Про це повідомляється на сторінці Центру ПРПП Ірпінської міської ради у Facebook.
Інклюзивне навчання – особлива тема для педагогів, яку необхідно ретельного вивчати і впроваджувати в практику. З огляду на сучасні події в Україні щодня кількість дітей, які потребують особливих освітніх потреб, зростає. Створити безбар’єрне середовище, у якому буде створено всі умови для особистісного розвитку кожного, усі матимуть рівний доступ до освіти – пріоритетне завдання сучасної школи.
В ході семінару керівник спільноти філологів Світлана Рубан розповіла про прийоми, які допоможуть учителеві в роботі з дітьми з ООП.
В.о. директора центру професійного розвитку педагогічних працівників Надія Сєркова закликала філологів активно брати участь у сертифікації 2024 року, детально розповівши про умови цього випробовування.
Заступниця директора з НВР Ліцею №3 Тетяна Янчук ознайомила вчителів із особливостями модифікації та адаптації навчальних програм, розповіла про категорії труднощів, які можуть виникати під час роботи в інклюзивному класі, дала конкретні поради.
Практичним досвідом щодо стратегії, як допомогти дитині з ООП засвоювати ті самі обсяги знань, що і її однокласники в класі, з учителями поділилася психологиня Ліцею №2 Єпіфанова Ольга.
Цього разу про есе, як актуальний жанр учнівського твору доповідала Лук’янченко Лариса – учитель української мови та літератури НУБіП.