Субота, 17 листопада 2018 |

Новини

ПОВІДОМЛЕННЯ
про ліквідацію комунального підприємства
«Міжлікарняна аптека» Ірпінської міської ради
 
Ірпінською міською радою було прийнято рішення №4283-58-VII від 16.10.2018 року про припинення діяльності комунального підприємства «Міжлікарняна аптека» Ірпінської міської ради (код за ЄДРПОУ 25301949, юридична адреса: м. Ірпінь, вул. Садова, 38) шляхом ліквідації.
У зв’язку з вищевикладеним, у разі наявності вимоги до підприємства, що ліквідується, просимо звернутися протягом двох місяців з дати опублікування даного оголошення шляхом надсилання претензії або заяви до КП «Міжлікарняна аптека» Ірпінської міської ради» (код за ЄДРПОУ 25301949) за адресою: вул. Шевченка, 2-а,  м. Ірпінь, 08205, або особисто до виконавчого комітету Ірпінської міської ради кабінет 48, третій поверх, тел.: (045-97)67-005.
 
 

23 жовтня поточного року представники Ірпінського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області прийняли участь у спільних нарадах з представниками управління соціального захисту населення у м.Ірпінь та смт.Бородянка. Під час протокольної наради були вирішені подальші дії з інформаційно - роз’яснювальної роботи та обговорили можливість активізації дій в напрямку проведення заходів щодо поліпшення проінформованості громадян, які звертаються за призначенням субсидії щодо добровільної участі у загальнообов’язковому державному соціальному страхуванні.

Також було наголошено про роботу ВЕБ-порталу електронних послуг та послуги СМС-інформування.

Організатор конкурсу – виконавчий комітет Ірпінської міської ради Київської області, код ЄДРПОУ 05408846 (місце знаходження організатора конкурсу: Київська обл., місто Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А (актова зала)).

Особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу: Калита О.А. начальник відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, секретар конкурсної комісії, телефон (097) 57-552.

Для отримання конкурсної документації необхідно звертатися до відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства Ірпінської міської ради (вул. Шевченка, 2 А м. Ірпінь (4 поверх, каб. 54).

У разі отримання виконавчим комітетом від співвласників багатоквартирного будинку, який є в переліку об’єкту конкурсу, протоколу про обрання ними форми управління або створення ОСББ, до дати проведення оцінки конкурсної пропозиції учасника, такі будинки виключаються з оцінки конкурсної пропозиції.

Конкурсна документація (пропозиція) надається особисто або надсилається поштою протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заяви про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб надання конкурсної документації. Конкурсна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів у складі конкурсної пропозиції з визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.

Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок. 

Документи та копії документів (належним чином завірені), які долучаються учасником до конкурсної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість повністю та без додаткового залучення технічних засобів прочитати документ.

Критерії оцінки конкурсних пропозицій.

Критерій

Бали

   

Ціна послуги визначається відповідно до  переліку складових послуги з управління багатоквартирним будинком та з урахуванням винагороди управителю з розрахунку на 1 м кв. загальної площі об’єкта конкурсу

 

 

 

 

 

 

 

Максимальна кількість балів – 50 балів.

Оцінювання пропозицій здійснюється по кожному будинку, що входить до об’єкту конкурсу (групи будинків), окремо.

Максимально можливу кількість балів щодо певного будинку (50 балів) отримує учасник, який запропонував найнижчу ціну послуги для цього будинку.

Бали інших учасників щодо цього ж будинку розраховуються за формулою:

Бал (n учасника) = Ц мін / Ц (n учасника) * 50

Де: Бал (n учасника) – кількість балів, що

отримує n учасник,

Ц мін. –  найнижча ціна послуги для цього будинку, з запропонованих учасниками, грн.;

Ц (n учасника) – ціна послуги для цього ж будинку, запропонована n учасником

50 – максимальна можлива кількість балів щодо певного будинку

(Бал 1+Бал 2+…….Балn)/n = Ср. Бал учасника по групі будинків. 

У зв’язку з тим, що кожен об’єкт конкурсу складається з групи будинків, оцінювання

 

 конкурсних пропозицій за критерієм «ціна послуги» здійснюється шляхом додавання балів, визначених окремо за кожним багатоквартирним будинком. Оскільки максимальна кількість балів під час оцінювання критерію, згідно з Порядком, не повинна перевищувати 50 балів, здійснюється коригування отриманих учасниками балів по кожному будинку на питому вагу площі житлових та нежитлових приміщень кожного будинку у загальній площі житлових та нежитлових приміщень всіх будинків, що входять до одного об’єкту конкурсу.

Рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою

Максимальна кількість балів – 15 балів.

Оцінюється наявність власної технічно-матеріальної бази, або частково, або повністю орендованої, необхідної для надання послуг з управління будинками (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

Наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців)

Максимальна кількість балів – 15 балів

Оцінюється наявність персоналу відповідної кваліфікації, знання і досвід роботи працівників (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

 

Фінансова спроможність учасника конкурсу

 

 

Максимальна кількість балів – 10 балів.

Оцінюється здатність учасника конкурсу виконати свої фінансові зобов’язання на підставі наданих бухгалтерських документів та наявність фінансових джерел для спроможності надавати послуги з управління не менше одного місяця (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

Наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства

Максимальна кількість балів – 10 балів.

Оцінюється наявність досвіду роботи учасника конкурсу з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства з урахуванням асортименту, тривалості та географії надання послуг учасником конкурсу, досвіду засновників (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).

Максимальна сума балів дорівнює 100 балам. Мінімальна кількість балів, яка дозволяє обрати учасника конкурсу управителем – 70 балів.

 

Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання:

Суб’єкт – учасник конкурсу (юридична особа, фізична особа, його філіал) повинен бути зареєстрований як суб’єкт господарювання в м. Ірпінь.

Для участі в конкурсі необхідно подати заяву, встановленого зразку.

Не може бути подано більш однієї пропозиції на один лот від учасників конкурсу, де кінцевим бенефіціаром є одна й та сама особа. У разі, якщо на один лот подано більш однієї пропозиції від учасників де кінцевим бенефіціаром є одна й та сама особа, розглядається пропозиція, яка була надана першою.

Обов’язковий перелік документів, що подається у складі конкурсної пропозиції для розгляду пропозицій та оцінювання (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»):

 — засвідчені учасником конкурсу копії документів, що засвідчують повноваження керівника чи представника учасника конкурсу;

— засвідчена учасником конкурсу копія статуту чи положення чи інший засновницький документ відповідно до закону суб’єкта підприємницької діяльності що передбачає діяльність в сфері управління багатоквартирними будинками;

 засвідчена учасником конкурсу копія фінансової звітності суб’єкта господарювання за останній звітний період (баланс, звіт про фінансові результати та інше);

— засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання (за наявності);

— засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ);

— засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);

— засвідчена учасником конкурсу копія декларації платника єдиного податку за останній звітний період (якщо учасник є платником єдиного податку);

— оригінал витягу з ЄДРПОУ, що підтверджує право на здійснення економічної діяльності в сфері управління багатоквартирними будинками;

— оригінал довідки державної податкової інспекції про відсутність (наявність) заборгованості з податків та обов’язкових платежів до бюджету, дійсна на час подання пропозицій;

— конкурсна пропозиція по обраному лоту;

— розрахунки ціни послуги з управління на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо;

— пропозицію щодо ціни на послугу з управління багатоквартирним будинком у вигляді бази Excel на електронному носії;

—  надання наступних гарантій учасника конкурсу, у разі якщо його визнають переможцем конкурсу:

а)  забезпечення функціонування свого інтернет-сайту з  онлайн сервісом для споживачів «Особовий кабінет», який дасть можливість споживачу отримати наступну інформацію: стан оплати, баланс особового рахунку; перелік послуг, що надаються з інформацією про вартість кожної складової послуги; інформацію про результати окремого щомісячного обліку доходів та витрат на послуги, пов’язаних з обслуговуванням кожного будинку та  його прибудинкової території, які виконуються власними силами та підрядним способом з кожної складової тарифу окремо; можливість зворотного зв’язку; у разі виникнення аварійних ситуацій контактні телефони диспетчерів (у тому числі цілодобова співпраця із службою 15-55) та інше;

б) забезпечення іміджевого супроводження при наданні послуг з управління будинками (логотип, брендірований спецодяг та інше);

в) забезпечення організації комунікацій із споживачами послуг: створення фронт-офісу для безпосередньої роботи з населенням, взаємодії з іншими внутрішніми підрозділами, що забезпечить надання вичерпної інформації споживачу.

Для оцінювання конкурсних пропозицій (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)учасником конкурсу може бути надано наступне: 

— оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію про рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою, яка необхідна для виконання послуг з утримання будинків;

— засвідчені учасником конкурсу копії технічних паспортів на транспортні засоби учасника;

— оригінал довідки учасника, яка містить інформацію про персонал;

— оригінал довідки учасника довільної форми яка підтверджує що наявний персонал відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід

— оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію щодо наявного досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, яка повинна містити інформацію про асортимент, тривалість та географію послуг

— засвідчені учасником конкурсу копії документів, що підтверджують наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства;

— оригінал довідки учасника довільної форми, яка містить інформацію про розміщення адміністративних та виробничих приміщень учасника, засоби зв’язку з керівництвом учасника та банківські реквізити учасника конкурсу.

— оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію щодо наявності фінансових джерел для спроможності надавати послуги з управління не менше одного місяця та документи, які це підтверджують (якщо гарантом забезпечення оплати виступає третя особа необхідно надати оригінал гарантії).

В залежності від обсягів та змісту наданої інформації комісією коригуватимуться бали в сторону зменшення при оцінюванні за кожним критерієм (окрім ціни послуги).

Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій: 

Конкурсна пропозиція подається секретарю конкурсної комісії особисто або через уповноважену учасником конкурсу особу/ надсилається поштою за адресою: Україна, Київська обл., м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А,  кабінет 54 відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства Ірпінської міської ради. Кінцевий строк подачі документів: до 29.10.2018  до 12.00.

 

Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями:

Розкриття конвертів  з конкурсними пропозиціями  відбудеться 30.10.2018  о 10:00 за адресою Київська область,  Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А,  актова зала (1 поверх) .

 

Перелік  будинків, які є об’єктом конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку:

Лот1

м. Ірпінь

Лот 3

м. Ірпінь

Лот 3

м. Ірпінь

Лот 4

м. Ірпінь

Котляревського,65

Соборна,109

Шевченка,5

Грибоєдова,26

В.Афганістану18А

Ярославська,3

Котляревського, 52 А

Привок.  Площа,4

Миру (гуртож.) 2

Українська80 А

Гостом шосе,3

Полтавська,67

Гагаріна,15

Соборна,146

Грибоєдова,13

Миру,18

Северинівська,128

Северинівська,11

Соборна,1

Михайлівська,22

Шевченка,3 А

Тургенівська (гуртожиток),104 Б

Словянська,38

Садова,61

Шевченка,7

В. Афганістану, 18 Д.

Соборна,107

Грибоєдова,15

Садова,61 А

А.Антонова, 4 А

Миру,16

Кулиняка,38 Д

Троїцька (гуртож),30

Северинівська,162

Громадянська,2

Садова,65

 

Лот 5

м. Ірпінь

Лот 6

м. Ірпінь

Лот 7

м. Ірпінь

Лот 8

м. Ірпінь

Северинівська ,4

Миру,1

Котляревського,54

Миру, 4 А

Покровська,13

Кулиняка,38 А

К Зайцева,2

Гагаріна,17

Привок. Площа,1

Миру,1 А

Северинівська,160

Северинівська,158

Покровська,7

Квіткова, 2

Н-Ірпінська,4

Северинівська,136

Тищенка,8

Михайлівська,20 А

Пров. Лермонт, 1 А

Кулиняка,38 В

Миру,2 Б

Громадянська, 2 Б

Спартака,16

З.Алієвої,69

Покровська,16

Ярославська,10

Соборна,1/6

Северинівська,121

Гостом шоссе,7 А

Покровська,10

Соборна,63

Ломоносова,22

 

Миру,6 А

74-Стрілкової див-ї,35

Михайлівська,20

 

Лот 9

м. Ірпінь

Лот 10

м. Ірпінь

Лот 11

м. Ірпінь

Лот 12

м. Ірпінь

Громадянська,6

З. Алієвої,61          

Полтавська,66

Миру,14

В.Афганістану, 18 В

В.Афганістану,18 Б

Садова,65 Б

Северинівська,131

Миру, 2 В

Соборна, 65

Ніжинська (гуртож.),11

Садова,63

Покровська, 8

Соборна,1/3

Ярославська,1

Михайлівська,20 Б

В.Афганістану, 18 Г

Пушкінська,53

Садова,69

Київська,79 Г

Миру (гурт.), 2Г

Варшавська,57

Павленка,25

Соборна (гуртож.),154

Полтавська,65

Гуцала,40

Садова,65 А

Миру,6

Личака, 16

Соборна1/2

Полтавська,63

Ярославська,14

Садова,67

Личака,33

Миру,12

Соборна,134

 

Лот 13

м. Ірпінь

Лот 14

м. Ірпінь

Лот 15

м. Ірпінь

Лот 16

м. Ірпінь

Кулиняка,38 Г

Покровська,14

Н-Ірпінська,2

Покровська,6

Ярославська,5

Варшавська,67

Гагаріна,36

А.Антонова,6 А

Котляревського,59

Тургенівська,119

Миру  ( гурт.),4

Соборна,138

Покровська,15

Н-Ірпінська,6

Покровська,4

Соборна1/4

Шевченка,4

Покровська,12

Н-Ірпінська,2Г

Тищенка,10

Ніжинська (гурт.),6

Миру,2 А

Миру 3(кв.5),

Соборна,136

Гагаріна,9 А

Полтавська,70

Кулиняка,40

Пров. Громадянськ,6

Покровська,11

Котляревського,54 А

Тищенка,3

Центральна,55

 

Гостом шоссе,5 А

Пров. Лермотова, гуртожиток

8-го Березня,39

 

Лот 17

м. Ірпінь

Лот 18

м. Ірпінь

Лот 19

смт. Ворзель

 

Озерна,17

Варшавська,69

Березова, 3

 

Садова,47

Соборна,105

Кленова, 49

 

8 Березня,33

Котляревського,57

Лісова,3

 

Миру,10

Привок  площа,3

Лермонтова,12

 

А.Антонова,4 Б

Надсонова,6

І.Франка,8

 

Гостом шоссе,7 Б

Тищенка,3 А

Курортна, 5

 

Пров. Ломоносова,7

Н-Ірпінська,8

Курортна, 14

 

Соборна,148,29

Покровська,2

Курортна,68

 

Личака,29

Полтавська,72

Яблунська2/7

 

Соборна,144

Пров. Гнатюка,12

Яблунська,2/14

 

 

 

Яблунська,2/18

 

 

 

Пшеничного, 10

 

 

 

Ватутіна (1 кв-ра),39

 

 

 

Ватутіна, 2

 

 

 

Ватутіна,4

 

 

 

Стражеска, 10

 

 

 

Яблунська,2/6

 

 

 

1-го Травня, 3

 

 

 

Пшеничного,1

 

 

 

Пшеничного,1

 

 

 

Пшеничного, 2

 

 

 

Пшеничного,3

 

 

 

Пшеничного,5

 

 

 

Пшеничного,7

 

 

 

Пшеничного,8

 

 

 

Садова,13

 

«В ірпінських школярів розпочався новий плавальний сезон. Щотижня учні 2-4 класів відвідують басейн санаторію СБУ у Ворзелі. Заняття проходять у рамках муніципальної програми навчання дітей плаванню та популяризації здорового способу життя, яку ми започаткували ще у 2015 році. На реалізацію програми з міського бюджету виділяється 150 000 гривень на місяць. Щодня басейн відвідує 4 групи по 20 дітей. Загалом цього року програмою навчання плаванню плануємо охопити 2500 учнів», – зазначила в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

 

Як повідомила прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України ,  23 жовтня 2018 року під головуванням голови правління Фонду Володимира Саєнка відбулося чергове засідання правління Фонду соціального страхування України. У засіданні також взяли участь представники Громадської ради Фонду та громадських організацій потерпілих на виробництві.

З метою забезпечення виконання завдань і функцій, передбачених законодавством, своєчасного фінансування видатків на матеріальне забезпечення застрахованих осіб та надання медико-соціальних послуг було затверджено зміни до бюджету Фонду на 2018 рік. Крім того, правлінням затверджено Порядок формування та використання резерву коштів Фонду соціального страхування України.

Також на виконання норм Порядку утворення та діяльності Громадської ради Фонду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 555, було погоджено Положення про Громадську раду.

Розглянуто та взято до відома аналіз обсягу і вартості наданих санаторно-курортними закладами діагностичних та лікувальних послуг, проведення аудиту діяльності Фонду, ефективності використання майна Фонду. Вирішено ряд інших організаційних питань.

23 жовтня комісією в складі  начальника Ірпінського МВ ГУ ДСНС України у Київській області, начальника відділу організації пожежогасіння та роботи з об’єктовими підрозділами ГУ ДСНС України у Київській області,  начальником відділу НС та ОМР Ірпінської міської ради, було проведено моніторинг місць залягання торфовищ на території Ірпінського регіону. Під час даного заходу, велику увагу приділили місцям, де виникнення загорань є найбільш ймовірним, та територіях, розташованим  безпосередньо біля лісостепових зон.

За підсумками обстеження, на щастя, осередків загорання виявлено не було, проте вогнеборці не втрачають пильність, адже пожежу легше попередити, а ніж потім ліквідовувати!

Шановні громадяни! Якщо ви помітили загорання в лісах, на відкритих територіях,  негайно телефонуйте за номером «101».  Пам’ятайте, що лише  пильність та дотримання елементарних правил пожежної безпеки застереже від трагічних наслідків.

 

23 жовтня відбулося засідання виконавчого комітету Iрпiнської міської ради, яке провела в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

У ході засідання було розглянуто низку питань та прийнято відповідні рішення, зокрема: про створення комісії по прийому-передачі виконаних будівельних робіт, послуг та матеріальних цінностей в комунальну власність м. Ірпінь, про затвердження  нового складу комісії з питань техногенно- екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, про проведення приписки  громадян 2002 року народження до призовної дільниці Ірпінсько-Бучанського об’єднаного міського військового комісаріату, про затвердження складу тимчасової комісії виконавчого комітету Ірпінської міської ради з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, про внесення змін до складу комісії для розгляду питань, пов’язаних із встановлення статусу учасника війни, про внесення змін до квартирних справ, про затвердження нового складу робочої групи з перевірки обґрунтованості тарифів на житлово-комунальні послуги, про внесення змін до  складу тендерного комітету виконавчого комітету  Ірпінської міської ради тощо.

Також члени виконавчого комітету розглянути ряд питань управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, управління праці та соціального захисту населення, комунальних підприємств «Ірпіньжитлоінвестбуд», «Ірпіньзеленбуд», «Ірпінькомунікаціясервіс», «Контроль благоустрою міста», служби у справах дітей, відділу містобудування та архітектури, відділу з питань надзвичайних ситуацій оборони та цивільної роботи.

Загалом на засіданні виконкому розглянуто понад шістдесят питань та прийнято стільки ж рішень.

 

 

23 жовтня о 09:00 відбудеться засідання виконавчого комітету Iрпiнської міської ради.

На розгляд членів виконкому винесено питання: про створення комісії по прийому-передачі виконаних будівельних робіт, послуг та матеріальних цінностей в комунальну власність м. Ірпінь, про затвердження  нового складу комісії з питань техногенно- екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, про проведення приписки  громадян 2002 року народження до призовної дільниці Ірпінсько-Бучанського об’єднаного міського військового комісаріату, про затвердження складу тимчасової комісії виконавчого комітету Ірпінської міської ради з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, про внесення змін до складу комісії для розгляду питань, пов’язаних із встановлення статусу учасника війни, про внесення змін до квартирних справ, про затвердження нового складу робочої групи з перевірки обґрунтованості тарифів на житлово-комунальні послуги, про внесення змін до  складу тендерного комітету виконавчого комітету  Ірпінської міської ради тощо.

Також у ході засідання виконавчого комітету планується розглянути ряд питань управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, управління праці та соціального захисту населення, комунальних підприємств «Ірпіньжитлоінвестбуд», «Ірпіньзеленбуд», «Ірпінькомунікаціясервіс», «Контроль благоустрою міста», служби у справах дітей, відділу містобудування та архітектури, відділу з питань надзвичайних ситуацій оборони та цивільної роботи.

Загалом на розгляд виконкому запропоновано понад шістдесят питань.

З проектом порядку денного можна ознайомитися у роздiлi «МІСЬКА ВЛАДА – Виконавчий комітет – Перелік питань на засідання виконавчого комітету».

 

19 жовтня в Ірпені урочисто відкрили сучасний наземний перехід через залізничні колії.

Варто зазначити, що це другий такий перехід в Україні. Відтепер мешканці та гості міста зможуть зручно, а головне безпечно діставатися з однієї частини Ірпеня в іншу. Реалізувати цей проект вдалося завдяки співпраці Ірпінської міської ради і ПАТ «Укрзалізниця».

«Новий перехід через залізничні колії в Ірпені відкрито! Він повністю безпечний для пішоходів: про наближення потяга попереджає звукова сигналізація та світлофори. Для людей із обмеженими можливостями передбачено спеціальну тактильну плитку. Встановлено сучасне лед-освітлення та відеоспостереження. Дякую всім, хто працював над його спорудженням і особлива подяка за партнерство ПАТ «Укрзалізниця». Ми продовжуємо нашу співпрацю і наступного року візьмемося за реконструкцію підземного переходу», – зазначила в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

«На звернення мешканців міста Ірпінь, з метою забезпечення безпечного та зручного переходу колій був реалізований проект спільно з ПАТ «Укрзалізниця» та Ірпінською міською радою. Перехід обладнаний звуковими та світовими сигналами та спеціальними попереджувальними знаками, які інформують про подальші дїї кожного перехожого! Вітаю мешканців свого округу з такими змінами на нашому мікрорайоні! Дякую всім, хто долучився для здійснення цього проекту», – зазначила депутат Ірпінської міської ради Віолетта Кременчук.

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник