З травня 2019 року всі субсиданти мають подати нові документи:
– заяву про призначення житлової субсидії (за встановленою формою),
– декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (за встановленою формою),
– договір найму (оренди) житла (за наявності),
– довідки про доходи (у разі зазначення у декларації доходів, інформація про які відсутня в ДФС, ПФУ)
Заява і декларація можуть бути надіслані поштою або в електронному вигляді з використанням інформаційних систем.
Для розгляду питань, що належать до компетенції комісії, у випадках, передбачених Положенням, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення може запропонувати особі, яка звертається за призначенням житлової субсидії, подати додаткові документи, які не передбачені Положенням, але необхідні для розгляду комісією.
Управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради