Середа, 18 липня 2018 |

Новини

Вітаю лікарів, медичних сестер, фельдшерів та усіх інших працівників медичної галузі з професійним святом!

Я особисто не знаю жодної людини, яка б ніколи у своєму житті не зверталася за медичною допомогою. І це є серйозний аргумент на користь того, що це свято – всенародне.

Від імені громади нашого міста дякую медичним працівникам Приірпіння і їхнім колегам, з якими Ірпінь реалізує спільні проекти у сфері охорони здоров’я, за професіоналізм, ініціативність і чуйні серця.

Бажаю міцного здоров’я, добробуту та оптимізму! Більше вдячних пацієнтів і турботи від держави. І хай цей день залишає у ваших серцях радість і гордість за обраний шлях!

З повагою,

міський голова Володимир Карплюк

Урядове рішення про запровадження нової системи обліку розрахункових операцій – через електронні чеки за допомогою планшетів чи смартфонів дозволить підприємцям зекономити не менше 2,5 млрд грн, які раніше використовувалися на оплату утримання касових апаратів та ведення обліку. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

«За три місяці система в пілотному режимі запрацює. Це дасть можливість зменшити витрати підприємців. Раніше 2,5 млрд грн підприємці витрачали на обслуговування апаратів. Ці кошти підуть тепер на розвиток. Це вивільнення інвестиційного ресурсу, - сказав Володимир Гройсман. - І при цьому усувається важель додаткового тиску на бізнес».

Довідково

У червні Уряд схвалив опрацьовану з діловими колами ініціативу спрощення застосування реєстраторів розрахункових операцій, яка дозволяє не тільки зняти додаткові фінансові та часові навантаження на бізнес, а й зробити важливий крок в боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею.

Раніше схема застосування реєстраторів була занадто складною. Вартість ПО для реєстраторів становила від 4 до 20 тис. грн, а щомісячне обслуговування – не менше 200 грн. Підтвердження операції – паперовий чек, який досі вклеюють у касові книги. При цьому потрібні численні заяви, додатки і документи і не менше 5 днів часу на оформлення звітів. Не дивно, що за таких умов підприємці нерідко уникали будь-яких реєстрацій, а отже сплати податків та зборів. Така ситуація, наголошували підприємці, формувала великий дисбаланс між білим та сірим бізнесом.

Нова пропозиція ДФС і Уряду – повна протилежність цій системі. Ключова відмінність – он-лайн реєстрація через телефон або планшет, відсутність підтверджуючих документів, відсутність абонентської плати і використання електронного чеку з QR-кодом, який буде автоматично вноситися в реєстр, доступний в електронному кабінеті платника податків. Для обробки даних ДФС планує використовувати два незалежні дата-центри, а ПО для них забезпечити за рахунок економії коштів по інших проектах завдяки використанню системи ProZorro.

Запропонована система застосування РРО легко інтегрується з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами. Представники бізнесу високо оцінили інновацію.

Джерело: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/zaprovadzhennya-elektronnogo-cheka-zekonomit-pidpriyemcyam-ne-menshe-25-mlrd-grn-volodimir-grojsman

Міністерства та відомства, державні органи очікують на молодих фахівців, які внесуть в їх роботу сучасні технології, драйв та нові можливості, повідомив Міністр Кабінету Міністр України Олександр Саєнко під час відкриття форуму молоді «3D лідерство: держава, бізнес, громадський сектор» в п’ятницю у Києві.

«Шалена швидкість, соціальні мережі, цифрові технології, інновації, відкритість, свобода – це нові цінності, нове лідерство, постійний рух вперед. Для мене Україна зараз – це саме молодь, стартапи, IT-cфера, що бурхливо розвивається, це онлайн-освіта, коворкінг-спейси, сучасні арт платформи, фестивалі, IT-хаби, сучасне мистецтво, талановиті студенти, що перемагають на міжнародних олімпіадах, виграють найкращі гранти на навчання в Кембриджі, Гарварді, проекти, що збирають інвестиції на краудфандінгових платформах», - сказав Міністр.

Важливо, за його словами, те, щоб талановита молодь залишалась в Україні, мала змогу втілювати свої мрії та амбіції, навіть виграючи грант на навчання в престижному навчальному закладі за кордоном.

«Ми ж, задля цього, впроваджуємо  реформи, працюємо над змінами в системі освіти, медицини, над економічним зростанням. Ми розпочали реформу державного управління, у міністерствах вже почали створювати нові сучасні структури – директорати. Вони вже працюватимуть за новими правилами, найкращими практиками управління: це проектний менеджмент, стратегічне планування, управління змінами та ризиками, аналіз політики, електронне урядування, сучасні технології в роботі держслужби та електронні послуги для громадян», - підкреслив Олександр Саєнко.

Він наголосив, що для всього цього у нові директорати потрібні нові люди, найкращі професіонали, сучасні, амбітні, готові працювати та розвиватися.

«Ми формуємо сучасну та професійну держслужбу, команду, що працюватиме на результат. Саме тому думайте про нові вакансії держслужби, ставайте лідерами змін, розпочинайте зі стажування, використовуйте будь-яку можливість отримати досвід, адже чим складніше виклик, тим швидше відбудеться професійне зростання», - закликав молодь Міністр Кабінету Міністрів України.

Джерело: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/oleksandr-sayenko-zaklikayu-molod-prihoditi-na-derzhsluzhbu-ta-tvoriti-majbutnye

МОЗ оприлюднив Концепцію реформи системи екстреної медичної допомоги для громадського обговорення. Через місяць після отримання пропозицій МОЗ подасть концепцію на Уряд. Закликаємо громадськість долучатись до обговорення.

П’ятирічна реформа екстреної допомоги має на меті принципово покращити якість та доступність екстреної допомоги, щоби в критичній ситуації кожен українець оперативно отримував необхідну допомогу. З іншого боку, МОЗ прагне посилити престижність професії екстреного медичного працівника і забезпечити достойну оплату його праці.

Реалізація Концепції здійснюватиметься протягом 2018-2022 років.

Які зміни впроваджуватимуться в ектрену допомогу?

Оновлення алгоритмів диспетчеризації

Автомобіль екстреної допомоги, який знаходиться найближче до місця події, виїжджатиме протягом декількох секунд після виклику.

Створення нової IT-інфраструктури

Буде створено центральний інформаційний вузол обміну даними та встановлено GPS на всіх автомобілях.

Інформація про стан кожного виклику в кожний момент часу

Диспетчери знатимуть стан кожного виклику і місцезнаходження кожного автомобіля екстреної допомоги. Така система вже працює у Києві, Дніпропетровській, Херсонській, Харківській областях, в тестовому режимі у Вінницькій та Полтавській областях і буде розгорнута на всю країну.

Оновлення обов’язкових протоколів диспетчерів

Диспетчери отримають чіткий алгоритм роботи за сучасними світовими стандартами. Диспетчери мають навчитися не тільки швидко приймати рішення під тиском часу, але й консультувати свідків щодо надання першої допомоги до прибуття бригади екстреної допомоги. Концепція передбачає відповідне перенавчання.

Оновлення протоколів командних дій бригад

Відбудеться перехід в навчанні і тестуванні навичок екстреної допомоги на стандарти розвинених країн. Лікарі, парамедики і, навіть, водії освоюватимуть практики порятунку. Буде введено зовнішнє незалежне тестування знань та навичок фахівців екстреної допомоги.

Нові автомобілі і обладнання

Буде оновлено вимоги до обладнання, закуплено нові автомобілі.

Гідна оплата праці екстреним медичним працівникам

Медики та робітники екстренки, які пройшли перенавчання, отримають ринкові зарплати та доступ до якісно обладнаних автомобілей екстреної допомоги.

Перебудова приймальних відділень в лікарнях

Впроваджуються нові протоколи дій в лікарні, доступ до обладнання 24/7, нова логіка планування приміщень.

Розбудова мережі екстрених реагувальників

Усі, хто може опинитися на місці екстреної події, мають володіти навичками порятунку людей та вміти працювати в екстрених умовах. Пожежні, рятувальники, поліцейські, водії, машиністи, пілоти, провідники, бортпровідники, кондуктори України пройдуть оновлені курси першої розширеної допомоги. Вихователі, вчителі, соціальні працівники матимуть пройти оновлене навчання навичкам першої базової допомоги.

