11 серпня на черговій сесії Ірпінської міської ради затвердили міську Програму забезпечення функціонування та фінансової підтримки Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ірпінської міської ради на 2016 – 2018 роки.
Мета цієї програми – створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади, шляхом забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг, який створено для належної організації роботи із замовниками (фізичними та юридичними особами) з метою надання якісних адміністративних послуг.
Нагадаємо, що Центр надання адміністративних послуг розташований в приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради (1–й поверх) та поділяється на відкриту та закриту частини. У відкритій частині здійснюється прийом, консультація, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками Центру. Відкрита частина включає сектор прийому, інформування, очікування та обслуговування. Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій з використанням телефонного зв’язку, а також збереження документів, справ, журналів, обліку/реєстрації архіву. В залі очікування розміщені інформаційні стенди з інформаційними картками та зі зразками заповнення заяв, документів, необхідних для отримання адміністративних послуг, належно обладнані місця для перебування відвідувачів, приміщення пристосоване до потреб людей з обмеженими можливостями, облаштована дитяча кімната. ЦНАП розташований в центрі міста з розвиненою транспортною мережею. Біля приміщення Центру є можливість паркування транспорту.
У центрі облаштовано 38 робочих місць, які оснащено комп’ютерною технікою, ноутбуками, принтерами, багатофункціональними пристроями.
Для отримання відповідної адміністративної послуги суб’єкту звернення необхідно звернутися в ЦНАП особисто або за допомогою засобів телекомунікації (телефон, електронна пошта).
За допомогою адміністратора або інформаційних терміналів можна отримати необхідну інформацію та консультацію щодо послуги, які відносяться до компетенції міської ради, зареєструвати звернення, подати документи, записатися на прийом до посадовця, отримати результат адміністративної послуги.
Варто зазначити, що у 2016 році планується прийняти та опрацювати 41000 звернень громадян.