Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.06.2018 № 512 “Деякі питання реалізації пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” зі змінами затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1199:
– Допомога «пакунок малюка» видається її отримувачам під час народження / виписки дитини у пологовому будинку або за місцем проживання/ перебування новонародженної дитини не пізніше 30 календарних днів з дня її народження.
– У разі коли у матері новонароджннної дитини відсутні документи, що посвітчують особу, пологовий будинок залучає фахівців із соціальної роботи для надання матері соціальних послуг з метою оформлення / відновлення таких документів. При цьому допомога «пакунок малюка» надається батьку або родичам такої дитини, а у разі відсутності – матері новонародженної дитини на підставі акта приймання-передачі.
– У разі відсутності, на день виписки новонародженої дитини, у пологовому будинку допомоги «пакунок малюка», пологовим будинком видається родичам дитини довідка про те, що зазначену допомогу в пологовому будинку не видано та оформлюється заява про отримання «пакунка малюка» за місцем проживання/ перебування дитини.
За 2019 рік управлінням уже отримано та видається 330 пакунків малюка (в т.ч. п`яти сім`ям де народилися двійнята), очікуються ще поставки; крім цього Ірпінським пологовим будинком при виписці дитини уже видано 242 пакунка.
На теперішній час практично всі пологові будинки Києва та Київської області, незалежно від форм власності, укомплектовані одноразовою натуральною допомогою “пакунок малюка”.
Отримання допомоги «пакунок малюка» не впливє на розмір допомоги при народженні дитини і вартість допомоги не враховується під час обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, що надається відповідно до законодавства.