Вівторок, 7 липня 2020 |

Новини

В зв’язку з великим розходом питної води головний водозабір по вул. Чехова, м. Ірпінь 8 липня 2015 року буде зупинено з 10-00 до 11-30 та з 13-00 до 15-00.

Оздоровлення та відпочинок демобілізованих військовослужбовців, які були поранені під час проведення антитерористичної операції, буде проводитися в санаторно-курортних закладах Київської області, що мають лікувальну та реабілітаційну базу (список рекомендованих закладів додається).

Для отримання матеріальної допомоги на оздоровлення необхідно подати такі документи:

Військовослужбовцям, яким службою у справах дітей та сім`ї Київської облдержадміністрації було виплачено матеріальну допомогу достатньо подати заяву та рахунок з оздоровчого закладу.

Мережа рекомендованих закладів для реабілітації учасників антитерористичної операції.

Комунальне підприємство «Контроль благоустрою міста» (керівник – Євгенія Алєксєєва), яке раніше знаходилося по вулиці Центральна, 55, змінило юридичну адресу. Відтепер підприємство розташовується по вул. Шевченка, 5 (вхід з подвір’я, напроти під’їзду).

Нагадаємо, що у КП «Контроль благоустрою міста» працює гаряча телефонна лінія: (093) 981-87-43.

Комунальне підприємство «Контроль благоустрою міста» Ірпінської міської ради Київської області створене відповідно до рішення міської ради від 26.01.2012 р.

Метою створення є діяльність, спрямована на досягнення економічних, соціальних результатів з метою підтримання благоустрою міста.

Основними завданнями підприємства є: здійснення контролю за станом благоустрою в місті сприяння забезпеченню чистоти та порядку об’єктів благоустрою міста, збереження та охорона зелених насаджень, водойм тощо.

Столична обладміністрація звернулась у Міністерство внутрішніх справ з проханням поширити географію проекту нової патрульної служби на всю Київщину.

«Просимо розглянути можливість запуску пілотного проекту нової патрульної служби також в межах Київської області або хоча би містах обласного значення Київської області», – говориться в тексті листа, який перший заступник голови Київської обласної державної адміністрації Лев Парцхаладзе направив першому заступнику міністра внутрішніх справ України Катерині Згуладзе-Глуксманн.

Поширити географію даного проекту необхідно для зниження рівня злочинності і кількості ДТП у Київській області, реформування органів внутрішніх справ, знищення корупції в цій системі та впровадження нових, сучасних стандартів її діяльності.

З початку року в Київській області значно зріс рівень злочинності: збільшилась кількість грабежів, число розбоїв та злочинів проти громадського порядку, зросла  кількість ДТП. Це дуже тривожна статистика, особливо з урахуванням того факту, що Київська область входить до складу Столичного туристичного району і на її території багато об’єктів природно-заповідного фонду, музеїв, археологічних та архітектурних пам’яток. І оскільки туризм є одним з пріоритетних напрямів розвитку Київщини і ми розраховуємо на велику кількість туристів, то питання забезпечення правопорядку й безпеки на території області є першочергово важливим.

До уваги платників податків, ДФС України розроблено новий електронний сервіс - обмін розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами, який стане допомогою при складанні розрахунку коригування до податкової накладної, виданої отримувачу товарів (послуг), що передбачено п. 16 постанови Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість».

Щоб скористатися новим сервісом, електронні документи для здійснення обміну та засоби надсилання документів повинні відповідати таким вимогам:

1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міністерства доходів і зборів України від 29.11.2013 року  №729);

2. Формат транспортного повідомлення – відповідати вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і Державної фіскальної служби України;

3. Електронний документ  надсилається засобами телекомунікаційного зв'язку SOAP;

4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФС.

Також, ви можете ознайомитись з інструкцією по використанню програмного забезпечення на веб-поталі Державної фіскальної служби України: www.sfs.gov.ua.

Ірпінська ОДПІ

Працівниками Ірпінського МВ протягом 2-7 липня на АТ "Ветропак Гостомельський Склозавод" з працівниками було проведено заняття відповідно до складеного графіку та на підставі договору на постійне обслуговування з пожежно-рятувальною службою. Навчали персонал, як правильно користуватись первинними засобами пожежогасіння, розповіли про будову вогнегасників та способи гасіння пожеж на початкових стадіях (порядку дій у разі виникнення пожежі). Також, було проінформовано  слухачів про класи пожеж та вибір того чи іншого вогнегасного засобу, для гасіння пожеж (в залежності від їх класу).

Разом із тим, були підняті питання щодо засобів індивідуального захисту та діям, при виявленні вибухонебезпечних предметів.

Наприкінці вищезазначеного заходу на території підприємства було імітовано ймовірну пожежу та наочно продемонстровано роботу з первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками). Кожен охочий міг самостійно спробувати загасити умовну пожежу.

6 липня у місті Ірпінь у Національному університеті Державної податкової служби України відбулися урочисті заходи з нагоди завершення навчання та випуску студентів старшокурсників.

В рамках проведення заходів голова Київської облдержадміністрації Володимир Шандра вручив дипломи з відзнакою випускникам ВУЗу. Під час відкриття свята очільник Київщини привітав молодих спеціалістів із завершенням навчання, побажавши кожному реалізувати себе в житті та здійснення всіх професійних задумів.    

«Зараз хвилюючий момент, оскільки ви повністю йдете в доросле життя. Від сьогодні ви дипломовані  юристи, тому на вас залежить наскільки прозоро працюватимуть державні органи, до яких ви підете працювати. Зазвичай, - це фіскальна служба. Наразі наша країна переживає час змін та реформ, тому переконаний до молодих фахівців буде довіра з боку людей і до роботи державно-контролюючих органів», - резюмував Володимир Шандра.

Окрім того, голова Київської ОДА, звертаючись до випускників, наголосив на важливості набутих під час навчання знань, які потрібно буде застосовувати у своїй професійній діяльності.

«Переконаний, що знання, які ви отримували впродовж усіх років навчання залишаться з вами та обов’язково знадобляться вам у житті. Але над собою постійно потрібно працювати та вдосконалюватися, адже за вами майбутнє нашої держави, успіх розквіту України», - зазначив Володимир Шандра.

На завершення очільник Київщини побажав випускникам сміливості у своїх прагненнях та бажаннях, а також ніколи не зупинятися на досягнутому.

«Щиро бажаю, щоб ви стали гідним прикладом для ваших близьких та однолітків, ваших студентів наступників. Миру, наснаги, бажання жити й працювати та отримувати радість від своєї роботи», - сказав Володимир Шандра.

До слова, у нинішньому році в інституті права цього навчального закладу завершили навчання 210 студентів за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст» та «магістр». З названої кількості дипломи з відзнакою отримали 32 випускники.

У свою чергу  в.о. ректора Павло Пашко також теплими словами привітань звернувся до випускників та наголосив: «Ви - результат роботи професорсько-викладацького складу. Ми дуже сподіваємося, що ви йтимете по шляху правильно обраному, пам’ятаючи про своє звання випускника національного університету. Успіхів вам! Нехай вам щастить!»

У рамках відзначення свята випускників також вітали викладачі інституту права, але сьогодні вони розмовляли уже з випускниками на рівні відносин колег. Натомість колишні вже студенти дякували викладачам за неймовірно щасливі студентські роки, які вони провели в університеті та дякували за отриманні знання.

Джерело - www.kyiv-obl.gov.ua

Станом на початок липня у всіх областях України Офіси реформ завершили роботу над підготовкою Перспективних планів, на основі яких формуватимуться території громад.

«Україна вже має мапу консолідованих громад, які зможуть самостійно та за рахунок власних ресурсів вирішувати питання в інтересах кожного жителя та надавати їм якісні послуги. Отже, в регіональних Офісах реформ напрацьована нова адміністративно-територіальна основа держави, що складається зі справді спроможних громад», - наголосив Виконавчий директор Асоціації міст України Мирослав Пітцик.

На початку травня у 24 областях почали працювати Офіси реформ. Ці регіональні центри підтримки реформ створено за фінансування проекту USAID ДІАЛОГ, який реалізує АМУ, відповідно до Меморандуму між Асоціацією міст України та Мінрегіоном.

«Перед Офісами стояло надзавдання – у максимально короткі терміни розробити спільно з облдержадміністраціями проекти Перспективних планів формування територій спроможних громад. І це завдання виконано!»,- підкреслює Мирослав Пітцик.

Сімнадцять областей вже схвалили Перспективні плани, в інших – рішення очікується у найближчий час. Усі проекти планів були презентовані робочій групі Мінрегіону. Попереду найголовніше – розгляд та затвердження Урядом.

«Схвалені обласними радами Перспективні плани – це лише передумови якісних змін. Реально запустити процес формування спроможних громад має рішення на центральному рівні – схвалення Кабінетом міністрів Перспективних планів. Консолідація громад – це можливості розвитку і нова якість життя наших громадян. Тому сьогодні слово за Урядом!», - наголошує Мирослав Пітцик.

В процесі формування нової просторової моделі країни Офіси реформ стали «містком» між центральною та місцевою владою, «провідником» інтересів місцевих громад. Два місяці експерти Офісів брали участь у консультаціях з жителями населених пунктів, проводили круглі столи, семінари, онлайн-конференції, медіа-заходи, щоб донести до кожної громади сутність і переваги реформи. До цієї роботи були залучені представники місцевого самоврядування, наукових та бізнесових кіл, ЗМІ, громадські організації, місцеві активісти.

«Державна підтримка - це відправна точка для створення нової територіальної основи ефективного місцевого самоврядування, яка має прийти на заміну застарілої радянської моделі. Адже ми приречені зробити цю реформу, щоб розбудувати дійсно європейську країну», - вважає Мирослав Пітцик.

В зв’язку з великим розходом питної води головний водозабір по вул. Чехова, м. Ірпінь 7 липня 2015 року буде зупинено з 10-00 до 11-30 та з 13-00 до 15-00.

У травні почала працювати державна програма енергомодернізації. Її мета - скоротити споживання енергоресурсів та знизити витрати на комунальні послуги.

Як вона працює і що потрібно зробити, щоб отримати компенсацію від держави?

Держава виділяє кошти мешканцям як приватних, так і багатоквартирних будинків, які можна використовувати для:

1) Енергомодернізації багатоквартирних будинків – для об'єднань власників багатоквартирних будинків (ОСББ).

2) Утеплення приватних будинків, покупки негазових котлів та обладнання для обліку тепла, гарячої та холодної води, радіаторів опалення з терморегуляторами (як у квартирах багатоквартирних будинків, так і в приватних будинках).

Звертаємо Вашу увагу: держава компенсує придбання негазових котлів, матеріалів і устаткування. Робота до цього переліку не входить. Щоб отримати компенсацію, потрібно зробити кілька простих кроків.

Перший. Оберіть товар (негазовий котел, матеріали чи обладнання), необхідний для проведення енергозберігаючих заходів.

Другий. Зберіть пакет документів, необхідний для прийняття рішення по кредиту (вичерпний список можна дізнатись на офіційному сайті або в Контакт-центрі Ощадбанку).

Третій. Отримайте згоду банку та приступайте до реалізації проекту.

Четвертий. Зробіть мінімальний внесок і дайте підтвердження в банк.

П'ятий. Отримайте кредит і надайте до банку документи, що підтверджують Вашу покупку. До 20 числа наступного місяця банк направить відповідну інформацію до Держенергоефективності.

Шостий. Сума, отримана від держави, буде зарахована для погашення частини вашого кредиту.Держнергоефективності від імені держави здійснює виплати компенсацій частини кредитів клієнтам банку.

При цьому важливо знати, що держава компенсує:

- 20% від загальної суми кредиту, максимум 5 тис. грн., – на купівлю негазових котлів;

- 30% від суми кредиту, максимум 10 тис. грн., – на купівлю енергоефективного обладнання та матеріалів для приватного будинку або для квартир у багатоквартирних будинках;

- 40% від суми кредиту на покупку матеріалів і устаткування, максимум 10 тис. грн. на одну квартиру, – для багатоквартирного будинку.

Наприклад, придбавши на 30 тис. грн. енергозберігаючі вікна, як фізична особа Ви можете отримати кредит в Ощадбанку на суму 27 тис. грн. При цьому держава бере на себе 8,1 тис. грн. Кредит надається на термін до 3-х років під 25% річних.

Чому це вигідно?

Ставши учасником державної програми, Ви знижуєте тепловтрати (до 50%), а значить, і витрати на комунальні послуги. Значну частину вартості покупки (від 20% до 40%) компенсує держава. Решта суми кредиту розбита на тривалий термін – так, щоб щомісяця можна було платити прийнятну суму. Якщо з'явились кошти на дострокове погашення, сплачуйте в будь-який день без комісій. Крім того, енергомодернізація житла відчутно підвищує його вартість: за словами експертів з нерухомості, не менше ніж на 10%.

Тому, поки ще є час і можливість, є сенс скористатись державною програмою. Головна причина – це вигідно!

Новини

Анонси

 

pay-oplata

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник