«Пріоритетом в роботі національного оператора поштового зв’язку є максимальна адаптація до потреб споживачів та зміцнення економічного фундаменту для подальшого розвитку підприємства в умовах постійно зростаючої конкуренції, – відзначає в.о. генерального директора Укрпошти Ігор Ткачук. –Задля більшої зручності наших споживачів ми модернізували наш сервіс «Кур’єрська доставка», встановивши чіткі терміни доставки та прозору тарифну політику».
З 25 грудня 2014 року впроваджено сервіс “Кур’єрська доставка” в оновленому форматі, контролюється весь технологічний процес замовлення кур’єра, приймання, проходження та вручення відправлень кур’єрської доставки.
Так, за січень місяць оновленою послугою «Кур’єрська доставка» вже скористалося більше 22 тис. споживачів, відправивши майже 50 тис. відправлень по всій Україні.
Для більшої зручності користувачів сервіс передбачає інформування клієнтів про статус виконання замовлень, узгодження часу та місця доставки тощо. Укрпошта цінує час своїх клієнтів, тому строки доставки дотримуються чітко.
«Ми надаємо додатковий сервіс «Кур’єрська доставка» по всій мережі Укрпошти як в міських, так і в сільських відділеннях поштового зв’язку (за винятком Луганської і Донецької областей). Скористатися послугою можуть фізичні і юридичні особи, зокрема компанії, що займаються дистанційною торгівлею», – наголосив в.о. генерального директора Укрпошти Ігор Ткачук.
Довідково
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України та є національним оператором поштового зв’язку України. На сьогодні Укрпошта надає понад 50 видів послуг в 11,8 тис. відділень по всій Україні. Штат компанії налічує 85,5 тис. працівників, з них майже 37 тис. – листоноші, 13 тис. – оператори поштового зв’язку.