Про це розповіла директор науково-методичного центру управління освіти і науки Олена Лошицька під час конференції працівників освіти Ірпеня 28 серпня.
«Сучасні тенденції розвитку освіти обумовили зміни в науково-методичній роботі з учителями, тому поступово відбувається перехід до такої системи організації роботи з педагогічними кадрами, яка сприятиме наданню реальної, дієвої допомоги педагогічним кадрам у реалізації актуальних завдань розвитку, яка буде направлена на вдосконалення і підвищення професійної майстерності та рівня психологічної підготовки педагогічних кадрів, а також активізацію творчого потенціалу кожного вчителя, – зазначила директор науково-методичного центру Олена Лошицька. – Саме тому для реалізації науково-методичної проблеми міста, визначеної на 2013-2017 роки, пріоритетними напрямками стають: сучасний інноваційний розвиток освітнього простору та інформаційно-методичне забезпечення професійного зростання кожного педагога. Адже саме від вчителя, його особистісних характеристик залежить реалізація навчальних планів, якість освітніх послуг, виховання учнів як у процесі навчання, так і в позанавчальний час».
Методична служба міста пріоритетною вважає роботу з упровадження віртуальних форм, що стане базою для побудови відкритої системи безперервної освіти, а оптимальний доступ до необхідної інформації у будь-який час зробить пізнавальну діяльність вчителів більш ефективною. Використання сучасних методів он-лайн взаємодії дозволить організувати науково-методичний простір для вчителів, створить оптимальний доступ до необхідної інформації, оперативно забезпечить необхідну методичну допомогу молодим учителям, дасть можливість досвідченим педагогам поділитися досвідом роботи.
За словами директора науково-методичного центру, уже невдовзі методисти очікують отримати результати від упровадження віртуальних форм у методичну роботу за такими напрямами: організація роботи у новоствореному хмарному середовищі НМЦ на ресурсі Google . Також на сайті НМЦ уже створено «Віртуальний методичний простір НМЦ», де доступною стане інформація в розрізі усіх навчальних дисциплін. Серед очікувань – відпрацювання форм мережевої взаємодії між окремими педагогами, педагогічними спільнотами через створення власних сайтів, блогів (у стадії наповнення новостворені блоги директора НМЦ, методистів з бібліотечних фондів, природничих дисциплін, психологічної служби); створення мережевих моделей використання медіаосвітніх та Інтернет технологій за різними навчальними предметами у навчально-виховному процесі (планується створення блогів керівниками ММО, які з нового навчального року будуть працювати в інноваційному режимі, орієнтуючись на максимальне використання ІКТ ресурсів та сучасних методологічних прийомів); обмін досвідом через мережу Інтернет тощо.