Відповідно до внесених у грудні 2019 р. змін до Положення про порядок призначення житлових субсидій управлінням здійснюється перевірка достовірності даних, що надійшли від осіб, які звернулися за призначенням житлових субсидій на підставі даних отриманих шляхом автоматизованого доступу з:
Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – про право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок) тощо;
Державного реєстру актів цивільного стану громадян – про державну реєстрацію шлюбу, розірвання шлюбу, народження, смерті осіб, яким призначається житлова субсидія та членів домогосподарства;
Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – про зареєстрованих фізичних осіб-підприємців;
При цьому наголошуємо, що громадянин якому призначено житлову субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів поінформувати управління про виникнення обставин, зокрема щодо:
зміни складу зареєстрованих осіб у житловому приміщенні членів домогосподарства;
зміни соціального статусу членів домогосподарства;
зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;
зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
зміни управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;
а також, якщо будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства оформив у власність транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда і причепа);
якщо будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії здійснив купівлю або в інший законний спосіб набув права власності на земельну ділянку, квартиру, транспортний засіб, або оплати одноразово послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг) або оплати за навчання на суму, яка на дату купівлі,оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. грн..