Дефібрилятори та джгути у всіх найбільш людних місцях

Ми впевнені, що для ефективного функціонування екстреної медичної допомоги необхідно забезпечити максимально скоординовані і професійні дії на всіх етапах «ланцюжка» - від дзвінка у «швидку» до спеціалізованого відділу у лікарні. Саме на це і спрямовані зміни в системі екстреної медичної допомоги.

Джерело: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/moz-oprilyudniv-novu-koncepciyu-rozvitku-ekstrenoyi-dopomogi

14 червня у парку Письменників в Ірпені стартував проект «Творча доба – 2018». Його організатор – Художня школа академічного рисунку і живопису «Irpen Art School».

Про це розповів на своїй публічній сторінці у Фейсбук Ірпінський міський голова Володимир Карплюк.

«Парк Письменників в Ірпені надихає не тільки літераторів. Тепер тут регулярно проходять і художні пленери, – зазначив очільник міста. – Проект «Творча доба – 2018» цікавий тим, що кожен бажаючий може абсолютно безкоштовно спробувати себе у ролі художника та отримати елементарні навички живопису, але в першу чергу він зорієнтований на дітей. Школа забезпечує учасників усім необхідним: мольбертами, полотнами, олівцями, фарбами, іншими матеріалами для творчості».

За словами Володимира Карплюка, протягом літа організатори планують провести ще близько 10 таких пленерів. Про дату і час сповіщатимуть у соцмережах.

Ірпінський міський голова висловив вдячність керівнику проекту Євгенії Харгрі за таку гарну ініціативу.

                 

13 червня 2018 року відбулося нагородження шкіл-фіналістів, що брали участь у програмі «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів». Ірпінська ЗШ №13, яка реалізувала проект з підвищення якості питної води, отримала сертифікат на місячний запас води від Асоціації виробників мінеральних та питних вод України.

У пілотному проекті центру «Розвиток КСВ» «Healthy Schools» активну участь брали 30 шкіл з 72 з Київської та Сумської областей. Ірпінська загальноосвітня школа №13 подала заявку та реалізувала свій міні-проект - встановила сучасні очисні фільтри для води у їдальні, а також розмістила у своєму фойє кулери з водою. За успішне втілення проекту учням школи був вручений сертифікат на місячний запас води від Асоціації виробників мінеральних та питних вод України.

Також Ірпінська ЗШ №13 посіла 3 місце у програмі за реалізацію проектів по впровадженню здорового способу життя серед школярів і здобула грант у розмірі 40 000 грн на закупівлю обладнання для STEM-лабораторій (STEM: S-science, T-technology, E-engineering, M-mathematics).

Оксана Бамбура, в.о. директора Асоціації виробників мінеральних та питних вод України: «Ми з самого початку слідкували за перебігом конкурсу від програми «Healthy Schools», яка допомагає розвивати в дітях свідоме ставлення до власного здоров’я. Виробники, які входять до Асоціації, перш за все прагнуть сформувати культуру споживання природної питної води в Україні, а тому впроваджують та підтримують європейські стандарти виробництва, щоб і діти, і дорослі мали змогу споживати якісну воду».

Унікальна програма «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів», ініційована та розроблена за підтримки Mondelēz International Foundation, має на меті протягом наступних трьох років сприяти розвитку здорового харчування, фізичних активностей та свідомого ставлення до власного здоров’я у понад 500 школах, залучивши 17 500 дітей по всій Україні. Програми Фонду впроваджені вже у 10 країнах світу.

 

13 червня 2018 року пройшло тестування з хімії, яке завершує проведення основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання. 

