розробку системи моніторингу, критеріїв оцінки. Після цього буде (за потреби) ще раз перегляд проекту Стратегічного плану.

Наступним рішенням позачергової сесії міської ради було затвердження переліку об’єктів культурної спадщини в Ірпені. Даний перелік є робочим, він буде доповнюватися. «На теренах регіону активну діяльність вели відомі митці. У нашому регіоні розташовані Будинок творчості письменників, Будинок композиторів, багато творчих особистостей оселялося в Ірпені на тривалий час, – зазначив міський голова Володимир Карплюк. – Усі ці об’єкти мають стати культурною спадщиною міста і приносити користь громаді в рамках розвитку туризму».

Міський голова дав доручення начальнику відділу культури, національностей та релігій Євгенії Антонюк доопрацювати перелік об’єктів культурної спадщини міста, належним чином їх облікувати з метою подальшого виділення коштів на їх утримання та при потребі – відновлення.

Депутати схвально прийняли і друге рішення.

Фото - В.Шилов

         

Як відомо, Міністерство юстиції в рамках реформування системи державної реєстрації вже запровадило низку нововведень, що вже встигли себе виправдати.Але на цьому реформування системи не закінчується.

Так, Міністерство юстиції, з метою покращення умов отримання фізичними особами-підприємцями та юрособами адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 07 липня 2015 року прийняло наказ №1159/5 «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо попередньої подачі заяв».

Проектом передбачена можливість подачі в Київській та Одеській областях заяв про реєстрацію прав на нерухоме майно в електронній формі. Переваги від запровадження даного проекту отримують, насамперед, представники агробізнесу та забудовники.Якщо раніше даним категоріям заявників, з урахуванням усіх складнощів бюрократичних процедур, доводилося реєструвати права місяцями, то з моменту старту проекту цей час скоротиться до мінімуму

Процедура попередньої подачі заяв зводиться до того, що дані заявники, уклавши договір з державним підприємством «Інформ’юст» Міністерства юстиції України, і отримавши електронний цифровий підпис, зможуть подавати заяви на реєстрацію прав в електронному вигляді, не виходячи зі свого офісу або будинку.

Які ж переваги надасть це нововведення:

  • Мінімізує контакт заявника із чиновником, а відтак знижує ризик корупційного зв’язку; 
  • Надасть можливість подання заяв у необмеженій кількості без черги у зручний для заявника час;     
  • Наступний візит до органу державної реєстрації для отримання карток прийому заяви відбувається на заздалегідь зазначену дату і час та займає для заявника біля 30 хвилин, замість кількох днів раніше.

Слід зазначити, що опосередковано вигоду від запровадження цих змін отримують і пересічні громадяни:

  • Оскільки для осіб, на яких поширюється дія зазначеного наказу Мін’юсту, відпадає потреба подавати документи через загальну чергу, це значно розвантажить її й зменшить час очікування в черзі для громадян.
  • Також у зв’язку з електронної подачею документів, за результатом якої в Державному реєстрі прав будуть сформовані відповідні системні папки з документами від забудовників багатоквартирних будинків, угромадянзникне необхідність зайвих звернень до таких забудовників та пришвидшить процес розгляду документів.

Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабміну України № 137 від 18 березня 2015 року «Про Деякі питання спрощення порядку надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» рішення державного реєстратора, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, свідоцтво про право власності на нерухоме майно, отримані в електронній та паперовій формі за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, мають однакову юридичну силу.

Новини

Анонси

 

pay-oplata

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник