Вівторок, 7 липня 2020 |

Новини

Запрошуємо Вас на стратегічну сесію «Економічний розвиток Київської області », яка відбудеться 10 липня 2015 року з 11:00 до 17:00 год. в конференц-залі столичного Українського дому (5-й поверх) за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 2. Реєстрація учасників – з 10:00 години.

Захід ініційований першим заступником голови Київської обласної державної адміністрації Левом Парцхаладзе спільно з Департаментом економічного розвитку і торгівлі.

Будуть обговорюватися найважливіші для розвитку економіки Київської області теми:

- існуючий бізнес та його проблеми – розвиток малого та середнього бізнесу, створення так званої Гавані для великих платників податків;

- залучення інвестицій в область (міжнародні технічна допомога та грантові програми, інвестиційні проекти, PR, маркетинг, виставки та конференції);

- стратегія розвитку Київщини, реальна де бюрократизація та дерегуляція.

Просимо обов’язково підтвердити свою участь до 8 липня 2015 року, заповнивши онлайн-анкету учасника стратегічної сесії (http://goo.gl/forms/sgcy8RFT50)

У зв’язку з численними запитаннями платників податків – роботодавців,  Ірпінська ОДПІ нагадує про чинний порядок повідомлення органів ДФС про прийняття найманих працівників на роботу.

Так, з 1 січня 2015 року набрав чинності Закон України від 28 грудня 2014 року №77-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов'язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці», яким внесено зміни, зокрема до статті 24 Кодексу законів про працю України.

Відповідно до частини третьої статті 24 Кодексу законів про працю України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Кабінет Міністрів України постановою від 17.06.2015 N 413 визначив: повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізособою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".

Ірпінська ОДПІ

У Київській облдержадміністрації функціонує оперативний штаб допомоги демобілізованим військовослужбовцям, які брали участь в антитерористичній операції, та їх сім’ям. Засідання штабу відбуваються в ОДА щотижня під керівництвом голови Володимира Шандри, а також за участю його заступника Дмитра Христюка та членів штабу – працівників відповідних структурних підрозділів ОДА, представників громадських організацій.

З боку обласної влади демобілізованим військовослужбовцям надається різноманітна підтримка у вирішенні нагальних життєвих питань, зокрема, соціального захисту, отримання пільг тощо. На офіційному сайті КОДА розміщений інформаційний банер щодо допомоги демобілізованим.

Окрім того, діють «гарячі лінії», звернувшись куди військовослужбовці та члени їх сімей можуть отримати правову, матеріально-технічну допомогу, підтримку з питань освіти, медицини, соціального забезпечення.

«Гарячі лінії» для мобілізованих:

  • Обласний штаб з питань координації надання допомоги військовослужбовцям, які беруть участь в антитерористичній операції, їх сім’ям та іншим громадянам України, які перебувають в районі проведення антитерористичної операції («гаряча лінія» – (044)286-17-39, (067)240-40-15);
  • Обласний штаб з питань надання допомоги демобілізованим військовослужбовцям, які брали участь в антитерористичній операції, та їх сім’ям («гаряча лінія» – (044) 285-65-70);
  • Обласна робоча група з надання правової допомоги учасникам АТО («гаряча лінія» – (044) 286-87-80).

Аналогічні штаби з «гарячими лініями» створено при кожній райдержадміністрації та міськвиконкомі. Вони працюють за принципом «єдиного вікна», їх робота постійно підтримується та контролюється. Необхідну інформацію розміщено у вільному доступі на офіційних сайтах облдержадміністрації, райдержадміністрацій та міст обласного значення.
За належним функціонуванням «гарячих» ліній здійснюється постійний контроль.

З метою надання належної медичної допомоги демобілізованим військовослужбовцям, ,Департаментом охорони здоров'я Київської облдержадміністрації напрацьовано медичну дорожню карту, за реалізацію якої відповідають головні лікарі медичних закладів. У кожному з них працює «єдине вікно» для. обслуговування цієї категорії людей поза чергою, за кожним пацієнтом закріплена відповідальна особа з числа керівництва лікарні. Також існує чіткий алгоритм дій при наданні лікарської допомоги бійцям.

Задля якнайшвидшої адаптації демобілізованих до мирного життя Київським обласним центром зайнятості та іншими соціальними службами напрацьовано дорожню карту з надання їм послуг. Це – документ, у якому в простій та лаконічній формі подається систематизована інформація про можливості отримання статусу безробітного, перелік необхідних документів та послуг центру зайнятості, номерів телефонів «гарячих ліній». Розроблений документ розповсюджується у мережі військкоматів області, соціальних служб та місцевих органів влади.

Серед послуг Центру – можливість підвищення кваліфікації або отримання нової конкурентоздатної професії, надання одноразового ваучера для підготовки у навчальних закладах чи у роботодавців, матеріальної підтримки шляхом участі в громадських роботах, статусу безробітного та матеріальної допомоги в разі безробіття тощо.

Безкоштовна інформаційно-довідкова телефонна система держслужби зайнятості – 0-800-50-50-60 (зі стаціонарних) та сервіс «Пошук роботи» – 730 (з мобільного).

З метою належної та своєчасної підготовки котелень та теплових мереж до роботи в осінньо-зимовому періоді 2015-2016 років (далі – ОЗП), попередженню технологічних порушень та аварій на енергетичному обладнанні період проходження опалювального періоду, інспекція Держенергонагляду пропонує виконати наступні заходи:

- розробити та затвердити відповідним розпорядчим документом заходи по підготовці підпорядкованих енергетичних господарств до роботи в осінньо-зимового періоду 2015-2016 років;

- своєчасно провести ремонтні роботи на теплових установках та мережах;

- провести навчання персоналу, що обслуговує енергетичні установки;

- повести схеми електропостачання до нормального режиму роботи, передбаченого проектними рішеннями;

- виконати промивку трубопроводів теплових мереж внутрішньо будинкових систем теплопостачання;

- перевірити технічний стан пристроїв релейного захисту та автоматики;

- перевірити технічний стан теплових пунктів, рамок управління внутрішньо будинковою системою опалення, насосних агрегатів, водопідігрівачів, вузлів обліку теплової енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики;

- перевірити технічний стан ізоляції трубопроводів теплових мереж, інженерних об’єктів та під’їздів житлових будинків.

Окремо рекомендуємо:

- провести протиаварійні тренування з відповідним технічним персоналом;

- укомплектувати робочі місця виробничого персоналу оперативною та технічною документацією;

- переглянути та за необхідності внести зміни до Положення про взаємовідносини між споживачем та електропередавальною організацією стосовно оперативного керування електрогосподарством, у тому числі при включенні автономних електростанцій.

- відповідними розпорядчими документами створити комісії з перевірки готовності теплового устаткування, призначеного для споживання теплової енергії (теплові мережі, теплові пункти, системи опалення, вентиляції та гарячого водопостачання) та іншого енергетичного обладнання до роботи в ОЗП із залученням представників інспекції Держенергонагляду, керівників і фахівців уповноваженого органу, керівного персоналу та провідних фахівців енергогосподарств.

- скласти акти готовності систем теплопостачання до опалювального сезону.

З метою належної та своєчасної підготовки котелень та теплових мереж до роботи в осінньо-зимовому періоді 2015-2016 років (далі – ОЗП), попередженню технологічних порушень та аварій на енергетичному обладнанні період проходження опалювального періоду, інспекція Держенергонагляду пропонує виконати наступні заходи:

- забезпечити накопичення палива у відповідності до технологічних потреб;

- привести схеми зовнішнього електропостачання споживачів до нормального режиму роботи, передбаченого проектними рішеннями;

- укомплектовувати енергетичні установки необхідним аварійним запасом матеріалів;

- підготувати машини та механізми до роботи в умовах низьких температур;

- провести ремонт обладнання електричних і теплових установок, та мереж у необхідних обсягах;

- провести випробування та налагодження обладнання електричних та теплових установок і мереж;

- провести промивку трубопроводів теплових мереж , центральних теплових пунктів систем теплопостачання;

- розробити експлуатаційні режими роботи систем теплопостачання;

- перевірити пристрої релейного захисту та автоматики;

- перевірити технічний стан ізоляції трубопроводів теплових мереж, інженерних об’єктів до вимог нормативної та проектної документації;

- провести протиаварійні тренування з персоналом, який експлуатує теплові установки та мережі;

- укомплектувати робочі місця оперативною та технічною документацією;

- забезпечити введення в дію протиаварійних заходів у разі введення в дію графіків аварійних відключень та (або) обмежень споживання електричної енергії та потужності;

- відповідними розпорядчими документами створити комісії з перевірки готовності котелень, теплових мереж та іншого енергетичного обладнання до роботи в ОЗП із залученням представників інспекції Держенергонагляду, керівників і фахівців уповноваженого органу, керівного персоналу та провідних фахівців уповноваженого органу, керівного персоналу та провідних фахівців енергогосподарств.

- скласти акти готовності систем теплопостачання до опалювального сезону.

Голова Київської ОДА Володимир Шандра та його заступник Дмитро Христюк урочисто привітали спортсменів Київщини, призерів І Європейських ігор. Змагання нещодавно відбулися у Баку (Азербайджан).

«Досягнення спортсменів Київщини на престижній міжнародній спортивній арені – підвищення позитивного іміджу не лише області, а й усієї країни. Добре, що незважаючи на складну ситуацію в країні, спорт розвивається. І наше головне завдання – підтримувати спортсменів. Є декілька спортивних проектів, і ми докладемо максимум зусиль для того, щоб їх реалізувати. Щиро бажаю нових перемог», - зазначив очільник Київщини.

Так, подяками від Київської обласної державної адміністрації були нагороджені: майстер спорту міжнародного класу України з боксу Геворг Манукян, який виступав в категорії до 91 кг і виборов «срібло», майстер спорту міжнародного класу України з боксу Ярослав Самофалов, який «боксував» в категорії до 69 кг і став бронзовим призером, майстер спорту міжнародного класу України з дзюдо Світлана Ярьомка, яка зайняла 3 місце у ваговій категорії +78 кг, майстер спорту міжнародного класу України з боротьби вільної Валерій Андрейцев, який здобув бронзову медаль у ваговій категорій до 96 кг.

Також відмітили тренерів спортсменів: Заслужених тренерів України, тренерів-викладачів з боксу Київської обласної школи вищої спортивної майстерності Віктора Чубова, Віктора Мужчину, Олександра Поліщука та директора закладу Ларису Шарай, в.о. директора Навчально-наукового інституту спеціальної фізичної і бойової підготовки та реабілітації Національного університету державної податкової служби України, тренера-викладача з боротьби вільної спортивного клубу «Податкова академія» Ігоря Малинського, Президента Київської обласної федерації боксу Костянтина Калашнікова та Президента Київської міської організації федерації Кирила Шевченка.

Володимир Шандра та Дмитро Христюк подякували спортсменам та тренерам за їх досягнення. Відмітили, що заплановано реалізувати ряд обласних програм з метою підтримки спортсменів. Зокрема, мову вели про впровадження Програми підтримки спортсменів, які братимуть участь в Олімпійських іграх. Наступний рік оголошено «олімпійським», тому для підготовки до найважливішого спортивного змагання необхідна не лише гідна спортивна база, а й матеріальна підтримка атлетів.

У свою чергу, спортсмени поділилися враженнями від поїздки, розповіли про рівень організації, як їх приймали організатори. Зокрема, зауважили, що збірну України справді зустрічали шаленими оваціями, щиро підтримували, цікавилися ситуацією в нашій державі. В цілому, бійці залишилися задоволеними, з натхненням після відпочинку розпочнуть підготовку до наступних турнірів.

Національна збірна на пан'європейських міжнародних спортивних змаганнях за участю атлетів, які представляють Національні олімпійські комітети Європи, увійшла в десятку лідерів. Подвійна радість за українських спортсменів, адже значний внесок у досягнення зробили спортсмени з Київщини.

2 липня у селищі Ворзель відбулась громадська акція «Запобігти! Врятувати! Допомогти!» та, разом із тим, проведено урок із безпеки життєдіяльності. Учасниками заходів стали діти різних вікових категорій, які відпочивають (лікуються) та викладацький склад і персонал санаторію «Прапор». 

Захід проводиться з метою ознайомлення та навчання населення (дітей)  основам пожежної безпеки, роз’яснення питань безпеки життєдіяльності, та, звичайно, популяризації професії рятувальника. Так, рятувальники Ворзеля навчали дітей та дорослих правилам поведінки при пожежі та розповіли про можливі наслідки нехтування правилами пожежної безпеки. 

Також, продемонстрували глядачам пожежно-рятувальну техніку, яка знаходиться на озброєнні підрозділу (52-го Державного пожежно-рятувального поста смт Ворзель), бойове спорядження, яке використовується при ліквідації надзвичайних подій та ситуацій, наочно продемонстрували рятувальне спорядження та інструменти, що застосовуються при порятунку людей.

Усі бажаючі могли відчути себе пожежними: використати пожежний рукав зі стволом, приміряти бойовий одяг тощо.

Досить часто діти стають як учасниками так і винуватцями виникнення пожеж. Саме через це, щорічно, в Україні виникає близько трьох тисяч пожеж, під час яких гине 130-150 дітей. Тому, з метою залучення уваги громадськості до проблеми формування культури безпеки життєдіяльності підростаючого покоління та більш ефективного засвоєння теоретичних знань з основ життєдіяльності рятувальники Ворзеля разом із  викладацьким складом і персоналом санаторію «Прапор»  у Ворзелі провели даний захід.

Володимир Опанасюк

www.rescuer.kiev.ua

   

Одним з найважливіших пріоритетних завдань розвитку Київщини є створення мережі індустріальних парків, забезпечення умов для відкриття нових підприємств та перенесення в область промислових територій з інших регіонів, а також столиці України.

Київська обласна державна адміністрація спільно з органами місцевого самоврядування займається моніторингом відповідних земельних ділянок для розміщення індустріальних парків.

Наразі в області  визначено понад десяток земельних ділянок з відповідною інфраструктурою та необхідними комунікаціями загальною площею близько 600 га. Території, зокрема,  розташовані в Баришівському, Білоцерківському, Бориспільському, Вишгородському, Таращанському, Тетіївському та Яготинському районах, а також у містах Березань та Фастів. Площі відповідних ділянок – від 15 до 110 га. Це лише перший етап проекту.

Розглядаються уже кілька звернень підприємств і організацій щодо надання їм земельних ділянок для розміщення виробничих потужностей в Київській області. Крім того, адміністрація запрошує інші підприємства ставати учасниками індустріальних парків Київської області, аби переносити сюди вже діючі виробництва та відкривати нові.

«Ми готові розглядати пропозиції підприємств і організацій щодо їх участі в індустріальних парках. Просимо направляти запити в наш Департамент економічного розвитку і торгівлі на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. чи за номером (044) 286 8155, вказуючи орієнтовну площу необхідної земельної ділянки та необхідні для розміщення виробничі можливості потужності електро-, газо-та водопостачання. До прикладу, в Києві під промисловість зайнято біля 5 тис. га. Здебільшого це ті виробничі потужності, які не повинні розташовуватися в центрі столиці, при цьому можливості для розташування таких підприємств є Київській області», - каже перший заступник голови Київської обласної державної адміністрації Лев Парцхаладзе.

Він наголосив, що регіон має цілу низку переваг. Це низька орендна платня, наявність кваліфікованої та недорогої робочої сили, зручні транспортні розв'язки та близькість до міст – супутників Києва, наявність необхідних комунікацій, а також гарантія прозорості правової взаємодії бізнесу з дозвільними та контролюючими органами.

Джерело - http://www.kyiv-obl.gov.ua/

Тема „Практичне застосування понижуючого коефіцієнта в ЄСВ” стала приводом для проведення чергового сеансу телефонного зв’язку „гаряча лінія” в Ірпінськой ОДПІ.

Платники податків мали можливість отримати відповіді на питання, що їх цікавили. У телефонному режимі із громадянами розмовляла заступник начальника Ірпінської ОДПІ Людмила Ступак.

До Вашої уваги основні запитання та відповіді до них:

  1. Які нові критерії для зниження ставки єдиного внеску?

Відповідь: З 13.03.2015 р. набрав чинності Закон України від 02.03.2015 р. № 219 – VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» щодо зменшення навантаження на фонд оплати праці».

У 2015 році понижуючий коефіцієнт 0,4 (у 2016 році – 0,6) застосовується до ставки ЄСВ у разі виконання платником одночасно таких умов:

- база нарахування ЄСВ із розрахунку на одну застраховану особу у звітному місяці збільшилась на 20 % і більше порівняно із середньомісячною базою нарахування ЄСВ платника за 2014 рік;

- після застосування коефіцієнта середній платіж на одну застраховану особу у звітному місяці становитиме не менше ніж середньомісячний платіж на одну застраховану особу платника за 2014 рік;

- кількість застрахованих осіб у звітному місяці, яким нараховано виплати, не перевищує 200% середньомісячної кількості застрахованих осіб платника за 2014 рік. Ця умова не стосується осіб – підприємців і фізичних осіб, які забезпечують себе роботою самостійно.

Коефіцієнт застосовується при нарахуванні зарплати фізичним особам як за основним, так і не за основним місцем роботи. При розрахунку коефіцієнта показники за 2014 рік визначаються на підставі звітності з ЄСВ. У разі застосування коефіцієнта необхідно зазначити про це у звіті.

Платник ЄСВ, який застосував коефіцієнт і не сплатив нарахований ЄСВ у встановлені строки, втрачає право у майбутньому застосовувати коефіцієнт до повної сплати виниклої заборгованості.    

  1. Які роботодавці мають право на зниження ставки єдиного внеску?

Відповідь: На зниження ставки єдиного внеску мають право такі роботодавці:

- підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за цивільно – правовими договорами (крім цивільно – правового договору, укладеного з фізичною особою – підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами;

- фізичні особи – підприємці, зокрема ті, які використовують працю інших осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством про працю, або за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою – підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності згідно з відомостями з Реєстру).

Застосування понижуючого коефіцієнта можливе тільки до ставок єдиного внеску, визначених частиною п’ятою ст. 8 Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Тобто, роботодавці застосовують понижуючий коефіцієнт до розміру єдиного внеску, який визначається відповідно до класів професійного виробництва (від 36,76% - для І класу до 49,7% - для 67 класу) таких роботодавців. 

  1. Фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування не отримувала доходів за рік. Чи може такий платник самостійно визначити базу нарахування єдиного соціального внеску?

Відповідь: Платниками єдиного внеску відповідно до п. 4-5 частини першої ст. 4 Закону №2464 є фізичні особи – підприємці та особи, які проводять незалежну професійну діяльність.

Абзацом першим п. 2 частини першої ст. 7 Закону №2464 встановлено, що базою нарахування єдиного внеску для осіб, зазначених у п. 4 (крім фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування) та п. 5 частини першої ст. 4 Закону № 2464, є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладанню ПДФО. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).

Згідно з абзацом другим п. 2 частини першої ст. 7 Закону № 2464 у разі якщо особами, зазначеними у п. 4 (крім фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування) та п. 5 частини першої ст. 4 вищевказаного Закону, не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такі платники мають право самостійно визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої зазначеним Законом. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Отже, самостійне визначення бази нарахування єдиного внеску є виключно правом, а не обов’язком таких платників.

Застосувати зазначену норму особи, визначені п. 4 (крім фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування) та п. 5 частини першої ст. 4 Закону про ЄСВ, матимуть можливість при нарахуванні єдиного внеску за 2015 р.

Самостійне визначення бази нарахування єдиного внеску для фізичних осіб – підприємців, які застосовують загальну систему оподаткування, та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, було запроваджено з метою захисту прав таких осіб на зарахування до страхового стажу тих місяців, у яких не було отримано доходу (прибутку). 

  1. Чи нараховується єдиний внесок на суму авансу?

Відповідь: Відповідно до Закону України від 08.07.2010 року № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" платниками єдиного соціального внеску є роботодавці, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з підприємцем якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, за відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).

Роботодавців під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) зобов’язані, на суми якої (якого) нараховується ЄСВ, одночасно з виданням зазначених сум сплачувати нарахований на ці виплати ЄСВ у встановленому розмірі (абзац другий частини восьмої статті 9 Закону № 2464).

Платники ЄСВ, крім платників – гірничих підприємств, зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, а гірничі підприємства – не пізніше 28 числа наступного місяця (абзац перший частини восьмої статті 9 Закону №2464).

При цьому, за виплати авансу єдиний внесок сплачується лише в частині нарахувань, в частині утримань ЄСВ сплачується не пізніше 20 числа (для гірничих підприємств – не пізніше 28 числа) місяця, наступного за звітним місяцем.

Отже, враховуючи зазначене, сума заробітної плати за першу половину місяця (аванс) є базою нарахування ЄСВ.

  1. Як з 01.01.2015 року здійснювати нарахування єдиного внеску на заробітну плату (дохід) фізичним особам, які працюють за сумісництвом (неосновне місце роботи)?

Відповідь: Законом України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» передбачено, що основне місце роботи – це місце роботи, де працівник працює на підставі укладеного трудового договору, де знаходиться (оформлена) його трудова книжка, до якої вноситься відповідний запис про роботу.

Відповідно до ст. 48 КЗпП трудова книжка – це основний документ про трудову діяльність працівника.

Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації усіх форм власності або у фізичної особи понад п’ять днів, у тому числі осіб, які є співвласниками (власниками) підприємств, селянських (фермерських) господарств, сезонних і тимчасових працівників, а також позаштатних працівників за умови, якщо вони підлягають державному соціальному страхуванню.

На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.

Згідно з Положенням № 43 сумісництвом вважається виконання працівником крім своєї основної іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у громадянина (підприємця, приватної особи) за наймом.

Робота за сумісництвом у трудовій книжці зазначається окремим рядком. Запис відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням працівника власником або уповноваженим ним органом відповідно до Інструкції № 58.

Оскільки трудова книжка є основним документом про трудову діяльність, а період роботи за сумісництвом вноситься до неї за бажанням працівника, то його основним місцем роботи вважається місце роботи, де такий працівник працює на підставі укладеного трудового договору та де знаходиться (оформлена) його трудова книжка, до якої заноситься відповідний запис про роботу.

Враховуючи зазначене, для сумісників базою нарахування єдиного внеску є фактично нарахована заробітна плата незалежно від її розміру. При цьому роботодавець має право отримати від такого працівника (сумісника) підтвердження про місце основної роботи.  

Ірпінська ОДПІ

Впродовж першого півріччя 2015 року на розгляд до Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області надійшло _3_ запити на публічну інформацію, з них 1 – від юридичної особи, 2 – безпосередньо від громадян. Запитувачі зверталися з проханням надати інформацію, що знаходиться у володінні органів фіскальної служби, а також щодо відомостей про третіх осіб та відомостей про себе.

За результатами розгляду повністю задоволено 2 запити на інформацію, а 1 – відмовлено відповідно до ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Також на розгляд до податкової інспекції надійшло 9 письмових звернень громадян та 1 звернення від депутата з питань контрольно-перевірочної роботи та інформування про ухилення від сплати податків. Інші звернення стосувалися питань роз’яснення норм діючого податкового законодавства та законодавства по єдиному соціальному внеску.

За результатами розгляду, на всі звернення надано відповідні роз’яснення в встановлений законодавством строк.

Нагадуємо, громадяни можуть подавати до Ірпінської ОДПІ письмові звернення та запити на інформацію особисто, або надсилати поштою на адресу: 08200, м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а. Крім цього, запит на інформацію можна надіслати електронною поштою на скриньку - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або зателефонувавши за номером: (04597) 67-544.

Ірпінська ОДПІ

Новини

Анонси

 

pay-oplata

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник