Субота, 17 листопада 2018 |

Новини

Особи, які отримали тілесні ушкодження (тяжкі, середньої тяжкості, легкі) під час участі у Революції Гідності, мають право на призначення їм допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними листками) від Фонду соціального страхування України у розмірі 100% середньої заробітної плати незалежно від тривалості страхового стажу. Відповідний Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо соціального захисту постраждалих учасників Революції Гідності та деяких інших осіб» від 22.05.2018 №2443-VIII набув чинності 25 липня цього року. Про це інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Відповідно до прийнятих змін за страховими випадками, які настали з 25.07.2018 року, допомога по тимчасовій непрацездатності постраждалим учасникам Революції Гідності виплачується у розмірі 100% середньої заробітної плати (доходу).

Також компенсація втраченого заробітку за період хвороби або травми фінансується Фондом у розмірі 100% середнього доходу для:

– застрахованих осіб, віднесених до 1–3 категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

– одного з батьків або особи, що їх замінює та доглядає хвору дитину віком до 14 років, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи;

– ветеранів війни та осіб, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

– осіб, віднесених до жертв нацистських переслідувань відповідно до Закону України «Про жертви нацистських переслідувань»;

– донорів, які мають право на пільгу, передбачену статтею 10 Закону України «Про донорство крові та її компонентів».

Окремо зазначимо, що допомога по тимчасовій втраті працездатності, пов’язаній з нещасними випадками на виробництві або професійними захворюваннями, фінансується Фондом у розмірі 100% середньої заробітної плати незалежно від страхового стажу.

Сума допомоги по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною або хворим членом сім’ї) в розрахунку на місяць не повинна перевищувати розміру максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, з якої сплачувалися страхові внески до Фонду.

У загальних випадках розмір допомоги по тимчасовій непрацездатності залежить від тривалості страхового стажу та складає 50% середньої заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років), 60% (при стажі від 3 до 5 років), 70% (від 5 до 8 років) і 100% (якщо стаж – понад 8 років).

Витрати по вагітності та пологах станом на 1 жовтня цього року склали 122 млн. гривень. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року вони збільшились на 19, 5 млн. грн. або на 16%. Збільшення відбулося за рахунок зростання середньоденної допомоги на 41,81 грн. (з 155,57 грн. до 197,38 грн.).

 

Учитель початкових класів Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи №12 Діана Левицька отримала відзнаку в номінації «Нова генерація педагогів Нової української школи», в якій були представлені найкращі молоді вчителі Київщини. Церемонія нагородження «Освітянська зірка – 2018» відбулася напередодні Дня працівників освіти.

«Зіркових» педагогів області оцінювали в 13 номінаціях. Переможців нагороджували голова Київської обласної держадміністрації Олександр Горган і директор департаменту освіти та науки ОДА Віра Рогова.

Також освітян Київщини привітали з професійним святом представники Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук, обласної організації Профспілки працівників освіти і науки, Національного олімпійського комітету та інші почесні гості.  

«Коли ми ставимо завдання економічного процвітання України, ми повинні розуміти, що наш добробут закладається не лише створенням нових робочих місць, залученням інвестицій… Він, у першу чергу, закладається в школах, у серцях та інтелекті дітей, яких ми виховуємо сьогодні. Економіка країни формується в школах. Тому економічного процвітання можна досягнути через підтримку освіти. І це не порожні слова. Для порівняння: у 2016 році на освіту в області було передбачено 1 млрд 600 млн грн, у 2017-му – вже 3 млрд 600 млн грн, а в 2018-му – 4 млрд грн», – заявив під час нагородження Олександр Горган.

http://theirpin.city/read/articles/article/17524

VIII Чемпіонат світу з футболу серед українських діаспорних команд відбудеться в Ірпені. Про це йдеться в листі в. о. Ірпінського міського голови Анастасії Попсуй, надісланому президенту Міжнародного об’єднання українських громад «Четверта хвиля» Романові Галущаку та голові оргкомітету чемпіонату Ігорю Бокію.

