Мінсоцполітики запровадило послугу оформлення допомоги при народженні дитини на порталі: e-services.msp.gov.ua
Відтепер допомогу при народженні батьки можуть оформити онлайн.
Основні переваги нової опції від Мінсоцполітики:
Як скористатися послугою онлайн оформлення допомоги при народженні дитини:
1.Необхідно заповнити електронну форму заяви на сайті Мінсоцполітики:
Заяву необхідно засвідчити електронним цифровим підписом та подати її на розгляд.
Процес авторизації користувача на порталі https://e-services.msp.gov.ua/ відбувається у два способи: або через електронну пошту, або завдяки ЕЦП.
Далі відкривається електронна форма, яку слід заповнити. Власне, слід зазначити відомості про дитину, матір, батька, місце реєстрації та фактичного проживання, якщо вони відрізняються. Також – обрати спосіб, у який зручно отримувати виплати. Це може бути особистий банківський рахунок або відділення «Укрпошти». І насамкінець – система автоматично підкаже територіальний орган соціального захисту, який має розглянути запит.
Завдяки автоматичній перевірці і підказкам, заповнення електронної форми відбувається легко і просто – із мінімальним ризиком припущення помилок.
Дана електронна послуга, яку разом запровадили Міністерство соціальної політики, Міністерство юстиції та Державне агентство з питань електронного урядування запроваджена 30 березня 2017 року.
Завдяки налагодженій взаємодії між реєстрами Мінсоцполітики та Мін’юстом скорочено кількість документів, які мають пред’явити заявники.
Відтепер не потрібна копія свідоцтва про народження дитини – працівники управлінь соцзахисту самостійно перевіряють онлайн наявність відповідного свідоцтва у реєстрі актів цивільного стану.
Якщо користувач має електронний цифровий підпис (ЕЦП), результати розгляду заявки також надходять онлайн – на електрону пошту заявника.
Але відсутність ЕЦП не є перешкодою для користування сервісом. У такому разі онлайн можна направити документи на попередній розгляд, що скоротить час особистого візиту до управлінь соцзахисту.
Розгляд документів щодо призначення державної допомоги відбувається протягом десяти днів від дня звернення.
Рішення про призначення допомоги надсилається заявникові електронною поштою (або надається особисто – під час візиту) протягом п’яти днів після прийняття відповідного рішення. Однак завдяки автоматизації, яка значно пришвидшує процес розгляду документів, заявник часто отримує рішення раніше встановленого законодавством терміну.