Важливим напрямом модернізації інформаційної системи органів ДФС є надання електронних послуг платникам податків з використанням персонального Електронного кабінету платника.
Електронний сервіс ДФС України дозволяє платнику співпрацювати з органами фіскальної служби в режимі реального часу. Він є захищеним, персоналізованим та безпечним і надає можливість безконтактної взаємодії платників та фахівців органів ДФС.
Розповідає заступник начальника Ірпінського відділення Вишгородського ОДПІ ГУ ДФС у Київській області Людмила Ступак, – «Робота з власним Електронним кабінетом здійснюється платником за допомогою підключеного до Інтернет-мережі персонального комп’ютера з використанням стандартних програмно-технічних засобів (браузера, картрідера тощо) за умови авторизації платника податків на веб-порталі ДФС України.
Головним призначенням Електронного кабінету є надання платнику податків можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування.
Оновлений і модернізований сервіс включає дві функціональні частини:
– відкрита (загальнодоступна);
– приватна (особистий кабінет).
Через відкриту частину платник має можливість:
– скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);
– отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
– отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);
– ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України;
– скористатися іншою корисною інформацією.
Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).
У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:
– скористатися індивідуальним податковим календарем;
– переглянути та перевірити свої облікові дані;
– створити запит для отримання інформації;
– подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість, заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
– направити листа до органу ДФС;
– переглянути стан розрахунків з бюджетом;
– зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;
– скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).
– фізичні особи мають можливість сплатити податки, збори, платежі, скориставшись послугами особистого кабінету («Стан розрахунків з бюджетом»).
Тож, шановні платникі податків Ірпінського регіону , Ірпінське відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області запрошує вас скористатися можливостями персонального автоматизованого робочого місця платника, працювати в якому можна зручно, не виходячи з офісу або звітувати з іншої частини планети, находячись у відрядженні. А збережений час можна корисно витрачати на розвиток власного бізнесу».
Ірпінське відділення Вишгородської ОДПІ
ГУ ДФС у Київській області