«Виконавчий комітет Ірпінської міської ради розглянув ваш лист «Про проведення Восьмого чемпіонату світу з футболу серед українських діаспорних команд». Матимемо за честь вдруге провести в місті Ірпінь у вересні 2019 року цей масштабний захід…» – зазначається в документі.

«Більшого подарунку на канадський День Подяки годі було сподіватися! Дякую, пані Анастасіє! Дякую, Ірпінь! А тепер – за роботу», – відреагував на цю інформацію у Facebook Ігор Бокій, який нині живе в Канаді.  

Нагадаємо, в серпні ц. р. в Ірпені пройшов VII Чемпіонат світу з футболу серед українських діаспорних команд. Фінальний матч і матч за третє місце відбулися в День Незалежності України.

Виступаючи на сесії Ірпінської міської ради 14 вересня, Ігор Бокій заявив про те, що «вражений високим рівнем» проведення турніру та висловив пропозицію щодо проведення в Ірпені й наступного чемпіонату.

http://theirpin.city/read/articles/article/17539

    Згідно до розпорядження Ірпінської міської ради з 9 жовтня розпочато опалювальний сезон у дошкільних, шкільних закладів, закладів охорони здоров’я та соціального захисту м.Ірпінь, та селищах Ворзель, Гостомель, Коцюбинське згідно із заявами керівників вказаних установ, узгоджених з органами місцевого самоврядування.

 «Через суттєве зниження температури на вулиці і в приміщеннях, сьогодні розпочинаємо опалювальний сезон у соціальних закладах Ірпінського регіону» – зазначила в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

 

Море адреналіну, яскраві враження та незабутні емоції – другий рік поспіль Київщина прийматиме головну подію українського мотоциклетного спорту. 13-14 жовтня на мототрасі спортивно-технічого клубу «СОНА» у м. Буча відбудеться Фінал Кубку України з мотокросу.

Перегони пройдуть у класах 60, 85, 250, Open, квадроцикли, екіпажі, жінки. У них візьмуть участь близько сотні спортсменів з різних куточків країни. Головні організатори змагань – Федерація мотоциклетного спорту України, СТК «СОНА», Бучанська міська рада.

Слід відзначити, що мотоциклетна траса СТК «Сона» уже понад 20 років приймає міжнародні, всеукраїнські та регіональні змагання з мотокросу і вважається однією з кращих тренувальних баз для українських спортсменів. Траса протяжністю 1800 метрів створена 1994 року і відповідає усім європейським нормам. Змагаючись, спортсмени долають 22 трампліни і 17 поворотів.

Саме трасу СТК «СОНА» обрано Міжнародною Федерацією Мотоспорту для проведення Чемпіонату світу з мотокросу серед екіпажів та Чемпіонату Європи з мотокросу на квадроциклах 18-19 травня 2019 року.

12 та 14 жовтня в Ірпені святкуватимуть День захисника України.

У програмі заходів:

12 жовтня

Протягом дня – Книжкова виставка подорож в історію «Служили Богові і Україні» (Центральна бібліотека);

Протягом дня – Історико-патріотична зона «У нас правічна суть – козацька»

Протягом дня – Героїко-патріотична година «З Україною в серці»

Протягом дня – Виставка «Лінія фронту».Фото Кромпляса із зони АТО (Ірпінський історико-краєзнавчий музей)

14 жовтня

12:00 – Урочистості з нагоди Дня Захисника Вітчизни (Алея Героїв АТО);

Варто зазначити, День захисника України — свято, що відзначається в Україні 14 жовтня у день святої Покрови Пресвятої Богородиці водночас з Днем українського козацтва. З 2015 року є державним святом і неробочим днем.

Балансоутримувач: Відділ культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради, нежитлове приміщення за адресою:

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3а (частина нежитлового приміщення Ірпінської центральної міської бібліотеки)  (8,0 м²).

Балансоутримувач: КП "Ірпіньводоканал" Ірпінської міської ради, нерухоме майно за адресою:

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Кричевського (артезіанська свердловина);

- Київська обл., м. Ірпінь, перехрестя вул. Чехова і Виговського (артезіанська свердловина);

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Університетська (біля парку) (артезіанська свердловина);

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Давидчука і Гоголя (біля парку «Центральний») (артезіанська свердловина);

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Чехова (біля парку «Центральний») (артезіанська свердловина).

Учасникам конкурсу необхідно подати до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву на участь у конкурсі за встановленою формою;
  • копії установчих документів учасника конкурсу;
  • копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які залучаються до виконання оцінки;
  • копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача, виданого у встановленому законом порядку;
  • матеріали, в яких відображається досвід проведення незалежної оцінки;
  • пропозиції учасника конкурсу щодо термінів виконання робіт та оплати (подаються в окремому опечатаному конверті).

Умови конкурсу:

  • мінімальний термін виконання робіт;
  • мінімальна вартість послуг експерта щодо виконання незалежної оцінки.

Конкурсну документацію слід подавати не пізніше як за чотири робочі дні до дати проведення конкурсу (включно) за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, кімн. №50; тел. для довідок (04597) 63-260.

Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради 26 жовтня 2018 року.

Цього року з нагоди Дня міста Ірпінь отримав багато мистецьких подарунків. Одним із них, продовжуючи славні літературні традиції нашого міста, стала «Книга року», яка була презентована на фестивалі Irpin-Chikago Rocks.

Про це розповіла на своїй публічній сторінці у Фейсбук в.о. міського голови – секретар Ірпінської міської ради Анастасія Попсуй.

Варто зазначити, що це видання – результат всеукраїнського конкурсу кращих перекладів творів світової рок-музики на українську мову. Оформлене художником Юрієм Журавлем. Містить тексти культових хітів, які для багатьох з нас давно і добре відомі. Тепер їх можна співати рідною мовою.

«Пишаюся тим, що саме Ірпінь долучився до реалізації цього проекту, а ірпінці стали першими читачами цієї книги», – наголосила Анастасія Попсуй.

Організатор конкурсу – виконавчий комітет Ірпінської міської ради Київської області, код ЄДРПОУ 05408846 (місце знаходження організатора конкурсу: Київська обл., місто Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А (актова зала)).

Особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу: Калита О.А. начальник відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, секретар конкурсної комісії, телефон (097) 57-552.

Для отримання конкурсної документації необхідно звертатися до відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства Ірпінської міської ради (вул. Шевченка, 2 А м. Ірпінь (4 поверх, каб. 54).

У разі отримання виконавчим комітетом від співвласників багатоквартирного будинку, який є в переліку об’єкту конкурсу, протоколу про обрання ними форми управління або створення ОСББ, до дати проведення оцінки конкурсної пропозиції учасника, такі будинки виключаються з оцінки конкурсної пропозиції.

Конкурсна документація (пропозиція) надається особисто або надсилається поштою протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заяви про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб надання конкурсної документації. Конкурсна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів у складі конкурсної пропозиції з визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.

Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок. 

Документи та копії документів (належним чином завірені), які долучаються учасником до конкурсної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість повністю та без додаткового залучення технічних засобів прочитати документ.

Критерії оцінки конкурсних пропозицій.

Критерій

Бали

   

Ціна послуги визначається відповідно до  переліку складових послуги з управління багатоквартирним будинком та з урахуванням винагороди управителю з розрахунку на 1 м кв. загальної площі об’єкта конкурсу

 

 

 

 

 

 

 

Максимальна кількість балів – 50 балів.

Оцінювання пропозицій здійснюється по кожному будинку, що входить до об’єкту конкурсу (групи будинків), окремо.

Максимально можливу кількість балів щодо певного будинку (50 балів) отримує учасник, який запропонував найнижчу ціну послуги для цього будинку.

Бали інших учасників щодо цього ж будинку розраховуються за формулою:

Бал (n учасника) = Ц мін / Ц (n учасника) * 50

Де: Бал (n учасника) – кількість балів, що

отримує n учасник,

Ц мін. –  найнижча ціна послуги для цього будинку, з запропонованих учасниками, грн.;

Ц (n учасника) – ціна послуги для цього ж будинку, запропонована n учасником

50 – максимальна можлива кількість балів щодо певного будинку

(Бал 1+Бал 2+…….Балn)/n = Ср. Бал учасника по групі будинків. 

У зв’язку з тим, що кожен об’єкт конкурсу складається з групи будинків, оцінювання

 

 конкурсних пропозицій за критерієм «ціна послуги» здійснюється шляхом додавання балів, визначених окремо за кожним багатоквартирним будинком. Оскільки максимальна кількість балів під час оцінювання критерію, згідно з Порядком, не повинна перевищувати 50 балів, здійснюється коригування отриманих учасниками балів по кожному будинку на питому вагу площі житлових та нежитлових приміщень кожного будинку у загальній площі житлових та нежитлових приміщень всіх будинків, що входять до одного об’єкту конкурсу.

Рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою

Максимальна кількість балів – 15 балів.

Оцінюється наявність власної технічно-матеріальної бази, або частково, або повністю орендованої, необхідної для надання послуг з управління будинками (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

Наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців)

Максимальна кількість балів – 15 балів

Оцінюється наявність персоналу відповідної кваліфікації, знання і досвід роботи працівників (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

 

Фінансова спроможність учасника конкурсу

 

 

Максимальна кількість балів – 10 балів.

Оцінюється здатність учасника конкурсу виконати свої фінансові зобов’язання на підставі наданих бухгалтерських документів та наявність фінансових джерел для спроможності надавати послуги з управління не менше одного місяця (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

Наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства

Максимальна кількість балів – 10 балів.

Оцінюється наявність досвіду роботи учасника конкурсу з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства з урахуванням асортименту, тривалості та географії надання послуг учасником конкурсу, досвіду засновників (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).

Максимальна сума балів дорівнює 100 балам. Мінімальна кількість балів, яка дозволяє обрати учасника конкурсу управителем – 70 балів.

 

Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання:

Суб’єкт – учасник конкурсу (юридична особа, фізична особа, його філіал) повинен бути зареєстрований як суб’єкт господарювання в м. Ірпінь.

Для участі в конкурсі необхідно подати заяву, встановленого зразку.

Не може бути подано більш однієї пропозиції на один лот від учасників конкурсу, де кінцевим бенефіціаром є одна й та сама особа. У разі, якщо на один лот подано більш однієї пропозиції від учасників де кінцевим бенефіціаром є одна й та сама особа, розглядається пропозиція, яка була надана першою.

Обов’язковий перелік документів, що подається у складі конкурсної пропозиції для розгляду пропозицій та оцінювання (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»):

 — засвідчені учасником конкурсу копії документів, що засвідчують повноваження керівника чи представника учасника конкурсу;

— засвідчена учасником конкурсу копія статуту чи положення чи інший засновницький документ відповідно до закону суб’єкта підприємницької діяльності що передбачає діяльність в сфері управління багатоквартирними будинками;

 засвідчена учасником конкурсу копія фінансової звітності суб’єкта господарювання за останній звітний період (баланс, звіт про фінансові результати та інше);

— засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання (за наявності);

— засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ);

— засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);

— засвідчена учасником конкурсу копія декларації платника єдиного податку за останній звітний період (якщо учасник є платником єдиного податку);

— оригінал витягу з ЄДРПОУ, що підтверджує право на здійснення економічної діяльності в сфері управління багатоквартирними будинками;

— оригінал довідки державної податкової інспекції про відсутність (наявність) заборгованості з податків та обов’язкових платежів до бюджету, дійсна на час подання пропозицій;

— конкурсна пропозиція по обраному лоту;

— розрахунки ціни послуги з управління на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо;

— пропозицію щодо ціни на послугу з управління багатоквартирним будинком у вигляді бази Excel на електронному носії;

—  надання наступних гарантій учасника конкурсу, у разі якщо його визнають переможцем конкурсу:

а)  забезпечення функціонування свого інтернет-сайту з  онлайн сервісом для споживачів «Особовий кабінет», який дасть можливість споживачу отримати наступну інформацію: стан оплати, баланс особового рахунку; перелік послуг, що надаються з інформацією про вартість кожної складової послуги; інформацію про результати окремого щомісячного обліку доходів та витрат на послуги, пов’язаних з обслуговуванням кожного будинку та  його прибудинкової території, які виконуються власними силами та підрядним способом з кожної складової тарифу окремо; можливість зворотного зв’язку; у разі виникнення аварійних ситуацій контактні телефони диспетчерів (у тому числі цілодобова співпраця із службою 15-55) та інше;

б) забезпечення іміджевого супроводження при наданні послуг з управління будинками (логотип, брендірований спецодяг та інше);

в) забезпечення організації комунікацій із споживачами послуг: створення фронт-офісу для безпосередньої роботи з населенням, взаємодії з іншими внутрішніми підрозділами, що забезпечить надання вичерпної інформації споживачу.

Для оцінювання конкурсних пропозицій (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)учасником конкурсу може бути надано наступне: 

— оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію про рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою, яка необхідна для виконання послуг з утримання будинків;

— засвідчені учасником конкурсу копії технічних паспортів на транспортні засоби учасника;

— оригінал довідки учасника, яка містить інформацію про персонал;

— оригінал довідки учасника довільної форми яка підтверджує що наявний персонал відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід

— оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію щодо наявного досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, яка повинна містити інформацію про асортимент, тривалість та географію послуг

— засвідчені учасником конкурсу копії документів, що підтверджують наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства;

— оригінал довідки учасника довільної форми, яка містить інформацію про розміщення адміністративних та виробничих приміщень учасника, засоби зв’язку з керівництвом учасника та банківські реквізити учасника конкурсу.

— оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію щодо наявності фінансових джерел для спроможності надавати послуги з управління не менше одного місяця та документи, які це підтверджують (якщо гарантом забезпечення оплати виступає третя особа необхідно надати оригінал гарантії).

В залежності від обсягів та змісту наданої інформації комісією коригуватимуться бали в сторону зменшення при оцінюванні за кожним критерієм (окрім ціни послуги).

Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій: 

Конкурсна пропозиція подається секретарю конкурсної комісії особисто або через уповноважену учасником конкурсу особу/ надсилається поштою за адресою: Україна, Київська обл., м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А,  кабінет 54 відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства Ірпінської міської ради. Кінцевий строк подачі документів: до 29.10.2018  до 12.00.

 

Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями:

Розкриття конвертів  з конкурсними пропозиціями  відбудеться 30.10.2018  о 10:00 за адресою Київська область,  Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А,  актова зала (1 поверх) .

 

Перелік  будинків, які є об’єктом конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку:

Лот1

м. Ірпінь

Лот 3

м. Ірпінь

Лот 3

м. Ірпінь

Лот 4

м. Ірпінь

Котляревського,65

Соборна,109

Шевченка,5

Грибоєдова,26

В.Афганістану18А

Ярославська,3

Котляревського, 52 А

Привок.  Площа,4

Миру (гуртож.) 2

Українська80 А

Гостом шосе,3

Полтавська,67

Гагаріна,15

Соборна,146

Грибоєдова,13

Миру,18

Северинівська,128

Северинівська,11

Соборна,1

Михайлівська,22

Шевченка,3 А

Тургенівська (гуртожиток),104 Б

Словянська,38

Садова,61

Шевченка,7

В. Афганістану, 18 Д.

Соборна,107

Грибоєдова,15

Садова,61 А

А.Антонова, 4 А

Миру,16

Кулиняка,38 Д

Троїцька (гуртож),30

Северинівська,162

Громадянська,2

Садова,65

 

Лот 5

м. Ірпінь

Лот 6

м. Ірпінь

Лот 7

м. Ірпінь

Лот 8

м. Ірпінь

Северинівська ,4

Миру,1

Котляревського,54

Миру, 4 А

Покровська,13

Кулиняка,38 А

К Зайцева,2

Гагаріна,17

Привок. Площа,1

Миру,1 А

Северинівська,160

Северинівська,158

Покровська,7

Квіткова, 2

Н-Ірпінська,4

Северинівська,136

Тищенка,8

Михайлівська,20 А

Пров. Лермонт, 1 А

Кулиняка,38 В

Миру,2 Б

Громадянська, 2 Б

Спартака,16

З.Алієвої,69

Покровська,16

Ярославська,10

Соборна,1/6

Северинівська,121

Гостом шоссе,7 А

Покровська,10

Соборна,63

Ломоносова,22

 

Миру,6 А

74-Стрілкової див-ї,35

Михайлівська,20

 

Лот 9

м. Ірпінь

Лот 10

м. Ірпінь

Лот 11

м. Ірпінь

Лот 12

м. Ірпінь

Громадянська,6

З. Алієвої,61          

Полтавська,66

Миру,14

В.Афганістану, 18 В

В.Афганістану,18 Б

Садова,65 Б

Северинівська,131

Миру, 2 В

Соборна, 65

Ніжинська (гуртож.),11

Садова,63

Покровська, 8

Соборна,1/3

Ярославська,1

Михайлівська,20 Б

В.Афганістану, 18 Г

Пушкінська,53

Садова,69

Київська,79 Г

Миру (гурт.), 2Г

Варшавська,57

Павленка,25

Соборна (гуртож.),154

Полтавська,65

Гуцала,40

Садова,65 А

Миру,6

Личака, 16

Соборна1/2

Полтавська,63

Ярославська,14

Садова,67

Личака,33

Миру,12

Соборна,134

 

Лот 13

м. Ірпінь

Лот 14

м. Ірпінь

Лот 15

м. Ірпінь

Лот 16

м. Ірпінь

Кулиняка,38 Г

Покровська,14

Н-Ірпінська,2

Покровська,6

Ярославська,5

Варшавська,67

Гагаріна,36

А.Антонова,6 А

Котляревського,59

Тургенівська,119

Миру  ( гурт.),4

Соборна,138

Покровська,15

Н-Ірпінська,6

Покровська,4

Соборна1/4

Шевченка,4

Покровська,12

Н-Ірпінська,2Г

Тищенка,10

Ніжинська (гурт.),6

Миру,2 А

Миру 3(кв.5),

Соборна,136

Гагаріна,9 А

Полтавська,70

Кулиняка,40

Пров. Громадянськ,6

Покровська,11

Котляревського,54 А

Тищенка,3

Центральна,55

 

Гостом шоссе,5 А

Пров. Лермотова, гуртожиток

8-го Березня,39

 

Лот 17

м. Ірпінь

Лот 18

м. Ірпінь

Лот 19

смт. Ворзель

 

Озерна,17

Варшавська,69

Березова, 3

 

Садова,47

Соборна,105

Кленова, 49

 

8 Березня,33

Котляревського,57

Лісова,3

 

Миру,10

Привок  площа,3

Лермонтова,12

 

А.Антонова,4 Б

Надсонова,6

І.Франка,8

 

Гостом шоссе,7 Б

Тищенка,3 А

Курортна, 5

 

Пров. Ломоносова,7

Н-Ірпінська,8

Курортна, 14

 

Соборна,148,29

Покровська,2

Курортна,68

 

Личака,29

Полтавська,72

Яблунська2/7

 

Соборна,144

Пров. Гнатюка,12

Яблунська,2/14

 

 

 

Яблунська,2/18

 

 

 

Пшеничного, 10

 

 

 

Ватутіна (1 кв-ра),39

 

 

 

Ватутіна, 2

 

 

 

Ватутіна,4

 

 

 

Стражеска, 10

 

 

 

Яблунська,2/6

 

 

 

1-го Травня, 3

 

 

 

Пшеничного,1

 

 

 

Пшеничного,1

 

 

 

Пшеничного, 2

 

 

 

Пшеничного,3

 

 

 

Пшеничного,5

 

 

 

Пшеничного,7

 

 

 

Пшеничного,8

 

 

 

Садова,13

 

 

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник