Інформуємо про перелік документів для державної реєстрації припинення права власності на закінчений будівництвом обʼєкт чи обʼєкт будівництва у звʼязку з його знищенням.
Крок 1
Заява власника (співвласників) справжність підпису на якій засвідчується нотаріусом (відповідно до Закону України “Про нотаріат”). Якщо майно відповідно до закону належить на праві спільної сумісної власності подружжю (колишньому подружжю),
заява підписується кожним з подружжя (колишнього подружжя) незалежно від наявності державної реєстрації права власності лише в одного з них.
Крок 2
Документ, що посвідчує право власності на закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва (крім випадків, коли право власності на такий об’єкт вже зареєстровано в Державному реєстрі прав або коли такий документ відсутній у зв’язку із втратою, пошкодженням чи псуванням).
Крок 3
Державна реєстрація припинення права власності на закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва у зв’язку з його знищенням проводиться за наявності:
відомостей про факт знищення, отриманих державним реєстратором з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, або витягу з Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, поданого заявником чи отриманого державним реєстратором, що містить інформацію про акт комісійного обстеження, категорія пошкоджень об’єкта в якому зазначена відповідно до Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, повʼязаних із пошкодженням будівель та споруд чи про акт дистанційного обстеження із заключним висновком про те, що об’єкт є знищеним, складений відповідно до Порядку реалізації експериментального проєкту щодо проведення обстеження знищених окремих категорій обʼєктів нерухомого майна, зокрема із застосуванням інформаційних продуктів дистанційного зондування Землі, або поданого заявником акта комісійного обстеження, категорія пошкоджень об’єкта в якому зазначена як “об’єкт непридатний для використання за цільовим призначенням, повністю втратив свою економічну цінність, наявні пошкодження несучих та огороджувальних конструкцій, ступінь та характер яких свідчить про небезпеку аварійного обвалення об’єкта (зруйнований об’єкт)”, чи акта дистанційного обстеження із заключним висновком про те, що об’єкт є знищеним, або їх копій, засвідчених підписом такого заявника.У разі коли акт комісійного обстеження містить висновок щодо необхідності проведення технічного обстеження, державна реєстрація припинення права власності на закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва у зв’язку з його знищенням проводиться виключно за наявності відомостей про факт знищення, отриманих державним реєстратором з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Прийом документів для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно здійснюється в ЦНАПі Ірпінської міської ради у спеціаліста за місцем №23 у Пн, Вт, Чт, Пт з 08:00 – 13:00.
Прийом документів для юридичних та фізичних осіб підприємців здійснюється у спеціаліста за місцем №24 у Пн, Вт, Чт, Пт з 08:00 – 12:00.
Середа — архівний день.