Управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради повідомляє що за дорученням Міністерства фінансів з березня 2021 року проводиться верифікація державних виплат.
Мова йде про комплекс заходів зі збору та перевірки достовірності інформації, що визначена законодавством для призначення, нарахування, здійснення державних виплат і впливає на визначення права на отримання та розмір таких виплат, а також виявлення невідповідності даних у автоматизованих інформаційних системах, реєстрах, базах даних суб’єктів надання інформації.
Тому, якщо ви вже маєте державну підтримку (або тільки збираєтеся звернутися по неї) у вигляді грошової готівкової (на особистий банківський рахунок) або безготівкової форми, наголошуємо про необхідність повідомляти про зміни:
1) персональних даних (оформлення нового паспорта, індентифікаційного номера),
2) зміни, які відбуваються у складі сім’ї,
3) придбання, набуття нерухомого або рухомого майна;
4) зміна місця проживання, тривала відсутність у зв’язку з виїздом за кордон.
Про всі зміни необхідно повідомляти управління протягом 15 робочих днів. У разі, якщо отримувачем не було повідомлено про зміни, які впливають на подальші виплати, сума надміру виплачених коштів повертається отримувачами до державного бюджету.
Важливо, що обробка даних під час верифікації проводиться в автоматичному режимі засобами інформаційно-аналітичної платформи, а також з додержанням законодавства про захист персональних даних.
З повагою,Петро ЗБРОЖЕК