В Ірпінському регіоні було організовано роботу п’яти пунктів тестування з трьох предметів, зокрема в: 
- Ірпінській ЗОШ №3
- Ірпінській ЗОШ №13
- Ірпінській СЗОШ №12
- Університеті державної фіскальної служби України,
- Відокремленому підрозділі Національного університету біоресурсів природокористування України «Ірпінський економічний коледж»
Роботу пунктів забезпечували 250 педагогів закладів освіти міста. Тестування пройшли: з математики – 692 учасника, з української мови та літератури -1007, з географії – 492. 
Загалом, зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень майбутніх абітурієнтів у місті пройшло на належному організаційному рівні без зауважень і апеляцій.
Для спостереження за виконанням всіх процедурних умов тестування на кожному пункті були присутні уповноважені Київського регіонального центру оцінювання якості освіти, які засвідчили високий організаційний рівень та дотримання усіх передбачених вимог щодо проведення незалежного оцінювання учнів.
Налагоджено належну координацію дій між Київським регіональним центром оцінювання якості освіти та управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради, закладами освіти і учасниками тестування з питань проведення ЗНО. Спільно з Ірпінським відділом поліції Головного управління національної поліції у Київській області забезпечено функціональний супровід усіх етапів тестування, зберігання тестових завдань, охорони громадського порядку в дні основної сесії ЗНО. Необхідно відмітити якісну роботу відповідальних за організацію довозу учнів до пунктів тестування і своєчасне звітування в день проведення ЗНО.
Управління освіти і науки дякує всім причетним до проведення ЗНО за якісно проведену роботу. Особливо необхідно відмітити роботу відповідальних за пункти тестування Тарнавську Валентину (Університет державної фіскальної служби України), Ільченко Наталію (відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів природокористування України «Ірпінський економічний коледж»), Пономаренко Олену ( Ірпінська ЗОШ №3), Жовтан Людмилу (Ірпінська СЗОШ №12) та Колесник Наталію (Ірпінська ЗОШ №3).
Учасники, що через об'єктивні причини не змогли прийти на ЗНО в період з 22 травня до 13 червня, зможуть скласти тести з обраних предметів під час спеціально організованої додаткової сесії з 2 по 11 липня 2018 року.
Визначення результатів зовнішнього оцінювання з кожного навчального предмета передбачає декілька етапів:
1. Розміщення правильних відповідей до завдань тестів:
• математика - 23 травня;
• українська мова і література - 25 травня;
• іспанська мова - 30 травня;
• німецька мова - 30 травня;
• французька мова - 30 травня;
• англійська мова - 4 червня;
• біологія - 5 червня;
• історія України - 7 червня;
• географія - 11 червня;
• фізика - 12 червня;
• хімія - 14 червня.
2. Обробка бланків відповідей учасників ЗНО:
• математика - до 9 червня;
• українська мова і література - до 11 червня;
• іноземні мови, біологія - до 12 червня;
• історія України, географія - до 15 червня;
• фізика, хімія - до 18 червня.
3. Встановлення порогу «склав/не склав» та визначення результатів ЗНО:
• математика, українська мова і література, іноземні мови, біологія - до 14 червня;
• історія України, географія, фізика, хімія - до 20 червня.
4. Розміщення на інформаційних сторінках учасників ЗНО результатів тестування:
• математика, українська мова і література, іноземні мови, біологія - до 15 червня;
• історія України, географія, фізика, хімія - до 21 червня.
5. Передання навчальним закладам відомостей результатів державної підсумкової атестації:
• математика, українська мова і література, іноземні мови, біологія - до 15 червня;
• історія України, географія, фізика, хімія - до 21 червня.
Урочисте вручення документів про освіту випускникам закладів освіти міста Ірпеня відбудеться 25 червня 2018 року. У цьому році повну загальну середню освіту здобули 358 учнів ЗЗСО. Із них є претендентами на нагородження Золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» 18 випускників та Срібною медаллю «За успіхи у навчанні» - 7. 
Бажаємо випускникам отримати бажаних результатів ЗНО та успішно реалізувати свої мрії.

Управління освіти і науки Ірпінської міської ради.

В Ірпені протягом 11 – 19 червня відбувається голосування за проекти, які були подані до Міської цільової програми «Громадський бюджет міста Ірпінь на 2016-2020 роки».

Триватиме загальноміське голосування 9 календарних днів з 11 червня по 19 червня включно. За його результатами буде сформований відповідний рейтинг проектів. 

«В Ірпені розпочалося голосування за ініціативи Громадського бюджету-2019, розмір якого складає 2 млн. грн. Вже проголосувало понад 600 людей. Цього року на голосування вийшло 58 ініціатив. З них – 26 великих (вартість їх реалізації - від 100 до 500 тис. грн) та 32 малих проекти (до 100 тис. грн)», - зазначив очільник міста.

  Автори проектів пропонують ідеї удосконалення міських освітніх закладів, розвитку розважально-спортивної інфраструктури, облаштування дитячих майданчиків, проведення різноманітних спортивних і мистецьких акцій, випуск юнацької газети тощо. Фінансову підтримку отримають ті з них, які наберуть найбільшу кількість голосів мешканців Ірпеня, офіційно зареєстрованих у місті. Тому запрошую ірпінців віком від 16 років активніше долучатися до голосування. Згідно з правилами, одна людина може віддати голос лише за один малий і один великий проект. Крім того, підтримати ту чи іншу ініціативу можна, прийшовши до Центру надання адміністративних послуг, вул. Шевченка, 2-а. Закликаю не бути байдужими! Кожен голос може стати вирішальним! Голосування триватиме тільки до 19 червня. Про це розповів на своїй публічній сторінці у Фейсбук Ірпінський міський голова Володимир Карплюк. 

Проекти-переможці, які наберуть найбільшу кількість голосів, будуть втіленні у життя за рахунок коштів міського бюджету у наступному, 2019 році.

Містяни мають можливість скористатися цією можливістю й шляхом голосування обрати вподобані громадські проекти, зокрема:

- шляхом заповнення друкованої версії бланку для голосування, який можна буде отримати у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП): м.Ірпінь, вул. Т.Шевченка, 2-а, І поверх;

- шляхом заповнення електронної версії бланку для голосування на сайті Ірпінської міської ради – https://irpin-budget.e-dem.in.ua/#/;

- на дому – для осіб, які не здатні самостійно пересуватись та які мають документи про визнання певної групи інвалідності.

 

 

    

  

 

У зв’язку із запровадженням централізованої моделі виконання доходної частини державного та місцевих бюджетів в Державній казначейській службі України змінюються реквізити рахунків для обліку доходів державного бюджету, що вступають в дію з 02.07.2018 року.

Реквізити рахунків для обліку доходів місцевого бюджету, Київська область

Пенсійний фонд України отримав серверну систему Oracle, що, насамперед, поліпшить обслуговування пенсіонерів, які зможуть відстежувати свої пенсії у режимі “онлайн”. 

Завдяки новому обладнанню, Пенсійний фонд отримав можливості для більш ефективної та надійної обробки інформації. Зникне необхідність звертатися до інспектора, з’ясовуючи кількість стажу та розмір пенсії. В об'єднаній системі є можливість зайти до свого кабінету, подивитися всі ці дані і навіть в перспективі змоделювати свою майбутню пенсію.

Одна з послуг, SMS-інформування про розмір пенсії та її перерахунок, вже почне функціонувати найближчим часом та буде здійснюватися на центральному рівні з визначеним переліком інформації для повідомлень. Наразі, даний функціонал працює для наповнення бази даних для подальшої розсилки інформації 

Дану послугу можна отримати двома шляхами:

- особисто звернутися до Ірпінського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області;

- завдяки внесенню інформації про згоду на отримання повідомлення через Веб – портал електронних послуг, що надаються Пенсійним фондом України. Можливість роботи надається для користувачів, що зайшли на Веб – портал за допомогою електронно – цифрового підпису - закладка “Налаштування” в меню “Особистий кабінет”.

При цьому користувачу надається можливість введення факту згоди на отримання повідомлень та визначення каналів інформування, а саме:

- “Надаю згоду на отримання повідомлень від ПФУ на Веб – портал”;

- “Надаю згоду на отримання інформації від ПФУ на номер мого мобільного телефону”;

- “Надаю згоду на отримання інформації від ПФУ на адресу моєї електронної пошти”.

Для отримання детальної інформації щодо отримання послуги SMS-інформування звертатися до Ірпінського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області (м. Ірпінь, вул. Шевченка, 4 кабінет № 1), або зателефонувавши на телефонні номери: (04597) 60-7-53; 54-7-22.

Новини

Анонси

Звіт за 100 днів

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник