Наказом Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації від 11.03.2019 №51 затверджено «Порядок надання щорічної разової адресної грошової допомоги сім’ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю, особам з інвалідністю, які опинились у складних життєвих обставинах, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп, в тому числі дітям з вадами зору та слуху, за рахунок коштів обласного бюджету».
Відповідно до даного порядку передбачено надання щорічної разової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету особам з інвалідністю, які зареєстровані в Київській області.
Для отримання адресної грошової допомоги особи з інвалідністю (для дітей з інвалідністю – законний представник) повинні звернутися з заявою до управління соціального захисту та надати необхідні документи:
1. Для одиноких осіб з інвалідністю:
– заява на ім’я голови комісії;
– копія паспорта;
– копія пенсійного посвідчення;
– копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
– копія довідки МСЕК;
– реквізити рахунку;
– довідку про склад сім’ї ( форма 204);
– довідка з територіального центру соціального обслуговування про те, що особа одинока та перебуває на обліку в територіальному центрі, дітей працездатного віку не має;
– у разі, якщо особа не перебуває у територіальному центрі соціального обслуговування довідка з органів місцевого самоврядування (сільської, селищної,міської ради, ЖЕКу, ООССБ про те, що особа є дійсно одинокою та дітей працездатного віку не має.