Наказом Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації затверджено «Порядок надання щорічної разової адресної грошової допомоги сім»ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей дітей з інвалідністю, особам з інвалідністю, які опинились у складних життєвих обставинах, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп, в тому числі дітям з вадами зору та слуху, за рахунок коштів обласного бюджету».
Відповідно до даного порядку передбачено надання щорічної разової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету особам з інвалідністю, які зареєстровані в Київській області.
Для отримання адресної грошової допомоги особи з інвалідністю повинні звернутися з заявою до управління соціального захисту та надати необхідні документи:
– копія паспорта (для дітей з інвалідністю – свідоцтво про народження, після 14 років – копія ID картки);
– копія пенсійного посвідчення;
– копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
– копія довідки МСЕК ( для дітей – медичний висновок);
– реквізити рахунку;
– довідку про склад сім»ї ( форма 204).
– копія паспорта (для дітей з інвалідністю – свідоцтво про народження, після 14 років – копія ID картки);
– копія пенсійного посвідчення;
– копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
– копія довідки МСЕК ( для дітей – медичний висновок);
– реквізити рахунку;
– довідку про склад сім»ї ( форма 204);
– довідка з територіального центру соціального обслуговування про те, що особа одинока та перебуває на обліку в територіальному центрі, дітей працездатного віку не має;
– у разі, якщо особа не перебуває у територіального центру соціального обслуговування про те, що особа є дійсно одинокою та дітей працездатного віку не має.
3.Для осіб з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп:
– копія паспорта;
– копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача соціальної допомоги;
– копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
– копія довідки МСЕК з відміткою «по зору» або «по слуху»;
– реквізити рахунку;
– довідку про склад сім»ї ( форма 204).
4.Для дітей з вадами зору або слуху:
– копія свідоцтва про народження дитини, після 14 років – копія ID картки;
– копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача соціальної допомоги та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
– копія медичного висновку на дитину з інвалідністю у віці до 18 років;
– довідку про склад сім»ї ( форма 204);
– копія паспорта законного представника дитини з інвалідністю та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
– реквізити рахунку законного представника.
Заяву та документи надавати до управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради за адресою: м. Ірпінь, вул. Д.Попова, 26-б, каб.1, тел.:62-357