Неділя, 25 червня 2017 |

Новини

23 травня відбулося засідання виконавчого комiтету Iрпiнської мiської ради, яке провів перший заступник Ірпінського міського голови Дмитро Христюк.

У ході засідання члени виконкому розглянули питання та прийняли відповідні рішення про внесення змін до складу опікунської ради при виконавчому комітеті Ірпінської міської ради, про зміни в складі комісії з питань забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей при виконавчому комітеті Ірпінської міської ради, про затвердження калькуляції на послугу з транспортування стоків для УЖКГ «Біличі» у відповідності до рівня економічно обґрунтованих витрат тощо.

Також на розгляд було винесено та прийнято відповідні рішення про внесення змін в штатний розпис закладів управління освіти і науки та про внесення змін в рішення виконавчого комітету Ірпінської міської ради від 23.11.2015 р. № 242 «Про затвердження нового складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Ірпінської міської ради».

Загалом на черговому засіданні виконавчого комітету розглянуто майже двадцять питань, серед них – питання містобудування та архітектури, комунальних підприємств «Контроль благоустрою міста» та «Ірпіньжитлоінвестбуд», служби у справах дітей. За підсумками розгляду питань порядку денного ухвалено відповідні рішення.

Саме стільки єдиного податку сплатили платники Ірпінського регіону протягом чотирьох місяців 2017 року до місцевих бюджетів, що на 14,3 мільйонів гривень більше порівняно з 2016 роком.

Зокрема, платниками м.Ірпеня сплачено 25,1 млн. грн., м.Бучі – 11,5 млн. грн.

За словами заступника начальника Ірпінського відділення  Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області Дмитра Шаповалова, саме єдиний податок є одним із найвагоміших джерел наповнення місцевої скарбниці.

Ірпінське відділення Вишгородської ОДПІ 

23 травня о 09:00 годині відбудеться засідання виконавчого комітету Iрпiнської міської ради.

На розгляд членів виконкому винесено наступні питання: про внесення змін до складу опікунської ради при виконавчому комітеті Ірпінської міської ради, про зміни в складі комісії з питань забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей при виконавчому комітеті Ірпінської міської ради, про затвердження калькуляції на послугу з транспортування стоків для УЖКГ «Біличі» у відповідності до рівня економічно обґрунтованих витрат тощо.

Також на розгляд винесено питання про внесення змін в штатний розпис закладів управління освіти і науки та про внесення змін в рішення виконавчого комітету Ірпінської міської ради від 23.11.2015 р. № 242 «Про затвердження нового складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Ірпінської міської ради».

Загалом на розгляд виконкому запропоновано майже двадцять питань, серед них – питання містобудування та архітектури, комунальних підприємств «Контроль благоустрою міста» та «Ірпіньжитлоінвестбуд», служби у справах дітей.

З проектом порядку денного можна ознайомитися у роздiлi «МІСЬКА ВЛАДА – Виконавчий комітет – Перелік питань на засідання виконавчого комітету».

З нагоди відзначення ювілейної дати – 85-ї річниці утворення Київської області, у рамках культурно-мистецької акції «Київщина – колиска моєї душі», 20 травня Ірпінський центральний будинок культури зібрав на одній сцені таланти трьох районів Київщини.

Захід відбувся за підтримки управління культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради та Київського обласного центру народної творчості та культурно-освітньої роботи.

Варто нагадати, що підставою для створення Київської області була постанова Президії Всеукраїнського Виконавчого Комітету. На позачерговій IV сесії 12 лютого в тодішній українській столиці – Харкові, «щоб забезпечити успішне виконання величезних завдань 1932 року та другої п'ятирічки», було ухвалено створити на території України 5 областей – Харківську, Київську, Одеську, Вінницьку, і Дніпропетровську. Київська область із центром у місті Києві мала підпорядкувати місто Житомир і 98 районів. Нині Київську область утворюють 25 адміністративних районів та 12 міст обласного підпорядкування.

Мета заходу полягала в консолідації громади Київщини, впровадження ефективної регіональної політики щодо популяризації надбань в галузі культури і мистецтв, задоволення пізнавальних та культурно-естетичних потреб населення, підтвердження самобутності творчих колективів та майстрів народних ремесел, вшанування видатних постатей Київщини та підвищення рівня національно-патріотичного виховання.

Кожен з учасників концерту мав змогу представити свій регіон з різножанровою концертною програмою з найкращих номерів району (міста), а також оформити виставку найкращих робіт майстрів народних ремесел з усіх жанрів образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва.

Оцінювала кожен виступ компетентна і досвідчена оглядова рада під головуванням директора обласного центру народної творчості та культурно-освітньої роботи Олени Завальської.

Перед Центральним будинку культури всі бажаючі мали змогу переглянути виставки майстрів народного мистецтва від кожного регіону, за бажанням – придбати собі уподобаний сувенір.

Особливе задоволення присутні отримали від виступів хореографічної студії «Жардін де ля данс», що отримала звання зразкового аматорського хореографічного колективу.

Глядачі відзначили високий рівень майстерності класичних хореографічних композицій зразкового хореографічного ансамблю «Едельвейс» (керівник – Тетяна Ярошенко).

Зі словами щирої вдячності до колективів та їх керівників, побажаннями творчих злетів і перемог звернулися начальник управління культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради Євгенія Антонюк.

Всі учасники заходу отримали грамотами та пам’ятні подарунки, а глядачі – гарний настрій.

   

У рамках всеукраїнської інформаційної кампанії про безвізовий режим із країнами Європейського Союзу запрацював новий сайт «Відкрий Європу».

Мета кампанії – роз’яснити громадянам України, які мандрують до ЄС, правила перетину кордону та перебування в ЄС, а також ознайомити з новими можливостями та перевагами, які надасть українцям безвізовий режим.

На сайті також можна дізнатись, як підготуватися до поїздки з дітьми, що важливо знати тим, хто планує навчатися чи працювати в Європейському Союзі, дізнатися про можливості освітніх і наукових програм ЄС в Україні. Працює також окремий підрозділ – для жителів АР Крим і Донбасу. Також можна знайти відповіді на найпоширеніші запитання або задати власне.

Інформаційна кампанія про безвізовий режим із ЄС фінансується Представництвом Європейського союзу в Україні.

Нагадаємо, що сьогодні Рада міністрів Євросоюзу схвалила остаточне рішення про надання Україні безвізового режиму.

Сьогодні в Ірпені 25 учасників АТО та сім’ї загиблих воїнів отримали квартири. Вручення ключів та сертифікатів відбулося у рамках урочистого відкриття житлового комплексу «Єсенін».

«Коли починався цей проект ми багато чули про те, що учасники АТО нічого не отримають. Але сьогодні, як бачимо, це відбувається. У вересні - жовтні ще 25 учасників АТО отримають квартири на вулиці Мінеральній. Ми переконані, що патріотизм - це не лише тоді, коли громадянин любить свою країну, це й тоді, коли держава піклується про своїх громадян, а тим паче про тих, які захищають її суверенітет, інколи, навіть, жертвуючи своїм життям», - підкреслив Ірпінський міський голова Володимир Карплюк.

Серед тих, хто отримав сьогодні ключі від нового житла 7 сімей загиблих героїв АТО, 15 учасників бойових дій, що отримали інвалідність та троє бійців, які одними з перших потрапили у зону АТО.

«Хто слідкував за історією створення нашого комплексу знає, що не все так гладко було. Ми дякуємо нашим інвесторам і учасникам АТО за розуміння, за очікування. Зараз будинки здані, отримане право власності, є газ, світло, вода, все для того, щоб починати ремонт і жити», - наголосив керівник компанії "Орлан-Інвест Груп" Антон Мирончук.

Привітати учасників АТО і керівництво міста до Ірпеня завітала народний депутат України Олена Масоріна.

«Ірпінь є яскравим прикладом того, як держава має ставитися до своїх героїв. Я знаю, що минулого року тут виділили 140 земельних ділянок для учасників АТО, зараз вручають ключі від квартир і це тільки початок. І я впевнена, що все вдасться. Хочу побажати всім щасливої долі у цьому прекрасному комплексі», - зазначила народний депутат.

   

19 травня в Ірпені відбувся міський етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл («Джура»). Змагання відбулися на базі Ірпінської ЗШ І-ІІІ ступенів №17.

Варто зазначити, що захід відбувається вже вдруге в Ірпені, та має на меті патріотичне виховання учнівської молоді на засадах козацько-лицарських традицій, формування активної громадянської позиції та готовності до захисту Вітчизни.

«Ця гра – не просто розвага. Це – виховання гідних патріотів своєї країни, з високою самосвідомістю та активною громадянською позицією, - зазначив Ірпінський міський голова Володимир Карплюк. – Тут важливі не лише фізична підготовка учасників, але й знання української історії, військових традиції, народних звичаїв».

10 учнівських команд юнаків та дівчат з Ірпінського регіону у напруженій командній боротьбі та особистих змаганнях продемонстрували свої вміння у перетягуванні канату, розпалюванні ватри, стрільбі з пневматичної зброї, наданні першої медичної допомоги.

Варто нагадати, що минулого року честь Ірпеня в обласному етапі гри представляла команда школи №18 з Коцюбинського. Цього року кращою в регіоні стала команда школи № 2 «Рій» з Ірпеня.

             

19 травня в Ірпінській школі №17 відкрили меморіальну дошку Герою АТО, уродженцю Ірпеня Володимиру Ринкуну. Саме в цій школі пройшли шкільні роки Героя.

У березні 2014-го Володимир визвався добровольцем захищати суверенітет України. Служив снайпером у 2-му батальйоні спеціального призначення НГУ «Донбас». Трагічно загинув 29 серпня 2014 року під час виходу «зеленим коридором» з Іловайського котла. 5 червня захисникові України могло б виповнитися 44 роки.

Вшанувати пам’ять військового зібралися педагогічний та учнівський колективи школи, побратими, мешканці міста та родина загиблого.

«Щиро хочу вірити, що йдучи до школи і дивлячись на цю пам’ятну дошку, наші діти відчуватимуть гордість за те, що у цьому закладі навчався справжній Герой України. І зростатимуть справжніми патріотами, яким був Володимир Ринкун», – зазначив Ірпінський міський голова Володимир Карплюк.

Присутні хвилиною мовчання вшанували пам’ять Володимира Ринкуна.

Захід завершився покладанням квітів до меморіальної дошки.

         

Модернізація внутрішнього освітлення, автоматичний ІТП з тепловим лічильником, утеплення зовнішніх стін, заміна вікон та зовнішніх дверей, утеплення горища, встановлення децентралізованої вентиляції з рекуперацією тепла, заміна кухонних плит в ЗОШ№1; утеплення горища в ЗОШ№3; заміна кухонних плит в ЗОШ No5, No12, No13, No14, No17, Ліцей, ДНЗ No1, No2, No3, No4, No9, No11, No17.

Управління освіти і науки Ірпінської міської ради, надалі – «Замовник», має намір використати частину коштів гранту, отриманого від Північної Екологічної Фінансової Корпорації (НЕФКО), на оплату за модернізацію внутрішнього освітлення, автоматичний ІТП з тепловим лічильником, утеплення зовнішніх стін, заміну вікон та зовнішніх дверей, утеплення горища, встановлення децентралізованої вентиляції з рекуперацією тепла, заміну кухонних плит в ЗОШ №1; утеплення горища в ЗОШ№3; заміну кухонних плит в ЗОШ No5, No12, No13, No14, No17, Ліцей, ДНЗ No1, No2, No3, No4, No9, No11, No17.

Замовник запрошує Підрядників подавати свої пропозиції для отримання контракту, що фінансуватиметься коштами гранту, націленого на придбання:

- постачання та встановлення матеріалів для ЗОШ №1:

  • Утеплення стін (1774,31 м2);
  • Утеплення горища (1440,4 м2);
  • Заміни вікон (140,5 м2) та зовнішніх дверей (20,34 м2) на енергоефективні;
  • Встановлення індивідуального теплового пункту (1 од.);
  • Встановлення децентралізованої системи вентиляції з рекуперацією тепла (18 установок);
  • Модернізації внутрішнього освітлення (заміна ламп розжарювання – 158 шт.);

- постачання та встановлення матеріалів для ЗОШ №3:

  • Утеплення горища (3918м2);

- заміна кухонних плит:

  • Заміна кухонних плит в ЗОШ №№ 5, 12, 13, 14,17, Ліцей, ДНЗ №№ 1, 2, 3, 4, 9, 11, 17
  • ПКД на плити

Щоби бути кваліфікованим для присудження контракту, Учасники тендеру повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:

  • Учасник тендеру має фінансовий, технічний та виробничий потенціал та потужності, необхідні для виконання Контракту, а також середньо-річний дохід Учасника протягом попередніх трьох років має бути щонайменше у 2 рази більшим від ціни його тендерної пропозиції. У разі подання тендеру СПКА, лідируючий партнер повинен задовольняти цій вимозі щонайменше на 50%;
  • Учасник тендеру успішно постачав подібні устаткування та роботи іншим замовникам, і виконав, принаймні, п’ять (5) подібних контрактів за останні п’ять років;
  • Учасник тендеру або його агент зможуть виконати взяті на себе гарантійні зобов'язання;
  • Учасник тендеру не є банкрутом і проти нього не відкриті провадження щодо неплатоспроможності або банкрутства відповідно до чинного законодавства;
  • у випадках, коли Учасник тендеру пропонує свої послуги з постачання Устаткування, які він не виготовляє, Учасник повинен засвідчити, що він отримав всі необхідні повноваження від Виробника на постачання Устаткування у країні Замовника.

У разі запиту відповідного Учасника тендеру тендерні документи будуть йому направлені безоплатно електронною поштою у формі PDF файлів. Якщо буде заявка на отримання паперових документів, то вони будуть надаватися Замовником відповідному Учаснику тендеру на умовах, що узгоджуються ними окремо.

Тендери повинні бути надіслані за адресою, вказаною нижче, до 12-ї години 00 хвилин  03.07.2017р.,після чого вони будуть відкриті в присутності тих представників Учасників тендеру, які виявлять бажання бути присутніми при відкритті.

Зустріч Учасників тендеру із представниками Замовника для відвідання проектних об’єктів відбудеться о 10-й годині 06.06.17 за адресою м. Ірпінь, вул. Шевченка 2-а, каб. № 17.

Потенційні Учасники тендерів можуть отримати додаткову інформацію, а також ознайомитися та отримати тендерну документацію за адресою:

Пахомова Наталія Вікторівна

Головний бухгалтер централізованої бухгалтерії

Управління освіти і науки Ірпінської  міської ради

08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3-а

Тел.: 04597-67244, 096-36-47-579

Факс: 04597-67000

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Improvement of energy efficiency of budgetary institutions in the city of Irpin

INVITATION FOR TENDERS

Modernization of internal lighting, automated heat substation with heat meter, insulation of walls, replacement of windows and outer doors, attic insulation, installation of decentralized ventilation with heat recovery, replacement of kitchen ovens in school №1; attic insulationattic ovens in school №3; replacement of kitchen ovens in schools5, No12, No13, No14, No17,Lyceum, Kindergartens No1, No2, No3, No4, No9, No11, No17

Department of Education and Science of the Irpin City Council hereinafter referred to as “the Employer”, intends to use part of the proceeds of a grant from the Nordic Environment Finance Corporation (NEFCO) towards the cost for modernization of internal lighting, automated heat substation with heat meter, insulation of walls, replacement of windows and outer doors, attic insulation, installation of decentralized ventilation with heat recovery, replacement of kitchen ovens in school №1; attic insulationattic ovens in school №3; replacement of kitchen ovens in schools5, No12, No13, No14, No17,Lyceum, Kindergartens No1, No2, No3, No4, No9, No11, No17

The Employer now invites tenders from Contractors for the following contract to be funded from part of the proceeds of the loan:

- supply and installation of materials for school №1:

  • Insulation of walls – 1,774.31 m2;
  • Attic insulation1,440.4 m2;
  • Replacement of windows (140.5m2) and external doors (20.34m2) on energy efficiency;
  • Installation of automated heat substation with heat meter;
  • Installation of decentralized ventilation system with heat recovery- 18units;
  • Replacement of incandescent lamps with LED lights - 158 units.

- supply and installation of materials for school №3:

Attic insulation– 3,918 m2

- replacement of kitchen ovens:

  • Replacement of kitchen ovens in schools №5, No12, No13, No14, No17,Lyceum, Kindergartens No1, No2, No3, No4, No9, No11, No17;
  • Design documentation and cost estimates.

To be qualified for the award of a contract, tenderers must satisfy the following minimum criteria:

  • the Tenderer, has the financial, technical and production capability and capacity necessary to perform the Contract, and Tenderer’s average annual revenue in the previous three years was at least two times greater than price of his tender. In case of tender submitted by JVCA, the leading partner should demonstrate at least 50% compliance with the requirement;
  • the Tenderer has satisfactorily supplied similar plant and works to other purchasers and completed at least five (5) similar contracts in the recent five years
  • the Tenderer or its agent will be able to carry out warranty obligations;
  • the Tenderer is not bankrupt or under bankruptcy procedures according to the national legislation or regulations;
  • in the case of a Tenderer offering to supply plant under the Contract which the Tenderer does not manufacture or otherwise produce, the Tenderer has been duly authorised by the plant’s manufacturer or producer to supply the plants in the Purchaser’s country.

Tender documents, upon request from prospective tenderer, will be sent by email free of charge in electronic format (PDF file). If requested, the documents will be sent by Employer to Tenderer on terms and conditions agreed by the two.

Tenders must be delivered to the office at the address below on or before 12.00 am, 03.07.2017, at which time they will be opened in the presence of those  tenderers’ representatives who choose to attend.

Meeting of the Tenderers with representatives of the Employer with the purpose to visit project objects will take place at 10 am, 06.06.17 at Irpin, Shevchenka str., 2a, office 17.

Prospective tenderers may obtain further information from, and also inspect and acquire the tender documents at, the following office:

Pahomova Natalia

Chief accountant of centralized accounting

Department of Education and Science of the Irpin City Council

08200,  Irpin, Shevchenka str., 3a

Phone: 04597-67244, 096-36-47-579

Fax:04597-67000

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Модернізація внутрішнього освітлення, утеплення зовнішніх стін, заміна вікон та зовнішніх дверей, встановлення децентралізованої вентиляції з рекуперацією тепла в ЗОШ №3;  утеплення зовнішніх стін, заміна вікон та зовнішніх дверей, утеплення горища, модернізація внутрішнього освітлення, встановлення децентралізованої вентиляції з рекуперацією тепла та теплового насосу для ГВП в ДНЗ №6.

Управління освіти і науки Ірпінської  міської ради, надалі – «Замовник», має намір використати частину коштів кредиту, отриманого від Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО), на оплату за модернізацію внутрішнього освітлення, утеплення зовнішніх стін, заміну вікон та зовнішніх дверей, встановлення децентралізованої вентиляції з рекуперацією тепла в ЗОШ №3;  утеплення зовнішніх стін, заміну вікон та зовнішніх дверей, утеплення горища, модернізацію внутрішнього освітлення, встановлення децентралізованої вентиляції з рекуперацією тепла та теплового насосу для ГВП в ДНЗ №6.

Замовник запрошує Підрядників подавати свої пропозиції для отримання контракту, що фінансуватиметься коштами кредиту, націленого на придбання:

- постачання та встановлення матеріалів для ЗОШ №3:

  • Утеплення стін (4836,87м2);
  • Утеплення стелі проїзду (341,13 м2)
  • Заміни вікон (430,24 м2) та зовнішніх дверей (54,66 м2) на енергоефективні;
  • Встановлення децентралізованої системи вентиляції з рекуперацією тепла (56 установок);
  • Модернізації внутрішнього освітлення (заміна ламп розжарювання – 1600 шт.);

- постачання та встановлення матеріалів для ДНЗ №6:

  • Утеплення стін (1851м2);
  • Влаштування вимощення (280 м2)
  • Утеплення горища (1077 м2);
  • Заміни вікон (3,51 м2) та зовнішніх дверей (31,32 м2) на енергоефективні;
  • Встановлення децентралізованої системи вентиляції з рекуперацією тепла (24 установки) ;
  • Встановлення теплового насосу на потреби гарячого водопостачання;
  • Модернізації внутрішнього освітлення (заміна ламп розжарювання – 330 шт.).

Щоби бути кваліфікованим для присудження контракту, Учасники тендеру повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:

  • Учасник тендеру має фінансовий, технічний та виробничий потенціал та потужності, необхідні для виконання Контракту, а також середньо-річний дохід Учасника протягом попередніх трьох років має бути щонайменше у 2 рази більшим від ціни його тендерної пропозиції. У разі подання тендеру СПКА, лідируючий партнер повинен задовольняти цій вимозі щонайменше на 50%;
  • Учасник тендеру успішно постачав подібні устаткування та роботи іншим замовникам, і виконав, принаймні, п’ять (5) подібних контрактів за останні п’ять років;
  • Учасник тендеру або його агент зможуть виконати взяті на себе гарантійні зобов'язання;
  • Учасник тендеру не є банкрутом і проти нього не відкриті провадження щодо неплатоспроможності або банкрутства відповідно до чинного законодавства;
  • у випадках, коли Учасник тендеру пропонує свої послуги з постачання Устаткування, які він не виготовляє, Учасник повинен засвідчити, що він отримав всі необхідні повноваження від Виробника на постачання Устаткування у країні Замовника.

У разі запиту відповідного Учасника тендеру тендерні документи будуть йому направлені безоплатно електронною поштою у формі PDF файлів. Якщо буде заявка на отримання паперових документів, то вони будуть надаватися Замовником відповідному Учаснику тендеру на умовах, що узгоджуються ними окремо.

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані за адресою, вказаною нижче, до 10-ї години 00 хвилин  03.07.2017р., після чого вони будуть відкриті в присутності тих представників Учасників тендеру, які виявлять бажання бути присутніми при відкритті.

Зустріч Учасників тендеру із представниками Замовника для відвідання проектних об’єктів відбудеться о 10-й годині 06.06.17 за адресою м. Ірпінь, вул. Шевченка 2-а, каб.№ 17.

Потенційні Учасники тендерів можуть отримати додаткову інформацію, а також ознайомитися та отримати тендерну документацію за адресою:

Пахомова Наталія Вікторівна

Головний бухгалтер централізованої бухгалтерії

Управління освіти і науки Ірпінської  міської ради

08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3-а

Тел.: 04597-67244, 096-36-47-579

Факс: 04597-67000

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Improvement of energy efficiency of budgetary institutions in the city of Irpin

INVITATION FOR TENDERS

Insulation of walls, replacement of windows and doors, reconstruction of ventilation system, modernization of internal lighting in school №3; insulation of walls, replacement of windows and doors, attic insulation,modernization of internal lighting, reconstruction of ventilation system and heat pump for tap water in Pre-school No. 6.

Department of Education and Science of the Irpin City Council hereinafter referred to as “the Employer”, intends to use part of the proceeds of a loanfrom the Nordic Environment Finance Corporation (NEFCO) towards the cost for Insulation of walls, replacement of windows and doors, reconstruction of ventilation system, modernization of internal lighting in school №3; insulation of walls, replacement of windows and doors, attic insulation,modernization of internal lighting, reconstruction of ventilation system and heat pump for tap water in Pre-school No. 6.

The Employer now invitestenders fromContractors for the following contract to be funded from part of the proceeds of the loan:

- supply and installation of materials for school №3:

  • Insulation of walls – 4,836.87 m2;
  • Insulation of the passage ceiling – 341.13 m2
  • Replacement of windows (430.24 m2) and external doors (54.66m2) on energy efficiency;
  • Installation of decentralized ventilation system with heat recovery- 56 units;
  • Replacement of incandescent lamps with LED lights - 1600 units.

- supply and installation of materials for Pre-school №6:

  • Insulation of walls – 1,851 m2;
  • Restoration of blind area – 280 m2
  • Attic insulation – 1077 m2
  • Replacement of windows (3.51 m2) and external doors (31.32m2) on energy efficiency;
  • Installation of decentralized ventilation system with heat recovery – 24 units;
  • Installation of heat pump for tap water;
  • Replacement of incandescent lamps with LED lights - 330 units;

To be qualified for the award of a contract, tenderers must satisfy the following minimum criteria:

  • the Tenderer, has the financial, technical and production capability and capacity necessary to perform the Contract, and Tenderer’s average annual revenue in the previous three years was at least two times greater than price of his tender. In case of tender submitted by JVCA, the leading partner should demonstrate at least 50% compliance with the requirement;
  • the Tenderer has satisfactorily supplied similar plant and works to other purchasers and completed at least five (5) similar contracts in the recent five years
  • the Tenderer or its agent will be able to carry out warranty obligations;
  • the Tenderer is not bankrupt or under bankruptcy procedures according to the national legislation or regulations;
  • in the case of a Tenderer offering to supply plant under the Contract which the Tenderer does not manufacture or otherwise produce, the Tenderer has been duly authorised by the plant’s manufacturer or producer to supply the plants in the Purchaser’s country.

Tender documents, upon request from prospective tenderer, will be sent by email free of charge in electronic format (PDF file). If requested, the documents will be sent by Employer to Tenderer on terms and conditions agreed by the two.

Tenders must be delivered to the office at the address below on or before 10.00 am, 03.07.2017, at which time they will be opened in the presence of those  tenderers’ representatives who choose to attend.

Meeting of the Tenderers with representatives of the Employer with the purpose to visit project objects will take place at 10 am, 06.06.17 at Irpin, Shevchenka str., 2a, office 17.

Prospective tenderers may obtain further information from, and alsoinspect and acquire the tender documents at, the following office:

Pahomova Natalia

Chief accountant of centralized accounting

Department of Education and Science of the Irpin City Council

08200,  Irpin, Shevchenka str., 3a

Phone: 04597-67244, 096-36-47-579

Fax:04597-67000

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Новини

Анонси

Звіт за 100 днів

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 2 роки

Секретар ради інформує

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року


Протидія торгівлі людьми

Розпорядження по очищеннюГромадська рада



Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

Інформація, що може бути корисною під час подорожі за кордон:

Довідки:


Законодавство у сфері протидії людьми:

Порядок взаємодії субєктів з надання допомоги потерпілим та постраждалим від торгівлі людьми (постанова КМУ №783 від 22.08.2012 року)

Посібники та інформаційні матеріали:

 

1 листопада 2014 року розпочато реалізацію проекту «Поширення Національного механізму взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, в Україні» за підтримки Організації безпеки та співробітництва у Європі Координатора проектів ОБСЄ в Україні, уряду Канади, Міністерства соціальної політики України. Головним виконавчим партнером є громадська організація «Фундація «Гармонізоване суспільство».

Загальною метою та завданням проекту є посилення спроможності органів державної влади та громадських організацій, які працюють у сфері протидії торгівлі людьми, надавати відповідну допомогу жертвам торгівлі людьми.

Проект також передбачає підвищити обізнаність населення через проведення Інформаційної кампанії щодо існуючого Національного механізму взаємодії у наданні допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми.

 

Локації проектів

Міське радіо

Календар подій

Ірпінський вісник