Наказом Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації затверджено від 11.03.2019 №51 «Порядок надання щорічної разової адресної грошової допомоги сім’ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю, особам з інвалідністю, які опинились у складних життєвих обставинах, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп, в тому числі дітям з вадами зору та слуху, за рахунок коштів обласного бюджету».
Відповідно до даного порядку передбачено надання щорічної разової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету особам з інвалідністю, які зареєстровані в Київській області.
Для отримання адресної грошової допомоги особи з інвалідністю (для дітей з інвалідністю – законний представник) повинні звернутися з заявою до управління соціального захисту та надати необхідні документи:
1.Для дітей з вадами зору або слуху:
– заява від законного представника на ім’я голови комісії;
– копія свідоцтва про народження дитини, після 14 років – копія ID картки та документ про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
-копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача соціальної допомоги та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
– копія медичного висновку на дитину з інвалідністю у віці до 18 років;
– довідку про склад сім»ї ( форма 204);
– копія паспорта законного представника дитини з інвалідністю та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
-реквізити рахунку законного представника.