Понеділок, 18 березня 2019 |

Новини

Як повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін, за січень 2019 року до місцевих бюджетів надійшло 225 млн. грн. зі сплати єдиного податку. Цей показник на чверть або 45 мільйонів гривень перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

«Найбільшу суму єдиного податку сплатили фізичні особи – підприємці – майже 163 мільйони гривень із динамікою до січня 2018 року у 34%, що означає 41 мільйон гривень додаткових для бюджетів коштів», - підкреслив Олексій Кавилін. «У 2018 році загальна кількість новостворених фізосіб-спрощенців складала 15 284 осіб. У середньому щомісячно по області реєструвалося 1273 підприємців, які обрали для свого бізнесу таку систему оподаткування».

У свою чергу юридичні особи (ІІІ група) поповнили скарбниці місцевих бюджетів сумою у 20 мільйонів гривень: на 21% або 3,4 млн. грн. більше, аніж було сплачено попереднього року. Четверта група платників єдиного податку – юридичних осіб перерахувала 42,5 млн. грн., що на 358 тисяч гривень більше за минулорічні відповідні надходження.

Коментуючи приріст у сплаті єдиного податку, Олексій Кавилін повідомив, що наразі на території Київщини зареєстровано близько 67 тисяч платників, які сплачують єдиний податок. «Його сплата – це другий за обсягом компонент у формуванні дохідної частини місцевих бюджетів. І ці надходження постійно зростають: одна з причин – збільшення кількості платників у відповідних категоріях. Це говорить про те, що громадяни надають перевагу веденню власної справи, адже наразі для цього державою створюються всі необхідні  умови. Не виключення й фіскальна служба як орган виконавчої влади: нашим стратегічним завданням є максимальне спрощення адміністрування податків,  зокрема, максимальний перехід в онлайн-сервіси та спрощення процедури реєстрації підприємців. Це, власне, відповідає основним месседжам реформи всієї служби – перехід від іміджу контролюючого органу до сервісного, тобто, - мінімум зусиль з боку платника у сплаті податків. Це значно сприяє відносинам «бізнес – податкова», унеможливлює корупційні ризики та створює платформу для розвитку соціально-економічного стану країни загалом», -зазначив очільник фіскальної служби області.

ГУ ДФС у Київській області

12 лютого о 09:00 відбудеться засідання виконавчого комітету Iрпiнської міської ради.

У ході засідання виконавчого комітету планується розглянути ряд питань управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, відділу містобудування та архітектури, відділу з  питань надзвичайних ситуацій, оборони та цивільної роботи, комунальних підприємств «Контроль благоустрою міста», «Ірпіньзеленбуд»,  «Ірпіньжитлоінвестбуд», служби у справах дітей та сім'ї.

Загалом на розгляд виконкому запропоновано понад сімдесят питань.

З проектом порядку денного можна ознайомитися у роздiлi «МІСЬКА ВЛАДА – Виконавчий комітет – Перелік питань на засідання виконавчого комітету».

 

Запрошуємо взяти участь у здачі крові 12 лютого 2019 року з 09:00 до 13:00 в будівлі Ірпінської міської поліклініки в приміщенні невідкладної допомоги.
За повну фізіологічну дозу крові оплата 76 грн. 80 коп., обід також оплачується – 64 грн. 20 коп. Разом ви отримаєте 141 грн.

Довідка про звільнення з роботи або навчання на 2 дні видається на місці.


Наявність паспорта та ідентифікаційного номера обов’язкова!

Ірпінці ініціювали проведення всеукраїнського фотоконкурсу на захист прав людини проти насильства над жінками. Організаторами фотоконкурсу виступили неурядові організації БО “Фундація добрих справ” (м. Ірпінь, Україна) та Фундація “Хунтос пор ла віда” (м. Валенсія, Іспанія).

“Європейську хартію рівності жінок і чоловіків у житті місцевих громад прийняли практично усі міста Європи і поки що лише кілька міст в Україні. Ірпінь – серед них. Наше місто славиться активним жіноцтвом, тут народилося чимало гарних ініціатив, спрямованих на підтримку прав жінок. І ось іще одна – всеукраїнський фотоконкурс на захист прав людини проти насильства над жінками”, – зазначила в.о. міського голови - секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

Учасниками конкурсу можуть бути українці, які досягли 18 річного віку. Фотографії приймаються до кінця лютого 2019 р. за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. На переможців чекають грошові винагороди у розмірі 200 €, 100 € та 50 € відповідно за 1, 2 і 3 місце.

Більш детальну інформацію та положення про фотоконкурс можна знайти за посиланням.

14 лютого о 17:00 в Ірпені святкуватимуть День Святого Валентина. Це саме той день, коли варто відірватись від сірих буднів і згадати про високе почуття, яке змушує людей робити воістину великі подвиги. А ім`я цьому почуттю – кохання.

Свято відбудеться на Центральній площі міста по вулиці Шевченка. У програмі флеш-моб від студії театру та кіно «Ромео і Джульєтта» та «На крилах кохання» від студентів Ірпінського державного коледжу економіки та права. Пройдуть цікаві конкурси для закоханих, активні учасники отримають подарунки від партнерів. Відкритий мікрофон для всіх закоханих, де кожен зможе освідчитись своїй другій половинці в коханні.  Бажаєте придбати незвичайну річ, якої ні в кого не буде? У вас буде така можливість, адже саме в день закоханих пройде Ярмарок майстрів Hand made.

Для допомоги декларантам під час чергового етапу е-декларування Національне агентство з питань запобігання корупції вже за 5 днів, 12 лютого, розпочинає безкоштовний навчальний онлайн-курс «Декларуй доброчесно!».

Для допомоги декларантам під час чергового етапу е-декларування Національне агентство з питань запобігання корупції вже за 5 днів, 12 лютого, розпочинає безкоштовний навчальний онлайн-курс «Декларуй доброчесно!». Курс створений за підтримки Програми розвитку ООН в Україні та спільно з громадським проектом масових відкритих онлайн-ресурсів «Prometheus».

Якщо ви суб’єкт декларування та у вас виникали складнощі під час заповнення і подання електронної декларації або ви заповнюєте декларацію вперше, долучайтеся до онлайн-курсу.

Зареєстровані слухачі отримають покрокову інструкцію із заповнення декларації та практичні поради, які зроблять процес декларування простішим, а також зможуть задати запитання на форумі та отримати відповіді від автора курсу.

Учасники отримають практичні навички для відображення об'єктів декларування у декларації. Слухачі, які повністю пройдуть курс, отримають сертифікат.

Програма курсу та реєстрація за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:NAZK+FD101+2018_T3/about

Декларуйте доброчесно!

Міністерство юстиції України ініціювало надання українським громадянам комплексу послуг, пов’язаних з державною реєстрацією народження дитини (пакет сервісів під умовною назвою «Електронне малятко»).

Що це дає молодим батькам та малюку?

Під час державної реєстрації народження дитини батьки (виключно за власним бажанням) зможуть одночасно отримати ряд послуг, зокрема:

  • Призначення допомоги при народженні дитини;
  • Реєстрація новонародженої дитини в електронній системі охорони здоров’я;
  • Реєстрація місця проживання дитини;
  • Реєстрація дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків відповідно до Податкового кодексу України (присвоєння ідентифікаційного коду);
  • Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.

При цьому надання послуги з державної реєстрації народження дитини здійснюватиметься в електронному вигляді. Крім того, ініціатива також передбачає можливість під час такої реєстрації передавати в електронному вигляді в режимі вільного часу інформацію про новонародженого до Єдиного державного демографічного реєстру.

Таким чином, запропонований пакет сервісів від Мін’юсту дозволить суттєво зменшити адміністративне навантаження на батьків шляхом зведення до мінімуму кількості необхідних документів та процедурних дій. Інакше кажучи, якщо сьогодні батьки малюків для повного оформлення всіх документів і процедур, пов’язаних з народженням дитини, мають звернутися до 9 державних органів, то із початком дії вказаних сервісів не буде потреби йти до жодної установи.

Восени минулого року в Ірпені відповідно до рішення міської ради прийняли на баланс міста гуртожиток по вул. Тургенєвській, 104-а, де проживатимуть лікарі, освітяни і працівники комунальної сфери.

Про це розповіла на своїй публічній сторінці у Фейсбук в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

«Відповідні управління вже подали списки своїх співробітників, - зазначила очільниця Ірпеня. – Зараз у гуртожитку почалися активні ремонтні роботи. Почали із заміни усіх мереж – електрики, води, каналізації. Потім будівельники перейдуть до місць загального користування».

Під соціальне житло передається 22 кімнати площею 12–16 кв. м, де зможуть проживати або по 2 фахівці, або один спеціаліст із родиною.

«Просимо вибачення за тимчасові незручності у тих людей, які зараз мешкають у гуртожитку. Підрядники обіцяють завершити роботи у стислі терміни», - додала Анастасія Попсуй.

    

За даними оперативних звітів за 2018 рік в закладах охорони здоров’я Київської області було проліковано та забезпечено медичною реабілітацією 161 потерпілий внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання. Такі види медико-соціальних послуг надаються потерпілим за рахунок коштів Фонду соціального страхування України.

Відділення у районах та містах обласного управління проводять оплату лікування всіх прямих наслідків страхових випадків, що пов’язані із виконанням службових обов’язків, з метою якнайшвидшого відновлення здоров’я застрахованих осіб.

Зокрема, окрім лікування в закладах охорони здоров’я та медичної реабілітації, за рахунок коштів Фонду соціального страхування України також фінансуються витрати на додаткове харчування, придбання ліків, спеціальний медичний, постійний сторонній догляд, побутове обслуговування, протезування, санаторно-курортне лікування, придбання спеціальних засобів пересування тощо, якщо потребу в них визначено висновками МСЕК та індивідуальною програмою реабілітації особи з інвалідністю (у разі її складення).

 

Цього року у рамках запровадження енергоефективних заходів в Ірпені планується заміна старих вікон у під’їздах 16 комунальних багатоквартирних будинків. Для цього в міському бюджеті передбачено близько 400 тис. грн.

Про це розповів на своїй публічній сторінці у Фейсбук перший заступник Ірпінського міського голови Олександр Маркушин.

«Зараз мова йде про будинки за адресами: вул. Миру, 16, вул. Миру, 4а, вул. Миру, 6, вул. Миру, 14, вул. Покровська, 4, вул. Покровська, 6, вул. Покровська, 8, вул. Покровська, 12, вул. Покровська, 14, вул. Тищенка, 3, вул. Тищенка, 3а, вул. Тищенка, 6, вул. Тищенка, 8, вул. Тищенка, 10, вул. Ніжинська, 6, вул. Ніжинська, 11, - зазначив перший заступник Ірпінського міського голови. – Робоча група вже побувала за вказаними адресами, зроблені всі потрібні заміри. Наступним кроком буде заміна старих дверей у під’їздах».

За словами Олександра Маркушина, все це дозволить не тільки утеплити під’їзди, але й знизити цифри у платіжках мешканців.

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник